home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63064 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #15: 25 Okt 2018, 15:44 »

Perreira er en fin trup spiller for mig, uden at imponere,, og han kan dække en del andre pladser hvis nu uheldet skulle være ude med en af dine offensive spillere.
Synes McTominay minder lidt om at spille med en Fellaini, du får ingen kreativitet fra ham men en mand (knægt) med kæmpe arbejdsiver. Tror ikke han er en spiller man skal regne med på den lange bane.
Men ellers vil jeg også mene det er ganske fint besat når du spiller med to på midten.
Jeg ville dog beholde Matic første sæson. Der var ingen brok fra hans side af, selv om han kun spilede omkring 25 kampe for mig. Efter sæsonen var der stor interesse for ham fra en række klubber, og så kan du få ham skudt af sted for 400+ med et år tilbage af kontakten.


Ja okay, det kan jeg godt se. Det er da faktisk en ret god deal så. Jeg tror også, at McT bliver marginalspiller for mig, netop fordi jeg ønsker at satse mere på de teknisk dygtige spillere. Men det er jo altid vigtigt at have nogle arbejdsfolk også. Kunne han emulere Herrera en lille smule, ville det bestemt være en spiller, jeg sagtens kunne bruge fremadrettet.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #16: 25 Okt 2018, 20:23 »

Vigtig viden/ligegyldig info?
Anthony Elanga, der spiller på U-18-holdet, er søn af tidligere Brøndby-spiller Joseph Elanga :-)
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #17: 25 Okt 2018, 20:52 »

Fedt, det er da god info - Selvom BIF er hadeklubben her Wink Haha...
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #18: 26 Okt 2018, 10:11 »

Nå, så kom malurten i bægeret, må man sige!!! Jeg har stadig en rigtigt flot statistik og med to kampe spillet i CL, hvor PSG og Valencia har været modstanderne (mangler PSV), har jeg nu blot tabt én kamp i sæsonen (2-0 ude mod Burnley - Ja, BURNLEY! Hvad sker der?!), men det i CL er blevet til overbevisende 5-2 sejr hjemme over PSG og uafgjort 1-1 på udebane mod Valencia. Det er jo for så vidt godt nok, men det som hele malurten drejer sig om, er alle de forbandede skader! Jeg får i tiden KONSEKVENT 2-3 skader pr kamp. Nogle af dem er 1-3, 2-5 eller 4-7 dage, men der er også mange på 2-4 uger! Hvor er det egentlig bare MEGA irriterende!

Netop skaderne har en stor betydning for spillet, kan jeg se. Flere og flere kampe, hiver jeg blot sejrene hjem til sidst i kampene eller kommer til færre afslutninger, samt lukker flere mål ind. Jeg er ret heldig med, at pointhøsten fortsat er god, men der er ingen tvivl om, at spillet hænger gevaldigt i bremsen!

Om jeg skal kigge på alternative systemer i denne periode, eller om jeg skal tæske mig igennem det med spillere, der kommer til at spille på uvante pladser, ved jeg ikke? Jeg benytter også unge spillere mere nu, hvilket jo er fint, men dem ville jeg ideelt set hellere bruge i overskudstider, fremfor af nød.

Hvad tænker I? Hvad skal jeg satse på?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #19: 26 Okt 2018, 15:36 »

Første sæson med Manchester United spillet færdig.
Truppen virker helt fin, god bredde og variation til de forskellige pladser. Tahith Chong blev forfremmet til senior-truppen. Ham og Dalot skal have masser af spilletid, så de kan udvikle sig. Jeg overvejede også Mason Greenwood, men han er lige ung nok. Han havde en glimrende og lovende sæson, med masser kampe for U-18 og U-23, 47 i alt og 34 mål. Anden sæson bliver det senior-truppen for ham. Der blev også meget spilletid til de Ligt og Andreas Pereira. Begge udviklede sig fint og specielt de Ligt banker på til en startplads i sæson 2.
Lukaku og Rashford bankede begge mål ind i et 2-mands angreb.
Martial væltede sig i priser. Footballer of the Year, Players Player of the Year og Players Young Player of the Year.
Lidt sjov info: Riza Durmisi blev udlånt til Watford fra Lazio hele sæsonen og endte som nummer 1 på assist-listen i Premier League.
Følgende opstilling brugte jeg så vidt muligt i de store kampe.
       
           Lukaku-Rashford

Martial                            Asensio

               Savic-Pogba

Shaw       Mike-Bailly    Lindelof
                 De Gea

Næste sæson ser spændende ud. Tuanzebe, Fosu-Mensah, McTominay, Dalot og Chong skal alle så vidt muligt have chancen. Jeg vil også holde et øje på Reece Devine. I hjemmekampen mod Leicester var jeg pga skader og træthed nødt til at stille med et 4-mands forsvar bestående af ham, Ercolani, Reece Poole og Lee O'Conner. Vi vandt 3-1 og Reece Devine blev MOM og kom på rundens hold på venstreback-pladsen. Måske han kan noget.

Transfers:


Truppen sorteret efter antal scoringer:


Sæson-resultater:


Season-review:


Man United end of season awards:

« Seneste Redigering: 26 Okt 2018, 16:07 af Khaine » Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #20: 26 Okt 2018, 16:14 »

Det var dælme en offensiv opstilling! Lukker du ikke mange mål ind? Det ser rigtigt spændende ud med Rashford oppe foran sammen med Lukaku. Jeg får ikke helt det samme ud af Rashford, som du gør, hvilket ærgrer mig lidt.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #21: 26 Okt 2018, 17:41 »

Jeg kan klart anbefale Ngolo Kante i en felt-til-felt-rolle, hvor han sættes til: korte afleveringer, skyd mindre og pres mere.
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #22: 26 Okt 2018, 20:47 »

Det var dælme en offensiv opstilling! Lukker du ikke mange mål ind? Det ser rigtigt spændende ud med Rashford oppe foran sammen med Lukaku. Jeg får ikke helt det samme ud af Rashford, som du gør, hvilket ærgrer mig lidt.

Det er ikke så galt. De 59 kampe der blev spillet i første sæson gav en samlet målscore på 192 - 43. Det er jeg fint tilfreds med.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #23: 27 Okt 2018, 14:05 »


Det er ikke så galt. De 59 kampe der blev spillet i første sæson gav en samlet målscore på 192 - 43. Det er jeg fint tilfreds med.

Nej, det må man sige, at det er ganske hæderligt. Mange kasser du får lavet, må man sige! Stærkt!

Jeg tror, at jeg prøver at køre sæsonen færdig som hidtil, medmindre der sker noget katastrofalt. Herefter vil jeg dog nok reformere lidt undervejs.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #24: 03 Nov 2018, 19:59 »

Hvilken backup har I for Luke Shaw?
Jeg ved godt at Ashley Young er der i starten sammen med Darmian, men jeg er ikke super begejstret for nogle af dem.

I mine øjne virker hverken Bothwick-Jackson eller Demetri Mitchell klar endnu.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #25: 03 Nov 2018, 22:04 »

2. sæson med Manchester United færdigspillet.

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig nogle indkøb op til denne sæson. Truppen så fin ud med en god blanding af erfaring og unge talenter. Men så gjorde Eden Hazards agent mig opmærksom på at hans klient var utilfreds i Chelsea og man ville se positivt på et bud. Det kunne jeg ikke sige nej til, så Eden Hazard blev købt. Derudover blev mine scouts ved med at anbefale to unge spillere, Kieran Teirney fra Celtic og Lucas Paqueta fra Flamingo. Jeg ville se dem an resten af sæsonen men i vinter-vinduet bød Real Madrid, Barcelona og City på dem, så jeg måtte slå til og hente dem. Det var fint for Tierney gjorde det fortrinligt og blev hurtigt førstevalg på venstreback mens Paqueta blev en fuldgod første-afløser på den centrale midtbane.



jeg havde tænkt mig at give flere af de unge talenter chancen, Dalot, Chong og de Ligt fik masser af spilletid. Fosu-Mensah blev udlejet, Tuanzebe og Greenwood havde ikke niveauet endnu og røg tilbage på U-23 holdet.

Competition overview.


I første sæson spillede jeg primært 4-2-4 med højt tempo, hurtige angreb, høj forsvarslinje og meget aggressivt genpres.
Her i anden sæson virkede det ikke helt så godt da de fleste modstandere, specielt på min hjemmebane, stod med 8-9 mand i feltet meget kompakt defensivt, så her gik vi over til en 4-2-3-1 med mere tålmodighed og flere pasninger og hurtige sideskift. 4-2-4 bibeholdt jeg dog på udebane da modstanderne her kom lidt længere frem på banen. Det førte til færre mål over hele sæsonen.

Truppen sorteret efter mål i sæsonen:


Årets hold i Premier League:


Man United end of season awards:
« Seneste Redigering: 03 Nov 2018, 22:11 af Khaine » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #26: 05 Nov 2018, 19:57 »

Hvilken backup har I for Luke Shaw?
Jeg ved godt at Ashley Young er der i starten sammen med Darmian, men jeg er ikke super begejstret for nogle af dem.

I mine øjne virker hverken Bothwick-Jackson eller Demetri Mitchell klar endnu.

Kieran Teirney ser ud til at blive god. Men ellers har jeg hentet Josha Vagnoman, som gør det godt på både højre- og venstreback, ganske billigt mener jeg.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #27: 06 Nov 2018, 21:44 »

Ja, nu står jeg for alvor i suppedasen!

Jeg skal have en offensiv midtbanespiller, der også kan spille højre kant (IA). Først havde jeg tænkt, at jeg skulle hente Eriksen, men han er jo ikke god på kanten, så nu tænker jeg enten Dybala eller Asensio..

Hvad siger I? Hvem ville I anbefale?

Til supplement kan jeg sige, at jeg KUNNE smide enten Lingard eller Mata ud på højre kant, så Eriksen KUNNE også stadig være en mulighed.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #28: 07 Nov 2018, 20:56 »

Ja, nu står jeg for alvor i suppedasen!

Jeg skal have en offensiv midtbanespiller, der også kan spille højre kant (IA). Først havde jeg tænkt, at jeg skulle hente Eriksen, men han er jo ikke god på kanten, så nu tænker jeg enten Dybala eller Asensio..

Hvad siger I? Hvem ville I anbefale?

Til supplement kan jeg sige, at jeg KUNNE smide enten Lingard eller Mata ud på højre kant, så Eriksen KUNNE også stadig være en mulighed.

sjældent at du finder en som er fuldgod til både at spille OMC og kant (IA)
jeg ville personligt gå efter en til hver ting, eller kun forstærke det ene sted, i stedet for at gå efter en middelmådig løsning.

Du kan sagtens hente en verdensklassse IA men han bliver måske aldrig mere end middelmådig OMC og omvendt.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #29: 08 Nov 2018, 11:50 »

sjældent at du finder en som er fuldgod til både at spille OMC og kant (IA)
jeg ville personligt gå efter en til hver ting, eller kun forstærke det ene sted, i stedet for at gå efter en middelmådig løsning.

Du kan sagtens hente en verdensklassse IA men han bliver måske aldrig mere end middelmådig OMC og omvendt.

Du har ret... Jeg valgte dog en, der kan anvendes begge steder, men som kommer til at ligge lige bag angriberen. Jeg var i den heldige situation, at Alexis (som jeg virkelig bare ville af med, men som faktisk havde spillet en god sæson) var i Real Madrids søgelys. Derfor skyndte jeg mig at byde på Asensio, som kom til at koste mig lidt over 100 millioner (kan ikke huske det præcise beløb) + Alexis. Jeg er virkelig godt tilfreds med den handel, men nu må vi jo se, om det holder på den lange bane.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010