home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Boxx og Broen - Britain's got talent!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Boxx og Broen - Britain's got talent!  (Læst 32026 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Boxx og Broen - Britain's got talent!
« : 31 Mar 2018, 11:25 »



Introduktion til Britain's Got Talent

Hej og velkommen til noget lidt anderledes! Det du kommer til at læse og spændt følge med i, er en udgave af følg mit save. Men det er en lidt speciel udgave. For ikke nok med at du skal høre på Boxx, du skal også høre på Broen13, som kommer til at præge denne blog eller tråd eller hvad man nu skal kalde det.

Hvad er det så du kommer til at læse? Jo, nu skal du se. En snak over steam førte til en idé om et netspil (som desværre ikke blev til noget, grundet Broens aldrende pc), som så gik videre over i en challenge. Broen og Boxx skal konkurrere mod hinanden. Og hvilke hold skal vi så gøre dette med? – jo som banneret viser så er det vores foretrukne klubber hver især der bliver spillet med – Boxx med Tottenham Hotspur og Broen med Manchester United. Så du får hele 2 blogs for 1 blogs pris! Hvem kan sige nej til det!?

For en sikkerheds skyld har vi hver vores eget banner som vi vil bruge, så i nemmere kan gennemskue hvem indslaget omhandler. Det fælles banner i se foroven, vil blive brugt til fælles opslag.

Målet:

Målet er at opnå den perfekte sæson, altså en sæson hvor vi vinder samtlige trofæer der kan vindes. Det indebærer en sæson som skal ende med en af to mulige scenarier:

1.   Vind ligacuppen, FA Cup, Premier League, Champions League i en sæson og vind så Community Shield, VM for klubhold og Super Cuppen  i den næste
2.   Vind Community Shield, ligacuppen, FA Cup, Premier League, Champions League og Super Cuppen i en sæson og VM for klubhold i den næste

Regler:

Dette lyder i sig selv måske ikke som noget vanvittigt, og derfor har vi da også fremsat nogle regler for hvordan dette skal komme til at fungere. Det er nemlig sådan at vi gerne vil have et lidt længerevarende save, samt udligne eventuelle uligheder mellem de to klubber, så derfor satte vi os for at dette skulle være en nationalisering af de klubber vi endte med. Dette betyder at ovenstående mål skal klares med en trup bestående udelukkende af engelske spillere. Ydermere for at der skulle være mere lige chancer for begge klubber så fremsatte vi nogle regler omkring alderen på de spillere vi kunne gå ud og købe. Derfor har vi valgt at lave en gradvis regulering af den maksimale alder på de spillere vi må købe, som er som følger:

-   Første sæson må spilleren maksimalt være fyldt 21 år ved indgåelse af aftale
-   Anden sæson må spilleren maksimalt være fyldt 23 år ved indgåelse af aftale
-   Tredje sæson må spilleren maksimalt være fyldt 25 år ved indgåelse af aftale
-   Herefter er alder uvæsentlig


Herudover er der yderligere regler for hvordan man må finde spillere samt personale. Det skal nemlig være så realistisk som overhovedet muligt, hvilket betyder at alt personale skal finde via jobopslag, og vi kan altså ikke bare gå ud og signe den bedste træner fra starten af, inden andre tager ham. Der er ikke nogen regler for om vi kan sætte sportsdirektøren til at hjælpe – både med køb af spillere og signing af personale. Personale må have alle nationaliteter, hvor spillerne skal være engelsk statsborger. Har de yderligere en nationalitet er dette okay, så længe de ikke har spillet en gældende A-landskamp for den anden nationalitet.

Af spillere må vi selv kigge os omkring i Premier League og KUN Premier League. Der er ikke noget med at bruge spillersøgning til noget som helst overhovedet. Øvrige spillere skal derimod findes igennem klubbens talentspejdere, som vi selvfølgelig må sende hen hvor vi har lyst – vi må dog ikke sende dem til en specifik klub, for at finde en ønsket spiller.

Udgangspunkt:

Når nu vi sidder med hvert vores save, var det vigtigt at vi startede med samme udgangspunkt for vores saves. Det betød at vi fik lavet nogle grundregler omkring savet. Disse er følgende:

-   Når man opretter sig som manager i spillet må man have højeste trænerlicens samt være tidligere fodboldspiller på højeste internationale niveau – alder, køn og placering af egenskaber er op til hver manager
-   Der spilles med nyeste officielle database uden ændringer eller tilføjelse af øvrige input
-   Der må ikke bruges editor af nogen art, hverken in-game eller inden
-   Der må ikke benyttes downloadede taktikker

-   Ligaer der medtages er, udover alle divisioner i England, den øverste liga i følgende lande (for konkurrencen i Champions Leagues skyld):
   Danmark
   Frankrig
   Tyskland
   Spanien
   Italien

-   Derudover er der tilføjet følgende lande grundet geografisk placering i forhold til England:
   Irland
   Nordirland
   Skotland
   Wales

Nu er der så bare at komme i gang – Må den bedste manager vinde!

« Seneste Redigering: 01 Apr 2018, 10:46 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #1: 31 Mar 2018, 11:32 »

Trofæer med rent engelsk hold

Broen:

Trofæer:
Premier League:
FA-Cup:
Carabao Cup:
Community Shield:
Champions League:
Super Cup:
VM for Klubhold:


Boxx:

Trofæer:
[i]Premier League:
FA-Cup:
Carabao Cup:
Community Shield:
Champions League:
Super Cup:
« Seneste Redigering: 08 Apr 2018, 19:23 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #2: 31 Mar 2018, 11:43 »

bliver en spændende blog gutter! ser frem til at følge med i jeres kamp mod hinanden! Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #3: 31 Mar 2018, 12:47 »

Har aldrig prøvet multiplayer-delen i FM, da jeg tænker, det tager EKSTREMT lang tid?
Held og lykke, især til United Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #4: 31 Mar 2018, 12:49 »

Har aldrig prøvet multiplayer-delen i FM, da jeg tænker, det tager EKSTREMT lang tid?
Held og lykke, især til United Wink

Vi kommer ikke til at spille multi-player, da min PC ikke kan håndtere det, så det er på challenge-niveau, hvor vi spiller hvert vores save, og sammenholder engang imellem. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #5: 31 Mar 2018, 12:50 »

Vi kommer ikke til at spille multi-player, da min PC ikke kan håndtere det, så det er på challenge-niveau, hvor vi spiller hvert vores save, og sammenholder engang imellem. Smiley

Jeg har jo sagt til dig du skal købe en ny! :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #6: 31 Mar 2018, 12:52 »

Jeg har jo sagt til dig du skal købe en ny! :p

Jo jo, men man tjener jo ikke noget på at skrive om FM!! Peace

Held og lykke, især til United Wink

Og TAK selvfølgelig! Jeg satser også på jeg skal trække mig ud som sejrherre! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #7: 31 Mar 2018, 12:54 »

Ah ok. Havde været sjovt med en heads up.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #8: 31 Mar 2018, 12:56 »

Ah ok. Havde været sjovt med en heads up.

Var også den oprindelige tanke - men det kommer bare til at kræve enorm meget tilrettelæggelse af tid, og når vi begge skal arbejde ved siden af og aftaler, og så Broens olding af en pc Smiley

Og TAK selvfølgelig! Jeg satser også på jeg skal trække mig ud som sejrherre! Opstemt

Du var ellers tæt på at indrømme at mine FM skills var dig overlegen i går aftes ! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #9: 31 Mar 2018, 12:57 »

Du var ellers tæt på at indrømme at mine FM skills var dig overlegen i går aftes ! Opstemt

Arh, du må have misforstået noget!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #10: 31 Mar 2018, 13:34 »

Der er 7 mulige trofæer at hente i en sæson... Har I ikke glemt Super Cuppen... Eller har jeg misset det sted at I skriver at den er uvæsentlig...?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #11: 31 Mar 2018, 13:48 »

Der er 7 mulige trofæer at hente i en sæson... Har I ikke glemt Super Cuppen... Eller har jeg misset det sted at I skriver at den er uvæsentlig...?

Du har ret - den har vi ikke fået med - den skal selvfølgelig også være der! Det får Boxx lige tilføjet ved lejlighed! Smiley Godt der er nogen der nærlæser hvad vi skriver! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #12: 01 Apr 2018, 11:08 »



1| Trupgennemgang
I dette indlæg vil jeg gerne gennemgå truppen. Specielt vil jeg kigge på de engelske spillere og forsøge at finde ud af hvor jeg skal finde forstærkninger på længere sigt. Derfor vil jeg ikke inkludere spillere der ikke har engelsk nationalitet, og spillere jeg vurderer der ikke har en plads på sigt grundet manglende talent, bliver heller ikke medtaget. Det skal dog pointeres, at selvom spilleren ikke er medtaget i her, betyder ikke at jeg ikke vil anvende ham. Cameron Carter-Vickers er et godt eksempel. Indtil jeg får bygget et centralt forsvar op, kommer han til at være i truppen og spille. Måske kan jeg sælge ham for en pæn slat penge, som de engelske indkøb nok kommer til at kræve.

Det står klart at Tottenham har et rigtig spændende trup bestående af nogle engelske stjerne, hvor Harry Kany og Dele Alli er de største. Derudover er der fine spillere på begge backs samt inde centralt på midtbanen. Men for nærmere overblik, går jeg de forskellige områder igennem en for en.

Målmand:
Spillere: Ingen

Dette områder bliver et hvor der skal findes engelske spillere. Der er på nuværende tidspunkt ikke nogen førsteholds spillere i truppen der kan stå på mål, udover Lloris og Vorm som desværre ikke er englændere. Kigges der ned igennem rækkerne er der nogle enkelte talenter, men det er et enormt spørgsmålstegn om de overhovedet bliver klar. Desuden bliver de nok låst fra andre landshold først, fordi deres primære nationalitet ikke er englændere. På sigt skal der købes enten en førsteholds målmand, eller et talent som kan lære bag Lloris.

Forsvar:
Spillere: Kieran Trippier, Kyle Walker-Peters, Danny Rose, Connor Ogilvie, Anton Walkes, Japhet Tanganga

Forsvaret er dog noget mere positivt end målmandsposten. Specielt er jeg dækket godt ind på backs i fremtiden. Ben Davies tæller ikke med, fordi han ikke har engelsk nationalitet. Det betyder at jeg skal finde en fremtidig venstre back, der kan lære bag Rose i første omgang. Når Danny kommer fri fra skade bliver han højst sandsynlig mit førstevalg, hvorefter Ben Davies må forlade klubben. Højre back er dækket ind igennem Trippier og KWP, der med sin unge alder og talent allerede nu bliver en rotationsspiller.
Centralt er der dog nogle større problemer. Eric Dier kunne spille der, men hans bedste plads er på midtbanen, og der forbliver han fremadrettet. Hverken Ogilvie eller Walkes er centrale forsvarsspillere af natur, derfor kommer jeg til at investere en del i denne position fremadrettet. Det eneste habile talent jeg syntes jeg har på pladsen er Tanganga. Måske kan jeg få gjort ham til noget inden congo snupper ham fra mig. Desværre er Cameron Carter-Vickers amerikaner og bundet til det landshold, så ham kan jeg desværre ikke bruge til målet.

Midtbane:
Spillere: Eric Dier, Harry Winks, Dele Alli, Tashan Oakley-Boothe (TOB), Joshua Onomah, Keanan Bennetts, Samuel Shashoua, Marcus Edwards, Oliver Skipp, Luke Amos

Trekløveren af Dier, Winks og Alli betyder at Tottenham er centralt sat op i fremtiden. De er alle sammen unge og vil få en vigtig rolle fremadrettet. Bag ved dem er de største talenter Onoah og Edwards, som er er lejet ud i første sæson, men nok kommer til at florere i truppen derefter. TOB har enormt talent og vil på sigt forhåbentlig blive en dygtig spiller. Derefter begynder det at halte lidt. Der er spændende spillere at holde øje med, Shashoua er en af dem. Generelt for denne del af truppen er at det er primært offensivt kræfterne ligger. Hvis Dier fjernes (måske Winks) er langt de fleste kanter eller kreatører. Oliver Skipp og Luke Amos kan måske blive til noget defensivt, men det må tiden vise. Amos er i øvrigt nigeriansk på nuværende tidspunkt men ikke låst til landsholdet, så derfor kan han være med endnu. Af fremtidige planer vil kanter nok være på sin plads, samt en defensiv makker til Dier.

Angrebet:
Spillere: Harry Kane, Kazaiah Sterling, Shayon Harrison, Rodel Richards

Den helt store stjerne i Tottenham er Kane. En fænomenal angriber der forhåbentlig har mange år og mål i sig endnu. Ingen tvivl om at han bliver vigtig fremadrettet. Bag ham er dog et andet spørgsmål. I truppen er jo Llorente og Janssen, men de er jo ikke englændere så farvel. Der er nogle enkelte talenter i truppen, og specielt Sterling bliver spænende at følge. Harrison og Richards har noget længere vej, men måske kan de bevise de hører med. Jeg forventer dog at gå ud og finde en angriber mere, hvis ikke Sterling beviser sig at bare blive vild!


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #13: 01 Apr 2018, 16:04 »



BRITAIN’S GOT TALENT – Broen13

INTRO
Dette bliver så mit bud på denne nationaliseringscha llenge, som Boxx og jeg begiver os ud på sammen og imod hinanden. Reglerne er jo beskrevet ovenfor, så dette bliver en gennemgang af truppen som jeg ser den, og hvilke spillere jeg forventer skal tage det store slæb i min færd mod store sejre og pokaler i stride strømme. Større introduktion til klubben er vidst overflødig, og årsagen til klubvalget ligger i, at Boxx og jeg jo hver især står i spidsen for vores absolutte helte.

For mit vedkommende skyldes denne livslange loyalitet for en klub udelukkende én person – David Beckham. Uden ham i United er det ikke sikkert at jeg ville have holdt med dem den dag i dag. Derfor er det også meget naturligt at min del af denne blog er inspireret af den periode, hvor Becks slog igennem og blev en del af denne store klub – Class of 92. Så vidt muligt skal jeg forsøge at gennemføre denne challenge med så mange egne talenter som muligt, idet reglerne har gjort det en smule vanskeligt at finde gode spillere at tilføre til truppen, og dem jeg kan finde er meget dyre, og næsten umulige at få til at skifte. Jeg har selvfølgelig øje på Boxx’ to guldfugle i Dele Alli og Harry Kane, men jeg må også være realistisk og forvente at det bliver svært at lokke Tottenham til at sælge.

TRUPPEN ANNO 30. JUNI 2017

Derfor vil jeg i første omgang koncentrere mig om de spillere der allerede er i klubben, og det er det udgangspunkt jeg tager i dette indlæg.

Den trup jeg forventer at starte ud med, ser nogenlunde således ud:

Det er klart at der er flere steder som bliver svært at finde en fuldgod erstatning for de nuværende spillere – her tænker jeg selvfølgelig meget specifikt på målmandsposten, hvor jeg skal ud og have fundet en klassemålmand, hvis ikke Dean Henderson, som er udlejet, kan blive en god målmand for mig – det bliver nok en af de sidste handler jeg kommer til at foretage.

Derimod føler jeg mig ret godt dækket ind i midterforsvaret, hvor jeg forventer at Chris Smalling og Phil Jones skal husere fra nu af og fremover. Derfor har jeg også gjort Jones til viceanfører, og jeg forventer han overtager armbåndet når Carrick går på pension. Til den tid træder Smalling ind som viceanfører. Udover disse to har Axel Tuanzebe også en mulighed for at blive til noget stort, så jeg er fortrøstningsfuld om disse pladser.

På venstre back får Luke Shaw – modsat virkeligheden - muligheden for at vise at han skal blive, og jeg håber ikke der er behov for udskiftning her, såfremt han kan holde sig ude af de værste skader.

På midten satser jeg på at McTominay ikke vælger Skotland, som i virkeligheden, og så håber jeg på at Lingard, Rashford og Angel Gomes kan styre min offensiv med hård hånd i fremtiden.

Min trup ser på nuværende tidspunkt ud som vist, men jeg forventer at der sker flere salg i første transfervindue, og måske endda en transfer eller to ind i førsteholdstruppen, hvis jeg kan overbevise de rigtige spillere om at et skifte til Old Trafford er en god ide.

Der er interesse for flere af spillerne, og jeg tror jeg vil satse på at udnytte denne, hvis jeg ikke føler at truppen bliver alt for tynd på de positioner.

Jeg forventer at vi skal spille en offensiv gang fodbold med masser af fart på toppen, så jeg skal have fundet ud af hvordan jeg får både Rashford, Martial, Alexis og Lingard til at præstere på samme tid. På sigt er det selvsagt kun Rashford og Lingard jeg skal bruge.

Til slut vil jeg lige tilføje at jeg ALDRIG, som i nogensinde i FM's historie, har haft et godt save med hjerteklubben, så jeg er spændt på om det kan blive denne gang, eller jeg må give op efter at være blevet fyret allerede inden første sæson slutter - lige nu glæder jeg mig dog blot til at komme i gang!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boxx og Broen - Britain's got talent!
« Svar #14: 08 Apr 2018, 19:21 »



2| Første omgang af talenter
For det første vil jeg lige undskylde det tidsrum, der har været imellem updates. Jeg har forberedt mig på jobsamtale, og har derfor ikke haft tiden, hvilket har skubbet Broen ud i at må vente med at holde jer opdateret. Men nok om det – lad os se på hvordan situationen er!

En af de vigtigste elementer i denne her challenge, er i min optik når talenter kommer ind. Godtnok kan vi gå ud og købe, men hvis man skal betale en 700-800 mil for en Josh Tymon som fremtidig venstreback, så kan det godt gå hen og blive dyrt. Derfor er talenterne vigtige – kommer der noget ind man kan benytte sig af fremadrettet? For mit vedkommende, så ja det gjorde der helt sikkert.

Jeg vil ikke gå dem alle igennem fordi jeg også har andet jeg vil fortælle, men der er et par enkelte jeg vil fremhæve:

Matthew Ball:
Den unge målmand for en enormt vigtig rolle i fremtiden. Som 15 årig målmand er talentet tydeligt, foruden en rigtig fin personlighed skal en læremester som Lloris nok få en del ud af ham. Det var virkelig vigtigt, fordi jeg ellers skulle ud og lede efter en målmand. Det er alt for tidligt at vurdere om jeg ikke skal købe en starter, fordi der er år endnu. Situationen er helt klart bedre end den var før.

Shaquille Cox:
En spændende kandidat til rotation på højreback pladsen. En ung gut der har et rigtig fint talent. Med Kieran Trippier lidt oppe i alderen, er det fint at have en ekstra ung back udover Kyle Walker-Peters at kunne benytte fremadrettet. Der er nogle år indtil han måske bliver klar, men det skal nok lykkes

Jake Rodber:
Den helt klar største talent i årets kuld. En ung kantspiller, der allerede nu kan lave larm mod spillere ældre end ham. Jeg har rigtig fine forventninger til knægten der er mit bud på en spiller der kan blive til noget. Som 16 årig, er han dog en rigtig fin spiller. Jeg havde ingen engelske kanter jeg forventede mig ret meget af, men det har jeg nu!
Ligastilling
1. Manchester City - 67
2. Tottenham Hortspurs - 65
3. Manchester United - 58
4. Chelsea - 57
5. Arsenal - 56
6. Liverpool - 54
7. Watford - 50
8. Bournemouth - 37
9. Newcastle - 37
10. Southampton - 35
11. Huddersfield - 35
12. West Brom - 33
13. Brighton - 32
14. West Ham - 27
15. Leicester - 27
16. Crystal Palace - 24
17. Swansea - 24
18. Stoke - 23
19. Everton - 22
20. Burnley - 16


Udover talenter, er vi også godt i gang med sæsonen. Det tog noget tid, men taktikken er efterhånden faldt på plads og jeg er et godt bud på en kommende ligavinder. Efter 28 kampe er toppen ikke helt så tæt som den har været, hvor City og Spurs er stukket afsted med hhv. 67 og 65 point. På et tidspunkt var et enkelt nederlag nok til at sende dig ud af top 6. Udover at være gået videre i CL, fra en pulje med Dortmund, Olympiakos og RB Salzburg, er der ikke så meget at juble over. Jeg trak nemlig At. Madrid, der ligner en vinder i det spanske. De er ihvertfald 1'er med 2 point til Real Madrid. Af diverse cups er jeg stadig med i FA. Jeg trak Chelsea i Carabao som jeg ikke kom forbi. De gik sidenhen hen og vandt trofæet, hvilket virkelig gik mig på fordi de slog Middlesbrough i finalen - et hold jeg har meget tilovers for.

Det denne sæson skulle bruges til var at finde ud af hvem af de bærende engelske kræfter jeg kunne regne med. Dier har været svingende, og jeg bliver nok nød til at kigge efter en rotationsspiller der kan presse ham defensivt. Kane har opført sig som Kane nu engang gør. Alli er også kommet i gang efter en sløv sæsonstart. Jeg troede Danny Rose var min fremtidige back, men noget tyder på det ikke bliver tilfældet. Ikke fordi han ikke har leveret, men han har KONSTANT været et bøvl i omklædningsrummet. Først forlangte han mere spilletid, og han var lige kommet tilbage fra skade. Derefter ny kontrakt, som han blankt afvist. Så ville han sælges og skiftede kort efter mening, for så igen senere at bede om ny kontrakt og gud hjælpe mig for så at afvise den blankt. Nu er han igen på salgslisten. Jeg har fået nok! Farvel Rose! Pengene kan bruges til at finde en erstatning!

Nu glæder jeg mig til at sæsonen er ovre så jeg kan begynde at skifte rundt i førsteholds truppen!




Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010