home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  3 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2018
| | | | |-+  [10] Heir ist Hertha –Første kampe spillet, august tilbageblik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [10] Heir ist Hertha –Første kampe spillet, august tilbageblik  (Læst 12094 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [8] – Gang i svingdøren
« Svar #15: 17 Apr 2018, 19:34 »

De er vidst nærige i Berlin kan de få smidt penge ud på noget Wink Kaka må da være jævnt ringe tænker man hvor gammel er han ?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [8] – Gang i svingdøren
« Svar #16: 17 Apr 2018, 23:55 »

Man skal aldrig undervurderer erfaring! Ej det er da ikke det bedste køb at starte på... Men jeg savner i den grad noget bredde, især når jeg har kampe i Europa også... Så de her indkøb er først og fremmest for at styrke bredden.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heir ist Hertha [8] – Gang i svingdøren
« Svar #17: 18 Apr 2018, 00:37 »


[9] – Hertha Berlin på indkøb

Stor profil ankommet til Olympiastadion

Blot få dage efter salget af Mitchell Weiser, har Hertha Berlin chokeret mange og hentet den italienske profil Franco Vázquez hos spanske Sevilla. Efter blot en sæson hos det spanske tophold er bopælen flyttet til den tyske hovedstad. Et skifte som kun de færreste forstår. Prisen for profilen er blot 100 mio. + bonus for præstationer, en pris, der anses af mange som værende et scoop for de store ambitioner i Hertha Berlin. Mark Bojer kunne nærmest ikke få armene ned ved præsentationen af sin nye offensive profil:

Franco Vazquez, italieneren med de argentinske rødder,
bliver den store offensive profil hos Hertha Berlin i denne sæson
spår Mark Bojer

”Jeg er så stolt af en spiller, som er i gang med sine bedste fodbold år, vælger at bruge dem hos os. Det tog en del samtaler, og det var bestemt ikke nemt at få ham overbevist. Han vil jo spille med om mesterskaber, om pokaler, og så virker vi ikke som det mest naturlige valg.

Men her bliver han profil, en af stjernerne, der skal bære holdet frem til succes. Og så var tanken om tysk fodbold, de fyldte tribuner hver weekend noget, som bare lokkede ham.”


Vazquez har tilsyneladende hørt de kritiske røster, der kalder det uambitiøst at skifte fra en spansk topklub, til en tysk midterklub, for han afviser blankt påstanden:

”Hertha Berlin har gang i noget stort her. Samtaler med både præsident Gegenbauer, som kunne præsenterer en detaljeret plan, skridt for skridt, for hvordan man vil lukke hullet op til de 3 store i tysk fodbold, men også lange samtaler med Mark Bojer var afgørende for min beslutning.

Mark Bojer er måske uerfaren, men du kan bare høre, han lever og ånder fodbold på en måde, jeg ikke har oplevet tidligere. Han kunne bare alt statistik på mig, fortælle mig hvad jeg skulle arbejde med for at blive en succes her i Berlin, i hans hoved var jeg allerede Hertha Berlin spiller. Det var vel egentlig den mest afgørende faktor for mig…”


Gomez skifter AC Milans stribede rød-sorte trøje
 med den blå-hvide Hertha Berlin ditto stribede!

Samtidig med offentliggørelsen af Franco Vázquez blev det annonceret at Gustavo Gómez kommer til den tyske hovedstad fra AC Milan på en 3-årig aftale, mens Joaquín Correa ankommer på en lejeaftale. Sidstnævnte kommer ligeledes fra Sevilla.

”Med disse indkøb har vi forhåbentligt fået tættet vores defensiv, samtidig med vores offensiv er blevet styrket væsentligt. Umiddelbart er vi ikke på jagt efter flere spillere, men derfor holder vi jo stadig øje, om der kan være flere spillere, som er interessante. Det må tiden jo vise…”
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Heir ist Hertha – Hertha Berlin på indkøb
« Svar #18: 19 Apr 2018, 14:10 »


[10] – Første kampe spillet, august tilbageblik

Hertha Berlin og Mark på rette vej!

Fire point i de første to kampe, det er, hvad Mark Bojer har hentet i sine to første kampe som manager for Hertha Berlin i Bundesligaen. En flot præstation, når man tænker på det har været kampe mod Dortmund ude, og hjemme mod Bayer Leverkusen, ligesom man har spillet sig til 2. runde i DFB-pokalen, hvor man møder Hansa Rostock.

DFB-pokal:
SpVgg Unterhaching (u) f3-1

Bundesliga:
Borussia 09 Dortmund (u) 0-0
Bayer 04 Leverkusen (h) 3-1

Kommende kampe Bundesliga:
Borussia Mönchengladbach (u) 10/9
VfB Stuttgart (h) 17/9
TSG 1899 Hoffenheim (u) 20/9
SV Werder Bremen (h) 23/9

Kommende kampe Europa League:
FC Viktoria Plzeň (u) 14/9
FC Zenit Saint Petersburg (h) 28/9

Af nævneværdige præstationer kan der peges på Salomon Kalou, der har scoret tre gange, mens Franco Vazquez scorede i sin hjemmebane debut. Fin start for den unge manager, der går en hård måned i møde, hvor der skal spilles intet mindre end seks kampe på 18 dage, fordi der er landsholdpause. Det bliver spændende at se, hvordan han blander kortene i den kommende måned, og om holdet holder niveau.

”Vi er kommet fra start med et svært program. Videre efter forlænget spilletid er ikke noget, der ser prangende ud, men jeg må bare rose spillerne fra SpVgg. De spillede deres chance, og vi var tæt på at blive taget på sengen. Heldigvis vågnede spillerne op til dåd, og det tog vi med ind i Bundesligaen, hvor et point på en af de sværeste udebane i hele Europa er flot, samt et flot comeback på hjemmebane mod Leverkusen, der scorede efter blot 9 min.

Alt i alt godkendt og lidt til hvis du spørger mig. Nu bliver det spændende, hvordan vi spiller efter landsholdspausen. Momentum var ellers lige hos os, så pausen kommer faktisk ubelejligt!
« Seneste Redigering: 19 Apr 2018, 14:12 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010