home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  FC København Taktik (Ståle)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC København Taktik (Ståle)  (Læst 6390 gange)
SUDUKU
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FC København Taktik (Ståle)
« : 18 Jul 2018, 10:25 »

Hej Freaks 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at finde en person der kunne tænke sig at hjælpe mig med at udvikle den taktik FC bruger i virkeligheden ind til FM18

Jeg håber selvfølgelig på at jeg kan få en med som kender til truppen og deres styrker, man behøver ikke være FCK fan, bare man har kenskab til deres virkelige taktik.

Følgende ting jeg skal bruge hjælp til

1. Taktikken 4-4-2
2. Taktikken i Europa
3. Alle Dødboldsrutiner

Hvis den rette person vil hjælpe mig vil jeg gerne bidrage med en mobilpay overførelse samt når de 2 taktikker er lavet og gennemprøvet lade dit navn indgå som en del af det taktiske setup

- SUDUKU out
Logged

SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER!

SUDUKU
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #1: 19 Jul 2018, 16:06 »

Er der slet ingen derude der kan hjælpe ? Smiley
Logged

SUCCESS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #2: 21 Jul 2018, 19:29 »

Et bud på 442'eren kunne være det her:



Bolde ud i frimærket til de to angribere og kanter, der har "roam from position" tilføjet.

Kanterne skal ind i mellemrummet, så backsene kan komme i overlab og slå indlægget.
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #3: 22 Jul 2018, 16:59 »

Et bud på 442'eren kunne være det her:



Bolde ud i frimærket til de to angribere og kanter, der har "roam from position" tilføjet.

Kanterne skal ind i mellemrummet, så backsene kan komme i overlab og slå indlægget.

Jeg er meget enig i dine taktiske betragtninger omkring FCK, og synes at rollerne, som du har givet hver enkelt spiller ligger meget op af den virkelige taktik. De to backs, som man har i taktikken, skal bare have lov til at drive deres spil fremad, og kanterne kan så rende hvor hen de vil. Dette er noget, Ståle vel har brugt markant i sin måde at spille på, siden man havde Grønkjær på den ene kant, samt Oscar Wendt på backen. Modsatte side, kan jeg ikke huske hvem den faste kantspiller var, men har lyst til at sige det var Christian Bolanos, eller Martin Vingaard. Pospech var backen.

Jeg vil sige, at en vigtig detalje, at give til sine backs, hvis man skal skabe en tro kopi af FCK's taktik, er at ''Drible ud mod kanten'', og ''slå indlæg fra baglinjen'', da FM ellers har det med at 'skifte' lidt i mellem, om man gør det fra baglinjen, slår den tidligt eller simpelthen kun går efter en kort aflevering til en central midtbanespiller/angriber, der kommer kort.

FCK skifter mellem lange bolde op mod den høje angriber, og at bygge spillet op ude i siderne, så backen kan komme i overlap. Dermed bygger de aldrig spillet op gennem Zeca eller Gregus. Du kan indstille din målmand til, at lave korte kast ud til midterforsvar/backs, og herefter give dem instrukser om, at spille den bredt, så du rammer denne sammenligning bedst muligt.

Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

simonlw
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #4: 23 Jul 2018, 09:40 »

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan har i fået de nye spillere som FC har i virkeligheden? Er der en opdatering jeg ikke kender til eller har i bare købt dem?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #5: 23 Jul 2018, 13:43 »

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan har i fået de nye spillere som FC har i virkeligheden? Er der en opdatering jeg ikke kender til eller har i bare købt dem?

Der er folk der laver updaterede databaser løbende med sommertransfers. De er ikke officielle, men de virker  Thumbs Up
Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #6: 24 Jul 2018, 11:23 »

Hvilken opdatering bruger du/i, for mange af dem jeg har fundet er ikke med alle transfers, som Joronen og Bjelland...
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #7: 25 Jul 2018, 12:37 »

Du kan jo altid selv rette den til ved at downloade fm 18 editor fra steam.
Logged

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #8: 25 Jul 2018, 19:13 »

Hvilken opdatering bruger du/i, for mange af dem jeg har fundet er ikke med alle transfers, som Joronen og Bjelland...

Ved der er en del man kan downloade på Fm scout. Ved dog ikke hvor omfattende de er, og om de dækker superligaen. Har med succes benyttet mig af en af de mest populære updates i Serie A.

Men kunne da også godt tænke mig at vide hvilken der er brugt Smiley
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #9: 25 Jul 2018, 21:41 »

Jeg bruger den fra sortitoutsi.net. Smiley
Logged

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC København Taktik (Ståle)
« Svar #10: 03 Aug 2018, 14:58 »

Hvad fandt man frem til var FCKs europæiske taktik? Den er jo unægteligt mere defensiv og taktisk disciplineret end deres 4-4-2 i Superligaen? Smiley
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010