home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136861 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #195: 14 Dec 2018, 17:09 »

Jeg spiller med Deportivo la Coruña.
Mit spørgsmål lyder på hvordan jeg får Deportivo fabril med i en liga. Det er mit b hold. Altså ligeså vel Barcelona har et b hold i segunda f.eks.
Jeg vil naturligvis gerne have mit b-hold spiller i en liga så mine unge spiller kan få kampe
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #196: 14 Dec 2018, 17:31 »

Jeg spiller med Deportivo la Coruña.
Mit spørgsmål lyder på hvordan jeg får Deportivo fabril med i en liga. Det er mit b hold. Altså ligeså vel Barcelona har et b hold i segunda f.eks.
Jeg vil naturligvis gerne have mit b-hold spiller i en liga så mine unge spiller kan få kampe

Så vidt jeg lige kan google mig til, så spiller Deportivo Fabril i den tredje bedste spanske række. Jeg kan ikke huske, om man kan loade denne række. Hvis ikke skal du hente en database, der indeholder den tredje bedste spanske række.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #197: 14 Dec 2018, 17:32 »

Jamen altså, det er sådan noget der lidt sker automatisk mig bekendt kan du ikke gøre noget for at netop dit b hold rykker op i en given sæson, da der jo ikke er en liga de som sådan kan vinde for at rykke op  ?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #198: 14 Dec 2018, 19:36 »

Mange tak for svar.
Jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe de rykker op på et tidspunkt. Lige nu er de overhovedet ikke i en liga, så jeg har bare lavet venskabs kampe hele året
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #199: 14 Dec 2018, 19:37 »

Så tænker egentlig også de får svært ved at rykke op når det virker til de overhovedet ikke er i en liga
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #200: 14 Dec 2018, 19:58 »

Så tænker egentlig også de får svært ved at rykke op når det virker til de overhovedet ikke er i en liga

De kan skam godt rykke op de hold der ryger ud hvert år erstattes jo af nye, men er vidst ikke noget du kan påvirke så netop dit hold rykker op på en af de pladser så vidt jeg ved.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #201: 14 Dec 2018, 20:44 »

Har lige opdaget at Elfenbenskysten og Ghana samt Japan ikke er med i mit spil. Hvordan kan det være? Jeg har Real name fix og det tyske landshold er med. Nogle bud på hvad der sker?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #202: 14 Dec 2018, 20:45 »

De kan skam godt rykke op de hold der ryger ud hvert år erstattes jo af nye, men er vidst ikke noget du kan påvirke så netop dit hold rykker op på en af de pladser så vidt jeg ved.

Jeg har lige tilføjet en liga mere fra Spanien så må vi se hvad der sker
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #203: 14 Dec 2018, 20:55 »

Når du har alle ligaer med, fra Spanien, så spiller dit B-hold kampe, så til næste sæson, er de med.. Smiley Hvis de ikke rykker ned.. Wink
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #204: 14 Dec 2018, 20:57 »

Har lige opdaget at Elfenbenskysten og Ghana samt Japan ikke er med i mit spil. Hvordan kan det være? Jeg har Real name fix og det tyske landshold er med. Nogle bud på hvad der sker?

Elfenbenskysten og Ghana, SKAL være med, dog er Japan ikke med, og kan ikke lige huske, om der kommer spillere, ved første landsholds-samling, men mener kun de kan ses, via editor.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #205: 15 Dec 2018, 19:18 »

Når du har alle ligaer med, fra Spanien, så spiller dit B-hold kampe, så til næste sæson, er de med.. Smiley Hvis de ikke rykker ned.. Wink

Har tilføjet ligaen nu så må jeg de til sommer om de kommer med i en liga
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #206: 15 Dec 2018, 19:20 »

Elfenbenskysten og Ghana, SKAL være med, dog er Japan ikke med, og kan ikke lige huske, om der kommer spillere, ved første landsholds-samling, men mener kun de kan ses, via editor.

Altså mange af de afrikanske landshold har spillere med, men f.eks Ghana og Elfenbenskysten er alle spillere bare grå. Forstår det ikke helt for de burde jo være med. Kan det være en anden årsag?

Mener bare japan burde være med i den fix jeg har brugt.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #207: 15 Dec 2018, 19:31 »

Stiller lige det samme spørgsmål som ude på chatten -  Af nysgerrighed. Er FM19 nu, bedre end FM18? Eller mangler der nogle updates ang bugs?  Smiley
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #208: 15 Dec 2018, 20:41 »

Jeg synes FM 19 umiddelbart er bedre end fm 18 pga af de nye funktioner på træningsbanen og taktik fronten. Virker ikke til at der er så mange bugs som tidligere FM spil.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #209: 15 Dec 2018, 21:35 »

Jeg synes FM 19 umiddelbart er bedre end fm 18 pga af de nye funktioner på træningsbanen og taktik fronten. Virker ikke til at der er så mange bugs som tidligere FM spil.

100 % enig har ikke oplevet de vilde bug endnu, taktik og trænings delen er meget bedre Og mere detaljeret, nu kan man tilpasse den generelle træning til den måde man vil spille på, hvilket jeg synes er mega fedt.

I fm 18 lod jeg altid min assistent tage trænings delen, men det gør jeg ikke længere.
Logged


Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010