home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  FoxGe - San Marino Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FoxGe - San Marino Challenge  (Læst 20071 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
FoxGe - San Marino Challenge
« : 01 Sep 2018, 14:10 »

San Marino Calcio - Sæson 1




Så kom jeg i ordentlig i gang med challengen!
Fokus vil være at få udviklet så mange sanmarinske spillere som muligt - dvs. jeg vil prøve at have så mange sanmariner i startelveren som muligt for klubholdet, niveauet skal selvfølgelig være til stede, men ser jeg mulighed for at udvikle et talent og som samtidig har mulighed for at udvikle sig godt, så bliver de foretrukket frem for andre.
Derudover er jeg træner for landsholdet, så det skulle gerne resultere i en ren win-win situation  Peace

Der vil altid komme billeder af alle brugebare spillere fra youth intake  Peace

Her lidt billeder fra starten af challengen.  Smiley



Truppen som den ser ud lige nu.




Den spiller der har præsteret bedst er Fabio Tomassini - som er sanmariner  Opstemt




Taktikken som den er lige nu - både for klub og landshold.





Resultaterne for klub - tilfredsstillende  Rullende Øjne




Bedste spiller for landsholdet anno 2017.




Forhåbentlig vores kommende førstemålmand for landsholdet.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:45 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #1: 02 Sep 2018, 01:58 »

San Marino Calcio - Sæson 1 - Youth Intake




Så blev det tid til et opslag mere  Peace

Sæsonen igennem har vi præsteret på et tilfredsstillende niveau, men efter at have overvejet situationen nøje, valgte jeg at skifte taktik - med KÆMPE succes til følge  Opstemt
5 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag  Peace



Den nye taktik ser sådan ud:





Resultaterne:


Er begyndt at leje spillere fra nogle af de lidt større klubber, da min økonomi sejler  Rullende Øjne

Men nu til den spændende part - youth intake! For en rigtig talentudvikler som undertegnede, er youth-intake den bedste dag i sæsonen!  Smiley

Og når der står "dette kan være en gylden generation" så glæder man sig bare endnu mere over denne challenge  Opstemt
Challengen er kun lige startet og mine faciliteter + ungdomsnetværk er ret elendige - så der skal ikke så meget til for at forbedre det nuværende landshold.  Rullende Øjne
Men det skal ikke tage glæden ved at have fået nogle glimrende talenter  Peace


De 3 bedste og "eneste" der potentielt kan komme i spil på klubplan er:



Paolo Ugolini - en venstre offensiv midtbane, der desværre ikke passer ind i den nuværende taktik, men forhåbentlig kan udvikle sig til noget brugtbart på sigt.




Matteo Ercolani - en målmand der teknisk set kan gå direkte ind og afløse min nuværende målmand rent niveaumæssigt. Og selvom vi har nogle gode målmandstalenter på de sanmarinske ungdomslandshold, så siger vi aldrig nejtak til et større udvalg.  Peace




Og til sidst har vi rosinen i pølseenden!

Enrico Benvenuti - et angrebstalent der kommer til at få masser af spilletid som indskifter, da vi reelt set ikke har nogle særlig gode angriber for det sanmarinske landshold! Og vi som sådan heller ikke har nogle upcoming talenter på denne position!
Så fedt at vi starter med sådan en god årgang!
Og endnu bedre at de 3 har sagt ja til at repræsentere San Marino  Peace



Til sidst skal der lige siges, at jeg selvfølgelig scouter de talenter der er kommet i de sanmarinske klubber og prøver at håndplukke de bedste derfra. Er stadigvæk i gang med scoutningen.  Thumbs Up
 
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:47 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #2: 02 Sep 2018, 17:21 »

San Marino Calcio - Sæson 1 - Afslutning




Så er første sæson spillet færdig - endte med en fornem andenplads, men håber vi kan stå øverst på skamlen denne sæson  Peace





Truppen er blevet trimmet, så næsten kun lejede spillere på holdet, udover de få enkelte sanmariner jeg også har...
Men økonomien er ikke til mere end det Rullende Øjne

Alligevel fint at man kan have 2 sanmarineser i startopstillingen + en spiller der ofte skiftes ind  Thumbs Up





Ser vi på landsholdet kan man se, at vi stille og roligt arbejder os lidt højere op på verdensranglisten  Wink





Til sidst kigger vi lige på landsholdstruppen - nogle enkelte spillere med fint potentiale, så håber at vi kan være med til at forbedre vores nuværende placering + samtidig underholde de sanmarinske fans  Peace

« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:48 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #3: 02 Sep 2018, 19:04 »

San Marino Calcio - Sæson 1 - Talentfremvisning




Næste opslag kommer ved næste youth intake - men kan allerede nu afsløre, at et ny sanmarinesisk stjerne er født!



4 mål i 4 kampe - de 2 af målene var i en venskabskamp mod Eritrea som vi vandt 2-0.
De 2 andre mål er blevet scoret i Europæisk National League mod henholdsvis Hviderusland der endte 2-2 og mod Armenien der endte med et 4-1 nederlag.  Thumbs Up
Ligger vi så lige en assist oveni mod Hviderusland for at gøre glæden komplet!  Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:37 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #4: 03 Sep 2018, 20:16 »

San Marino Calcio - Sæson 2 - Youth intake




Så er vi godt i gang med 2. sæson - og endelig kommet til youth intake.  Smiley

Efter vi ændrede taktik i slutningen af sidste sæson, er vi fantastisk kørende!




Denne gang var vores youth intake ikke helt så godt som sidste år, men én brugbar var der dog imellem.  Smiley




Han ryger næsten direkte ind ind i start 11'eren - så håber han kommer til at udvikle sig godt  Peace




Kigger vi på klubbens faciliteter finder man hurtigt ud af hvorfor niveauet på talenterne ikke er højere - men arbejder med det der står til rådighed, også skal vi nok stille og roligt arbejde os op.  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:49 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #5: 10 Sep 2018, 21:00 »

San Marino Calcio - Sæson 3 - Start på sæsonen




Efter at være rykket op i Serie C i 2. sæson, er jeg nu kommet godt i gang med sæsonen.



Taktikken blev som nævnt ændret i 2. sæson, så den ser nu sådan ud.




Truppen består igen af lejesvende - dog været ude og hente betydelig bedre spillere - som jeg så supplere op med mine sanmarineser  Peace



Sæsonen er startet rigtig godt, så vi ligger nu med i toppen af Serie C  Thumbs Up





Lige da vintertransfermarke det startede, bød Chievo og andre Serie A klubber på nye sanmarinesiske stjerne Enrico Benvenuti.
Startbuddet var 850.000 dkk + 50% af fortjenesten af næste salg + en venskabskamp.
Men pludselig var der flere klubber med interesse, så endte til sidst med at sælge ham for 3.000.000 dkk + 50% af fortjeneste af næste salg + en venskabskamp.  Thumbs Up



Efter at have fået nogle nye sponsorater op til sæsonstart + et salg af én af mine sanmarinser, har jeg fået mulighed for at forbedre vores ungdomstræning + rekruttering  Peace Peace


Så der kommer en update mere om lidt - skulle der være interesser for screenshots af talenternes udvikling så lægger jeg gerne nogle op - ellers kommer der først en update når vi er 5 sæsoner inde i savet, så man bedre kan se udviklingen  Rullende Øjne

« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:50 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #6: 10 Sep 2018, 21:13 »

San Marino Calcio - Sæson 3 - Youth intake




Så er vi igen kommet til årets dag - youth intake  Opstemt
Efter at have fået forbedres vores rekruttering 2 gange i løbet af sæsonen så jeg virkelig frem til denne dag.





Synes udvalget var okay - trods alt ikke super faciliteter endnu.  Rullende Øjne
Nicola Carlini ser rigtig god ud! Der er en del målmandstalenter i vores landsholdstrup, men han er nok den bedste keeper vi har  Smiley
 
Så vi har os en ny 1. målmand både på klub og landsholdsplan!




Marco Berardi er også hel fin. Bliver nok bedre end de nuværende angriber vi har på landsholdet, men på klubplan bliver han nok ikke andet end indskifter.  Rullende Øjne




Den sidste spiller er backen Nicolò Giardi. Også mulighed for at blive fast starter på landsholdet, men på klubplan er han ikke brugbar.  Rullende Øjne

 



Vores målmandstalent fra første youth intake er ikke længere god nok til at blive brugt i Serie C - derfor er det rigtig godt vi har fået os et nyt målmandstalent  Smiley



Så tænker at vi lige kigger på den eneste nuværende sanmarinesisk spiller vi har i kamptruppen og stadigvæk flittig bruges.


Hans målrettethed sprang lige pludselig i luften - og han er også begyndt at udvikle sig helt fint, så allerede nu vores bedste centerback på landsholdet.  Peace

Spørg endelig efter billeder - viser gerne flere ting ved interesse.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:51 af FoxGe » Logged

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #7: 11 Sep 2018, 09:30 »

Hvilken database spiller du på?
går selv med tanker om at prøve udfordringen Smiley
Logged

Glory Glory Man Utd!

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #8: 11 Sep 2018, 14:02 »

Synes jeg du burde give et forsøg  Peace
https://www.fmscout.com/a-italian-serie-d-fm18.html

Ret sikker på det er den - hvis faciliteterne i klubben er elendige, så er det den  Thumbs Up
HUSK AT GÅ IND UNDER AVANCEREDE INDSTILLINGER og sætte San Marino ind som nation.
På den måde kan du blive landstræner + klubberne i San Marino for youth-intake, hvorved chancen for talenter med sanmarinesisk pas er større.  Peace

Vi kunne lave en fælles tråd til deling af billeder af talenterne og deres udvikling  Rullende Øjne
Den del jeg nok går mest op i  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Sep 2018, 14:11 af FoxGe » Logged

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #9: 11 Sep 2018, 15:04 »

Synes jeg du burde give et forsøg  Peace
https://www.fmscout.com/a-italian-serie-d-fm18.html

Ret sikker på det er den - hvis faciliteterne i klubben er elendige, så er det den  Thumbs Up
HUSK AT GÅ IND UNDER AVANCEREDE INDSTILLINGER og sætte San Marino ind som nation.
På den måde kan du blive landstræner + klubberne i San Marino for youth-intake, hvorved chancen for talenter med sanmarinesisk pas er større.  Peace

Vi kunne lave en fælles tråd til deling af billeder af talenterne og deres udvikling  Rullende Øjne
Den del jeg nok går mest op i  Thumbs Up

Det er også det jeg finder mest interessant, det kunne helt klart være en mulighed, med en fælles talent tråd.
Jeg skal dog lige hen til weekenden, før jeg får tid til at kigge på databasen Opstemt
Logged

Glory Glory Man Utd!

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #10: 11 Sep 2018, 15:15 »

San Marino Calcio - Sæson 3 - Afslutning




Så kan vi kalde os Serie B klub!!!  Opstemt
Missede den direkte oprykning, men da jeg vandt slutspillet, rykker vi op alligevel  Thumbs Up




Har heldigvis fået mulighed for at forlænge de fleste lejeaftaler og heldigvis uden at skulle betale noget for det  Peace
De fleste af dem har jeg efter sæsonstart forlænget lejeaftalen 2 år frem, så truppen skulle gerne forblive den samme de næste 2 sæsoner - så er spørgsmålet bare om de har niveauet til Serie B.  Cool




Klubbens forventninger er en midterplacering - mens min egen forventning er at overleve i rækken  Rullende Øjne
Heldigvis tjener man gode TV-penge i Serie B (ihvertfald i forhold til de lavere rækker) - så klubbens økonomi skulle gerne blive ved med at stige, for sidenhen at blive genindvisteret i faciliteterne  Wink


Ny update til næste youth intake. Peace
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:51 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #11: 12 Sep 2018, 01:22 »

San Marino Calcio - Sæson 4 - Youth intake




Efter at have forbedret vores ungdomstræning + rekruttering havde jeg højere forventninger til dette års youth intake  Rullende Øjne





Eneste brugbare spiller var Andrea Canini - endnu et målmandstalent...
Desværre har han ingen interesse i at repræsentere San Marino på nuværende tidspunkt  Skuffet




I ligaen går det derimod langt over forventning!!!  Opstemt
Taktikken har ramt fuldstændig plet, så efter 28 kampe ud af 42 ligger vi nummer 1 i ligaen, 10 point ned til 3.pladsen der ikke giver oprykning  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:52 af FoxGe » Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #12: 12 Sep 2018, 08:27 »

Spændende læsning! Jeg følger med  Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #13: 12 Sep 2018, 13:31 »

Spændende læsning! Jeg følger med  Wink

Altid fedt med læsere!  Peace
Ferie denne uge, så der skulle gerne komme en del flere opslag  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #14: 12 Sep 2018, 15:22 »

Landsholdsspecial - San Marino

 



Så kommer jeg langt om længe med et opslag omkring landsholdet. Både den måde landsholdet har formet sig på og hvordan det generelt er gået.
På det sanmarinesiske landshold spiller vi samme taktik som på klubplan. En dyb 5 backskæde, 2 centrale forsvarsspiller + 3 angriber. På landsholdet har jeg på nuværende tidspunkt ikke tilstrækkelige angrebestalenter til at udføre rollerne, men spille går alligevel glimrende.  Rullende Øjne




Da vi har haft nogle gode youth intake de første par år, er de fleste af spillerne i startetelveren fra San Marino Calcio.
Håber dog snart at få nogle brugbare markspiller-talenter, da vi lige nu har masser af målmandstalenter. Rullende Øjne




Landsholdet lå til at starte med helt nede omkring de nederste pladser er verdensranglisten - nærmere betegnet en 200. plads.
Men efter en del venskabskampe mod landshold omkring vores egen placering + nogle gode resultater i National Leageu, er vi nu helt oppe på en 143. plads.  Peace




Da jeg tiltrådte som landstræner var gennemsnitsalderen rimelig høj. Mange af spillerne var omkring de 27-30 år + spillerne virkelig berettigede os til at ligge på en 200. plads på ranglisten.  Grin
Derfor er de spillere der har haft potentialet + niveauet til landsholdet (har de fleste regens lige fra start) røget direkte ind på landsholdet. En foryngelse er sket, hvilket nok også har været med till at løfte forventningerne til fremtidens landshold.



Men lad os lige kigge på landsholdets nye stjerne.!  Peace

Enrico Benvenuti - et angrebstalent der kom ved første youth intake. Fik rimelig med spilletid på klubplan i Serie D, men røg desværre ud på bænken da vi rykkede op i Serie C. Derfor var overraskelsen også stor, da Chievo pludselig bød på ham.
Efter en budrunde i vintertransfervindu et blev han solgt for 3. mio + 50% af fortjeneste af næste salg + en venskabskamp til Cagliari. Han får dog ikke spilletid i Cagliari, men stadigvæk den bedste til sin position - derfor stadigvæk fast starter for landsholdet. Han har for nyligt taget topscorer titlen på landholdet fra Andy Selva - så den nye rekord er 11 mål.




Giacomo Cesarini - et forsvarstalent på centerbacken. Kom også igennem på første youth intake. Bliver stadigvæk brugt som indskifter når vi er foran med 3 mål eller mere - eller for den skyld ved skader. Også den absolut bedste på sin position på landsholdet - så på samme måde fast starter. Har en forventning om at han kan bruges i Serie A på et senere tidspunkt - glimrende udvikling han har været igennem (set med et sanmarinesisk perspektiv).




Marco Berardi - et angrebstalent der potentialemæssigt ikke ser særlig specielt ud. Kom igennem på 3. youth intake.
Nok engang er de fleste regens bedre end de nuværende landsholdsspiller, så han er også fast starter på landsholdet. Bliver også brugt som indskifter på klubplan.




Nicola Carlini - et målmandstalent der med lidt god vilje og udvikling kan blive målmand på et Serie A hold. Kom igennem på 3. youth intake. Tanken var at han skulle stå fast på klub og landsholdsplan, men min leje keeper fik chancen da Nicola var skadet, og har sidenhen kvitteret det med ny rekord for clean sheets i Serie B. Men han er begyndt at få chancen på klubplan igen.




Nicolò Giardi - et backtalent der kom igennem på 4. youth intake. Skulle have haft chancen i Serie B, men en brækket ankel med en dertilhørende skadestid på 6 måneder ødelagde den tanke. Han får spilletid ved skader, karantæner og lette kampe.
Fast bestanddel på landshold.

« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:54 af FoxGe » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010