home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hillerød Fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hillerød Fodbold  (Læst 2568 gange)
Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Hillerød Fodbold
« : 19 Okt 2018, 21:34 »

Hej derude!

Jeg har tænkt mig at lave en karriere der med min fødeby Hillerød, som ligger i 2. Div.

Jeg har som en start kigget efter lejespillere, og set hvilke spillere der er intereesante.

Det er dog en kæmpe udfordring da Hillerød har en MEGET stram økonomi.

Desuden har jeg tænkt at bruge en flad 4-4-2 med direkte spil.

Kom meget gerne med jeres erfaringer! Jeg vil selv opdatere når jeg er længere i mit spil.
Logged

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hillerød Fodbold
« Svar #1: 19 Okt 2018, 23:41 »

En lille opdatering, jeg har hentet forskellige spillere ind på holdet på fri transfers og på leje aftaler.
Taktikken går okay i vendskabskampene, har vundet 5 ud af 6 kampe, men lukket 1 mål ind i alle kampene. De lange bolde frem giver mange chancer.
Logged

kinnerup21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hillerød Fodbold
« Svar #2: 29 Okt 2018, 21:16 »

Jeg spillede med dem i 18éren.. jeg spillede en 5 - 3 - 2 kontrafodbold... Jeg fik i 1. div i anden sæson og gjort klubben semipro.
Når først de er semipro, kan du hente lidt bedre spillere (fra toppen af 2. div) indtil du evt er etableret i 1 div..
Lav gerne holdrapporter på suppens u19 hold, der findes nogle meget fornuftige lejespillere.

Men ja super svær udfordring.
Logged

Helbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hillerød Fodbold
« Svar #3: 13 Dec 2018, 13:20 »

Efter at være godt lidt i stå med en anden FM karriere, besluttede jeg mig for, pga. denne tråd, at også ville begynde med Hillerød.

Jeg valgte samme taktik som i min tidligere karriere, dvs. en 4-1-2-2-1 eller mere simpelt formuleret: 4-3-3 med en boldvindende midtbanespiller, der ligger mellem forsvaret og de to centrale midtbanespillere.

Mine bedste indkøb i 1. sæson er:
- Sørensen (GK) fra Slagelse
- Emil Christensen (CD)
- Patrick Bang Nielsen (LB)
- Lucas Simonsen (CM)
- Lazarevic (LW/ST)
- Schødt (ST) 

Derudover har jeg lånt Daramy og Conto i FCK.

Jeg rykkede op fra 2. divisionen i første sæson, hvor jeg vandt ligaen med pæn afstand til Middelfart og samtidig slog flere rekorder, bl.a. flest point, færrest tabte kampe, flest kampe i træk uden nederlag og flest kampe i træk uden at lukke mål ind. Jeg har stor fokus på den defensive struktur og næsten halvdelen af mine sejre blev vundet med 1-0.

Efter jeg rykkede op i 1. divisionen blev jeg deltids-professionel, og det gjorde klubben attraktiv nok til, at jeg kunne hente talenter fra AB, B93 og Næsby. Flere af dem kan blive Superliga-spillere på sigt.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010