home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Boxx og Broen - Britain's got talent!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Boxx og Broen - Britain's got talent!  (Læst 32025 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #45: 16 Maj 2018, 09:32 »

Beklager lige det tog lidt tid at svare Smiley Nu er det ikke fordi de er tiltænkt en startende rolle. Clough skulle være bacup for Kane, men jeg syntes ikke rigtig han fungerer  Harrison er heller ikke tiltænkt en startende rolle - der ved jeg endnu ikke hvilket system jeg vil køre helt. Men han leverer for mig. I den rolle han spiller syntes jeg 9 mål og 5 assists er godt i 22 kampe i alle turneringer Smiley

Jeg kan godt forstå hvad du mener med mine indkøb, men det største problem er at jeg simpelthen ikke er villig til at give 1,5 mia for en som Oxlade Chamberlain. De priser jeg skal betale er katastrofalt ude af proportioner, hvilket gør jeg leder lidt efter kompetente backups til en anden pris - noget jeg dog nok bliver nød til at lave om hvis jeg vil vinde denne challenge

Kan sagtens forstå problemet, at de engelske spillere, ligesom i virkeligheden har overpriser.

Håber der dukker noget godt op lige pludselig!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #46: 16 Maj 2018, 09:58 »

I forhold til økonomi er både Boxx og jeg enige om at det jo efterhånden ikke er penge der er problemet - det er mere ideen om at skulle give så mange penge for en spiller som aldrig kan vægtes på det niveau. For mit vedkommende er jeg meget tilfreds med at jeg ikke skulle betale større penge for eksempelvis Dele, Dier og et par yderligere spillere, men det hører også til sjældenhederne - hvorfor eksempelvis Tottenham ikke ville have flere penge er mig fortsat en gåde (med Dier - Dele var utilfreds).

Jeg forsøger hver sæson at byde på Joe Gomez, Trent Alexander-Arnold (Liverpool) og John Stones (City), men uanset beløbets størrelse (har budt 2,5 mia. kr. for Trent AA bare for at prøve) og buddene er bare blevet afvist som uacceptable! Boxx skal være glad for at han overhovedet fik lov til at købe Stones, og der er jeg lidt misundelig!

Vi samler hver sæson masser af penge sammen ved salg af ikke-englændere, og begge klubber har i forvejen en sund økonomi, så derfor har vi væsentligt flere penge end vi kan bruge. Jeg har hver sæson ca. 1 mia. kr. mere end sæsonen før, og jeg får dem simpelthen ikke brugt - dels grundet priserne, og dels grundet kvaliteten rundt omkring. Efterhånden begyder der at blomstre talenter op i klubben, som jeg håber snarligt at gøre brug af oftere, og så kommer der ikke til at være så mange indkøb fra min side af.


Lige en lille bemærkning til den generelle blogskrivning - der kan godt gå hen og blive lidt ventetid på bloggen da kæresten og jeg skal til at bygge hus, og i den forbindelse har en del ting der skal være på plads og bliver derfor prioriteret (det er åbenbart vigtigt at jeg deltager i udvælgelse af gulv, køkken mv. Peace ), og så ved jeg også at Boxx har ekstra travlt i dagligdagen for tiden, men vi kæmper os frem til næste skrivepunkt alt vi overhovedet kan overskue! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #47: 16 Maj 2018, 10:01 »

TYNDT!!!! Er det ikke konen der skal stå i køkkenet?Huh Opstemt
Ej, det er ok!

Tillykke med det nye kommende hus, det må være spændende!

Jeg nyder dog at bo i min gamle 70er parcel hus Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #48: 16 Maj 2018, 10:57 »

TYNDT!!!! Er det ikke konen der skal stå i køkkenet?Huh Opstemt
Ej, det er ok!

Tillykke med det nye kommende hus, det må være spændende!

Jeg nyder dog at bo i min gamle 70er parcel hus Smiley

Hos os er det faktisk mig der er det kulinariske geni. Wink Og tak - jeg blev nødt til at bygge hvis jeg skulle have opfyldt drømmen om et poolrum! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #49: 19 Maj 2018, 09:16 »

Lige en advarsel - hvis man er Arsenal fan, skal man ikke glæde sig til mit næste oplæg Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #50: 27 Maj 2018, 18:21 »



BRITAIN'S GOT TALENT - Boxx


Den perfekte sæson?
Desværre har jeg leveret fremragende resultater for tidligt. Det har simpelthen været en sublim sæson hvor Tottenham hentede ikke mindre end 4 trofæer! Sæsonen blev endnu bedre når man tager kampene mod Arsenal i betragtning. Jeg var bange for at de vigtigste spillere ville forlade mig, fordi jeg ikke kunne hente trofæer, men det har sæsonen bestemt lavet om på! Desværre har jeg præsteret for tidligt – og måske alligevel ikke. For hvis jeg får en totalt engelsk trup i sommerens transfervindue, har jeg mit første skud på stammen om at vinde alle turneringer – også klub VM!  Opstemt

Youth Intake:

Men vi starter et andet sted. Jeg har ledt efter en rød tråd i mine oplæg, og har valgt at kopiere fra Broen. Så vi starter med de nye kommende stjerner i Tottenham Hotspurs. Det har ikke været det bedste kuld af spillere, og faktisk så syntes jeg at der har været meget få bemærkelsesværdige engelske talenter generelt. Ud af mit kuld, har jeg fået 3 spillere jeg vil fremhæve.

Brian Smith: Jeg forventer mig ikke alverden af knægten, fordi jeg syntes ikke hans stats er de helt bedste. Men han er talentfuld, og kan på sigt måske overraske mig og få en rolle på den defensive midtbane – han skal dog være noget hurtigere! Men han ryger ind på u23 holdet, fordi jeg tror han er for god til u18. Og med Eric Dier som rollemodel kan alt jo ske!

Phill Shaughnessy: Lidt længere fremme har jeg måske en kommende afløser til Harry Winks. Jeg kan godt lide at han har god vision, fordi en Regista type som Pirlo kunne være fed at have! Han er der nogle år fra at være klar!

Ken Dolke: Ung Målmand med talent. Jeg har desværre et par stykker allerede, så det er ikke en plads jeg mangler noget på. Men han er stadig en af de bedste fra det seneste kuld, og måske skal han være med i samtalen om at være backup keeper i fremtiden – når min nuværende mand bliver træt af det.


Transferaktivitet:

I Vinteren skete der ikke så meget i forhold til handler. Der var dog rigtig mange rygter. Bayern syntes de skulle gå Tottenham amok! Først bød på de 800 for Kane, og da de ikke kunne få ham gik de efter Alli, så Dier og til sidst Eriksen. Egentlig ville jeg gerne have solgt Eriksen, men fordi de bød på deadline regnede jeg ikke med at kunne hente en habil erstatning, også syntes jeg 400 mil var for lidt. Ellers var det et stille og roligt vindue hvor der ikke skete så meget.

I den kommende sommer går jeg efter at ende med en fuld engelsk trup!


Opsummering af sæsonen

En sæson fyldt af momenter man vil elske som Tottenham fan. Normalt er der 2 North London Derby i sæsonen, men efter at have trukket dem i Carabao Cup, FA Cup og Kvartfinalen i CL, kunne denne sæson byde intet mindre end 6 opgør! Samlet blev det 20 – 10 i Tottenhams favør, hvilket kastede 5 sejre og et enkelt nederlag af sig. Nederlaget var i kvartfinalens andet opgør, men efter jeg vandt 6 – 0 i første, kunne jeg godt overleve med et 3 – 2 nederlag.

I ligaen startede jeg ud som fyr og flamme og det holdte ved. De tidligere sæsoner har resultaterne haltet lidt efter Jul, men ikke her. Tottenham kunne derfor lade sig hylde som Ligamestre efter 38 kampe, med 91 point og 11 point ned til Liverpool på anden pladsen. Netop Liverpool satte rekord for flest ligamål med 127 af slagsen. En vanvittig offensiv sæson for dem, men fordi de lukkede 73 ind kunne de ikke følge med. De tabte for mange af topkampene.

Undervejs mod Ligasejren blev ligeledes FA cuppen og Carabao Cuppen sikret. Carabao leverede ikke ordentlig modstand, indtil jeg mødte Arsenal i finalen. 3 – 1 og jeg kunne løfte trofæet i fjæset på Arsenal - hvilket måske har medført et jubel skrig fra undertegnede. FA Cuppen var meget af det samme. Jeg havde ret nem lodtrækning indtil det hed Arsenal i Semifinalen. Denne gang hed det 1 – 0 til mig, og jeg kunne igen sende Arsenal hjem – kæft en fed følelse. City ventede i finalen og det blev overraskende til 2 – 0 til Spurs i en kamp hvor jeg troede et hold i topform som City ville dominere.

Som sagt slog jeg Arsenal i kvartfinalen i CL, samlet 9 – 3, hvilket næsten var bedre end de senere resultater. Kæft jeg har taget mange trofæer fra Arsenal i år! I semi ventede sidste års mestre fra Bayern, men fordi de var decimeret af skader til anden kamp kunne jeg med samlet 7 – 4 spille mig i min anden finale på 2 år. I Finalen ventede Liverpool! Jeg troede det ville være en forfærdelig kamp efter jeg var bagud 0 – 3 efter 40 minutters spil. Men Liverpools forsvar eller mangel af samme gav mig en mulighed, og 10 minutter senere var der udlignet. Så kunne Kane, Eriksen og Moura fortsætte stimen og til slut kunne jeg jublende kalde mig vindere af Champions League efter en 6 – 3 finale! Kæft en sæson!


Præstationer i diverse turneringer

Premier League: 1. plads med 91 point.
Carabao Cup: Vinder med en 3 - 1 sejr over Arsenal i finalen
FA CUP: Vinder med en 2 - 0 sejr over Manchester City i finalen
Champions League: Vinder efter en 6 - 3 sejr over Liverpool i finalen


Udvalgte Screenshots


Spillerpræstationer
Harry Kane kan lidt af hvert
Men han er bedst til at score mål!
Rekord!
CL Drømmehold
Stærkt repræsenteret
Årets Manager

Og til sidst, men bestemt ikke mindst. Til Broens store fornøjelse!: United



Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #51: 27 Maj 2018, 18:28 »



BRITAIN’S GOT TALENT – Broen13

SLUT PÅ SÆSONEN
Som det efterhånden er ved at være tradition, vil jeg igen lige runde talentmassen i den røde del af Manchester. Jeg signer altid alle spillere i håb om at min assistenttræner tager grueligt fejl, når han bedømmer mere eller mindre alle spillere til mindre end 2½ stjerne samlet.

Josh Hope ser jeg umiddelbart ikke det store potentiale ii på trods af at han er vurderet til den tredjebedste spiller i dette års regenpulje, men jeg kan jo tage fejl. Jeg er dog ret sikker på at det ikke er denne gang, og han vil derfor nok snarest muligt blive lejet ud, og solgt når der er lidt mere interesse for spillerne.
Martyn Bonner er jeg lidt I tvivl om kan blive til noget brugbart. Han har gode egenskaber for en tacklende midtbanespiller, så det vil være her han vil blive tiltænkt en rolle – skulle det være aktuelt – han mangler dog noget fysik for at jeg helt tror på ham.
Callum Whitaker er dette års absolut bedste talent, og der er ingen tvivl om at han er den eneste jeg tror på kan have en mulighed for at komme i betragtning til at spille fast på et tidspunkt. Han er ikke helt oppe at ringe, men har nogle solide egenskaber som nok skal bringe ham det længste stykke.

AFSLUTNING PÅ SÆSONEN

Så skal vi til det – de sidste fire måneder af sæsonen er blevet afsluttet og jeg må hellere gøre status som altid… Men jeg ved sgu ikke rigtigt hvad jeg lige skal skrive til det.. Vi lå ikke prangende sidst jeg skrev men jeg følte en fremgang rent spillemæssigt, så jeg håbede på det bedste. En række dårlige præstationer har dog gjort at vi ikke på nogen måde kunne gøre os gældende i den øverste gruppe af klubber, hvilket er medvirkende til at Boxx helt klart har fået en væsentligt bedre sæson end jeg i denne omgang.

Det var faktisk så dårligt at vi ligeledes måtte kæmpe en kamp for bare at holde os inde i kampen om Europa League pladserne. Vi sluttede på en post-SAF-lignende syvendeplads, og altså lige akkurat godt nok til en plads i kvalrunderne i Europa League, hvilket selvfølgelig ikke var særlig godt i ledelsens øjne. Det har betydet at jeg måtte ind og stå skoleret hos dem, og love at skaffe 10 point i de næste fem kampe (efter jeg fik dem forhandlet ned fra 13). Heldigvis betød det at jeg havde opstarten af den nye sæson med, så jeg satser på at nogle gode resultater i EL og solide indkøb til den kommende sæson, hjælper mig bedre i gang end vi i hvert fald sluttede den netop forgangne sæson af med!

PRÆSTATIONER I DIVERSE TURNERINGER

Carabao Cup: Kvartfinalen mod Everton blev sidste kamp i denne turnering – de var bare bedre i den periode, hvor vi i øvrigt smed alt! Tottenham vandt turneringen.....
FA Cup: Liverpool blev endestation I en kamp hvor vi aldrig rigtig var tæt på at gå videre.
Champions League: Atletico Madrid blev endnu engang endestation – vi har åbenbart store problemer mod Diego Costa og Simeone!
Premier League: Skuffende syvendeplads som beskrevet ovenfor, og altså derfor det dårligst placerede top seks hold, og slået af Stoke!..

UDVALGTE SCREENSHOTS

INTERESSANTE LINKS
U23 ligasejr
U23 trup del 1
U23 trup del 2
A-trupoversigt
EM’s bedste spiller
EM’s gyldne støvle
EM’s bedste unge spiller
EM’s bedste mål

På trods af den mildest talt elendige sæson, så er der alligevel lys for enden af tunnelen. Ovenstående screenshots er tydeligt bevis for at ungdommen spirer i det nordlige England, med sejr i U23-ligaen.

Derudover var Rashford bare vanvittig god til EM, og jeg forventer mig rigtig meget af ham i den kommende sæson – så håber jeg bare jeg kan bruge ham på den måde som England gjorde til EM. Et EM hvor England røg ”overraskede” og røg ud så sent som i semifinalen på straffespark, til de senere vindere fra Holland.

Modsat i Boxx' save, så har vi flere penge end vi kan bruge, og kommer aldrig i problemer med FFP i den tid jeg er i klubben - hvor lang tid det så end må være....
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #52: 28 Maj 2018, 09:36 »

Flotte resultater BRoxx, det er sgu fedt Smiley

Broen, du må op på hesten igen, og vise dem hvor skabet står Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #53: 28 Maj 2018, 16:46 »

Flotte resultater BRoxx, det er sgu fedt Smiley

Broen, du må op på hesten igen, og vise dem hvor skabet står Smiley

Mange tak Smiley Jeg er selv utroligt overrasket over det lykkes at levere sådanne resultater. Må vi se om jeg kan genskabe dem igen Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #54: 28 Maj 2018, 21:01 »

Flotte resultater BRoxx, det er sgu fedt Smiley

Broen, du må op på hesten igen, og vise dem hvor skabet står Smiley

Jeg forventer bestemt også at det kun går en vej fra nu af! Og én vej for Boxx, og det er ned!! Peace Ellers blev dette en kort fornøjelse!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010