home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Drastisk fald i målrettethed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Drastisk fald i målrettethed  (Læst 2278 gange)
KristianHoeyer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Drastisk fald i målrettethed
« : 10 Jul 2018, 01:05 »

Kære FM-guruer

Jeg kører pt. i min sjette sæson med en Aab-karriere, der sportsligt næsten kun har været en succes.

Dog frustrerer det mig, at flere af mine lovende talenter ofte falder drastisk i målrettethed.

Når man læser deres træningsrapporter, står der ofte noget i stil med "truppens mindre elskværdige karaktertræk uheldigvis er smittet af på spilleren for nyligt".

Jeg har ikke kunnet finde nogen logisk forklaring. Mit trænerteam er toptunet, og ligger nr. 1 i alle kategorier i ligaen. Stemningen i omklædningsrummet er fremragende. Ifølge holdrapporten, besidder min trup rigtig godt lederskab og teamwork, og under svagheder står der intet om truppens karaktertræk eller lignende. 

Hvad kan være forklaringen bag "truppens mindre elskværdige karaktertræk"? Er der noget jeg har misforstået?

Håbefulde hilsener
Kristian
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drastisk fald i målrettethed
« Svar #1: 11 Jul 2018, 11:11 »

Uden at være ekspert så har spilleren jo en personlighed som kan fx være målrettet, ambitiøs, professionel etc.
Hvis du har mange spiller i truppen der fx er temperamentsfulde, uambitiøs etc. så kan det smitte negativt af på specielt ungdimsspillere i truppen.

Du kan læse lidt om det her: https://www.guidetofm.com/players/personalities
Logged

Traditionsklub siden 1924

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Drastisk fald i målrettethed
« Svar #2: 11 Jul 2018, 13:54 »

Jeg ved også at spillernes målrettethed falder hvis du sætter en tutor på dine talenter som har en lavere målrettethed end talentet de skal oplære, så falder talentets målrettethed også drastisk, måske er det det? Ellers har jeg aldrig oplevet det, og jeg har selv et Aab spil hvor jeg er nået 10 sæsoner henne Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010