home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Ajax Amsterdam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ajax Amsterdam  (Læst 5975 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ajax Amsterdam
« : 09 Nov 2018, 14:29 »

Klubben med stor historie i Holland, mange legender er skabt via der ungdoms akademi.

Jeg har valgt at prøve for første gang at starte med denne fantatisk klub som har i højsædet at skabe klasse spiller ved at give unge spiller chancen på første holdet. Og det er helt sikkert også min plan at bruge de unge spiller som kommer op igennem ungdomsrækkerne. Måske med et par enkelte erfarende.
Målet er selvfølgelig at vinde mesterskabet, som har været lidt sparsomt den senere tid, men også at blive en Factor i Champions League igen.

Del endelig herinde jer der spiller med Ajax
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #1: 10 Nov 2018, 10:34 »

Efter den første halve del af sæsonen ligger jeg placeret på 2 plads efter et stort spillende Utrecht hold.
Jeg fik ikke er ben til jorden i CL. Og endte dermed kun lige på en 3 plads med 3 point, som sender mig i EL hvilket nok også kun der mit potentiale ligger i denne sæson.

Jeg har hentet en venstre back i ricca, lejet reece oxford, carles alena. Og sidst men ikke mindst har jeg givet kontrakt til samme nasti, som har karantæne frem til jul så den er altså overstået nu. Jeg har hentet en ung Lincoln i flamingo som også kommer her til i vintervinduet.

Har skilt mig af med enkelte spillere, mest prominente er schöne. Klubben har flere unge spændende spiller. Specielt en ved navn gravenberch 16 år gammel og spiller allerede med på førsteholdet.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #2: 01 Dec 2018, 16:49 »

Jeg tror faktisk at Ajax bliver mit første save i FM19. Har ikke spillet FM siden januar i år, så skal lige ind i gamet igen. Tror Ajax passer fint ind. Det fire år siden de har hentet en liga-titel, så der er noget at gå efter... Samtidig med at de har et ungt hold, hvor man nok må sælge nogle profiler, men samtidig kan hente ungdomstalenter op, og købe lidt rutinerede kræfter Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #3: 02 Dec 2018, 23:40 »

Så kom jeg igang med Ajax. To venskabskampe spillet mod to lavere rangeret hold... en 2-0 sejr og en 0-0 kamp blev det til. Det var vel okay, taget i betragtning af de skader man starter med, plus de spillere der er på ferie.

Har hentet 3 spillere: Andreas Samaris fra Benfica for £1,5 mio, Ruben Botta fra San Lorenzo for £1,7 mio og Antonio Marin fra Dinamo Zagreb for £4,5 mio. Ingen er blevet solgt, og håber da også på at holde på de unge talenter så længe som muligt, men interessen er stor. Dog er ingen bud kommet endnu.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #4: 08 Dec 2018, 18:33 »

Formåede at holde på alle de unge talenter, så ingen salg. De Ligt ville dog meget gerne til FC Bayern, men fortalte ham at han var alt for vigtig for klubben lige nu. Den købte han, så altså ingen salg. Er ikke nået ret langt, men Schöne er dælme kommet godt fra start med 5 kasser i 4 kampe (3 direkte på frispark) og 6 assists.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #5: 18 Dec 2018, 00:25 »

Er nu startet forfra med Ajax, efter det sidste spil gik lidt i "stykker" så at sige. Tænker jeg henter stort set de samme som sidst, og kører samme taktik.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Borusqui
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #6: 27 Apr 2019, 10:08 »

Nogen der har noget at berette om karrierer med Ajax?  Rullende Øjne Smiley
Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax Amsterdam
« Svar #7: 13 Okt 2019, 11:22 »

Hvilke taktikker bruger i ?
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010