home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:36:21 DeBuur Fodbold Brighton Tråden
17 Apr 2019, 19:41 Fresse94 Fodbold Real Madrid tråd
17 Apr 2019, 19:08 Damse1994 Klubsøgnin... Tilladte lønudgifter P...
17 Apr 2019, 10:37 Arberg Fodbold FC Barcelona-tråden
17 Apr 2019, 08:10 Broen13 Omklædning... Spørgsmåltråden
16 Apr 2019, 15:43 QuesT Skadestuen New zealand liga
16 Apr 2019, 13:15 RedFan_98 Cykling Tour De France 2019
Emne Forfatter
#36 Murciélagos Broen13
[15] Football's C... MBJ
Kaos på Sicilien ... Sunbao
#7 El Profesor en... Ninja777
|11| Leutzcher Li... Christoffer
#2 Bosnian Brutes Nodiem
#ModNyeVeje diverdab
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 7918 gange)
blomvikings
Manager

Sv: A.C. Milan
« Svar #30: 13 Feb 2019, 13:21 »

Jeg tænker måske at starte et save med dem efter vinteropdatering, når de får Piatek i stedet for Higuain. Forhåbentligt starter man også med Paqueta i stedet for, først at få ham til vinter.

Higuain er heller ikke meget værd. Cutrone slog ham af efter et par måneder. Paqueta er super stærk!

Nephilim
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 22 Feb 2019, 08:24 »

Nogen der ved hvorfor Strinic er ude med "medical conditions" frem til 31/10-18..??

Pga. noget med hjertet.

Hodie Mecum Eris In Paradiso

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #32: 04 Mar 2019, 17:48 »

Er startet med Milan efter vinteropdateringen.

Mine taktiske overvejelser gik inden sæsonen på, at jeg ville skabe et solidt defensivt fundament, så Milan var et hold, der var utroligt svært at slå. Det lykkedes. Jeg gik sæsonen ubesejret igennem (i ligaen), og lukkede kun 14 mål ind. Desværre betød to uafgjorte i de sidste to kampe, at Juventus overhalede mig.

I Europa League røg jeg ud til Benfica i kvartfinalen på straffespark - men jeg er fortrøstningsfuld omkring at nå langt i CL i sæson 2 med grundtaktikken på plads.

Her til anden sæson, har jeg primært forstærket mig med offensive typer. Af nævneværdige folk er Adrien Rabiot (fri) og Federico Chiesa (500 mio) hentet ind. Har derudover hentet et par spillere til fremtiden blandt andet Sandro Tonali og Thiago Almada.

Jeg glæder mig til sæson 2, hvor jeg skal forsøg at bygge på offensivt uden at give afkald på den defensive struktur.

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #33: 06 Mar 2019, 08:37 »

Fik du godt gang i Piatek?

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #34: 06 Mar 2019, 08:53 »

Fik du godt gang i Piatek?

Første sæson var lidt halv sløv for hans vedkommende. Han scorede 12 ligamål, hvor en del af dem var på straffe.

Men her i anden sæson, hvor jeg spiller en anelse mere offensivt, har han startet ud med 7 mål i 8 kampe  Wink

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #35: 22 Mar 2019, 05:53 »

Første sæson overstået efter den nye opdatering.

Det resulterede i en 1 plads og dermed serie A titlen! Fuldstændig vanvittigt! Vandt med 2 point ned til Napoli og Juventus måtte nøjes med 3 pladsen, hvilket kostede Allegri jobbet.

Er igang med et spændende transfer vindue nu til den nye sæson. Rodriguez ville til Kina, så det kom han. Hvilket ærgrer mig lidt - vil gerne holde det realistisk med en grundstamme af spillere fra irl.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010