home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være i FM-19?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være i FM-19?  (Læst 26827 gange)
20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #30: 10 Okt 2018, 18:26 »

Som altid, Manchester United. Der er nok at rette op på :-(

Ja, det er der virkelig!

Jeg forestiller mig allerede at folk som: Rojo, Lindelof. Fellaini, Mata, Herrera skal ud. Det må samtidig give gode penge, til en i forvejen stor pengepung, hvilket vel betyder muligheder for gode erstatninger.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #31: 11 Okt 2018, 16:29 »

Som altid, Manchester United. Der er nok at rette op på :-(

Ja, det er der virkelig!

Jeg forestiller mig allerede at folk som: Rojo, Lindelof. Fellaini, Mata, Herrera skal ud. Det må samtidig give gode penge, til en i forvejen stor pengepung, hvilket vel betyder muligheder for gode erstatninger.


United bør være nemme at vende til PL succes - men måske, hvis man lægger nogle begrænsninger på sig selv samtidig, kunne det øge sværhedsgraden. En begrænsning kunne være lønninger, hvor United jo må være blandt de absolut mest lønførende, med Pogba og især Alexis S.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #32: 11 Okt 2018, 20:15 »

Jeg ender et sted i Italien, hvor det bliver har jeg endnu ikke besluttet Smiley

Har nu også overvejet et save i Frankrig med Marseille eller Saint Etienne da jeg tænker at talentmassen i fransk fodbold må være enorm. Men alligevel vender mine tanker tilbage til den italienske liga, til dengang hvor ligaen var verdens bedste!. Syntest de har rigtig mange spændende hold at byde på. Og med de mange tilladte udskiftere giver det også mulighed for, at have en masse unge spillere med på bænken der kan gøre indhop, hvis man alligevel er foran og kontrollere kampen.

Men der er længe til spillet udkommer og jeg kan nemt nå at ændre mening 200 gange endnu Grin har også tænkt på;
Brøndby
Shamrock Rovers
Orlando Pirates (sydafrika), havde et super nice save med dem tilbage i 05/06 ish.
Blyth Spartans
Dynamo Dresen





Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #33: 11 Okt 2018, 20:39 »

Citat af: Football manager Twitter
Football Manager 2019 will be making its livestream debut at 5pm BMT, October 12th. An unedited, raw look at the game in full

Dette har de lagt op i dag, om de så melder noget mere ud omkring Beta'en vides ikke endnu.

Citat
Beta is usually approx 2 weeks before full release, so that would mean we're aiming for next week, yes.

Et andet svar de har givet tidligere idag.
« Seneste Redigering: 11 Okt 2018, 20:45 af Fynbo » Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #34: 12 Okt 2018, 14:33 »

Dette har de lagt op i dag, om de så melder noget mere ud omkring Beta'en vides ikke endnu.

Et andet svar de har givet tidligere idag.
Ville de ikke streame fra et nyt spil med Leverkusen idag? Jeg så en youtube video med 2 unge gutter igår, som fortalte om scouts/transfers og til sidst mener jeg de sagde de ville streame et nyt spil med Leverkusen, så man kunne se hvordan du laver taktik og sætter scout delen op og trænings delen osv.

Mon ikke betaen først kommer ud i slutningen af næste uge? Desværre :-( Det ville ellers have været perfekt at spille det nye FM denne weekend, når nu der er landskamps pause  Forlegen
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #35: 12 Okt 2018, 14:39 »

Ville de ikke streame fra et nyt spil med Leverkusen idag? Jeg så en youtube video med 2 unge gutter igår, som fortalte om scouts/transfers og til sidst mener jeg de sagde de ville streame et nyt spil med Leverkusen, så man kunne se hvordan du laver taktik og sætter scout delen op og trænings delen osv.

Mon ikke betaen først kommer ud i slutningen af næste uge? Desværre :-( Det ville ellers have været perfekt at spille det nye FM denne weekend, når nu der er landskamps pause  Forlegen

Jo de skulle gerne streame her fra kl 18 dansk tid.

Syntes bare det virker underligt at de vil vise os spillet, selvom det skulle være i Alpha mode endnu. Så mon ikke de kunne finde på og udgive Beta'en efter deres stream.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #36: 12 Okt 2018, 16:43 »

Betaen udkommer i næste uge nok torsdag eller fredag Wink
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #37: 12 Okt 2018, 18:46 »

Tænker på at tage et save i Østeuropa i starten, og så evt. et i Japan, når der er en ordentlig database. Derudover har jeg i de sidste 4-5 år spillet et journeyman-save med start i Asien, så det regner jeg også med, at der skal blive tid til, når jeg har været gennem et par kortere saves.

Enten RFC liege fra den 3 bedste række i Belgien, eller Gyori ETO fra den næstbedste række i Ungarn.

Begge lyder spændende. Jeg har overvejet et spil i Ungarn i de sidste par FMs, men det er ikke blevet til noget, så måske det skulle være i år.

Hvad gør at det lige netop er Gyori ETO, du overvejer?
Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #38: 13 Okt 2018, 02:32 »

Valget på Gyori skyldes mange ting,  som fx deres 15.000 all seater stadion,  at byen Gyor er blandt Ungarns største (250.000 ind med forstæder).  At komme i den bedste række (OTP liga),  og tage kampen op med hovedstadsklubberne, Ferencvaros, Ujpest, MTK, samt de stærke provinsklubber Videoton og Debrecen. Har haft et fantastisk journeyman save, hvor jeg startede i Ungarn (Dorogi),  derefter gjorde jeg Ujpest til en fast deltager i CL, inden turen gik videre ud i Europa (Feyenoord, Southampton, HSV og Shakhtar Donetsk). Men giv Ungarn et skud, det perfekte startsted for en forhåbentlig lang manager karriere
Logged

Duncan2006
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #39: 18 Okt 2018, 13:07 »

Regner med at kigge på et aston villa save, det lyder som et spændende projekt og kan med lidt held blande sig i toppen af PL efter et par sæsoner..
Ellers tager jeg som altid, et spurs også..

Håber Villa save kan holde mig fast, længere tid end normalt..  Thumbs Up
Logged

BRØNDBY  & TOTTEMHAM irl..

Fm19 bliver et Aston villa (back to pl / el) save til at starte med, spiller det ikke, skal Tottemham selvfølgelig prøves af.. 442/451/4231

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #40: 18 Okt 2018, 13:15 »

Spiller altid med Brøndby fordi det er mit favorit hold. Ellers skal jeg også have et spil med Atalanta, spiller altid med dem i FM pga. den gode talentmasse og så synes jeg har mine bedste spil i Italien.
Logged

Duncan2006
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #41: 18 Okt 2018, 13:17 »

Atalanta er bestemt også et spændende save, hvis jeg skal forbi Italien, så er det helt sikkert en mulighed ..
Logged

BRØNDBY  & TOTTEMHAM irl..

Fm19 bliver et Aston villa (back to pl / el) save til at starte med, spiller det ikke, skal Tottemham selvfølgelig prøves af.. 442/451/4231

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #42: 18 Okt 2018, 19:02 »

Brommapojkarne eller Ayr i Skotland, et af de to skal jeg starte med :-)
Logged

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #43: 18 Okt 2018, 19:28 »

Sådan skal det sku være!!!!.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #44: 18 Okt 2018, 22:13 »

Atalanta er bestemt også et spændende save, hvis jeg skal forbi Italien, så er det helt sikkert en mulighed ..

Fiorentina ligner en af de mest spændende muligheder i Italien. Traditionsrig klub, stærk i 90'erne med ikoniske spillere, mange år med økonomiske problemer og nogle sæsoner i de lavere rækker. Nu har man et ekstremt talentfuldt hold, med unge, dygtige spillere som Federico Chiesa, Giovanni Simeone, Nikola Milenkovic og Alban Lafont. Ellers er Parma selvfølgelig også et sjovt alternativ.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010