home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 28105 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #30: 13 Feb 2019, 13:21 »

Jeg tænker måske at starte et save med dem efter vinteropdatering, når de får Piatek i stedet for Higuain. Forhåbentligt starter man også med Paqueta i stedet for, først at få ham til vinter.

Higuain er heller ikke meget værd. Cutrone slog ham af efter et par måneder. Paqueta er super stærk!
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #31: 22 Feb 2019, 08:24 »

Nogen der ved hvorfor Strinic er ude med "medical conditions" frem til 31/10-18..??

Pga. noget med hjertet.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #32: 04 Mar 2019, 17:48 »

Er startet med Milan efter vinteropdateringen.

Mine taktiske overvejelser gik inden sæsonen på, at jeg ville skabe et solidt defensivt fundament, så Milan var et hold, der var utroligt svært at slå. Det lykkedes. Jeg gik sæsonen ubesejret igennem (i ligaen), og lukkede kun 14 mål ind. Desværre betød to uafgjorte i de sidste to kampe, at Juventus overhalede mig.



I Europa League røg jeg ud til Benfica i kvartfinalen på straffespark - men jeg er fortrøstningsfuld omkring at nå langt i CL i sæson 2 med grundtaktikken på plads.

Her til anden sæson, har jeg primært forstærket mig med offensive typer. Af nævneværdige folk er Adrien Rabiot (fri) og Federico Chiesa (500 mio) hentet ind. Har derudover hentet et par spillere til fremtiden blandt andet Sandro Tonali og Thiago Almada.

Jeg glæder mig til sæson 2, hvor jeg skal forsøg at bygge på offensivt uden at give afkald på den defensive struktur.

Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #33: 06 Mar 2019, 08:37 »

Fik du godt gang i Piatek?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #34: 06 Mar 2019, 08:53 »

Fik du godt gang i Piatek?

Første sæson var lidt halv sløv for hans vedkommende. Han scorede 12 ligamål, hvor en del af dem var på straffe.

Men her i anden sæson, hvor jeg spiller en anelse mere offensivt, har han startet ud med 7 mål i 8 kampe  Wink
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #35: 22 Mar 2019, 05:53 »

Første sæson overstået efter den nye opdatering.

Det resulterede i en 1 plads og dermed serie A titlen! Fuldstændig vanvittigt! Vandt med 2 point ned til Napoli og Juventus måtte nøjes med 3 pladsen, hvilket kostede Allegri jobbet.

Er igang med et spændende transfer vindue nu til den nye sæson. Rodriguez ville til Kina, så det kom han. Hvilket ærgrer mig lidt - vil gerne holde det realistisk med en grundstamme af spillere fra irl.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #36: 05 Jun 2019, 19:12 »

Jeg sidder med tanken om at starte et spil op med Milan. Klubben har gennemgået en tumult tid med 2 nye ejere osv. Klubben har mistet dens DNA. Derfor ser jeg det som en god mulighed for at starte med en klub hvor jeg selv kan bestemme hvordan jeg vil præge klubben. Bestyrelsen har selvfølgelig nogle forventninger, men er sikker på de nok skal blive opfyldt.

Klubben har de sidste mange år købt spillere der har overskredet sidste saægsdato. Derfor skal der ligges mange kræfter i ungdommen i klubben. Jeg vil så vidt muligt hente ungdomsspillere op i seniortruppen, frem for at købe, det kræver dog de er gode nok. Ellers skal truppen gøres mere italiensk.

Det ærger mig utroligt meget at man solgte SES og Christante. Sidstnævte vil jeg ihvertfald prøve at hente tilbage til klubben.

Belotti, tellas, barella er yderligere 3 spillere jeg kunne tænke mig at hente for at få noget mere italiensk over truppen.
Ellers så kan jeg godt lide at have en lille twist i nationaltet og det bliver så med brasilianske spillere. Vi har allerede en utrolig kompetent here på midten
Ellers skal der renses meget ud. Spillere som RR, Silva, suso, hakan, biglia, samu, montolivo, laxalt, strinic og zapata spillere som jeg vil forsøge at sælge. Mange af dem sidder med en høj løn.

Lønnen i truppen vil blive delt op i grupper. Det jeg mener med det er at jeg vil inddele truppen i nogle grupper alt efter hvilket niveau de har. De bedste får mest osv.
Kan man ikke affinde sig med det så må man blive solgt. Jeg vil fra start vise hvem der bestemmer.

Jeg har valgt at fokusere på en 442 diamant, men har ikke helt fundet ud af hvordan jeg vil spille og hvilke spille roller jeg vil vælge.

Hvis i har nogle ideer så sig endelig til. Også med spillere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #37: 05 Jun 2019, 19:58 »

Jeg sidder med tanken om at starte et spil op med Milan. Klubben har gennemgået en tumult tid med 2 nye ejere osv. Klubben har mistet dens DNA. Derfor ser jeg det som en god mulighed for at starte med en klub hvor jeg selv kan bestemme hvordan jeg vil præge klubben. Bestyrelsen har selvfølgelig nogle forventninger, men er sikker på de nok skal blive opfyldt.

Klubben har de sidste mange år købt spillere der har overskredet sidste saægsdato. Derfor skal der ligges mange kræfter i ungdommen i klubben. Jeg vil så vidt muligt hente ungdomsspillere op i seniortruppen, frem for at købe, det kræver dog de er gode nok. Ellers skal truppen gøres mere italiensk.

Det ærger mig utroligt meget at man solgte SES og Christante. Sidstnævte vil jeg ihvertfald prøve at hente tilbage til klubben.

Belotti, tellas, barella er yderligere 3 spillere jeg kunne tænke mig at hente for at få noget mere italiensk over truppen.
Ellers så kan jeg godt lide at have en lille twist i nationaltet og det bliver så med brasilianske spillere. Vi har allerede en utrolig kompetent here på midten
Ellers skal der renses meget ud. Spillere som RR, Silva, suso, hakan, biglia, samu, montolivo, laxalt, strinic og zapata spillere som jeg vil forsøge at sælge. Mange af dem sidder med en høj løn.

Lønnen i truppen vil blive delt op i grupper. Det jeg mener med det er at jeg vil inddele truppen i nogle grupper alt efter hvilket niveau de har. De bedste får mest osv.
Kan man ikke affinde sig med det så må man blive solgt. Jeg vil fra start vise hvem der bestemmer.

Jeg har valgt at fokusere på en 442 diamant, men har ikke helt fundet ud af hvordan jeg vil spille og hvilke spille roller jeg vil vælge.

Hvis i har nogle ideer så sig endelig til. Også med spillere.

Hvis du vil starte op med dem skal du vide at Bonaventura midt i det hele bliver skadet i lang tid som IRL. Han kan bruges i starten selvom det er lidt buggy. Man har så Hakan der kan roteres med Borini, men jeg brugt ham dog mest på MC som playmaker.

Strinic er så skadet fra start af og kommer tilbage i oktober.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #38: 06 Jun 2019, 19:37 »

Bonaventura er tænkt som rotationsspiller på midtbanen. Ellers kigge jeg mod mit ungdomshold. Håber der er bare lidt kvalitet der.

Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #39: 07 Jun 2019, 16:26 »

Så jeg kommet lidt i gang med mit Milan save, som jeg håber bliver mit sidste. Planen er at jeg skal fokusere rigtig meget på ungdommen. Det første jeg gjorde var at gennemgå mine ungdomshold og jeg må konstatere der er intet at hente der. Derfor måtte der ske noget på transfer området. Jeg har brugt en helt del penge, hvilket jeg syntes jeg var nød til hvis vi skal konkurrere med de andre i ligaen.

transfer ind
Belotti
Telles
Barella
Tonali
Romagna

transfer ud
Suso
RR
Montolivo
Zapata
Samu
Abate

Næste transfer bliver Romas unge stjernefrø zaniolo. Havde allerede fået et bud accepteret på ham, men han ville ikke skifte fordi han lige er kommet til. Derfor bliver han hentet til sommer.

Jeg stiller op i formationen 442 diamant. Indtil videre har det givet 3 sejre ud af 3 kampe. Målet er at stå defensivt uden at gå på kompromis med det at score og det er lykkes fint.

Jeg har jagtet nogle trænere til mit uhold, men de har alle valgt Juventus og Napoli over mig. Derfor har jeg indset at jeg må vente en sæson med at fokusere på ungdommen. Jeg håber at kunne forbedre vores omdømme, så vi kan lokke bedre trænere til klubben.
Logged

H A L A   M A D R I D!

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #40: 08 Jun 2019, 13:32 »

Hvordan er økonomien i ACM, hvor mange penge har I fået til transfers i starten og gennem sæsonerne? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #41: 09 Jun 2019, 16:42 »

Hvordan er økonomien i ACM, hvor mange penge har I fået til transfers i starten og gennem sæsonerne? Smiley

Du starter vidst med 200 mio Ca. Ellers ser økonomien fin ud. Jeg er som sagt stadig i første sæson.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #42: 09 Jun 2019, 19:35 »

@ulle94
Hvad hedder dit skin?  Opstemt
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010