home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Taktik tips
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik tips  (Læst 1675 gange)
SUDUKU
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Taktik tips
« : 21 Jul 2018, 15:51 »

Hej medfreaks

Jeg står og vil starte et save op med FC københavn, da truppen er meget fysisk stærk søger jeg hjælp til valg af taktik. hvordan vil i spille hvis i havde en fysisk stærk trup?
Logged

SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik tips
« Svar #1: 22 Jul 2018, 11:56 »

Hej,

Først og fremmest ville jeg spille smalt. Du vil formentlig have nogle forsvarsspillere, som er stærke i hovedspillet. Derfor vil du ikke have så meget imod, hvis der kom indlæg fra fløjene. Og vil modstanderne angribe igennem midten, så vil de komme ind og slå sig fysisk på dine spiller. Derfor vil jeg også bede holdet om at tackle hårdt.

Resten er jo dels et spørgsmål om, hvilke evner dine spillere ellers har - og hvilke ønsker du har taktisk. Fx har du langsomme spillere, er det nok ikke den bedste ide at stille med en høj bagkæde.

I FM17 havde jeg et spil med AC Horsens og et spil med Juventus. Begge hold har spillere med enorm fysik. Men jeg greb de to saves vidt forskelligt an. AC Horsens var langt an på dyb bagkæde, som så hurtigt skulle resultere i at søge boksen, når bolden blev erobret.

I Juventus var det med langsom (men disciplineret) spilopbygning. (som i de senere sæsoner udviklede sig til gegenpress og hurtigt spil, efterhånden som der kom udskiftning i spilletruppen)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010