home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Zlatans Efterfølgere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Zlatans Efterfølgere  (Læst 3903 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Zlatans Efterfølgere
« : 05 Jun 2018, 22:17 »



Nu er der jo snart VM, og dette bliver den første slutrunde uden den mægtige Zlatan Ibrahimovic. Der er en masse unge mennesker, som er klar til at tage over, og der er også en gammel garde, som vil holde på alle de nye. Seneste succes for Sverige var U/21 EM, hvor Sverige trak det længste strå, og dette tegner godt for fremtiden i Svensk fodbold.

Dette er måske lidt en kopi af, hvad Bubbles har lavet, men jeg forsøger at ligge mit eget præg på det, men har kopiret ideen lidt fra ham. Nu må vi se hvordan det går, og lad os håbe vi kan gå hele vejen til VM og sikre et godt resultat.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Zlatans Efterfølgere
« Svar #1: 05 Jun 2018, 23:40 »

Taktikken til succes og første udtagelse



Så er det ved at være tid til min første kamp som landstræner for Sverige. Taktikken kommer til at være en 4-3-1-2, da jeg syntes vi har mange gode spillere centralt, gode angribere og jeg vil meget gerne spille med en OMC, hvor vi har en fantastisk spiller i Forsberg, som forhåbentligt er Sveriges nye stjerne.

Målmand:
På mål er førstevalget gået til Robin Olsen, som til dagligt spiller i FCK. Han har spillet 12 betydende kampe i år, hvor han har lukket 5 mål ind. Derfor bliver han også førstevalget til de første 2 kvalifikationskampe . Bag ham har jeg udtaget Johan Dahlin og Karl-Johan Johnsson. Alle 3 keepere er næsten på samme niveau, så udfaldet på førstekeeperen er gået til den stærkeste ved udtagelsen. Udover dette, så er Robin og Karl-Johan 27 år og Johan er 30 år, så Johan kommer nok ikke til at blive førstevalg, medmindre han går det fantastisk i Malmø.

Højre Back:
Som starter finder vi Mikael Lustig, som er en rutineret herre på det svenske landshold. Han er på et niveau højere end de andre kandidater til pladsen, og derfor kommer han nok til at være starter et stykke tid. Efter ham er det pt. Johan Larsson, som til dagligt spiller i Brøndby. Hvis han skal have forhåbninger om spilletid i de store kampe, så skal han øge sit niveau.

Venstre Back:
Her finder vi en af de største talenter i svensk fodbold. Dette er Ludwig Augustinsson, og han er en af de spillere jeg har størst tiltro til i fremtiden. Til at støtte ham er Martin Olsson, som næsten har det samme niveau som Ludwig. Hvis han ikke slår til, så vil Martin være der med hans rutine. Til denne landsholdssamling kommer Martin dog lidt småskadet, og derfor må han nok se med fra bænken i første kamp mod Holland, men kan måske gøre sig gældende i kampen mod Luxembourg.

Center Frosvar:
Til denne position har jeg udtaget 4 spillere. Som startere findes der både den unge Victor Lindelöf og den rutinerede Andreas Granqvist. Disse vil nok danne par indtil slutrunden, da Victor kan læne sig lidt op af Andreas. Når Andreas begynder at blive lidt for gammel og langsom, så er Pontus Jansson manden som banker på. Med hasn 24 år, så er der mange gode år i ham endnu, og han har allerede niveauet nu til at kommer på plads i startopstillingen. Den sidste plads gik til Emil Bergström, som også er ung og har gjort det godt for hans klub.

Central Midtbane:
På den centrale midtbane er der udtaget mange spillere, da der er hele 3 pladser som skal dækkes. Til startpladserne findes Jakob Johansson, Albin Ekdal og Alexander Fansson. Disse har alle gjort det godt for deres klubber, og derfor er de at finde i startopstillingen. På denne position har jeg mange spillere med næsten samme niveau. Som erstatning til disse er der Oscar Lewicki og Karim Mrabti. Oscar har et godt niveau og er meget tæt på startopstillingen. Mrabti har spillet fantastisk for Djursgårdens, og derfor får han en chance. Han kan også spille på den offensive midtbane.

Offensive Midtbane:
Her findes holdets bedste spiller. Emil Forsberg er manden, som skal stå i lyset af Zlatan, og han skal fører æren videre. For at aflaste ham, hvis han skulle få en lille skade eller andet, så har jeg udtaget Jiloan Hamad, som normalt er fløj, og han kan derfor gå ud og spille der, hvis formationen ændres. Udover ham er der Sam Larsson, som også er fløj, men er ganske habil på den offensive midtbane.

Angriber:
Her har jeg udtaget 3 spillere. De 2 bedste er den gamle målræv, Marcus Berg, og den unge ballademager John Guidetti. Disse to kommer til at danne makkerskab oppe foran, og det er dem som skal scorer vores mål. Til at erstatte dem er Christoffer Nyman, som lig nu har scoret 4 mål i 4 kampe for Braunschweig, og derfor er kan blevet udtaget foran Alexander Isak, som er manden der skal overtage angrebspladsen for Zlatan.

Andre:
Jeg har også valgt at udtage Nicklas Bärkroth, som er fløj. Han er med, hvis vi laver et systemsikfte til 4-2-3-1, men ellers kommer han ikke til at have den store indflydelse på truppen.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2018, 23:42 af jepze » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Zlatans Efterfølgere
« Svar #2: 06 Jun 2018, 14:55 »

God start jepze  Thumbs Up

Fedt at du fik lidt inspiration  Smiley

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Zlatans Efterfølgere
« Svar #3: 06 Jun 2018, 17:34 »

De første skridt mod VM



Det er ikke gået for godt for Sverige, før jeg kom til roret. Det var blevet til 3 sejr og 3 tabte kampe. Sejrene var 2-0 over Hvidrusland, 1-0 over Bulgarien og 4-0 og Luxembourg. Nederlagende bestod af 2 tabte kampe mod Frankrig på henholdsvis 0-1 og 0-2 og et smalt nederlag til Holland på 1-0. For at gå videre til VM, så kræver det næsten sejr i alle resterende kampe. Hvis vi selv kan sejre over Holland, så har vi en okay chance, da Holland stadig mangler en kamp mod Frankrig.

31. August 2017 Holland - Sverige

SÅ ER VI STARTET. Vi tager til Amstradam og stjæler de 3 point. Vi dominerer ingenting i dag. Efter 21 minutter laver Lustig en befrier til Guidetti, som løber fra Blind. Han går til baglinjen og slår bolden over i bagerste område, hvor Berg vinder en hovedstødsduel med van Dijk og header den sikkert ind fra tæt hold. Herefter dominerer Holland kampen igen, men efter 41 minutter har vi et indkast langt fremme. Lustig kaster til Frandsen, han får den igen og slå et indlæg på førsteberøringen, Hvor Berg denne gang overmatcher De Vrij og header bolden sikkert ind til 2-0. Dette var de eneste 2 skud vi havde i første halvleg, så det er vigtigt at vi er kyniske. Efter pausen slår Holland hurtigt tilbage, da De Jong ligger bolden ind i fødderne på en umærkeret Klaassen, som udligner til 2-1. Resten af kampen stod der Holland på, men de åbnede lidt op mod slutningen, og det gav os lidt muligheder. Marcus Berg ender med at gå ud med en skade til sidst i kampen, men det er heldigvis bare et trælår, så han er klar til næste kamp igen. Kampensspiller blev efter min mening Lustig, da han var med i begge mål og lukkede godt af bagtil.


3. September 2017 Luxembourg - Sverige

Vi tager fra Luxembourg med en sejr, og det er det eneste jeg kan være 100 % tilfreds med, udover Christoffer Nymann, som viser hvorfor han er kommet med i truppen. 2 mål af ham er lækkert. Først stikker Forsberg ham i dybden og senere ligger Augustinsson et fladt indlæg på første stolpe, som Nymann bare skal ramme, for at den går ind. Vi spiller en fin pasningskamp, men vi burde vinde med større margin. Nymann tager hæderen som kampensspiller i dag.


Med disse 2 resultater er vi stadig på en 3 plads, men har lagt afstand til Bulgarien, som led et 4-1 nederlag til Frankrig, og de kunne ikke gøre noget mod Holland og taber kampen 1-0. Nu må vi håbe på, at Frankrig kan tage point fra Hollænderne, da jeg ikke har den store tiltro til, at Hvidrusland gør det.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010