home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 35234 gange)
BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 11 Dec 2018, 12:54 »

Leder efter en erstatning for Wilczek i første sæson, da han ikke gider at forlænge...  Har i nogle bud? Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #61: 11 Dec 2018, 21:29 »

Leder efter en erstatning for Wilczek i første sæson, da han ikke gider at forlænge...  Har i nogle bud? Smiley

I mit spil lånte jeg Alexander Isak fra Dortmund i to sæsoner Smiley
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #62: 13 Dec 2018, 15:14 »

Mikael Uhre blev topscorer i Superligaen for mig i mit BIF save første sæson Smiley I anden sæson er har jeg købt palacios fra Nurnberg, som ser solid ud. Han kostede omkring 4 mio kr.

off topic. Fik en dejlig start på mit Europa eventyr, mødte AS Roma i sidste kval runde, vandt 3-0 ude og samlet 8-3! Smiley så er vi igang, dejligt save
Logged

LFC & OB!!!

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #63: 20 Dec 2018, 12:18 »

Hvordan er det lykkedes for jer, at sælge Wilczek? Uanset hvad jeg gør, er der ikke nogle som vil byde på ham...
Logged

mikkeljo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #64: 26 Dec 2018, 21:15 »

Leder efter en erstatning for Wilczek i første sæson, da han ikke gider at forlænge...  Har i nogle bud? Smiley

jeg har hentet Dejan Joveljic fra røde stjerne 5 mill , ser ud til at blive god lavede hatrick i hans første kamp men er meget ung og det tar tid
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #65: 28 Dec 2018, 15:05 »

Jeg er for nylig startet på et spil med Brøndby IF.

Jeg gik egentlig ind i det med den indgangsvinkel, at jeg ikke ville foretage mig det store i det første forestående transfervindue. Jeg blev dog mødt af en trup, hvor jeg ikke rigtig havde andre muligheder, føler jeg. Wilczek og Larsson vil ikke forlænge, hvorfor hvis klubben skulle få bare lidt ud af dem, skulle det være nu, før de gik transferfrit. Muhktar ville gerne sendes afsted, efter Burnley - åbenbart klubben over alle klubber - have vist interesse for tyskeren.

Derfor så jeg mit snit til, at jeg kan få nogle flere danskere ind på holdet. Mit transfervindue har derfor set således ud;

SOLGT:
Johan Larsson, 7 mio.
Kamil Wilczek, 17 mio.
Hany Muhktar, 19 mio.
Paulus Arajuuri, 6 mio.
Björn Kopplin, 3,25 mio.

Køb/Leje:
Mads Albæk, 8 mio.
Simon Makienok, leje til slutning af sæson 2, købsoption kr. 11.000.000
Pierre Kanstrup, 3,75 mio.
Kasper Enghardt, 2,2 mio
Mikkel Thygesen, 250k.

Mads Albæk gør det fremragende. Startede som en super sub, der kom ind i stedet for Kaiser i midten af 2. halvleg som regel. Da Kaiser blev skadet, sprang Albæk til og scorer to super mål i 3 kampe.
Makienok er topscorer i ligaen med 8 mål i 7 kampe.
Pierre Kanstrup og Kasper Enghardt har fået pladser på bænken, og er gode substitutter.
Mikkel Thygesen er udelukkende hentet ift. den rolle, han får socialt på holdet. Baseret på tidligere erfaringer, er han rigtig god til at holde styr på de andre spillere psykisk - Dette ses også i form af, at på trods af han hverken har spillet kampe eller fået en bænkplads endnu, ligger øverst i truphieirakiet sammen med Röcker (ny anfører) og Pierre Kanstrup (ny viceanfører)

Efter 8 kampe i Superligaen ligger vi nummer 1 - 6 sejre og 2 uafgjort. Røg ud af Europa til Atalanta, efter sammenlagt 4-2 nederlag. Drøn ærgerligt, men giver mulighed for fokus på pokalturnering og superligaen, samtidig har bestyrelsen forståelse for, at vi blev slået ud til så hård en modstander.

Stiller op i en 4-4-2 diamant, dog med nogle meget høje wingbacks, der skal bidrage ligeså meget offensivt som defensivt. Dermed skal min DM sørge for at blive tilbage og støtte op - i de fleste kampe er det Josip Radosevic, men kan også finde på at give Frendrup chancen.

Dem, der spiller bedst for mig er Hjörtur Hermansson, Anthony Jung, Mads Albæk og Makienok.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

PdPlaya
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #66: 03 Jan 2019, 22:03 »

Jeg fik endelig købt FM19, og startede - Som altid - Med Brøndby. Det har indtil videre været en rigtig positiv oplevelse.
6 kampe i SL har givet lutter sejre og en målscore på 11-0. Joel har været et bæst, og det har kastet en ny 5-årig kontrakt af sig. Tror han bliver virkelig vigtig for mig!

Jeg har solgt Larsson for 7 mill og Kamil for 6. Ingen af dem ville forlænge.. Så ryger man i mit spil  Thumbs Up
Den eneste tilgang jeg har fået indtil videre er Timothy Weah på en 2-årig lån for at kompensere for Kamil's afgang. Jeg regner med supplere med minimum en mand mere til breden, men venter lige til efter sidste rundes El-kval mod Maccabi Tel-Aviv og vurdere hvor der er størst behov.

Har ikke rigtig nogle store goalgetters i truppen. Ante, Besar og Uhre har lavet 3 hver og Laursen et par fine assist, men det virker lidt random hvem der banker dem ind. Har ikke rigtig fået gang i Hany endnu, så hvis det 70 mio bud, som jeg kan læse andre har fået kommer, så ryger han, og Jordan Larsson bliver hentet som første prioritet.

Forza Brøndby!
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #67: 14 Jan 2019, 22:32 »

jeg har hentet Dejan Joveljic fra røde stjerne 5 mill , ser ud til at blive god lavede hatrick i hans første kamp men er meget ung og det tar tid

Han kan virkelig anbefales, købte ham for 11mil efter første sæson, fik tilbudt 300 mil midt i sæson 3, men endte med at sælge ham efter sæsonen for 220 mil til tysk fodbold. Den handel har virkelig ændret økonomien samt holdet, er nu i kvartfinalen i chl hvor jeg lige har slået Manchester City 2-1 på udebane 😋 så kan kun anbefale ham
Logged

Lavet Af GadeFM

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010