home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bliver Morata dit første valg som angriber i FM2019?
Ja, Morata var gud i FM 2018, og han fortsætter i 2019
- 11 (32,4%)
Nej, Jeg vil hellere bruge Giroud som Target Man
- 4 (11,8%)
Nej, Jeg spiller helt uden klassiske angribere - og Hazard bliver min mand på toppen
- 1 (2,9%)
Nej, Jeg går i transfermarkedet og køber Belotti, Martial eller en 3. klasse angriber.
- 14 (41,2%)
Morata? hvem er det - lad os få Diego Costa tilbage.
- 4 (11,8%)
Antal Stemmer: 34

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 52226 gange)
Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #45: 09 Jan 2019, 22:11 »

Jeg har også gang i et spil med Chelsea.

1. sæson blev meget middelmådig - og blev brugt på at finde den rette taktik, og der kom også et hav af patches undervejs, så da sæsonen var færdig ventede jeg til for nyligt, med at spille videre, da jeg ikke gad at spillet "gik i stykker" efter hver patch Opstemt

Til gengæld, efter jeg genoptog spillet ødelægger jeg alt.
2. sæson vandt jeg alt jeg var med i.
PL, FA cup, Carabao cup og CL.

3. sæson er jeg netop startet med, og der ødelægger jeg også alt. Smiley
2 titler i hus allerede.. Comm Shield og UEFA cup

Jeg valgte fra start at jeg gerne ville satse på lidt fra egen avl, krydret med stjerne som var købt til taktikken.
Jeg solgte så nærmest alt overflødigt, som i ALT der kom retur fra lejemål efter 1. sæson. Det gav over 2 milliarder at købe for. Smiley

GK   : Kepa
DR   : Azpilicueta
DL   : Layvin Kurzawa
DC   : Andreas Christensen
DC   : Kurt Zouma
MR   : Kasey Palmer
ML   : Eden Hazard
MC   : Ross Barkley
MC   : Ngolo Kante
AMC : Callum Hudson Odoi
SC   : Kylian Mbappe

Bænk:
GK - Emil Audero
DR - Emerson
DL - Jay Dasilva
DC - David Luiz
DC - Ethan Ampadu
MR - Antonio Marin
ML - Hakim Ziyech
MC - Mason Mount
MC - Lorenzo Pellgrini
MC - Chinedu Opara og Malcolm Boxall -> regens
AMC - Fabregas
AMC - Charly Musonda
SC - John Bolton -> regen
SC - Tammy Abraham, p.t. udlejet.

Det hold er krydret med talent og ældre spillere, og det er åbenbart et vildt godt match Opstemt
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #46: 16 Jan 2019, 18:24 »

Ok, det kan jeg godt finde lidt plat / irriterende.
Jeg er netop gået ind i 5 sæson med Chelsea.
I vinduet har jeg hentet en regen, en russisk 18årig wingback,
som ganske vist har 3 1/2 stjerne i CA og 4 1/2 i PA.
Han tillader sig at få stjerne nykker over jeg ikke kan få ham med ChL
pga registrerings reglerne.
Jeg har allerede Alonso og Luca Pellegrini på VB
Alonso er blevet 32 og hans tal er for hurtigt nedadgående, men jeg tænkte at jeg loyalt tog ham med i ChL en sidste gang. Og så blir den nye russer sur.
Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #47: 25 Jan 2019, 17:22 »

Godt i gang med 2. sæson. Er begyndt at bruge Palmer lidt mere - og Mason Mount er også klar til mere 1. hold fodbold.
Især Palmer er god når han får indskiftninger. Varmer altid lidt mere når unge spillere bryder igennem til 1. holdet. Det er dog fortsat lidt vej før end han er fast mand. Willian har stadig 1. pladsen på højrekanten i min 442.

Har netop købt Icardi fra United (som købte ham tidligt i spillet) - og får ham til sommer. Mit angreb for 3. sæson bliver derfor Mbappe, Icardi - og så er Morata backup. Bat skal så sælges, og Tammy er desværre kun 140 PA i mit save, så selv om han har fine værdier, så bliver han aldrig et nyt førstevalg. Desværre.

Min starting 11 opstilling her midt i sæson 2 er:

GK: Kepa (Joe Hart er backup)
DR: Trent Alexander Arnold
DC: Andreas Christensen
DC: Dayot Upamecano
DL: Azpiliqueta
MC: Pogba
MC: Kanté
ML: Hazard
MR: Willian
ST: Mbappe
ST: Morata (Icardi fra næste sommer).

Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #48: 26 Jan 2019, 18:27 »

Godt i gang med 2. sæson. Er begyndt at bruge Palmer lidt mere - og Mason Mount er også klar til mere 1. hold fodbold.
Især Palmer er god når han får indskiftninger. Varmer altid lidt mere når unge spillere bryder igennem til 1. holdet. Det er dog fortsat lidt vej før end han er fast mand. Willian har stadig 1. pladsen på højrekanten i min 442.

Har netop købt Icardi fra United (som købte ham tidligt i spillet) - og får ham til sommer. Mit angreb for 3. sæson bliver derfor Mbappe, Icardi - og så er Morata backup. Bat skal så sælges, og Tammy er desværre kun 140 PA i mit save, så selv om han har fine værdier, så bliver han aldrig et nyt førstevalg. Desværre.

Min starting 11 opstilling her midt i sæson 2 er:

GK: Kepa (Joe Hart er backup)
DR: Trent Alexander Arnold
DC: Andreas Christensen
DC: Dayot Upamecano
DL: Azpiliqueta
MC: Pogba
MC: Kanté
ML: Hazard
MR: Willian
ST: Mbappe
ST: Morata (Icardi fra næste sommer).



Hvad gav du for Mbappe og Trent? Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #49: 28 Jan 2019, 10:43 »

Godt i gang med 2. sæson. Er begyndt at bruge Palmer lidt mere - og Mason Mount er også klar til mere 1. hold fodbold.
Især Palmer er god når han får indskiftninger. Varmer altid lidt mere når unge spillere bryder igennem til 1. holdet. Det er dog fortsat lidt vej før end han er fast mand. Willian har stadig 1. pladsen på højrekanten i min 442.

Har netop købt Icardi fra United (som købte ham tidligt i spillet) - og får ham til sommer. Mit angreb for 3. sæson bliver derfor Mbappe, Icardi - og så er Morata backup. Bat skal så sælges, og Tammy er desværre kun 140 PA i mit save, så selv om han har fine værdier, så bliver han aldrig et nyt førstevalg. Desværre.

Min starting 11 opstilling her midt i sæson 2 er:

GK: Kepa (Joe Hart er backup)
DR: Trent Alexander Arnold
DC: Andreas Christensen
DC: Dayot Upamecano
DL: Azpiliqueta
MC: Pogba
MC: Kanté
ML: Hazard
MR: Willian
ST: Mbappe
ST: Morata (Icardi fra næste sommer).



Sjovt som spillet ændrer sig.. Thumbs Up
Jeg er inde i 5 sæson og Mason Mount er nu World Class Midfielder...
Palmer er solgt til Arsenal i 3.sæson men spiller næsten ikke for dem.

Jeg har
Mount
Hudson-Odoi
Ampadu
RLC
 og en GK regen i min 1.hold trup som er Chelsea HG...

AC er desværre solgt til PSG for 680mil



Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #50: 03 Feb 2019, 21:55 »

Hvordan gør Ruben LC det for dig? han har ikke rigtig fået chancen hos mig, men jeg overvejer det.
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #51: 05 Feb 2019, 20:23 »

Har nu fået færdiggjort 2. sæson med The Blues.

Det blev endnu en gang med sejr i både PL og FA Cuppen. Samt kom Carabao Cuppen også i hus.

Sæsonen startede faktisk lidt halv sløj. Var meget ramt af skader i starten af sæsonen, og plus et helt vanvittigt start program. Community Shield blev tabt til Liverpool og Europæiske Supercup blev tabt til United. Så kom starten af PL, hvor jeg havde City, Liverpool, Spurs og Arsenal i de første 4 kampe af sæsonen. Hvor det blev til 3 nederlag og 1 sejr. Efter den hårde start og de skadet spillere vendte tilbage, og jeg fik lavet taktikken helt om begyndte det at vende igen, og gik fremragende i resten af sæsonen - eneste lille minus, var at blive elimineret af Atlético i 1/8-finalen af CL..

Endte 9 point foran Liverpool i PL og 18 point foran City med både flest scorede mål og færrest lukket ind. Sejrene i FA og Carabao var over henholdsvis City og United.

Hazard blev topscorer med 24 mål i 32 kampe i PL og vandt både "Spillernes årets spiller" og "Årets fodboldspiller".
Kepa lukkede færrest mål ind af målmænd med kun 17 mål i 33 kampe og med 22 rene bure - Alisson vandt dog "Guldhandsken", da han spiilede flere kampe end Kepa og kunne få ét clean sheet mere.

Spillernes præstationerne for sæsonen kan ses nederst i opslaget - samt transfers.

Målet for næste sæsonen er selvfølgelig, at gentage successen med sejr i PL og også FA Cuppen og så selvfølgelig få CL trofæet til den blå del af London igen Wink

* Skærmbillede (2).png (471,88 KB - hentet 179 gange.)
* Skærmbillede (3).png (252,35 KB - hentet 172 gange.)
* Skærmbillede (4).png (250,61 KB - hentet 173 gange.)
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #52: 07 Feb 2019, 09:10 »

Stærkt hold du har fået samlet - du skal nok få en kanon 3. Sæson.
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #53: 07 Feb 2019, 10:55 »

Stærkt hold du har fået samlet - du skal nok få en kanon 3. Sæson.
Mange tak - håber bestemt også på videre succes Opstemt
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #54: 07 Feb 2019, 11:00 »

Så er truppen blevet gjort klar til sæsonstart, som er CS mod Liverpool.

Der er blevet handlet og solgt for store penge!

Dybala og Jorginho ville begge væk???  Shockeret - så de er derfor begge blevet solgt til henholdsvis Monaco og PSG (Og nej, ikke som man tror det skulle være, det er Dybala der er taget til Monaco Peace )

Vil komme med endnu en update, når transfervinduet for januar er afsluttet Smiley



* Skærmbillede (5).png (466,3 KB - hentet 151 gange.)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #55: 07 Feb 2019, 19:59 »

Hvordan gør Ruben LC det for dig? han har ikke rigtig fået chancen hos mig, men jeg overvejer det.

Han er en fin rotations-spiller og er samtidig fast engelsk landsholdsspiller.
- Han brokker sig ikke over han ikke er fast starter, men får fra tid til anden, 3-5 kampe i streg når andre skal have pause...Eller ved skader..
Logged

Love the Blues

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #56: 08 Feb 2019, 07:40 »

Den slags spillere er altid gode at have.  Smiley
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #57: 17 Feb 2019, 09:53 »

3. sæson er netop afsluttet. Blev til en PL sejr, så det var fantastisk og tiltrængt. Blev desværre slået ud af Champions League i semi finalen. MEGET ufortjent, men Lazio fik scoret 3 mål i de sidste 5 minutter af kampen, og så var det exit.

Som altid skal holdet styrkes - og jeg mangler en højrewing, så Chiesa stod nr. 1 på listen - han har dog lige forlænget sin kontrakt - så han er umulig at få fat i. Jeg tænker derfor O.Dembele som alternativ. Et helt 3. alternativ er en investering i MC - f.eks. Saul fra A.Madrid, idet min midtbane jo heller ikke bliver yngre.

Min starting 11. efter 3. sæson:

GK: Kepa
DR: Trent Alexander-Arnold
DC: Andreas Christensen
DC: Umpanega
DL: Azpilicueta
MC: Pogba
MC: Kanté
ML: Hazard
MR: Mason Mount
ST: Mbappe
ST: Morata

Og så er der selvfølgelig også en ok bænk / top 22.

GK: Hart, DL: Jay Dasilva, DR: Emerson, DC: Zouma og Rudiger, MC: Jorginho, Bakayoko, ML: Kasey Palmer, MR: Oxlade-Chamberlain, ST: Rodrygo, Icardi


« Seneste Redigering: 17 Feb 2019, 11:39 af mama99ai » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #58: 20 Feb 2019, 17:45 »

Anden sæson er netop blevet færdigspillet, og igen blev det ikke til titler. En tredjeplads i Premier League trods 87 point, skuffende exit i CL 1/8-finale og FA Cup i sjette runde. Jeg er ikke tilfreds, men truppen er endnu ikke stærk nok til meget mere.

Truppen skal forstærkes, og det bliver nok på højre back (Azpilicueta vil væk..), midterforsvaret og angrebet. Håber at kunne hente en verdensklasseangrib er, for jeg har manglet mål i de to første sæsoner.

Stærkeste opstilling pt:

MM: Kepa
HB: Azpilicueta
CF: Zouma
CF: Christensen
VB: Alonso
DM: Jorginho
CM: Kovacic
CM: Kanté
HW: Everton
VW: Hazard
AN: Morata

Bænken:

MM: Pope
HB: James
CF: Rüdiger
CF: Luiz
VB: Emerson
DM: Ampadu
CM: Palacios
CM: Barkley/Loftus-Cheek
HW: Chiesa
VW: Hudson-Odoi
AN: Gomez/Giroud

Jeg har enorme forventninger til Ethan Ampadu i fremtiden. Han har fået masser af spilletid og har udviklet sig rigtig flot. Inden for et par sæsoner vil han være fast mand.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #59: 20 Feb 2019, 20:48 »

3. sæson er netop afsluttet. Blev til en PL sejr, så det var fantastisk og tiltrængt. Blev desværre slået ud af Champions League i semi finalen. MEGET ufortjent, men Lazio fik scoret 3 mål i de sidste 5 minutter af kampen, og så var det exit.

Som altid skal holdet styrkes - og jeg mangler en højrewing, så Chiesa stod nr. 1 på listen - han har dog lige forlænget sin kontrakt - så han er umulig at få fat i. Jeg tænker derfor O.Dembele som alternativ. Et helt 3. alternativ er en investering i MC - f.eks. Saul fra A.Madrid, idet min midtbane jo heller ikke bliver yngre.

Min starting 11. efter 3. sæson:

GK: Kepa
DR: Trent Alexander-Arnold
DC: Andreas Christensen
DC: Umpanega
DL: Azpilicueta
MC: Pogba
MC: Kanté
ML: Hazard
MR: Mason Mount
ST: Mbappe
ST: Morata

Og så er der selvfølgelig også en ok bænk / top 22.

GK: Hart, DL: Jay Dasilva, DR: Emerson, DC: Zouma og Rudiger, MC: Jorginho, Bakayoko, ML: Kasey Palmer, MR: Oxlade-Chamberlain, ST: Rodrygo, Icardi



Det er godt nok vildt at Icardi er på bænken og det er Morata der starter inde Shockeret Shockeret Shockeret
Kører du med Omvendte Backs?
Ellers giver det ikke meget mening med Dave på VB og Emerson som HB..
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010