home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  PSG
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: PSG  (Læst 3499 gange)
stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
PSG
« : 17 Jul 2018, 09:39 »

Heey...

Ja der er jo ikke nogle der har et save med PSG. Så jeg starter Smiley

1 Sæson: Det gik ikke helt som for ventede, jeg vandt dog ligaen 4 runder før sæson afslutningen. Men i Champions League
endte jeg med og ryge ud til Chelsea i kvartfinalen, så det var ikke så godt. Jeg havde dog mange skader, men det er ikke
nogle undskyldning...
Jeg fik handlet lidt i første sæson. En af de store handler blev Pietro Pellegri fra Monaco. 17 år og kæmpe anbrebstalent.
men han var det svære skadet det meste efter jeg købte ham Skuffet Så fik aldrig brugt ham. jeg fik også købt Christian Früchtl fra
Bayern. Han skulle også gå hen og blive vandvittig go Smiley

2 Sæson: Jeg har spillet 12 kampe ind til videre og lægger sikkert nummer 1. I Champions League er jeg videre, mangler
dog 2 kampe endnu men har slået Man Udt begge gange så bliver nummer 1 i gruppen. Af indkøb har jeg blandt andet købt
Eriksen, Willan, og Salah. Og de gøre det ret godt end til videre, i hvert fald Salah.

Her er et overblik over min trup, gruppen i Cl og tranfers Smiley Så kan I se hvad jeg har købt.

Andre der spiller med PSG, så vil jeg da gerne høre? Smiley






« Seneste Redigering: 17 Jul 2018, 09:43 af stork » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PSG
« Svar #1: 17 Jul 2018, 16:36 »

Mbappe som Targetman? Hvordan fungerer det? Umiddelbart tænker jeg der er mange andre roller, der skulle passe ham bedre? Smiley
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: PSG
« Svar #2: 17 Jul 2018, 18:08 »

Hvordan er økonomien i klubben? Har de gode sponsoraftaler - ellers virker det ret vildt du kan klare dig igennem med sådanne køb  Smiley
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PSG
« Svar #3: 17 Jul 2018, 19:17 »

Mbappe som Targetman? Hvordan fungerer det? Umiddelbart tænker jeg der er mange andre roller, der skulle passe ham bedre? Smiley

Det fungere, men det er ikke ham der laver målene, det er Neymar, eller Salah på kanterne. Jeg bruger ham også nogle gange på han vandte plads Offensiv kant... Og der gøre han der bedre end angrebet Smiley
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PSG
« Svar #4: 17 Jul 2018, 19:19 »

Hvordan er økonomien i klubben? Har de gode sponsoraftaler - ellers virker det ret vildt du kan klare dig igennem med sådanne køb  Smiley


Jeg kan hvis ikke klage over økonomien Smiley I første sæson blev jeg tildelt ekstra tranfers penge på 1 mia, og i denne her sæson fik jeg 2 mia Smiley

Der for jeg kunne købe de spillere Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: PSG
« Svar #5: 17 Jul 2018, 20:14 »


Jeg kan hvis ikke klage over økonomien Smiley I første sæson blev jeg tildelt ekstra tranfers penge på 1 mia, og i denne her sæson fik jeg 2 mia Smiley

Der for jeg kunne købe de spillere Smiley


Hvorfor har du netop valgt at spille med PSG i Frankrig, er det ikke lidt kedeligt, når du med sikkerhed vinder hver sæson? Jeg er med på, at Mbappe er nice at spille med, og selv min yndlingsspiller, men alligevel Grin
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PSG
« Svar #6: 17 Jul 2018, 20:57 »


Hvorfor har du netop valgt at spille med PSG i Frankrig, er det ikke lidt kedeligt, når du med sikkerhed vinder hver sæson? Jeg er med på, at Mbappe er nice at spille med, og selv min yndlingsspiller, men alligevel Grin

Jo det har du ret i Smiley

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010