home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2018
| | | | |-+  Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen slutningen nærmer sig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen slutningen nærmer sig  (Læst 15429 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen skal spille Euro League
« Svar #15: 18 Apr 2018, 16:13 »

Slagkraftigt mandskab du har fået banket sammen, mon ikke top 4 er målet ?

det er da helt sikkeret drømme scenariet :-)
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen skal spille Euro League
« Svar #16: 22 Apr 2018, 16:44 »



Work in Progress

I den nye taktik har jeg leget lidt med forskellige positioner, og hvad der passer bedst til spillerne, men stadig ved at holde en samlet struktur på banen, så der ikke komme huller i kæderne og mellem kæderne.

Har også tænkt meget over forskellige angrebs mønstre, et eksempel kunne være min omvendte kant, forskellen på support og attack, at support vil han ligge sig ind på midten og holde sig der og ligge press midt på banen, men i attack bliver han mere uforudsigelig i sine løb, da han her kunne finde på at gå mod baglinjen og lave indlæg.

En af de ting som jeg har ændret meget på er centralt angreb, først havde jeg en skyggeangriber sammen med en falsk 9, men det gik slet ikke sammen med min kant, og skyggeangriberen lavede ikke mål. Valget faldt på en offensiv midt på Attack, han er lidt mere defensiv i forhold til skyggeangriberen, men hans rolle passere bare bedre sammen, når jeg bruger den omvendte kant, sammen med en dybliggende angriber.

Venstre fløj, på support er sat så han kan dække lidt mere af, og holde midtbane strukturen når vi ikke har bolden, og på den måde hjælpe midtbanen defensivt.   

Forsvaret er der som ikke det helt vilde ved, der er en lille ændring i det højre back er sat til attack, for at få backen frem når min omvendte kant trækker ind i banen.

Centralt på midtbanen har vi på den defensive, min "skraldemand" min spiller som ryder op, erobre bolde og spille dem hurtigt frem til en mere kreative spiller.

Foran ham har jeg pt. en dybliggende playmaker på defensiv, denne plads skifter mest og det kommer an på om vi spiller hjemme og hvem vi møder, et eksempel møder vi Bayern så er han på defensiv, men skulle vi nu møde Sønderjyske ville han være på support.

sammen med denne formation, har holdet også nogle instrukser som er baseret på hvilke spillere jeg har i truppen, f.eks. har jeg nogle gode dribler på mine kanter og offensive midt, derfor har jeg valgt at bruge udfordr forsvarsspillere.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen skal spille Euro League
« Svar #17: 23 Apr 2018, 21:06 »



En god begyndelse
Anden sæson er nu godt igang og ja det er en noget bedre start i forhold til sidste sæson, vi starter med 4 p efter de første 4 kampe og her begyndt jeg at tænke så nu går det sku galt igen, men kampen efter mod Bayern viste holdet hvad de kan, vi kommer bagud 0-1 og det resultat holde til pausen, her får holdet en god skideballe der bliver lavet 2 udskiftninger og ja vi ender med en 2-1 sejr.

Herfra spiller holdet bare godt dog først efter 20 min inde i kampene, indtil videre er vi kommet bagud i alle kampe, men stadig vundet, men mod Kiel i Pokalen gik det galt, den pokal som holdet vandt sidste sæson, kommer ikke til HSV denne sæson 2-2 i ordinær spilletid men Kiel maste på og fik scoret til 3-2.

Den gode sæson start har placeret os på en 2 plads 2p fra Dortmund, og en god overraskelse er Bayern på en 7 plads.

Et af de helt store problemer vi havde i sidst sæson var kemien i omklædningsrummet, og den er blevet forbedret meget, de spiller som er kommet til klubben, er bare gledet ind i truppen uden store problemer.
det hjælper dog også at vi er begyndte at vinde nogle fodbold kampe nu, men allerede inden sæson start virkede holdet mere i balance.

Næste opgave bliver Euro League, som både klubben og fans glæder sig til og for ikke at glemme spillerne.
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen skal spille Euro League
« Svar #18: 23 Apr 2018, 23:32 »

Det ser jo lovende, du skønt med Bayern i krise, hvor langt er du foran dem mon?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen skal spille Euro League
« Svar #19: 25 Apr 2018, 21:27 »



Januar 2018


Sæsonen fortsætter, men vi er faldet lidt i vores præstationer, og smidt nogle dumme point, hvilket har resulteret i at vi er faldet til en 5 plads, det er dog stadig en acceptabel position, i forhold til sidste sæson.

Den helt store oplevelse er Europa, her endte vi på en sikker 2 plads, vi startede ud med et nederlag til Villarreal på 1-2, men kampen efter mod Ludogorest vinder vi 7-1.

Anden pladsen har givet os SLB i næste runde, en modstander hvor alt kan ske, dog er jeg meget fortrøstningsfuld, i det vi har virket meget sikre i vores kampe i Euro league.

Der har også været lidt gang i transfer vinduet, valgte at sælge Kyriakos Papadopoulos da Stoke kom og viftede med 200 mil.
Han er dog ikke den eneste der har fundet sig en ny klub, 3 spillere er taget på en leje aftale, og så er Andre Hahn taget til PL hvor han nu fortsætter hans karriere hos Newcastle.

Der er også kommet nye spillere til i Serge Gnabry, Marcos Guilherme og Jan-Matti Warnick, Serge var transferlistet i Bayern og lige en type spiller jeg havde søgt efter til de offensive positioner, Marcos er en spiller som kan spille både på den offensive midt, men også i angrebet, han er købt for at give mere konkurence til Andrea Petagna efter Andre Hanhn er smuttet.
Jan-Matti Warnick er hentet som fremtidens mand, den 20 årige forsvarsspiller er kommet til på en Fri transfer.

Derudover har vi lige netop sagt ja til at få Leon Goretzka til klubben i første omgang på leje dog med en købsklausul på 220 Mil.
 
« Seneste Redigering: 25 Apr 2018, 21:32 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen slutningen nærmer sig
« Svar #20: 30 Apr 2018, 19:21 »



Sæson afslutning


Sæsonen er over, en sæson har haft op og nedture efteråret gik super godt og perioden mellem September og november, var sæsonens højdepunkt i henhold til at skrabe point sammen.

Herefter gik det lidt nedad bakke, og Januar/Februar snakker vi ikke om, i den periode fik vi 3p i 9 kampe, de 9 kampe var nok til at vi røg ud af top 5 og dermed chancen for at kvalificere os til CHL igennem ligaen.

Fra Marts til Juni var resultaterne meget skiftende, og vi fik ikke rigtigt samlet nogle sejre i træk, uden nederlag indimellem.

Men vi fik samlet point nok til at være med i kampen om den sidste Euro League plads, det eneste der skulle til var en sejr i sidste kamp, men kampen endte 1-1 og i det BMG vandt deres kamp kom de op på a point men med en bedre målscorer.

Euro League her var der også en mulighed for at kunne kvalificere sig til CHL og det så da også godt ud SLB blev slået ud med samlet 4-2 og næste runde ventede Lyon, en modstander som vi mente vi godt kunne vinde over, men men men, vi løb ind i noget af en afklapsning 5-2 en kollektiv offday, men der var stadig en chance vi skulle bare vinde 3-0 på hjemmebane.

Kampen på hjemmebane spillede vi godt faktisk blev Lyon udspillet i store dele af kampen, men det der med at skyde mål kender mine spillere ikke til, eller de kunne finde ud af det i den kamp, og det kostede først scorede Lyon på en omstilling og selvom vi fik scoret, så røg vi ud, med et samlet nederlag på 3-6.



Håber i har nydt denne blog ligeså meget som jeg har. Må den bedste blog vinde.
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen slutningen nærmer sig
« Svar #21: 01 Maj 2018, 08:50 »

Øv, træls afslutning, ærgeligt du ikke nåede at komme i Europa Smiley

Men flot kommet igen, efter den første sæson!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hamburger Sport-Verein - Die Rothosen slutningen nærmer sig
« Svar #22: 01 Maj 2018, 12:51 »

Øv, træls afslutning, ærgeligt du ikke nåede at komme i Europa Smiley

Men flot kommet igen, efter den første sæson!

Ja Europa havde holdet fortjent, men en 8 plads er da en meget god forbedring i forhold til sidste sæson.
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010