home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge - Fællestråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge - Fællestråd  (Læst 5752 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
San Marino Challenge - Fællestråd
« : 16 Sep 2018, 20:52 »

Efter at have skrevet med et par stykker der spiller/har tænkt sig at starte på challenge, har jeg lavet en fælles tråd hvor folk kan ligge deres bedrifter ind. Thumbs Up Peace
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #1: 17 Sep 2018, 13:33 »

Så... Det her skete lige.



I øvrigt min tredje sejr over landsholdet efter to sejre på 2-1 over Kosovo i Nations League. At vinde over et hold som Finland i en kvalkamp efter blot halvandet år, var dog ikke noget jeg havde regnet med. Wow.

På klubplan endte første sæson med oprykning. Jeg sikrede mig førstepladsen med en sejr over Vis Pesaro i sidste spillerunde. De førte ellers med et enkelt point inden. Gyserafslutning.

Her i anden sæson består hele min start-11'er af lejesvende. De gør det til gengæld godt. Serie B venter lige om hjørnet, tror jeg.



Francioni er den bedste spiller jeg har fået i mine to foreløbige youth intakes. 10 landskampe og fem mål er mere end godkendt. I klubben spiller han ikke fast, men får en indskiftning sommetider. Nærmer sig Andy Selvas all time topscorer rekord på otte mål. Tror dog at Fabio Tommasini, der er på syv mål nu, tager den først. I længden tilhører den dog Francioni. Ingen tvivl der.

Jeg vandt Serie C og Serie B venter nu. Snuppede desuden Serie C Cuppen og Super Cuppen. Mine lejespillere var en klasseover modstanderne på dette niveau.

I den kommende sæson fortsætter jeg med lejesvende, men min økonomi får forhåbentlig et boost af TV-penge, så jeg kan investere. Både i truppen og i faciliteterne.
Logged

Isolation

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #2: 18 Sep 2018, 17:20 »

Jamen så vil jeg gerne fremvise min ene sanmarinesers udvikling. Da han kom igennem mit youth intake så han ikke specielt overbevisende ud. Men pludselig kom min leder for ungdomsudvikling og sagde,, at han var mere dedikeret end nogensinde før. Siden den dag har han bare udviklet sig skridt for skridt i den rigtige retning. Pisse fedt at man pludselig har en potentiel verdensstjerne med San Marinsk statsborgerskab.  Peace
Kun 20 år nu, men bedre end langt de fleste forsvarer i Serie A.



Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #3: 18 Sep 2018, 17:42 »

det er fanme en udvikling der vil noget. Især hvis man lige åbner hvert SS i et vindue for sig og sammenligner!
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #4: 18 Sep 2018, 17:47 »

det er fanme en udvikling der vil noget. Især hvis man lige åbner hvert SS i et vindue for sig og sammenligner!

Ja det er helt sindsygt - lige fået prædikatet "wonderkid".  Shockeret
Også kan han stadigvæk udvikle sig.  Opstemt
Lige fået et bud på 90 mio for ham af Leicester, men har planer om at beholde ham.  Wink
Har lige fået nøjagtig samme besked omkring et angrebstalent jeg har fra youth intake (desværre ren italiensk), så istedet for at leje ham ud har jeg tænkt mig at bruge ham denne sæson.  Wink
« Seneste Redigering: 18 Sep 2018, 17:55 af FoxGe » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #5: 19 Sep 2018, 08:38 »

Sådan en regens kunne San Marino godt bruge i mit save... Opstemt Og så får han kun 460.000 kr. om året  Shockeret

Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #6: 19 Sep 2018, 12:33 »

Sådan en regens kunne San Marino godt bruge i mit save... Opstemt Og så får han kun 460.000 kr. om året  Shockeret



Ja han er virkelig god af have  Peace
Denne sæson i Serie A må jeg virkelig kæmpe for det - solgte vidst lige lovlig mange spillere, så tabt en del kampe  Ubeslutsom
Købt en god angriber som kommer til ved vintervinduet, så håber han kan hjælpe os  Skuffet
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #7: 19 Sep 2018, 18:32 »

Min målmand Nicola Carlini er nu heller ikke værst at have.  Rullende Øjne



Selvom han laver nogle ungdommelige fejl engang imellem.  Tunge
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #8: 20 Sep 2018, 19:38 »

Sæson 2019/20

Min tredje sæson i spidsen for San Marino endte med endnu en succes. Mit hold med udelukkende lejesvende tog en 8. plads i Serie B. Det så ellers længe ud til at blive til endnu mere, men en formnedgang mod slutningen betød at vi raslede ned gennem tabellen. Nummer 8 gav dog også playoff og den vandt vi såmænd. Serie A.

Sæson 2020/21
Første sæson i Serie A bød stadig på mange lejeaftaler. Økonomien var stadig smal op til sæsonstart, men det blev til et par interessante signings. Især Dan Deloreanu var en profil. Vidunderdreng og helt sikkert en, der kan komme til at indbringe nogle knaster. Han var med på et hold der endnu en gang overraskede stort.



Landsholdet
2-2 mod Irland, 4-2 over Kosovo, 1-0 over Liechtenstein og 1-0 over Luxembourg er højdepunkterne siden sidst. Vi kommer stadig oftest til kort mod bedre modstand.

Massimiliano Francioni har dog allerede skrevet sig ind i historiebøgerne. Med 15 mål i 28 landskampe er han nu den suverænt mest scorende spiller for San Marinos landshold.

Andre interessante folk er Federico Zanotti og Marco Berardi.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2018, 14:22 af Sarl » Logged

Isolation

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #9: 21 Sep 2018, 11:34 »

Linket til Massimiliano Francioni  virker ikke Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #10: 21 Sep 2018, 14:22 »

Linket til Massimiliano Francioni  virker ikke Smiley

Så er det fixet.
Logged

Isolation

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #11: 29 Sep 2018, 22:22 »

WAUW - det er vidst meget sigende for vores sidste kamp.  Opstemt



Når man er bagud 3-0 efter 12 minutter, men vender det til en 7-3 sejr ved at skifte til en anden taktik - så sidder man bare tilbage med en følelse af glæde.  Opstemt
Der kommer en update omkring sæson 9 i morgen inde på min tråd, men kan godt afsløre at vi har haft en glimrende sæson indtil videre.  Peace  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge - Fællestråd
« Svar #12: 01 Okt 2018, 19:33 »

Jamen hvor er FM dog forfærdeligt - lige så godt som det kan være til tider, lige så elendigt kan det være!!!  Sur Sur



Intet ændret - vi har været det hold der laver flest chancer, rammer målet oftest og det hele - men så går der FM-syge i det.

Hvor er det latterligt - selv de kampe vi taber nu her, dominerer vi.  Sur
« Seneste Redigering: 01 Okt 2018, 19:50 af FoxGe » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010