home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136943 gange)
MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #270: 20 Jan 2019, 07:33 »

Jeg spiller oftest med Targetman - både support og angreb har fungeret for mig.. Smiley

Bruger du så fløj spillere eller indvendige angribere?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #271: 20 Jan 2019, 09:06 »

I mit Marseille save har jeg Mitroglu på toppen som Deep Lying Forward (attacking), med to Inside Forwards (begge på support). Han har 13 mål i 16 kampe.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #272: 20 Jan 2019, 09:44 »

Bruger du så fløj spillere eller indvendige angribere?

Det er forskelligt - bruger jeg IA, så er mine backs offensive - oftest wingbacks, men har jeg dårlige backs, så spiller jeg med fløje, såfremt det kan lade sig gøre. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

ligemeget
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #273: 20 Jan 2019, 10:29 »

Hej freaks

Jeg vil lige høre om der stadig er problemer med det danske ligasystem, altså hvis man ikke ender i mesterskabsslutspil let, så kan man ikke spille nedrykningsspillet? som problemet var tidligere samt andre problemer med antallet af udskifter man måtte bruge
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #274: 20 Jan 2019, 12:49 »

Hej freaks

Jeg vil lige høre om der stadig er problemer med det danske ligasystem, altså hvis man ikke ender i mesterskabsslutspil let, så kan man ikke spille nedrykningsspillet? som problemet var tidligere samt andre problemer med antallet af udskifter man måtte bruge

Det skulle være fikset.
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #275: 23 Jan 2019, 09:14 »

Søger hjælp til taktik.
Jeg spiller tiki taka men har et kæmpe problem med at få min angriber til at præstere og scorer mål. Har f.eks lige spillet en udebanekamp jeg vinder 0-4 alle spiller til min 8 i karakter men min angriber spiller til 6.5
Jeg har prøvet alt. Er der nogle der kan komme med råd
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #276: 23 Jan 2019, 22:43 »

KÆMPE SKANDALE!!

Jeg mener jeg har hørt om en der tidligere oplevede problemet som jeg gør nu.
Jeg spiller i Superligaen og i alle Superliga kampe har man ubegrænset antal udskiftninger, det er voldsomt frustrerende!

Andre der har oplevet dette og ved hvordan det kan løses?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #277: 24 Jan 2019, 09:26 »

KÆMPE SKANDALE!!

Jeg mener jeg har hørt om en der tidligere oplevede problemet som jeg gør nu.
Jeg spiller i Superligaen og i alle Superliga kampe har man ubegrænset antal udskiftninger, det er voldsomt frustrerende!

Andre der har oplevet dette og ved hvordan det kan løses?
SI siger de tester en løsning de kommende dage, men hvornår den så rent faktisk bliver uploadet er ikke til at vide.

Nogen siger, at der findes en FM-Scout opdatering som skulle løse problemet, men de siger selvfølgelig ikke hvilken. Mit bedste bud er denne, men det er ikke noget jeg selv har testet - Du kan eventuelt prøve dig selv frem, hvis det er Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #278: 25 Jan 2019, 10:34 »

Hej fm venner.
Lige et hurtigt spøgsmål, når jeg får bud på mine spiller og f.eks vil afvise. Så det ikke muligt for mig at vælge årsag til jeg afviser. Jeg tror jeg må have slået noget fra. Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg slår det til igen?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #279: 25 Jan 2019, 11:22 »

Hej fm venner.
Lige et hurtigt spøgsmål, når jeg får bud på mine spiller og f.eks vil afvise. Så det ikke muligt for mig at vælge årsag til jeg afviser. Jeg tror jeg må have slået noget fra. Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg slår det til igen?
Det problem har jeg også. Mindes ikke, at have slået noget fra. Så mon det er noget nyt i FM19, at man ikke kan dette.?
Logged

Arsenal <3

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #280: 25 Jan 2019, 11:43 »

Jeg kan også kun afvise... ingen årsag.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #281: 25 Jan 2019, 12:02 »

Det problem har jeg også. Mindes ikke, at have slået noget fra. Så mon det er noget nyt i FM19, at man ikke kan dette.?

Så det en del af opdateringen. Er ret sikker på jeg har kunne det.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #282: 25 Jan 2019, 12:04 »

Er der nogen der ved noget konkret omkring den nyeste opdatering? Jeg kæmper utrolig meget med angribere. Så meget jeg overvejer at starte nyt spil i håb om det afhjælper problemet
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #283: 25 Jan 2019, 12:42 »

Er der nogen der ved noget konkret omkring den nyeste opdatering? Jeg kæmper utrolig meget med angribere. Så meget jeg overvejer at starte nyt spil i håb om det afhjælper problemet

Jeg har ikke problemer med at score jeg har tre spillere der deler topscorerlistens tre øverste pladser på nuværende tidspunkt - måske det skyldes at mine spillere er væsentligt bedre end de øvrige holds forsvarsspillere, men ikke desto mindre har jeg tre spillere med 16 scoringer på 25 kampe - ÉN targetman og to indvendige angribere (skifter dog lidt rundt med de indvendige angribere og ind imellem spiller de også helt på top - dog ikke targetman).

Hvordan spiller du - måske det kan hjælpe til at forklare noget? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #284: 25 Jan 2019, 13:48 »

Er der nogen der ved noget konkret omkring den nyeste opdatering? Jeg kæmper utrolig meget med angribere. Så meget jeg overvejer at starte nyt spil i håb om det afhjælper problemet

Jeg har heller ikke noget problem med at score.. Både angriber og midtbane spillere scorer rigeligt med mål... I min seneste sæson har mine 3 angribere scoret i alt 87 mål. Og det er for i alt 96 kampe fra start og 31 indskiftninger.. Spiller med både en mand og to mand på toppen.. Rollerne er fremskudt som alenemand.. Og fremskudt og komplet når de er to på toppen..

Så må man jo selv regne på om man syns det er godt eller skidt.. Jeg er ganske tilfreds..
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010