home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 45583 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #30: 23 Nov 2018, 20:16 »

HVILKET HOLD SKAL MAN STARTE SIT FØRSTE FM19 MED?

Nu har jeg fået købt FM19 (touch versionen) og skal bruge et interessant hold som det første spil. Altså et, hvor taktik m.m er ret lige til - men det skal ikke være et hold i den allerhøjeste europæiske top som fx Real Madrid, Barcelona, Juve, Man City, Liverpool og PSG

Men hvem skal det så være?? Jeg er ret åben over for hvilket land det skal være, og det må gerne være et hold, der er udviklingspotential e i, hvis nu jeg bliver rigtig fanget af holdet...

Metz (Frankrig), Sevilla (Spanien) & Boavista (Portugal)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #31: 02 Dec 2018, 17:22 »

Blackburn Rovers kunne være en mulighed?
De har nogle spændende unge spiller og nogle gode ungdoms faciliter, samtidig med de roder rundt i Sky bet league one  Smiley

Er ret sikker på de er i The Championship i år  Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #32: 02 Dec 2018, 19:55 »

Er ret sikker på de er i The Championship i år  Smiley

Ja de ligger jo sådan set meget fint til i Championship også, synes jeg.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #33: 09 Dec 2018, 19:18 »

Gør lidt og overvejer at starte følgende klubber: Vejle, AaB og OB, nogle som har erfaringer med nogle af dem? Smiley
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #34: 10 Dec 2018, 20:47 »

Har et spil kørende med United, men savner et spil som kan fange mig i det nye FM her henover julen.

Det skal ikke være den franske liga - tænker noget hvor klubben skal bygges op igen eller på ny men inden for en overskuelig periode.

Forslag?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #35: 11 Dec 2018, 01:47 »

Synes selv der er adskillige Chapionship klubber. Især Leeds var et fedt spil for mig i FM 18.

I PL er der Southampton, som ofte har gode talenter.

Hvis det skal være på et højere hylde er Lazio også et fint bud.
Logged

Bielsa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #36: 21 Dec 2018, 01:52 »

Halløjsa,
Jeg søger svar på hvem jeg skal starte mit næste save op med Smiley
Jeg har planer om at forsøge at være i klubben i mange mange sæsoner. Vi snakker 10+ år. Og det skal være en udfordring i England, helst en af de to øverste rækker. Formålet med savet er at opbygge en klub identitet, som vi har set SAF gøre det i United og Eddie Howe i Bournemouth m.m.

derfor har jeg også stærkt overvejet at starte med Bournemouth, men mangler lidt input fra jer måske. Det bliver et britisk orienteret save, hvor jeg vil fokusere på at købe ind i britiske spillere og udvikle egne talenter (en gang imellem vil jeg nok splash the Cash for en stor spiller, men I forstår præmissen).

Spillermaterielet i første sæson er sådan set ligemeget, bare det er lidt fleksibelt især hvis klubben jeg overtager ikke har mange penge. Jeg kan godt lide at rode meget med det taktiske så jeg skal en forholdsvis bred/fleksibel trup at overtage når økonomien nu selvsagt ikke bliver sådan som jeg normalt spiller.


Hit me up! Opstemt
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #37: 21 Dec 2018, 02:39 »

I FM18 havde jeg et laaangt og godt save med Brentford. Det kunne godt anbefales, selvom du nok skal kæmpe for at få ungdomsafdelingen op og stå, men er jo en del af udfordringerne Smiley
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #38: 21 Dec 2018, 09:20 »

Uden at have sat mig alt for meget ind i de lavere engelske rækker i år kunne et hold som Sunderland også være et fedt bud. En tidligere etableret PRL-klub, der bare er på total deroute. Det kunne være fedt at genrejse dem og spille dem tilbage i det fine selvskab og eftersom folk efterhånden har glemt dem har du mulighed for at skabe din helt egen spillestil som netop bliver klubbens "Nye" identitet Smiley Bare et bud og en tanke herfra  Thumbs Up
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #39: 21 Dec 2018, 10:10 »

Halløjsa,
Jeg søger svar på hvem jeg skal starte mit næste save op med Smiley
Jeg har planer om at forsøge at være i klubben i mange mange sæsoner. Vi snakker 10+ år. Og det skal være en udfordring i England, helst en af de to øverste rækker. Formålet med savet er at opbygge en klub identitet, som vi har set SAF gøre det i United og Eddie Howe i Bournemouth m.m.

derfor har jeg også stærkt overvejet at starte med Bournemouth, men mangler lidt input fra jer måske. Det bliver et britisk orienteret save, hvor jeg vil fokusere på at købe ind i britiske spillere og udvikle egne talenter (en gang imellem vil jeg nok splash the Cash for en stor spiller, men I forstår præmissen).

Spillermaterielet i første sæson er sådan set ligemeget, bare det er lidt fleksibelt især hvis klubben jeg overtager ikke har mange penge. Jeg kan godt lide at rode meget med det taktiske så jeg skal en forholdsvis bred/fleksibel trup at overtage når økonomien nu selvsagt ikke bliver sådan som jeg normalt spiller.


Hit me up! Opstemt
Det kommer jo nok lidt an på, hvor langt nede du vil starte, og hvor hurtigt du tænker, at du vil op i Premier League (Hvis du agter at starte i The Championship). Hvis du vil bygge noget helt nyt op, så kunne Bolton eller Wigan være muligheder.

Bolton skulle have en kæmpe gæld, som de arbejder på at tilbagebetale og har et par gange været under transferembargo og senest et par dage fra at komme under administration. Hvordan det er videregivet i FM ved jeg ikke, for jeg har ikke spillet med dem, men klubben har fine faciliteter og allerede en mere eller mindre britisk trup. Og så er det jo ikke mere end en 10-15 år siden de var i Europa Cuppen.

Wigan er en lidt anderledes størrelse. Ejeren er meget ivrig efter at komme af med klubben, og der er maksimalt gået ét år inden et salg, i de saves jeg har haft, som er kommet så langt. Det er vist noget med, at familien har ejet klubben i over 20 år (Wikipedia), så på den måde får du en helt frisk start til at give klubben lige præcis den identitet du ønsker - Sammen med den nye ejer. Derudover har klubben været et elevatorhold de sidste par sæsoner, så de er måske det bedste bud på en identitetsløs klub (Hvis du kommer forbi første sæson), som trænger til et nyt image. For ligesom Bolton er klubben jo også et tidligere PL-hold i sløj forfatning.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #40: 05 Jan 2019, 00:33 »

Jeg får min nye computer på mandag, og så skal der spilles FM igen. Jeg har endnu ikke spillet i Premier League i dette års version, og sidder lidt og tænker på at starte med enten Newcastle eller Crystal Palace. Så ville høre om der er erfaringer herinde med nogle af holdene? Jeg ser potentiale i begge hold, og tænker begge hold vil være en god udfordring med masser af frustration Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #41: 05 Jan 2019, 13:25 »

Jeg får min nye computer på mandag, og så skal der spilles FM igen. Jeg har endnu ikke spillet i Premier League i dette års version, og sidder lidt og tænker på at starte med enten Newcastle eller Crystal Palace. Så ville høre om der er erfaringer herinde med nogle af holdene? Jeg ser potentiale i begge hold, og tænker begge hold vil være en god udfordring med masser af frustration Tunge

Jeg har selv et spil med CP. Jeg synes dog det har været meget udfordrende af det årsag, at samtlige af deres angribere skal spilles som Targetman, hvilket ikke passer ind i den måde jeg vil spille på.
Dog er der den mulighed at træne Zaha til at spille som spydspids, hvilket han gør ganske godt.
Ellers synes jeg det har været en fed klub at spille med, hvor der trænger til at blive ryddet lidt op i truppen som følge af ældre spillere, samt nogle som får lidt for meget løn
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #42: 05 Jan 2019, 21:20 »

Arh, de SKAL jo ikke spilles som targetman... Det er vel bare der de er bedst?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #43: 16 Jan 2019, 04:04 »

Hey allesammen... Vil gerne starte et save i PL, men gider ikke være et tophold eller et bundhold. Så har snævret fæltet ind til tre midterhold (dømt efter sidste sæsons placering), som jeg tror alle kan kvalificere sig til Europa League nogle år inde i fremtiden, enten via ligaen eller en af de to pokaler... Så hvem skal det være?

Newcastle, Crystal Palace, West Ham eller Bournemouth?

Vil gerne høre jeres meninger om de fire hold. Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jan 2019, 05:03 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #44: 16 Jan 2019, 08:29 »

Newcastle har lidt historie, en fornuftig trup (start-11) og god infrastruktur. Jeg tror umiddelbart dette vil være den "nemmeste" udfordring af de fire. Derudover var de en overgang Manchester Uniteds (min yndlingsklub hvis nogen skulle være i tvivl) onde ond, så kan ikke rigtig lide klubben, og tilstedeværelsen af Shelvey gør det ikke bedre! Wink

Crystal Palace er for mig lidt en sjov klub - fede fans der sjældent buer af egne spillere, gode spillere som kan blive vigtige (eller solgt til store summer) og de pæneste cheerleadere! Opstemt Jeg tror dette godt kunne være den sværeste udfordring, da det ikke er mit indtryk at de har så mange penge, men det er denne udfordring jeg selv havde valgt af de fire.

West Ham har jo et fantastisk ungdomssetup og i den forbindelse en vild historie med udvikling af klassespillere. Der er nok slet ikke tvivl om at det er her du bør få de bedste spillere - på sigt - men det virker også til der er gode summer at gøre med i klubben - ihvertfald har de da hentet nogle ret gode spillere de seneste par år.

Bournemouth er lidt en underdog for mig - jeg har aldrig spillet med dem, men synes altid de klarer sig godt når jeg spiller imod dem, og så har de min absolutte yndlingsplaymaker i Lewis Cook! En klub der hver sæson næsten kun forbedrer sig, og du har her mulighed for at skabe klubbens historie, da de ikke har nogen i forvejen.

Jeg ville rangere således:
1. Crystal Palace
2. Bournemouth
3. West Ham
4. Newcastle

God fornøjelse - uanset hvem du vælger - husk at dele lidt, vil gerne se hvad du får ud af det. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010