home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63144 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #75: 02 Dec 2018, 22:02 »

tjek lige din assistents spillervurderingsev ner. Lingard med 4 stjerner som angriber, giver ikke mening
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #76: 02 Dec 2018, 22:10 »

Hov.. Troede du mente Kane.. Lingard brugte jeg på offensiv midt som fremskudt playmaker. Der havde han 3-stjerner Smiley. Men han var reserve for mig, da jeg brugte Kai Havertz.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #77: 03 Dec 2018, 07:51 »

Transfervinduet er lukket, og der er egentlig ikke sket det store, men lidt er der dog. Det var meningen at jeg ville sælge Kane, men fik kun nogen vanvittig lave bud, så han er desværre ikke blevet solgt.

Indkøb:
Hennie Hendriks - 130 mio. - Regens.
Jose Manuel Martinez - 15 mio. Regens.
Ryan Gravenberch - 155 mio. - Regens.
Andreas Christensen 300 mio.

Solgt:
Jose Manuel Martinez - Leje.
Jesse Lingard - 750 mio.
Arkadiusz Milik - Leje.
Dean Henderson - 85 mio.
Tahith Chong - Leje.
Ryan Gravenbech - Leje.
+ en masse andre talenter.

En lille update på min mission, om at vinde flere trofæer end Sir Alex Ferguson:

15 titler på fire sæsoner. Er godt på vej, men der er laaaaang vej endnu til de 48 Opstemt.

Ryan Gravenbech er ikke regen. Han er en af de største talenter i spillet..
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #78: 03 Dec 2018, 14:33 »

Man kan se om det er en regens via deres profilbillede. HVis de har et animeret profilbillede er de regens Smiley
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #79: 03 Dec 2018, 21:11 »

Det giver god mening Wink.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #80: 05 Dec 2018, 17:35 »

Så fik jeg færdigspillet min første sæson i FM19 og traditionen tro, så var jeg en tur i Man Utd i den første sæson. Helt som håbet, så gik det ganske fint. Jeg vandt sikkert Premier League og nappede også FA Cuppen med en finalesejr over Southampton. Jeg stod også i Champions League finalen mod Valencia, som jeg desværre tabte i straffesparkkonkurr ence.

De godkendte resultater blev skabt med min nye Plug&Play taktik, hvor det eneste jeg retter er holdet mentalitet fra kamp til kamp og undervejs i kampene. Her skifter jeg mellem Standard og Attacking alt efter om jeg spiller hjemme eller ude. I kampene skifter jeg også nogle gange til defensive sidst i kampen, hvis jeg skal køre et resultat hjem.

Jeg bliver nød til at sætte udfordringen en smule op. For jeg er slet ikke færdig med at spille med United men bliver nød til at sætte nogle begrænsninger på, ellers bliver spillet for nemt. Så de næste sæsoner frem bliver med en Brexit udfordring. Målet er, at vinde Champions League med en trup og stab udelukkende med Britiske spillere.


Jeg har valgt at starte helt forfra og har lavet mig en KIN udfordring, så det ikke skal blive for nemt. Min manager er Engelsk men med danske rødder og er dansk som 2. nationaliteten. Så udfordringer bliver. Jeg må kun handle britiske og danske spillere og stab. Jeg skal som minimum hente 3 spillere pr. sæson og mindst en af dem skal være dansk. Målet er, at stå med en klub hvor alle spillere og stab er enten britiske eller dansk.

Sportsligt er målet at vinde CHL med denne britisk/danske klub. Det tæller først når alle i klubben er danske eller britiske.

Jeg har lige startet spillet op og første handling var at ophæve kontrakter med alle ikke engelsk/danske stabs medlemmer. Så 39 fyringer på 1. dag  funny

Taktikken bliver den samme som tidligere. Altså min plug&play. Jeg er begyndte at spejde lidt spillere men nu må vi se hvilken dansker der ankommer i startsæsonen.

« Seneste Redigering: 05 Dec 2018, 17:55 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #81: 05 Dec 2018, 17:39 »

Jeg har valgt at starte helt forfra og har lavet mig en KIN udfordring, så det ikke skal blive for nemt. Min manager er Engelsk men med danske rødder og er dansk som 2. nationaliteten. Så udfordringer bliver. Jeg må kun handle engelske og danske spillere og stab. Jeg skal som minimum hente 3 spillere pr. sæson og mindst en af dem skal være dansk. Målet er, at stå med en klub hvor alle spillere og stab er enten engelsk eller dansk.

Sportsligt er målet at vinde CHL med denne engelsk/danske klub. Det tæller først når alle i klubben er danske eller engelske.

Jeg har lige startet spillet op og første handling var at ophæve kontrakter med alle ikke engelsk/danske stabs medlemmer. Så 39 fyringer på 1. dag  funny

Taktikken bliver den samme som tidligere. Altså min plug&play. Jeg er begyndte at spejde lidt spillere men nu må vi se hvilken dansker der ankommer i startsæsonen.


Cool udfordring. Thumbs Up
Jeg kan dufte et køb af Eriksen i nær fremtid Wink
Logged

Love the Blues

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #82: 05 Dec 2018, 17:53 »

Cool udfordring. Thumbs Up
Jeg kan dufte et køb af Eriksen i nær fremtid Wink

Ja han topper da listen  Grin

Men det bliver ikke i første sæson. Det bliver nok mere nogle unge talenter i første sæson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #83: 05 Dec 2018, 17:56 »

Altså mente britiske spillere og stab. For det en kombi, Brexit og dansk Kin udfordring.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #84: 05 Dec 2018, 18:26 »

Jeg kan 100% anbefale Frederik Nørrestrand fra Brøndby - efter 2. sæson med mit Manchester United spil er han allerede back up for Dalot på højre back
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #85: 05 Dec 2018, 18:48 »

Har ham på scouting listen. Så han er klart et emne
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #86: 05 Dec 2018, 18:57 »

Ja han topper da listen  Grin

Men det bliver ikke i første sæson. Det bliver nok mere nogle unge talenter i første sæson.


Hov hov - the lord??  Grin
Logged

Love the Blues

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #87: 05 Dec 2018, 20:39 »

Har forsøgt at hente ham men han kunne ikke. Vestre fængsel havde allerede signet ham
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #88: 06 Dec 2018, 10:21 »

Har forsøgt at hente ham men han kunne ikke. Vestre fængsel havde allerede signet ham

HA! Dét er fandme sjovt det der  funny funny funny funny funny
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #89: 06 Dec 2018, 13:12 »

Er i sommer pausen efter 3 sæson. Hvornår træder brexit i kraft? Hvilken betydning kommer det til at få?  Er der overgangs ordning for bestående spillere eller hvordan
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010