home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 217 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være i FM-19?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være i FM-19?  (Læst 26826 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hvem skal i være i FM-19?
« : 19 Sep 2018, 13:47 »

Hej Freaks

Jeg sidder allerede nu og er ved at undersøge om hvilke hold man skulle være i FM 19 og ville gerne høre jesres nud med begrundelse

Mine bud:

Aston Villa: Med nye pengemænd i ryggen, hvordan kommer fremtiden tll at se ud? Du har et rigtig spændende hold med et mulig topscorer i Jonathan Kodjia, samt en kandidat til den bedste spiller i championship i Jack Grealish. Derudover har du fine lejsvende fra hhv. Everton og Chelsea, så en rigtig fin trup der nok skal komme til at spille med om oprykning.

Wolves: Mini portugal bliver sjove at spille. Du har et rigtig stortalent i Ruben Neves og sammen med Moutinho har du kreative kræfter på midtbanen der kan sætte en farlig offensiv igang. Opgaven bliver at overleve naturligvis, men med unge og rutinerede portugisere i truppen, hvor lang kan man så nå?

Real Betis: Har efterhånden fået skrabet en hel del spillere til sig, men er stadigvæk udenfor de store hold i spanien. Med spillere som Marc Bartra og Javi Garcia (tidligere City, Benfica og R. Madrid) på holdet har du udentvivl kvalitet. En plcaering som 6'er sidste sæson vidner helt sikkert om en klub på vej frem. Hvor langt kan du tage dem?

Hamburg SV: For første gang i bundesligaens historie (siden 1964) er HSV ikke længere at finde i det bedste selskab. Kigger man på holdet er der et rigtig spændende mix af unge talenter (Jean-Fiete Arp især) og rutinerede kræfter der gør HSV til en klar oprykningskandidat og spændende fremadrettet. Vil du satse på de etablerede kræfter, eller give mange af de unge talenter som de har handlet, et skud?

Det var nogle kandidater, men hvad tænker i kunne være et fedt hold at være i FM19??
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #1: 19 Sep 2018, 18:52 »

Jeg skal være FCK, som jeg også overvejer at lave en blog med, da jeg altid er dem når jeg spiller FM. Derudover, skal jeg enten være Arsenal, fordi jeg gerne vil rette op på deres problemer og føre dem tilbage til toppen, som det save jeg havde i 16, med Dybala, Coman og Alaba. Ellers skal jeg være Liverpool, fordi det er mit yndlingshold  Grin
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #2: 19 Sep 2018, 19:51 »

Det bliver helt klart et save med San Marino Calcio + San Marino som landshold. Kommet godt igang med challengen i årets udgave af FM. Man glæder sig ligepludselig meget mere til dage som youth intake, og går endnu mere op i udvikling af talenter.  Thumbs Up
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #3: 20 Sep 2018, 11:00 »

Jeg skal helt sikkert have et save med Esbjerg, ligesom i alle de andre udgaver.

Derudover skal jeg nok prøve kræfter med 1860 München, som er kommet op i dritte liga, efter et år i regional ligaen.
Jeg skal nok også prøve kræfter med Royal Antwerp, da jeg synes de har en sjov historie og har været sjove at spille med de tidligere udgaver.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #4: 20 Sep 2018, 11:22 »

FoxGe, det lyder spændende. Hvor har du fundet en database til lower leagues i Italien og de "mindre" landshold?  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #5: 20 Sep 2018, 12:54 »

FoxGe, det lyder spændende. Hvor har du fundet en database til lower leagues i Italien og de "mindre" landshold?  Smiley

Skal nok lige få sendt linket til aften efter arbejdet. Wink
Som de fleste databaser er der risiko for fejl og crash af spillet - jeg simulerede et år frem for at se om kampene i 2. sæson blev tildelt og spillet. Da det var tilfældet startede jeg et nyt save, og det har kørt fejlfrit i de 7 sæsoner jeg har været i gang. Rullende Øjne
Helt klart en fed challenge  Thumbs Up

Edit:
https://www.fmscout.com/a-italian-serie-d-fm18.html

Der har jeg downloaded den fra. Derudover skal du under avancerede indstillinger tilføje San Marino og sætte flueben ved alle de ting der står nedenunder.  Peace
« Seneste Redigering: 20 Sep 2018, 16:57 af FoxGe » Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #6: 21 Sep 2018, 20:06 »

Helt klart AC Milan
- Det var en vild byttehandel der blev indgået med Juventus i hele sagaen om Bonucci.
Juventus vinder på den korte bane, hvilket købet af Ronaldo også indikerer, men jeg tror Milan har lavet en bedre deal på længere sigt med Caldara frem for Bonucci. Nårh ja, så er det da meget frækt at Milan har fået Higuain

Wolves synes jeg også ser rigtigt spændende ud - dem skal jeg have en tur i Europa.

Naturligvis skal jeg også spille med Chelsea..
- Sarri har fået en god start og jeg er helt oppe og ringe over Kovacic er kommet til.

Spanien spiller jeg sjældent i men jeg synes Valencia er ved at gøre lidt væsen af sig og skulle jeg have brug for et afbræk kunne Los Che være en mulighed..
Logged

Love the Blues

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #7: 21 Sep 2018, 22:35 »


Hamburger SV, skal da tilbage til bundesligaen og gerne ud i europa igen, synes det er sjovt i tyskland, i det klubber fra de 2 største byer (Berlin og Hamborg) ikke har et top hold i ligaen som man ser i f.eks England, Spanien og Frankrig.

så skal der også spilles med Leeds, de har fået en meget spændene trup.

bobler er QPR, 1860 München, Sønderjyske og United of Manchester.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #8: 22 Sep 2018, 10:43 »

Hamburger SV, skal da tilbage til bundesligaen og gerne ud i europa igen, synes det er sjovt i tyskland, i det klubber fra de 2 største byer (Berlin og Hamborg) ikke har et top hold i ligaen som man ser i f.eks England, Spanien og Frankrig.

så skal der også spilles med Leeds, de har fået en meget spændene trup.

bobler er QPR, 1860 München, Sønderjyske og United of Manchester.

Spiller Hertha Berlin ikke i Berlin?  Rullende Øjne
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #9: 22 Sep 2018, 13:23 »

Spiller Hertha Berlin ikke i Berlin?  Rullende Øjne

Jo men de er da ikke et top hold i Tyskland  Smiley
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #10: 22 Sep 2018, 15:35 »

Jo men de er da ikke et top hold i Tyskland  Smiley

Måske ikke et top 3 hold, men vil lige nedenunder. I de gode år har de lagt deropad.  Smiley
Men ja, utroligt Berlin ikke har et af de bedste hold i ligaen - ud fra deres størrelse.  Huh
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #11: 22 Sep 2018, 22:00 »

Måske ikke et top 3 hold, men vil lige nedenunder. I de gode år har de lagt deropad.  Smiley
Men ja, utroligt Berlin ikke har et af de bedste hold i ligaen - ud fra deres størrelse.  Huh

100%, man kan så sige at de har fået god start i denne sæson med 2. Og 10 point, 2 point efter Bayern.
Logged


20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #12: 23 Sep 2018, 09:59 »

Jeg skal som altid være Manchester United.

Ellers kunne jeg forestille mig at starte spil op med klubber som; OB, Parma, Atalanta, Marseille.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #13: 24 Sep 2018, 19:55 »

Tænker at der er en masse der vil være Liverpool - mit eget hjerte tilhører dog Chelsea  Thumbs Up
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #14: 25 Sep 2018, 15:31 »

Inter, Dortmund og Marseille skal have et skud.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010