home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136873 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #375: 06 Maj 2019, 18:58 »

Hey Smiley

Jeg skal i gang med 4. sæson med Barcelona.. Messi har et 1 år tilbage af kontrakten, men lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få lov til at tilbyde ham nok i løn.. han starter lønforhandlingen med at ville have 43 mil i måneden, men accepterer 36 mil efter første forhandling..
Mit problem er bare at jeg MAKS må tilbyde ham 26 mil i måneden, selvom jeg har masser af penge på både lønbudgettet og transferbudgettet.. Der står bare at bestyrelsen maks vil tillade en løn på 26 mil i måneden..

HJÆLP! Vil nødig miste en så vigtig spiller på fri transfer når pengene er der og spilleren ønsker at blive!

Prøv at smide en ordenlig røvfuld millioner i sign on fee...
Det har tidligere virker for mig - bare obs på at de millioner blir trukket fra dine transfer midler.
Logged

Love the Blues

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #376: 07 Maj 2019, 08:35 »

Prøv at smide en ordenlig røvfuld millioner i sign on fee...
Det har tidligere virker for mig - bare obs på at de millioner blir trukket fra dine transfer midler.

Har du forsøgt at flytte midler fra transferbudget til løn budget? Det kan give dig mulighed for at tilbyde mere i løn
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #377: 07 Maj 2019, 14:58 »

Selvom det kan være et sats i forhold til klausuler mm. har jeg sommetider haft succes med at få sportsdirektøren til at forhandle for mig.

Han afviste også hans tilbud.. han havde sikkert samme begrænsning som mig :S

Prøv at smide en ordenlig røvfuld millioner i sign on fee...
Det har tidligere virker for mig - bare obs på at de millioner blir trukket fra dine transfer midler.

Det har jeg prøvet uden held.. jeg har over 1 milliard til rådighed på transferfronten efter at jeg har handlet så det er ikke noget problem  Peace


Har du forsøgt at flytte midler fra transferbudget til løn budget? Det kan give dig mulighed for at tilbyde mere i løn

Jep! Jeg har overflyttet alt fra transfer til løn, men det hjælper ikke på at grænsen er sat ved 26 mil..  Græder



-----------------------------------------------------
Det er nu lykkes at få ham til at forlænge og acceptere de 26 mil.. efter at han havde sur en uges tid fik jeg mulighed for at forhandle igen.. Han har accepteret stortset den samme kontrakt som han afviste for en uge siden.. Meget mærkeligt!

Tak for jeres svar Smiley Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #378: 07 Maj 2019, 20:09 »

36/43 mio om måneden er også en ekstrem løn at forlange.

Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #379: 09 Maj 2019, 15:00 »

Jeg spiller med Lyon, og er i 2027. Jeg har den danske liga med, men undre mig over, hverken Brøndby, FCK, Midtjylland osv ikke har en eneste reserve spiller eller u19 spiller man kan købe (altså grå) så løber Danmark da hurtigt tør for spillere på et tidspunkt hvis der næsten ingen spiller kommer ind i spillet.

Jeg er også i 2027 og har lagt mærke til det samme. Det gælder også Superligaernes første hold. Er det en fejl fra i starten af spillet? Det spil jeg kører nu er nogle opdateringer siden, er det bare svaret på spørgsmålet?

De danske klubber køber heller ikke rigtig nogle spillere, men sælger en masse. Så holdene bliver dårligere og dårligere...
Jeg startede spillet i Brøndby, men er i Liverpool nu.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2019, 15:02 af NHL19 » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #380: 23 Maj 2019, 22:30 »

Hej står med et angriberkøbsdilemma .

Jeg Racing Santander i sommeren 2024. klubben er lige kvalificeret til CHL.

Jeg er en der satser meget på egne talenter, da klubben også spytter ud med fornuftige talenter. Dog har jeg de sidste 2-3 sæsoner satset på 2 købte angrebstalenter ingen af dem har præsteret eller udviklet som jeg ville og derfor har jeg solgt dem. Har en 3. angrebstalent som er egen udvikling, som har præsteret i slutningen af sæsonen. Ham vil jeg satse på som 2. angriber i den kommende sæson. Så er spørgsmlet hvem jeg skal købe som 1. angriber.

Inden jeg introducere mulighederne, skal det siges jeg har yderligere 4 angrebstalenter klubben selv har udviklet, på 16-18 år. hvor 3 af har potentiale til at blive verdensklasse. Så vil gerne bruge 1 af disse som 3. valg.

Willem Geubbels


eller

Luis Suarez


Suarez får en billig 1 årig kontrakt
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #381: 24 Maj 2019, 08:48 »

Hej står med et angriberkøbsdilemma .

Jeg Racing Santander i sommeren 2024. klubben er lige kvalificeret til CHL.

Jeg er en der satser meget på egne talenter, da klubben også spytter ud med fornuftige talenter. Dog har jeg de sidste 2-3 sæsoner satset på 2 købte angrebstalenter ingen af dem har præsteret eller udviklet som jeg ville og derfor har jeg solgt dem. Har en 3. angrebstalent som er egen udvikling, som har præsteret i slutningen af sæsonen. Ham vil jeg satse på som 2. angriber i den kommende sæson. Så er spørgsmlet hvem jeg skal købe som 1. angriber.

Inden jeg introducere mulighederne, skal det siges jeg har yderligere 4 angrebstalenter klubben selv har udviklet, på 16-18 år. hvor 3 af har potentiale til at blive verdensklasse. Så vil gerne bruge 1 af disse som 3. valg.

Willem Geubbels


eller

Luis Suarez


Suarez får en billig 1 årig kontrakt

Kommer helt an på din økonomi og hvad Geubbels koster. Men hvis det ikke er et problem, ville jeg da vælge Geubbels.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #382: 27 Maj 2019, 10:26 »

Klart Geubbels - specielt også med tanke på din filosofi for holdet. En 37-årig menneskeæder, er efter min mening ikke længere god nok til CL. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #383: 29 Maj 2019, 20:34 »

Halløj i stuerne... Ahhh ja, kristi himmelfart ferie Smiley What better way to chill the hell out, than with manager?!

Nå, hør lige her... Jeg så, at der var en 95/96 database til fm18, men jeg vil høre Jer, om I mon er faldet over tilsvarende til fm19??? Jeg vil VILDT gerne prøve en gammel database til mit fm nemlig (kan naturligvis bare gøre det i 18'eren, men 19'eren er jo købt og gået under huden, så den er at foretrække).

TAK Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Rønning
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #384: 29 Maj 2019, 21:53 »

mener der er en 03/04 database til fm19
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #385: 02 Jun 2019, 02:59 »

Hej nogen der ved hvilken inflydelse dobbelt eller normal intensitet har for spillerens individuelle træning.

Alle mine u19 spiller træner dobbelt intensitet og de udvikler rigtig godt, men jeg har personligt valgt at alle mine førsteholds spiller skal træne med normal intensitet.

Giver det mere mening at sætte spillerne der er i udviklingsalderen til doobelt intensitet? Er klar over at det giver større risiko for skader.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #386: 17 Jun 2019, 16:23 »

Er racing santander i 2026. 2 3. pladser i streg og en 2. plads i seneste sæson.

Skal man hente en fri Phil Foden (26 år) og springe løn budgettet (1.1 mio/ugen). Eller hente en 22 regen fra Argentina til den halve løn, men et transfer på 122 mio.





Skal siges jeg har ventet hele sæsonen på at kontrakten udløb og spilleren har slet ikke ment at min klub var stor nok til han ingen klubber havde længere. Dog er han engelsk(ikke eu borger) og bliver sandsynligvis ikke bedre.

Escobar kan få spansk pas efter 2 år og kan blive bedre end Foden mentalt, dog allerde minimalt bedre fysisk og teknisk.

Har en dansk talent på 22 år på samme position og en anden 19 årig talent med top potentiale. Betyder at jeg skal sælge danskeren.


Økonomien er heller ikke den bedste i klubben, derfor nok kun en klubben har råd til.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2019, 16:26 af Sutharam » Logged

Malte26
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #387: 20 Jun 2019, 14:36 »

Kan man gøre noget for at blokere for, at ens sportsdirektør sælger spillere?

Er Vanløse, på vej i Superligaen og har et halvdårligt budget. Sønderjyske byder 50K på to af mine nøglespillere på transfervinduets sidste dag. Begge gange accepterer sportsdirektøren, fordi tilbudet er for godt til at sige nej til.

Det er jeg komplet uenig i, og mine oprykningschancer er væsentligt dårligere nu. Havde sat 'afvis alle tilbud' på begge spillere, men det kan sportsdirektøren godt trumfe. Findes der en anden løsning?
Logged

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #388: 20 Jun 2019, 14:47 »

Kan man gøre noget for at blokere for, at ens sportsdirektør sælger spillere?

Er Vanløse, på vej i Superligaen og har et halvdårligt budget. Sønderjyske byder 50K på to af mine nøglespillere på transfervinduets sidste dag. Begge gange accepterer sportsdirektøren, fordi tilbudet er for godt til at sige nej til.

Det er jeg komplet uenig i, og mine oprykningschancer er væsentligt dårligere nu. Havde sat 'afvis alle tilbud' på begge spillere, men det kan sportsdirektøren godt trumfe. Findes der en anden løsning?

Er du sikker på det ikke er bestyrelsen/ledelsen der har bestemt at de skulle sælges? Det er nemlig sådan, at hvis man er en lille klub, eller har dårlig økonomi, så kan ledelsen altid "overrule" dine afvisninger. Nogle gange kan du brokke dig til at få det afvist alligevel, men det hindrer dem ikke i at acceptere den næste gang - på et tidspunkt kan du ikke brokke dig mere.

Sportsdirektørens opgaver kan du ændre i inde i "Ansvarsområder" under "Personale" - herunder om han skal stå for køb og salg af spillere.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Malte26
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #389: 21 Jun 2019, 11:16 »

Er du sikker på det ikke er bestyrelsen/ledelsen der har bestemt at de skulle sælges? Det er nemlig sådan, at hvis man er en lille klub, eller har dårlig økonomi, så kan ledelsen altid "overrule" dine afvisninger. Nogle gange kan du brokke dig til at få det afvist alligevel, men det hindrer dem ikke i at acceptere den næste gang - på et tidspunkt kan du ikke brokke dig mere.

Sportsdirektørens opgaver kan du ændre i inde i "Ansvarsområder" under "Personale" - herunder om han skal stå for køb og salg af spillere.

Du har ret. Hvordan brokker jeg mig? Udover at skrive et langt indlæg herinde.
Logged

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010