home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 45562 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #45: 16 Jan 2019, 18:46 »

Tak den fede play-by-play analyse, Broen Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #46: 16 Jan 2019, 21:45 »

Tak den fede play-by-play analyse, Broen Smiley

Haha! Opstemt Altid! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #47: 02 Feb 2019, 10:18 »

Hej Freaks.

Jeg søger en ny udfordring efter mit Chelsea save er blevet noget trivielt - tror ikke jeg er færdig med det, men skal lige prøve noget andet...

Jeg vil gerne finde en klub i The Championship som har mulighed for oprykning
- Jeg har Leeds i tankerne, men er de ikke en favorit til oprykning??

90'ernes større mesterskabsoverrask else fra Blackburn var egentlig en mulighed, men en af mine venner kører et save med netop Blackburn og jeg har ikke lyst til at lave en copy/paste...

Et hold med chance for oprykning, men ikke nødvendigvis en favorit til det..

Hit it.! Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #48: 02 Feb 2019, 10:28 »

Jeg synes du skal tage Derby eller Coventry tilbage til toppen Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #49: 02 Feb 2019, 11:01 »

Jeg synes du skal tage Derby eller Coventry tilbage til toppen Wink

Derby.? Hævet Øjenbryn
Dem har jeg sgu ikke meget indblik i, andet end at det er Super Frank der er manager.

Her er desværre ikke nogen Derby tråd - kan du assistere med lidt insight.?
« Seneste Redigering: 02 Feb 2019, 11:04 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #50: 02 Feb 2019, 11:56 »

De blev mestre 2 gange i 70'erne og er ærkerivaler med Nottingham Forrest - klubben er fra 1884 og var med til at grundlægge liga fodbold i England

Pride Park er deres hjemmebane med 30.000+ siddepladser og så holde de den engelske rekord for flest tilskuere til 1 kamp med 120.000 da de mødte real Madrid i 70'erne
« Seneste Redigering: 02 Feb 2019, 12:00 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #51: 02 Feb 2019, 17:06 »

Deres mesterskaber blev i øvrigt vundet med den legendariske Brian Clough som manager.

Han overtog senere rivalerne fra Nottingham Forest, som han derefter førte til et mesterskab og to Europa Cup-titler på stribe.
Logged

Isolation

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #52: 26 Feb 2019, 12:47 »

Favorit hold (gerne flere): Real Madrid og Brøndby
Hvad slags hold spiller du mest med?: top eller sup
Hvor lange saves spiller du mest?: korte
Er det samme længde save du søger nu?: nej søger et langt. Skal spille på det save indtil der kommer et nyt fm
Foretrækker du at købe eller udvikle spillere? En god blanding.

Jeg søger et hold at være som skal være mit sidste. Jeg vil gerne spille med hold der er sup eller tophold og det skal være i europa

Har selv i tankerne: milan, inter, tottenham, leverkusen, dortmund, real Madrid, Brøndby, fcn, aab, Sevilla, valencia, chelsea, arsenal
« Seneste Redigering: 26 Feb 2019, 15:15 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #53: 26 Feb 2019, 14:45 »

Leverkusen er et godt bud... gør bod på deres treble-miss, og vind rent faktisk treblen.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #54: 26 Feb 2019, 15:59 »

Favorit hold (gerne flere): Real Madrid og Brøndby
Hvad slags hold spiller du mest med?: top eller sup
Hvor lange saves spiller du mest?: korte
Er det samme længde save du søger nu?: nej søger et langt. Skal spille på det save indtil der kommer et nyt fm
Foretrækker du at købe eller udvikle spillere? En god blanding.

Jeg søger et hold at være som skal være mit sidste. Jeg vil gerne spille med hold der er sup eller tophold og det skal være i europa

Har selv i tankerne: milan, inter, tottenham, leverkusen, dortmund, real Madrid, Brøndby, fcn, aab, Sevilla, valencia, chelsea, arsenal

Er selv fan af hhv Milan og Chelsea.
Kan anbefale begge klubber..
Begge har en, synes jeg, ordenlig røvfuld talenter rendende rundt og der er god potentiale for udvikling af HG spillere.

Chelsea har naturligvis flest økonomiske muskler, men jeg synes talentmasserne begge klubber er en god grund til et langt save.
Logged

Love the Blues

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #55: 26 Feb 2019, 16:26 »

Så vil jeg anbefale lokalrivalerne og sige Inter. Det er både muligt at beholde Icardi, Perisic, Gagli og Skriniar og bygge holdet op om dem, men det er så sandeligt også muligt at tjene rigtig store summer på dem og sætte et nyt Inter-hold op. Samtidig er omdømmet ikke helt i top (Ej heller pengene) og på den måde kan man ikke vælge og vrage mellem alle (Som i eksempelvis England), men man kan stadig stable et yderst spændende hold på benene. Den åbenlyse talentmasse udenfor førsteholdet er begrænset, men Inter har selvfølgelig Lautaro til at tage over for Icardi. Og derudover synes jeg personligt, at det er skønt at have 12 mand på udskiftningsbænken.

Eneste minus vil nok være at Serie A forholdsvis hurtigt tipper i din retning, hvis man blindt henter det bedste og mest talentfulde på marked - Men sådan er det nok i alle ligaer Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #56: 26 Feb 2019, 16:37 »

Hvis jeg må foreslå et hold du ikke selv har bragt på bane, vil jeg nævne Ajax.
Overflod af talenter, hvor der kan tjenes masser af penge på de fleste. Det er dog muligt at holde på folk som De Ligt og De Jong.
Bestyrelsen forventer intet andet end at du vinder ligaen og når pokalfinalen. Europa er hvor det bliver svært.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #57: 05 Mar 2019, 22:55 »

Tak for svar alle sammen.

Jeg har dog besluttet at starte med real madrid. Kampen i aften har fået mig til det. det sejler i den klub. derfor starter jeg op med real en af dagene!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #58: 08 Mar 2019, 15:02 »

Jeg søger et save ved siden af mit Esbjerg fB spil. Jeg plejer altid at spille med lidt utraditionelle hold (Royal Antwerp, Austria Salzburg, Chemie Lipzig etc.) Jeg kunne dog godt tænke mig at prøve kræfter med øst/sydeuropa. (Grækenland, Polen, Bulgarien, Georgien, Serbien etc.) De skal bare være en del af Europa så man på sigt kan spille Champions League

Jeg ligger stort vægt på at det skal være traditionsrige klubber, eller klubber med en stor fanbase. De skal gerne være en sleeping giant, som man kan få tilbage til fortidsstyrke. Hvis det skal være en af de store hold, skal det være en liga, hvor der er mange stærke hold der kan udfordre Smiley
Logged

Traditionsklub siden 1924

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #59: 09 Mar 2019, 11:35 »

Jeg søger et save ved siden af mit Esbjerg fB spil. Jeg plejer altid at spille med lidt utraditionelle hold (Royal Antwerp, Austria Salzburg, Chemie Lipzig etc.) Jeg kunne dog godt tænke mig at prøve kræfter med øst/sydeuropa. (Grækenland, Polen, Bulgarien, Georgien, Serbien etc.) De skal bare være en del af Europa så man på sigt kan spille Champions League

Jeg ligger stort vægt på at det skal være traditionsrige klubber, eller klubber med en stor fanbase. De skal gerne være en sleeping giant, som man kan få tilbage til fortidsstyrke. Hvis det skal være en af de store hold, skal det være en liga, hvor der er mange stærke hold der kan udfordre Smiley
Hvis det ikke absolut skal være et mindre fodboldland, så er en klub som Bari måske spændende for dig. De huserer i Serie D (Så du skal have fat i en ligaudvidelse), men klubben har stadig et stort omdømme og et stadion der er Serie A værdig. Jeg skal ikke kunne sige hvor let det bliver at stryge igennem rækkerne, men det er i hvert fald en klub der er langt fra midten af Serie A, hvor de tidligere har været.

Et andet bud kunne være ACS Poli Timişoara fra den rumænske 2. division. Om de er en sovende kæmpe ved jeg ikke, men jeg kan selv huske at jeg har spillet imod den utallige gange i tidligere versioner af FM, hvor de var ganske habile. De har et par topplaceringer tidligere (under et andet navn) men er nu i den næstbedste række.

I Grækenland prøvede jeg sidste år kræfter med Xanthi, som var en spændende klub i et fedt område (I hvert fald i virkeligheden).. Der er ikke så mange penge at gøre godt med og truppen er en broget blanding af kvalitet og overbetalte pensionister. Her handler det så om at prøve og bide skeer med PAOK, AEK og Olympiakos. Den græske liga er måske relativ nem at komme til tops i, men til gengæld oplever jeg det som en liga der er på vej nedad (I omdømme) i forhold til ligaerne omkring den. Hvis du vil have en klub der er faldet lidt af på den, kan du jo prøve at få Panathinaikos tilbage på fode igen.

Et par andre bud kunne også være at tage den cypriotiske liga med og føre APOEL fra tophold på Cypern til tophold i Europa - eventuelt med nogle cypriotiske spillere/egen avl (Man kan jo selv sætte reglerne). Det samme kunne man prøve at gøre med Vaduz i Schweiz/Lichtenstein eller få Rubin Kazan tilbage i toppen af Rusland (Rusland er faktisk en ganske underholdende liga med massere af penge og massere talent + reglen om udlændinge). 
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010