home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 45609 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #15: 12 Nov 2018, 13:56 »

Gode bud. united kommer jeg sldrig til med mit tilhørsforhold til Arsenal. Blackburn er måske for "gode", så det blvier for nem en udfordring er jeg bange for.

Portsmouth og Colchester er seriøse overvejeleser. Har i nogle bud med klubber i Spanien eller Italien i evt. sercie c og segunda division? Spiler altid i England og økonomien i England gør at det bliver for let i længden!
Du kan hoppe en tur til Bari, hvis du kan finde en Serie D update.. Jeg ved der findes på en Level 5 og Level 6 pyramide på Steam i Italien, men hvordan de er, ved jeg ikke. De har trods alt en god størrelse og et flot setup, men ligger langt nede i rækkerne efter sommerens konkurs.

Ellers har jeg selv et godt øje til Siena i Serie C (Mest af alt fordi jeg elsker byen), men de har også tidligere været i Serie A, men måtte også dreje nøglen om for et par år siden. Novara er også at finde i Serie C, og de har faktisk rigtig gode faciliteter Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #16: 12 Nov 2018, 14:32 »

Du kan hoppe en tur til Bari, hvis du kan finde en Serie D update.. Jeg ved der findes på en Level 5 og Level 6 pyramide på Steam i Italien, men hvordan de er, ved jeg ikke. De har trods alt en god størrelse og et flot setup, men ligger langt nede i rækkerne efter sommerens konkurs.

Ellers har jeg selv et godt øje til Siena i Serie C (Mest af alt fordi jeg elsker byen), men de har også tidligere været i Serie A, men måtte også dreje nøglen om for et par år siden. Novara er også at finde i Serie C, og de har faktisk rigtig gode faciliteter Smiley

Fedt kigger på de italianske klubber du nævner! Fm må ind i kampen og tilføje flere af de små ligaer i de andre store lande end i ENgland!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #17: 12 Nov 2018, 21:54 »

Gode bud. united kommer jeg sldrig til med mit tilhørsforhold til Arsenal. Blackburn er måske for "gode", så det blvier for nem en udfordring er jeg bange for.

Portsmouth og Colchester er seriøse overvejeleser. Har i nogle bud med klubber i Spanien eller Italien i evt. sercie c og segunda division? Spiler altid i England og økonomien i England gør at det bliver for let i længden!

Melilla i Spanien er en enklave i Afrika - det er noget af et projekt.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Svartov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #18: 12 Nov 2018, 23:24 »

Melilla i Spanien er en enklave i Afrika - det er noget af et projekt.

Fed idé til et save. Det er skrevet bag øret.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #19: 12 Nov 2018, 23:29 »

Melilla i Spanien er en enklave i Afrika - det er noget af et projekt.

Interessant
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #20: 12 Nov 2018, 23:34 »

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #21: 13 Nov 2018, 18:27 »

Hej søger et hold der ligger i de lavere ligaer i en af de store lande. Gerne et hold med gode unge spiler eller godt akademi. Ækonomien må faktisk gerne være dårlig, så der er noget udfordring.

Det perfekte hold for dig må være Racing Santander som igen i år har en rædderlig økonomi  funny

Du starter med en balance på 5,5 mio din gæld udgør 67,5 mio, hvor du hver eneste måned betaler 6,75 mio så du har betalt det hele efter første sæson. Den svære del består i, at de spiller i Segunda B2 hvor præmiepenge er en by i Rusland så selv om du vinder rækken så får du blot udbetalt 830,000 kroner og så man jo godt regne ud at økonomien vil sejle i løbet af sæsonen da er begrænset hvad kan sælge for på det niveau Wink

Santander er derudover også en rigtig fed fodboldklub som hører til på øverste hylde og så laver de ret gode talenter fra tid til anden. Har selv haft mange fede spil med dem og de byder altid på udfordringer og du har også et ældgammelt stadion som man godt gad kunne blive udskiftet ude i fremtiden Wink
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #22: 17 Nov 2018, 19:48 »

Det perfekte hold for dig må være Racing Santander som igen i år har en rædderlig økonomi  funny

Du starter med en balance på 5,5 mio din gæld udgør 67,5 mio, hvor du hver eneste måned betaler 6,75 mio så du har betalt det hele efter første sæson. Den svære del består i, at de spiller i Segunda B2 hvor præmiepenge er en by i Rusland så selv om du vinder rækken så får du blot udbetalt 830,000 kroner og så man jo godt regne ud at økonomien vil sejle i løbet af sæsonen da er begrænset hvad kan sælge for på det niveau Wink

Santander er derudover også en rigtig fed fodboldklub som hører til på øverste hylde og så laver de ret gode talenter fra tid til anden. Har selv haft mange fede spil med dem og de byder altid på udfordringer og du har også et ældgammelt stadion som man godt gad kunne blive udskiftet ude i fremtiden Wink

Efter et forsøg med en klub fra min hjemby Aarhus Fremad og længere tids kiggen i Spanien bliver det Racing Santander, da klubben har en god ungdoms afdeling i forhold til de andre klubber og en god historie
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #23: 20 Nov 2018, 15:06 »

Skal være et dansk hold, men har ingen ide om hvilket. Hit me up med gode foreslag, og gerne begrundelser om hvorfor lige netop den klub. Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #24: 20 Nov 2018, 15:28 »

Skal være et dansk hold, men har ingen ide om hvilket. Hit me up med gode foreslag, og gerne begrundelser om hvorfor lige netop den klub. Smiley

Der er lige nu en bug i den danske superliga, er ikke sikker på hvad, men det er vist noget med nedrykningsspillet. Bare så du er opmærksom på, det måske er bedre at vente til den er fixet.

Men hvis du vil spille i Superligaen, vil jeg foreslå AaB. De har en god trup, gode talenter og et par millioner at handle ind til at starte med. De er ikke en favorit, men kan sagtens vinde i første sæson.

Det er et hold der i virkeligheden vil spille flot offensiv fodbold (at de gør det stik modsatte er irrelevant) og bruge deres egne talenter. Du kan vælge at følge dette eller du kan ignorere det fuldstændig og spille som du ønsker.
Logged


Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #25: 23 Nov 2018, 12:04 »

Nogle der har forslag til et par "sleeping giants" man skal prøve kræfter med? Gerne som har en stor fanbase. Det kan være klubber som FC United of Manchester, FC Köln, Catania, Chemie Leipzig etc.
Logged

Traditionsklub siden 1924

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #26: 23 Nov 2018, 12:25 »

Nogle der har forslag til et par "sleeping giants" man skal prøve kræfter med? Gerne som har en stor fanbase. Det kan være klubber som FC United of Manchester, FC Köln, Catania, Chemie Leipzig etc.

Kaiserslautern 1860 Dynamo Dresden Coventry Leeds Deportivo La Coruna
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #27: 23 Nov 2018, 17:18 »

Kaiserslautern 1860 Dynamo Dresden Coventry Leeds Deportivo La Coruna
Ikke dumme bud! Leder dog stadig lidt videre efter det mere "anderledes". Før i tiden var det Royal Antwerp (før de rykkede op i bedste række) og Austria Salzburg jeg valgte (da de lige var oppe i 3. bedste række).
Logged

Traditionsklub siden 1924

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #28: 23 Nov 2018, 18:26 »

Magdeburg, AB, B93, Le Mans FC, Crewe, Malmø FF, Twente
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Aunsbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #29: 23 Nov 2018, 19:40 »

HVILKET HOLD SKAL MAN STARTE SIT FØRSTE FM19 MED?

Nu har jeg fået købt FM19 (touch versionen) og skal bruge et interessant hold som det første spil. Altså et, hvor taktik m.m er ret lige til - men det skal ikke være et hold i den allerhøjeste europæiske top som fx Real Madrid, Barcelona, Juve, Man City, Liverpool og PSG

Men hvem skal det så være?? Jeg er ret åben over for hvilket land det skal være, og det må gerne være et hold, der er udviklingspotential e i, hvis nu jeg bliver rigtig fanget af holdet...
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010