home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136878 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #165: 16 Nov 2018, 23:03 »

Hvor kan man finde højden på sine spillere henne i FM19?

Under deres fysiske stats
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #166: 17 Nov 2018, 16:25 »

Endeligt kom jeg i gang med FM og jeg er efterhånden ved at være færdig med tredje sæson.

1. sæson (mit første spil i FM19), skulle jeg lige bruge på at få styr på taktikker osv., så det blev blot til en 3. plads i ligaen og en 2. plads i CL.

men i 2. sæson og nu i 3. sæson hvor jeg har vundet ligaen, er det som om mine spillere er fløjtende ligeglade med alle resterende kampe, efter titlen er i hus.

2. sæson havde jeg lukket 12 mål ind efter 29 kampe hvor jeg vandt mesterskabet og endte med at lukke yderligere 12 ind i de sidste 5 kampe.

Nu her i 3. sæson, havde jeg lukket 6 mål ind efter 27 kampe hvor mesterskabet kom i hus, hvor jeg i de efterfølgende 4 kampe har lukket 9 mål ind.
___________________ _____________

Så hvad er det lige jeg skal gøre for, at mine spillere rent faktisk spiller videre og gør en indsats, blot fordi mesterskabet er kommet i hus?   Huh
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #167: 18 Nov 2018, 12:47 »

Hej jeg har overtaget et hold, hvor jeg har 3 centrale midtbane spiller, hvor alles bedste positioner er Dybdeliggende playmaker forsvar.
Selvfølgelig kan jeg bruge dem på forskellige roller, men alle deres styrker ligger inden for de samme egenskaber og alle deres svagheder ligger også indenfor de samme eganskaber.

Alle 3 er lige elendig til at bevæge uden bold. De er alle 3 de bedste på positionen og har tænkt mig at bruge dem samtidigt. Ville derfor høre om det kan lade sig gøre at bruge 2/3 dybdeliggende playmaker i forsvar, når man spiller 4-3-1-2 med boldbesiddende fodbold´? alternativt spiller jeg 4-3-3 altså men flad 3-mands midtbane og 2 offensive kanter
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #168: 19 Nov 2018, 17:05 »

Er der nogen der kan give mig lidt råd / indsigt i det nye Mentor system.?

Jeg vil gerne have en given CM til at være mentor for et talent og det var meget simpelt i den fm18.
- Men det nye her med Mentor grupper fatter jeg altså hat af...

Nogen der kan hjælpe.?

På forhånd tak.. Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #169: 19 Nov 2018, 17:29 »

Er der nogen der kan give mig lidt råd / indsigt i det nye Mentor system.?

Jeg vil gerne have en given CM til at være mentor for et talent og det var meget simpelt i den fm18.
- Men det nye her med Mentor grupper fatter jeg altså hat af...

Nogen der kan hjælpe.?

På forhånd tak.. Thumbs Up

Det nye system er noget mere kompliceret end det gamle, men det er nok mere fordi det gamle var for nemt  Thumbs Up

Jeg har ikke selv haft en masse held med at ændre personlighed på talenter og kun i mindre grad ændret "beslutsomhed". Men som jeg forstår det gælder det om at lave store grupper (der skal mindst være 3 i en gruppe) med størstedelen bestående af indflydelsesrige spillere der har høj beslutsomhed og god personlighed og så en enkelt eller to unge spillere som skal oplæres.

Hvis de rutinerede spillere og de unge er i samme sociale gruppe, samtidig med at de rutinerede er ledere på holdet skulle det have større effekt.
Logged


Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #170: 19 Nov 2018, 21:13 »

hey,

Er der nogle der ved hvordan man fjerner ''fremhæver vigtigste egenskaber for rolle'' som den automatisk viser når man går ind på en spiller? Jeg er lidt mere til de gamle old-school hvor man selv skal skimme tallene grundigt.
På forhånd tak
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #171: 21 Nov 2018, 03:51 »

Til dem der har spillet superliga. Alle mine unge spiller er på AGF 2, dog spiller de ingen kampe i modsætning til AGF reserver ifølge kamprogrammet.

Har i så flyttet jeres spiller over til reserverne?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #172: 21 Nov 2018, 07:37 »

Til dem der har spillet superliga. Alle mine unge spiller er på AGF 2, dog spiller de ingen kampe i modsætning til AGF reserver ifølge kamprogrammet.

Har i så flyttet jeres spiller over til reserverne?

Jeg har flyttet alle mine spillere væk fra AaB 2. Som jeg forstår det er det AaB's amatørhold, som spiller i Danmarksserien. Da den ikke findes i databasen, spiller holdet ingen kampe.
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #173: 21 Nov 2018, 11:25 »

Jeg har flyttet alle mine spillere væk fra AaB 2. Som jeg forstår det er det AaB's amatørhold, som spiller i Danmarksserien. Da den ikke findes i databasen, spiller holdet ingen kampe.

Tak for svar. Jeg har bare lagt mærke til at eks. ungdomshold som ikke har nogen kampe på programmet alligevel får kampe som så er skjult. Kampene tæller så også som kampe udenfor konkurrence. Men jeg flytter også mine spiller til reserve holdet Smiley
Logged

ZipZapNation
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #174: 21 Nov 2018, 12:13 »

Hej Folkens !! er der nogle der kan gøre mig klogere på hvordan jeg får aktiveret " Royal League" tuneringen i fm 19 ?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #175: 22 Nov 2018, 00:51 »

Hej Folkens !! er der nogle der kan gøre mig klogere på hvordan jeg får aktiveret " Royal League" tuneringen i fm 19 ?

Altså enten opretter du den selv i editoren eller kigger om andre har lavet den for dig inde på steam markedspladsen.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #176: 22 Nov 2018, 13:16 »

Måske ikke det rette sted til netop dette spørgsmål, men hey... Det er spørgsmålstråden!!!

Jeg er røget i et kolossalt fm-dilemma... Jeg er lige blevet færdig med anden sæson i mit Manchester United save, hvor jeg har genvundet mesterskabet (for anden sæson i træk med et rekordhøjt antal point - første sæson fik jeg nemlig 102 og anden sæson 103) og CL (efter forlænget spilletid i finalen mod Atl. Madrid). Jeg hungrer nu efter at lave min egen class of '92 - Denne gang hedder talenterne Gomes, Greenwood, Chong og Thuram (samt et par regens og MÅSKE McTominay, hvis jeg gider at bruge krudt på at udvikle ham, for udgangspunktet er ikke for godt).

Så mit spørgsmål går på, om jeg bør arbejde videre i United indtil jeg er MÆTTET eller om jeg skal tage udfordringen i en mindre klub nu?

Hvad synes I? Giv gerne Jeres mening til kende med en begrundelse.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #177: 22 Nov 2018, 13:20 »

Jeg vil ALTID sige - tag en lille klub, intet for mig er mere kedeligt, nemt og intetsigende end at spille med en klub som har penge, faciliteter og alle forudsætninger for at vinde alt.

Giv dig en selv en svær udfordring, og vis at du mestre FM og ikke bare kan tage de bedste hold og gøre dem endnu bedre. Smiley
« Seneste Redigering: 22 Nov 2018, 13:24 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #178: 22 Nov 2018, 14:08 »

Følg din egen motivation, og lyt ikke til hvad Nodiem (eller andre) siger.. Vi kan sagtens sige som Nodiem eller det modsatte at du bør og skal det ene og det andet.. Jeg synes du skal Class of 92 hvis det er det du føler for.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #179: 22 Nov 2018, 14:16 »

Følg din egen motivation, og lyt ikke til hvad Nodiem (eller andre) siger.. Vi kan sagtens sige som Nodiem eller det modsatte at du bør og skal det ene og det andet.. Jeg synes du skal Class of 92 hvis det er det du føler for.. Smiley

Enig, men når nu han spørger hvad "vi" synes Wink så er "Det du føler for" et lidt tomt svar  Cool
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010