home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:40 MTniel Omklædning... Online
I går kl. 15:52:57 Boxx Blogs Boxx og Broen - Britai...
I går kl. 10:45:21 b0nb0n Journey fo... James Kennedy - Columb...
25 Apr 2018, 20:31 Ninja777 Journey fo... JFTM: Vašek Oxoo
25 Apr 2018, 15:39 Kauling92 Træningsbanen Hjælp til taktik
24 Apr 2018, 10:07 jakob95kp Klubsøgnin... FC Nordsjælland
24 Apr 2018, 08:08 b0nb0n Journey fo... JFTM: Prem Bologna
Emne Forfatter
Notts Unico LouisNott
Cittadella di Gri... b0nb0n
Hamburger Sport-V... szukizek
Plug&Play Wester
The sky is always... Nephilim
Juego Sucio Sarl
Wolverhampton Wan... b0nb0n
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2018
| | | | |-+  Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top  (Læst 1183 gange)
Broen13
Landsholdsspiller

Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #15: 14 Apr 2018, 12:24 »

Hvordan står det ellers til i Wolverhampton?? Smiley

Følg mit save om Manchester United i bloggen BRITAIN'S GOT TALENT sammen med Boxx og Tottenham

Wester
Manager

« Svar #16: 14 Apr 2018, 13:26 »

Ja blogkonkurrencen er ikke en sprint men et maraton. Det ser vi hvert eneste år. 10 indlæg så hurtigt er fint men det er bedre at spare på kræfterne og så sprede de indlæg over flere dage. 10 indlæg passer med 10 dage i min verden. 1 indlæg om dagen er passende.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2018, 13:28 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014

Broen13
Landsholdsspiller

« Svar #17: 14 Apr 2018, 14:56 »

Ja blogkonkurrencen er ikke en sprint men et maraton. Det ser vi hvert eneste år. 10 indlæg så hurtigt er fint men det er bedre at spare på kræfterne og så sprede de indlæg over flere dage. 10 indlæg passer med 10 dage i min verden. 1 indlæg om dagen er passende.

Jeg er helt enig - det giver bare også noget at man har været med i det meste af/hele perioden! Smiley

Følg mit save om Manchester United i bloggen BRITAIN'S GOT TALENT sammen med Boxx og Tottenham

Chul
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 15 Apr 2018, 21:17 »

Alle billeder er linket med kursiv og understreget.

1: PL
Barslen er slut og efter en tid med masser af baby, arbejde og andet godt, blev der endelig tid til at spille lidt FM18 igen. Sæson 3 er halvvejs igennem og Wolves overpræsterer endnu en gang.
Stillingen i PL leder hen imod sidste års ditto, hvor City også var stukket af fra et resten af ligaen. 19 kampe uden nederlag vidner om et stærkt hold, som det godt kan være svært at få titlen fra indenfor min tidsramme. Jeg kan dog bare endnu en gang glæde mig over at Wolves blander sig i toppen og efter en solid forårssæson med imponerende sejre hjemme over Chelsea og Liverpool. Kun et rigtig skuffende nederlag hjemme mod Bournmouth på 0-1 og 1-1 hjemme mod Burnley kan tage lidt af glæden. Med to sejre i de kampe havde det set noget mere realistisk ud at fange City. I stedet må det blive til endnu et år, hvor vi forsvarer 2.pladsen. Men det er vidst også fint i anden sæson i PL.

2: Cupperne
De tre cup-turneringer vi deltager i er Carabao, FA og CL. FA-cuppen er endnu ikke startet men Cardiff er trukket hjemme i første runde. I denne sæson spiller rotationsspillerne cupturneringerne, og derfor er det også yderst overraskende, at vi formåede at gå videre fra CL-gruppen med stærke hold som Atl. Madrid, Napoli og Lyon. Vi gik komfortabelt videre, og vi kunne have vundet gruppen med X2 i sidste runde mod Atl Madrid, men skæbnen ville det anderledes. Et 2-1 nederlag og mægtige PSG venter i første playoff-runde. Især unge Geubbels gjorde sit til at vi endte gruppen med 3 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag 5 kampe, 5 mål og 3 assists taler sit tydelige sprog om et ungt talent, som forhåbentlig er fremtidens mand i Wolves.
Carabao-cuppen er indtil videre også gået bedre end forventet. Endnu en turnering, hvor reserverne spiller, og hvor 17-årige Lonergan også har fået 2(1) kampe. En spiller, som jeg stadig ikke er helt sikker på har hvad der skal til for at blive god nok til PL. Resultatmæssigt er det blevet til sejre over meget stærke hold som City, Leicester og Chelsea. Yderst godkendt. I semifinalen skal vi møde West Ham over to kampe.

3: Transfervinduet
Transfervinduet bød på mange store transfers. Personligt står røverkøbet af Martial selvfølgelig, som sæsonens transfer. Med 14 kampe, 10 mål og 7 assists har Martial været intet mindre end fortræffelig på venstrekanten.
Derudover har de to Manchester-klubber været mest aktive på markedet, og jeg må desværre indrømme, at City har været klart bedst af de to. Især Kane og Savic er to verdensklassespille re.
Uniteds handler er noget mere blandede. Dybala og Belotti er selvfølgelig to spillere, jeg meget gerne ville have i Wolves, men salget af Pogba kan ikke undgå at efterlade et tomrum. Nainggolan kan næppe udfylde det hul.

4: Næste update
Der går forhåbentlig ikke lige så lang tid før næste update kommer. Jeg regner med at vi se igen til sæsonens nye regens.

Chul
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 21 Apr 2018, 17:59 »

1: Resultater
2 måneder er gået siden sidste update og der er blevet spillet en del kampe med blandede resultater. I Premier League ser det rigtigt godt ud. City har ikke haft den bedste periode og sørme om ikke vi har indhentet dem siden nytår! Med 11 kampe tilbage er stillingen helt åben om mesterskabet, hvor vi er stukket af fra United på 3. pladsen. Af store resultater skal selvfølgelig nævnes 4-3 sejren over City. En sejr der kom i hus efter at have været foran 3-0 og indenfor 4 minutter næsten havde smidt igen. Heldigvis har super-signingen Chamberlain været helt suveræn og fik også i denne kamp reddet os i det 89. minut. Heldigvis, da der næsten var røget en mus Wink
I cup-turneringen var vi ellers nået hele vejen til semi-finalen med reserverne og efter første kamp, hvor vi vandt 5-1 troede jeg egentlig den var hjemme, men et rigtigt pinligt nederlag på 6-1 satte en bræt stopper for drømmende om en cup-pokal. En kamp, hvor vi overhovedet ikke mødte op på noget tidspunkt i kampen.
FA-cuppen blev også en kort fornøjelse, da vi tabte 2-0 ude til Brentford efter et dumt rødt kort til Jota.
CL blev til 1-1 hjemme mod PSG i første kamp, som var en af de  kampe, som kun findes i FM-verdenen. Martial og Neves begge skadet i kampen med tvungen udskiftning og efterfølgende to spillere skadet efter kampens afslutning...

2: Top spillere
Som man kan se er vi hårdt ramt på skadesfronten. Tre top-performere er ude og vi er også hårdt ramt på backpladserne, hvor både Emersen og Nissen er ude med skader og man må bare sige at hverken Douglas eller Doherty er niveauet til PL og CL. Forsvaret skal helt klart forstærkes til sommer.

3: Youth Intake
Årets højdepunkt. Årets Youth Team er ikke fyldt med nye Ronaldoer, men et par spillere har dog lidt potentiale.
Okafur er en lille ung gut som spiller på den offensive centrale midtbane. Med den rette tutoring kan jeg godt se ham, som en fremtidig playmaker.
Cook er næste unge gut, som jeg i fremtiden sagtens kan se løbe op og ned af højre wing. Han er hurtig, dribblestærk og med en god determination.
Sidste mand er Ryan Green. En spiller med et godt blik for spillet, men som holder sig til pasninger og ikke så meget dribbleri.
Endnu et år uden det helt store talenthold...

4: Næste update
Næste update kommer ved sæsonafslutningen. Hvornår det bliver vides ikke. Forhåbentlig snart. Spændende om vi kan holde på i toppen af PL. Forventer et hurtigt exit af CL, især når spillere som Martial, Alena, Neves er ude af returen...

Chul
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 22 Apr 2018, 22:20 »

1: Resultater
Det bliver en kort update. For skuffelsen sidder stadig i mig efter at mesterskabet glippede i sidste runde af PL... Med en runde tilbage lå vi med 1 point ned til Manchester City og kunne selv afgøre det ude mod Tottenham. Desværre blev det til et 2-1 nederlag, mens City hjemme vandt 1-0 og Chelsea. Stillingen er mildest talt deprimerende efter det lykkedes os at hente City efter en flot Forårssæson.
Vi røg som ventet ud af CL efter et nederlag til PSG i returen, så alle kræfter kunne bruges i PLs sidste kampe. Flotte sejre ude mod Chelsea og Arsenal gjorde, at jeg faktisk havde tro på tingene inden sidste runde.
Vi må prøve igen næste år, hvor sommersæsonen forhåbentlig byder på en masse defensive transfers.

2: Stadion
Eneste positive ting er at bestyrelsen endelig gik med til at udvide stadion. Når udvidelsen står færdig vil kapaciteten være oppe på 46.000.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2018, 22:24 af Chul » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #21: 23 Apr 2018, 09:36 »

Øv, hvor træls med sådan en afslutning på en ellers flot sæson!

Er sikker på at du kommer op på hesten til nsæte sæson, og får hentet det mesterskab!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010