home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  fck
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: fck  (Læst 23356 gange)
kszulu
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
fck
« : 19 Okt 2018, 19:56 »

vi der elsker at spille med fck skal da også have en tråd. jeg selv er startet med at hente simon tibbling for 24 mil måske i den høje ende men eller efter 5 kampe har jeg ikke fortrudt mit køb han har gjort det mega godt....

kom gene med jeres egen affaring både med køb og hvordan det går med at nå verdens toppen :)
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: fck
« Svar #1: 19 Okt 2018, 23:53 »

Har i set at i har fået en ny Bestyrelsesformand :-D
Logged


kszulu
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #2: 19 Okt 2018, 23:57 »

Følger du ikke med i fodbold?? Det blev han udnævnt til i går  Tunge
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #3: 20 Okt 2018, 10:41 »

Jeg overvejede også Tiblibng men synes lige han var dyr nok!
Har derimod hentet nogle andre talenter i superligaen i form af:
Magnus Kofod 8,5 mil
Julies Eskesen 4,5 mil
Sebastian Hausner 4,25 mil

Alle er startet rigtig fornuftig i sæsonens opstart! Har lige afsluttet første transfervindue og er fortsat ubesejret Smiley

Derudover har jeg hævet en del af talenterne op i førsteholdstruppen såsom:
Jacbo Haahr
Mohamed Daramy
Ahmed Daghim

Synes de ser rigtig spændende ud.
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #4: 20 Okt 2018, 21:13 »

FCK midseason

Jeg startede med at vælge liverpool, så FCM, så Brøndby, så Watford og endte så med FCK som mit første save :O.

En ganske decent start til trods for utallige skader.

Kanterne er guldet på holdet må man bare sige med Skov x2 og Falk/Fischer.

Logged

kszulu
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #5: 20 Okt 2018, 22:30 »

så nåde jeg til januar. i ligaen ligger jeg pt nummer 1 med 15 v 1 u 3 n  i europa league gruppespillet blev jeg nummer 3. lidt skuffet men mange af mine spiller var ved at løbe tør fra kræfter da jeg næste har spillet 30 kampe i den første halvdel. nu venter et spændene transfer vindue da jeg har rigtig mange spiller som andre klubber er ude efter som

vavro
ankersen
boilesen
zeca
gregus
skov
dame
fischer

så er spændet på hvor mange jeg kan holde på
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #6: 21 Okt 2018, 18:00 »

så nåde jeg til januar. i ligaen ligger jeg pt nummer 1 med 15 v 1 u 3 n  i europa league gruppespillet blev jeg nummer 3. lidt skuffet men mange af mine spiller var ved at løbe tør fra kræfter da jeg næste har spillet 30 kampe i den første halvdel. nu venter et spændene transfer vindue da jeg har rigtig mange spiller som andre klubber er ude efter som

vavro
ankersen
boilesen
zeca
gregus
skov
dame
fischer

så er spændet på hvor mange jeg kan holde på

Oplevet lidt samme til januar transfer især mange på Zeca, hvor der har været bud op til 55 mil.
Har du haft succes med nogle af de unge spillere som Holse, Roerselv eller andre? Smiley

Har netop lige vundet titlen - må siges at Kodro og Sotiriou er ligeså skuffende som i virkeligheden.
Regner med at sælge begge mod sommeren. Tilgengæld har indkøbet af Brenner for kun 4.75 mil været utrolig godt! Han kan varm anbefales til den offensive.
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #7: 21 Okt 2018, 20:05 »

Det er lykkedes mig at holde på alle på nær Vavro der smuttede til 40 millioner + bonusser der kan ramme 60 millioner.

Zeca havde jeg accepteret 50 millioner på, men min Director of Football stoppede købet fra LAFC i USA!

Med 4 runder tilbage er jeg også blevet mester rimelig komfortabelt må jeg bare sige uden at have tabt en eneste kamp, men det skal nok komme på de sidste 4 runder med selvtilfredshed.

Erstatning for Vavro - Jonathan Panzo

« Seneste Redigering: 21 Okt 2018, 20:11 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #8: 21 Okt 2018, 23:07 »

Jeg blev hurtigt træt af Jesse Joronen og Stephan Andersen, så jeg har valgt at bruge 40 + 45 i renter på nedrykkede Timo Horn

Jeg så muligheden med nedrykningen til Köln og måtte slå til, da han passer ind i spillestilen Opstemt.

Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #9: 22 Okt 2018, 17:03 »

Det er lykkedes mig at holde på alle på nær Vavro der smuttede til 40 millioner + bonusser der kan ramme 60 millioner.

Zeca havde jeg accepteret 50 millioner på, men min Director of Football stoppede købet fra LAFC i USA!

Med 4 runder tilbage er jeg også blevet mester rimelig komfortabelt må jeg bare sige uden at have tabt en eneste kamp, men det skal nok komme på de sidste 4 runder med selvtilfredshed.

Erstatning for Vavro - Jonathan Panzo



Oplevede samme med Zeca  Grin
Jesse Joronen havde også en pænt ringe start her, men synes egentlig han er kommet godt efter. Hvor langt kom du i europa?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #10: 22 Okt 2018, 19:00 »

Oplevede samme med Zeca  Grin
Jesse Joronen havde også en pænt ringe start her, men synes egentlig han er kommet godt efter. Hvor langt kom du i europa?

Nåede kvartfinalen i Europa Cuppen og blev så slået 9-7 af PSG i nogle voldsomt målrige kampe, hvor jeg faktisk med 20 minutter igen af kamp nr. 2 var på vej i semi.

Sæson nr. 2 er jeg i CL Gruppespil efter sejr over ludogurets i playoff.
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #11: 22 Okt 2018, 20:15 »

Nåede kvartfinalen i Europa Cuppen og blev så slået 9-7 af PSG i nogle voldsomt målrige kampe, hvor jeg faktisk med 20 minutter igen af kamp nr. 2 var på vej i semi.

Sæson nr. 2 er jeg i CL Gruppespil efter sejr over ludogurets i playoff.

Lader til at være en effektiv taktik, hvad kører du af formation?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #12: 22 Okt 2018, 23:36 »

Lader til at være en effektiv taktik, hvad kører du af formation?

https://imageshack.com/a/img921/7943/Rb5iYk.png

Det er bare gegenpress system med 3 midtbanespillere. Jeg overvejer at ændre Carilero til Boldvindende midtbanespiller forsvar og så flytte DLP ud på siden med en support rolle, da jeg syntes Carilero rollen er lidt speciel Opstemt.

Men den tanke er først kommet her hvor jeg tabte min første Superliga Kamp i sæson 2 og har haft problemer med at score så det batter. Jeg er nummer 1, men i 6-7 kampe i træk har jeg haft kæmpe problemer med at score.

Det er ikke perfekt og det kræver også et hold der er umådelig stærkt i Stamina/udholdenhed, som FCK har i DK.


Hvis ikke dine spillere har stamina så det batter, så vil du både opleve ekstra skader og dårligt spil i systemet og FCK er også lige på limit i forhold til den taktik  i den ekstreme form jeg har det Smiley.

 
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #13: 23 Okt 2018, 00:36 »

I øjeblikket tester jeg Boldvindende midtbanespiller support på højre side

udover det, så har jeg ændret til mere direkte pasning og sænket til højere preslinje i stedet for meget højere. Det har gjort mit forsvar bedre so far og syntes heller ikke at de løber så meget sammen i angrebsspillet når det kommer til Box-Box og Boldvindende.

Det syntes jeg de gjorde lidt for meget med Box-box og Carilero.

Seneste 2 kampe med nye take på systemet er her:

https://imageshack.com/a/img924/5826/Jjn9Ot.png

https://imageshack.com/a/img923/6013/f0SGyN.png

Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: fck
« Svar #14: 24 Okt 2018, 00:01 »

Truppen efter 1,5 sæsoner ser sådan her ud:

https://imageshack.com/a/img921/4039/AnWwf1.png
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010