home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Et lille projekt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Et lille projekt  (Læst 4163 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Et lille projekt
« : 22 Jul 2018, 17:26 »

Hey freaks

Sidder og lege med FM Editoren, og tænkte her på at lave en sammenlagt nordisk liga, med hold fra Norge, Sverige og Danmark.

Har før lavet denne liga, men søger lidt ideer til liga struktur (skal det være som i England eller?) skal islandske, færøske og finske hold også med? Navne på ligaerne.

Og hvis der nu er en som ligger inde med nogle logoer med nordisk tema som Evt kunne bruges som turneringslogo.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #1: 22 Jul 2018, 22:08 »

Hmmm mange muligheder jo men altså islandske færørske hold ville jo være i like 5 division så ikke det store formål i det ?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #2: 22 Jul 2018, 23:28 »

Hmmm mange muligheder jo men altså islandske færørske hold ville jo være i like 5 division så ikke det store formål i det ?

Ja det er netop det jeg har oplevet i de tidligere versioner derfor tænkte jeg kun på Danmark, Sverige og Norge
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #3: 26 Jul 2018, 15:21 »

Sådan efter 50 forskellige simulationer er første udkast klar.

Ligaerne er opbygget således:

Nordic Supreme League 16 hold

Nordic Super League 20 hold

Nordic 1.Division 20 hold

Nordic 2.Division 20 hold

Nordic League, som er opdelt i 2 ligaer med 24 hold 1 2

Nordic Royal cup. 388 hold

der er oprettet priser, præmie penge og tv penge samt reserve og u19 turneringer.
Hold fra norge og sverige får stadig nye spillere fra deres eget land.

hvis i finder bug eller andet som ikke fungere rigtigt så skriv :-)

Den kan hentes her https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1453478704
« Seneste Redigering: 26 Jul 2018, 15:25 af szukizek » Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #4: 26 Jul 2018, 15:53 »

Hvordan har du inddelt holdene? Efter reputation eller en anden vurdering? Tænker bare ift. at Randers er sat i den bedste række, selvom hold som AGF og OB er noget bedre. Ikke kritik, bare et spørgsmål.

Men ser da meget spændende ud!
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #5: 26 Jul 2018, 17:00 »

Hvordan har du inddelt holdene? Efter reputation eller en anden vurdering? Tænker bare ift. at Randers er sat i den bedste række, selvom hold som AGF og OB er noget bedre. Ikke kritik, bare et spørgsmål.

Men ser da meget spændende ud!

100 % efter reputation
Logged


RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #6: 28 Jul 2018, 19:38 »

Jeg har prøvet at downloade filen via steamworkshopdownlo ader og det virker ikke?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #7: 28 Jul 2018, 22:22 »

Jeg har prøvet at downloade filen via steamworkshopdownlo ader og det virker ikke?

Har lige tjekket filen på steam og den virker fint her, bruger du andre databaser ? hvis du f.eks har en transfer update hvor der også er redigeret på op og nedrykning så vil du ikke fungere sammen.

evt tjek at filen er placeret i.
C:\Users\"din computers navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2018\editor data

hvis du vil spille med transfer update så virker databasen sammen med All Transfers & Loans fra x8ball på steam
Logged


RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #8: 29 Jul 2018, 15:52 »

Har lige tjekket filen på steam og den virker fint her, bruger du andre databaser ? hvis du f.eks har en transfer update hvor der også er redigeret på op og nedrykning så vil du ikke fungere sammen.

evt tjek at filen er placeret i.
C:\Users\"din computers navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2018\editor data

hvis du vil spille med transfer update så virker databasen sammen med All Transfers & Loans fra x8ball på steam
Er det så bare at starte et nyt game op og vælge den som det brugte editor data? Sorry for dumt spørgsmål, noget tid siden jeg har brugt en anden fil til FM  Tunge
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et lille projekt
« Svar #9: 29 Jul 2018, 23:35 »

Er det så bare at starte et nyt game op og vælge den som det brugte editor data? Sorry for dumt spørgsmål, noget tid siden jeg har brugt en anden fil til FM  Tunge

Jep :-)

ellers tjek denne video https://www.youtube.com/watch/n_G4ojLxiuc?hl=da_DK&version=3
« Seneste Redigering: 29 Jul 2018, 23:42 af szukizek » Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010