home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Crewe Alexandra
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Crewe Alexandra  (Læst 9693 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewe Alexandra
« Svar #15: 09 Apr 2018, 22:01 »

Det blev til en Ligasejr (og Carling Cup, dermed en double), og jeg er nu tæt på sæsonstart til min 3. sæson i PL.

Jeg gør mig ikke nogen illusioner om at jeg kan gentage succesen. Mange af topholdene havde dårlige sæsoner, og især Manchester City har formået at støve alle de største regentalenter op, de bliver noget af en mundfuld.

Mit hold er ikke ændret voldsomt. De fleste spillere er unge, så holdet vil blive bedre sæson for sæson, indkøb eller ej. Reece Oxford hentet ind efter flere omgange med forhandlinger. I sidste ende blev jeg nødt til at give både flere penge for ham og højere løn, end hvis jeg bare havde accepteret hans krav første gang. Nuvel, har er en god gardering på flere pladser og er indfødt.

Herudover blev Luke Shaw hentet som backup til venstrebacken, en position der manglede lidt i bredden.

Jeg vil utroligt genre styrke angrebet, men har voldsomt svært ved at finde tilgængelige stortalenter eller billige stjerner. Jeg plejer ellers at være god til begge dele. Lige pt. er jeg mest tilbøjelig til at smide en 400-500 mio efter Moise Kean, der samtidig også vil kandidere til at blive truppens mest løntunge spiller. Det er dog mange penge at smide. Nu har jeg brugt 5 sæsoner på at få skrabet en milliard sammen, så har jeg ikke lyst til at bruge halvdelen af den med det samme, på en spiller der ikke er/bliver top3 på sin position. Jeg er måske nok en lidt nærig manager.

Jeg har forhørt bestyrelsen om et nyt stadion ville kunne komme på tale. Sidste år solgte jeg samtlige billeter der var tilgængelige, på det imponerende 13.000 pladser store Alexandra Stadium. Selv venskabskampene er tætte på at blive udsolgt. Bestyrelsen mener dog ikke at fanbasen er stor nok. Måske efter en sæson i CL. Jeg håber.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewe Alexandra
« Svar #16: 10 Apr 2018, 11:13 »

Sæsonen er startet lidt skidt ud. 1 sejr og 2 nederlag i 3 kampe. Det hænger muligvis sammen med at jeg har lukket 8 mål ind over de 3 kampe (2.66 mål er per kamp), mod et snit på 1.05 mål per kamp i sidste sæson. Så bliver det svært at vinde.

Lidt bizart, så har jeg lige haft 9 spillere henvende sig til mig, fordi stemningen i omklædningsrummet er dårlig. Nuvel det kan ske, men hvorfor er den så dårlig? Det er den fordi Rhian Brewster er sur. Hvad han er sur over? Jo at stemningen i omklædningsrummet er dårlig.

Så stemningen i omklædningsrummet er dårlig, fordi at stemningen i omklædningsrummet er dårlig. Det bliver meget rekursivt lige pludseligt.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010