home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. Internazionale Milano
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano  (Læst 4486 gange)
Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
F.C. Internazionale Milano
« : 22 Feb 2018, 17:42 »


F.C. Internazionale Milano


Overraskende nok er der ingen, herinde fra, der har valgt at kaste sig ud i et save med kaos-klubben Inter. Det skal vi have ændret på! Og jeg er som trofast fan gennem de sidste 11 år, den første til at lægge ud. Jeg har været stor fan siden jeg i 2007 overværede Julio Cruz være en årsag til en sejr over A.C. Milan. Klubben har de seneste 6 år været præget af tumultariske tilstande og kaos på ledelsegangene. Der er ikke en overordnet filosofi, og vi har haft utroligt mange managere siden Mourinho. Spillere er kommet og gået og vi har aldrig rigtig fået etableret en ordentlig stamme som der kunne bygges videre på. I skrivende stund, florerer der mange historier fra både Frank de Boer (tidl. manager) og Geoffrey Kondogbia (tidl. spiller) om tilstandene i Inter. Begge erfarer og afslører at det er en gruppe spillere, der er udisciplinerede, lade, og alt for egenrådige.

Vi fik op til denne sæson nyt håb, som Interisti, da man valgte at ansætte Luciano Spalletti - og det har været en blandet omgang bolsjer. Man lå på 1.pladsen op til juleferien og efterfølgende er det gået kraftigt ned af bakke. Man kæmper i øjeblikket kraftigt for at hænge på omkring CL-pladserne.

Jeg er kæmpe tilhænger af italiensk fodbold, mentaliteten og er meget tiltrukket af Italien i sig selv. Min far har altid været stor Juventus fan, og vi har tilbragt mange somre forskellige steder i Italien. Jeg er opvokset med stærke anekdoter om italiensk fodbold, danskere i Serie A og ikke mindst hans elskede Juventus. Men da jeg blev 10 år, og efterhånden havde fulgt med i italiensk fodbold i et par år, var det på tide at jeg selv fandt et hold jeg ville overrække mit hjerte til. Det blev Inter. Det har budt på op- og nedture. Mest nedture. Men kulminationen var da vi vandt tripletti i 2010 under Mourinho. Siden da har vi skulle se os langt tilbage.


Jeg har ikke desto mindre valgt at starte et save op med Inter i FM18.  Og det har jeg tænkt mig at jeg vil dele med jer i denne tråd. Jeg er 7 kampe inde i 2.sæson pt.

1. SÆSON
I denne sæson, havde jeg et ultimativt mål. Og det var at ende i Champions League. De nuværende ejere kørte økonomien på en stram diæt, så det var ikke mange midler jeg fik til rådighed. Vanen tro skulle der også en større udrensning til for at rydde lidt op i den trup der var til rådighed, en blandet gang bolsjer om man vil. Ikke desto mindre var dette mine transfers i første sæson:
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #1: 22 Feb 2018, 17:48 »

1. sæson

Det var en lidt besværlig debut-sæson jeg gik i gennem. Økonomisk fik jeg ikke meget hjælp af de ellers rige ejere, der var dømt kartoffelkur og økonomien skulle på ret køl igen. Derfor fik jeg ikke meget legerum til at købe nye spillere og slet ikke de spillere jeg egentlig godt kunne tænke mig.
Der blev dog købt nogle stykker, og i sær målmandspostens fremtid (med Rajkovic) og min stærke konkurrence mellem Aaron og Dalbert er jeg tilfreds med.

Offensivt var der ikke brug for alverden, da man besidder ret gode spillere, det eneste er måske en direkte back-up til Icardi. Men der har man en Pinamonti der render rundt og har potentialet til at overtage, skulle der ske et salg.

Anyways. Sæsonen var svingende, jeg havde svært ved at finde min taktiske filosofier og samtidig hvordan det skulle eksekveres, og derfor var det en blandet sæson. Især Icardi havde svært ved at komme igang, men da han endelig kom igang hjalp han rigtig godt til, med 25 sæsonscoringer. 3. flest på topscorerlisten kun overgået af Higuain (27) og Belotti (31), som Milan købte for 2,5 milliard :O.

Sæsonen endte med en 3 plads og dermed direkte adgang til CL.

Jeg vil komme med en update omkring vinterpausen i sæson 2, samt komme ind på mine transfers og mine taktiske filosofier.
Soprattutto la difesa
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #2: 23 Jun 2018, 13:15 »

1. Sæson

Transfers:
Jeg har faktisk aldrig brudt mig om det første transfervindue, men ender altid med at holde det åbent alligevel. Jeg synes altid, at de spillere jeg har lyst til at købe er alt for dyre, nu hvor jeg aldrig køber de største talenter i spillet fra Dag 1.. Nu er jeg jo også Inter, så talenter er ikke noget vi gider at have i førsteholdstruppen. Jeg endte med at bruge beskedne 4,75 millioner på Felice D'Amico som klubben havde lejet i Palermo. Jeg sendte også Davide Santon på leje i Roma for at skabe luft i lønbudgettet, så jeg rent faktisk kunne handle, men endte aldrig med at finde den rette spiller til den rette pris. Så transfervinduet forblev stille i min første sæson i Italien.

Turneringer:
TIM Cup - Hverken klubben eller jeg har de store forventninger til TIM Cup. Den ligger i en allerede travl december måned, og jeg vil meget hellere bruge mit krudt andetsteds, indtil truppen bliver så bred, at vi kan spille i 3 turneringer. Reserverne slog Genoa i 1. runde, mens Napoli bankede os 3-0 i kvartfinalen.
Serie A TIM - Alle de store hold fejlede. Lazio - 9'er, Fiorentina - 8'er, Milan - 7'er og Roma - 6'er. Alle sammen langt fra et pointgennemsnit, som var godt nok til at spille med i toppen. Juventus var lang tid om at komme i omdrejninger, og fik først smurt tandhjulet for sent, mens sæsonens overraskelse Sassuolo holdt stand hele vejen - dog lige bag os. Vi snuppede nemlig højst overraskende 1. pladsen - 9 point foran Sassuolo og 12 foran Juventus. Med en målscorer på 70-24 var det især gennem en stærk defensiv indsats, at vi hentede pokalen til Milano, hvor især Cancelo var en stor oplevelse i det defensive arbejde. Offensivt stod Icardi for 27 sæsonscoringer - 20 af dem faldt i anden halvdel af sæsonen, mens Perisic sørgede for holdet vandt når Icardi var fraværende. 16 mål og 8 assists fra hans venstrekant, mens gode gamle Candreva stod for 7 mål og 13 assists.

Økonomi:
Økonomisk sluttede vi med et mindre sæsonoverskud om end vi stadig havde et samlet underskud på 2-300 millioner. De ville dog blive opvejet af sponsorindtægter, indtægter fra Serie A samt Champions League så jeg var ganske fortrøstningsfuld, selvom vi stadig havde røde tal på kontoen.


2. Sæson

Transfers:
I 2. sæsons transfervinduet skete der væsentligt mere end hvad godt var. Og det startede faktisk allerede inden transfervinduet var startet. Klubben havde allerede købt Gagliardini for 150 millioner, hvilket passede mig fint, for han udviklede sig i rivende fart og var fast mand. Samtidig havde jeg hentet Dario Maresic på fri transfer i Sturm Graz, ligesom jeg havde råd til at gøre 1 af lejeaftalerne af enten Cancelo eller Rafinha. Valget faldt på førstnævnte qua Rafinhas skadehistorik. Jeg havde dog en klar forventning om, at enten Kondogbia, Joao Mario og Yuto ville blive solgt gennem deres lejeaftaler og så ville pengene passe. Men hverken West Ham, Valencia eller Gala slog til, og pludselig stod jeg uden penge på lommen og et presset lønbudget.
Real Madrid kom mig dog til undsætning med et KÆMPE bud på Mauro Icardi. 900 millioner + 300 over de næste 3 år var mere end hvad jeg kunne sige nej til, og Icardi stemplede ind som verdens 3. dyreste fodboldspiller og mit budget var pludselig gået fra kritisk til strålende. En masse af U20-holdets spillere blev solgt for småbeløb inklusiv backen Dalbert, og i alt rendte jeg af med 1,32 milliarder i transfervinduet.
Der skulle erstatninger på bordet, men jeg var ikke klar til at betale samme store summer, som jeg netop havde modtaget. Jeg besluttede at satse på en bredere kam af angribere og tilknyttede Balotelli for 100 millioner og Lautaro Martinez for 80. - Så havde de begge to muligheden for at gå i fodsporene på Icardi. Kort før lukketid lykkedes det mig at tilknytte den spanske målmand Pau Lopez på fri transfer fra Espanyol, og han er den klare overtager for Handanovic, når han begynder at trappe af. På aller sidste dagen lejede jeg Zappacosta i Chelsea for et beskedent beløb samt en billig fremtidig aftale, som jeg dog aldrig gjorde brug af.

Turneringer:
Supercoppa TIM - Sæsonens eneste titel (Spoiler) kom i hus tidligt, da Balotelli scorede i hans tilbagekomst til Milano, mens Miranda afgjorde kampen i forlængede spilletid med en 2-1 sejr over Lazio.
TIM Cup - Selvom vi ikke prioriterede turneringen gjorde vi det overraskende godt. Genoa blev igen slået i første runde med 5-2, inden vi slog Roma med 2-0 i kvartfinalen. I semifinalen blev Fiorentina (Der senere rykkede ud) slået med 3-1, inden vi i finalen tabte i straffesparkskonkur rence til Juventus. Perisic, Cancelo og Vecino blev skurkene der alle brændte.
UEFA Champions League - Gensynet med Champions League blev en brat opvågning, da Barcelona rev os over med 4-0 i første gruppespilskamp. Siden da blev det til sejre over Olympiakos X2 og Young Boys, inden vi igen tabte til spanierne og skulle ud i en afgørende kamp mod Young Boys, hvor vi begge stod med 9 point. 2 gange var vi bagud, men det lykkedes os at komme tilbage og spille 2-2, hvilket var nok.
I knockout fasen var vi anderledes skarpe. Vi trak Leipzig - en af de lettere 1. pladser - og vandt 4-1 samlet. Så trak vi Chelsea som vi hev over med 3-1 på udebane og kontrollerede en 1-1 på hjemmebane. I semifinalen røg vi igen ind i Barcelona, men denne gang var vi skarpest og vandt 3-1 hjemme, men Messi slukkede drømmen om en finale, da han og Barcelona vandt 2-0 i Spanien og vi røg ud på reglen om udebanemål.
Serie A TIM - I Serie A kørte vi parløb med Juventus helt frem til næstsidste runde. Ét point bag dem kunne vi selv afgøre det, da vi manglede Milan og så netop Juventus, men vi fejlede i lokalopgøret og med et tabt mesterskab kunne vi ikke sætte os op til at spille mod mestrene som også slog os og vandt mesterskabet med 7 point ned til os og 9 til Milan, der senere blev straffet for rod i økonomien. Sassuolo overraskede igen og blev nummer 4.
Vi havde igen en stærk defensiv med 66-24, men savnet af Icardi var for stort. Perisic var igen outstading med 23 mål og 8 assists sammen med Candreva som lavede 8 mål og 7 assists. Martinez lavede 21 mål, mens Balo lavede 13, men den største stjerne var stadig Gagli som lidt uforståeligt ikke kom på årets hold i CHL - Men der skulle jo lige være plads til 8 fra Barca og 2 fra Real.. Så realismen er intakt.

Økonomi:
Der er jo ingen tvivl om, at med et salg så stort som Icardi's så kom økonomien helt i top. Uden transferindtægter og udgifter lavede vi et overskud på 450 millioner, som altså så blev på 1,02 milliarder når vi gjorde det hele op. Så økonomien var ikke længere et tema i min del af Milano.


3. Sæson

Transfers:
Jeg havde en drøm om et 3-mands forsvar, som dog forsvandt med Miranda's pension. Jeg hentede istedet Stefan de Vrij ind fra Lazio for 325 millioner som erstatning. Mousa Dembele blev hentet på fri transfer fra Tottenham som supplement til midtbanen, inden Baba Rahman blev lejet under sammen vilkår som Zappacosta året forinden - Og igen uden større succes, der gjorde jeg ville gøre lejeopholdet permanent.
Yuto og Ranocchia røg på fri transfers sammen med nogle andre uvæsentlige, mens Eder skiftede til Sassuolo for 95 millioner og Borja Valero til Las Palmas for et symbolsk beløb - Det var vigtigere at komme af med lønnen. Jeg prøvede oprigtigt at få Barbosa i spil efter hans lejeophold i Santos, men han var for ringe og blev igen igen lejet ud og forhåbentligt solgt på et tidspunkt. I løbet af januar bød Bayern på Martinez og jeg overvejede stærkt at skippe ham afsted, da ham og Balo ikke levede op til forventningerne. Jeg beholdte ham dog og solgte istedet Balo til Kina for 152(Potentielt 220) millioner. Med 124 millioner om året blev han verdens 15. bedst betalte - Det passer ham sikkert fint.
Et eller andet sted ville jeg gerne have en erstatning og ny stærk angriber, men jeg er meget tilbageholden, da jeg har den næste store angrebsstjerne på akademiet, Marco Caglioni. At bruge kassen på en ny angriber, uanset hvem det måtte være, kan jeg ikke helt finde ud af om er det værd.

Turneringer:
Supercoppa TIM - Douglas Costa scorede kampens enlige mål, da Juventus slog os med 1-0 (efter de havde lavet The Double sidste år). En lige kamp, hvor vi manglede marginalerne.
TIM Cup - Samme opskrift som tidligere. Vi slog et hold fra den 3. bedste række i 1. runde sikkert, men agtede ikke at spille op mod Juventus som slog os 4-2 efter forlænget spilletid. Ikke jordens undergang for os.
UEFA Champions League - Vi havde i gruppe E igen sammen med Young Boys - denne gang suppleret af de russiske mestre Spartak Moskva og Chelsea. 10 point var igen nok og denne gang mere sikkert, da Young Boys og Sparktak ødelagde det for hinanden med for mange uafgjorte. Chelsea var vi ikke i nærheden af.
2. pladsen betød igen et tysk hold - Denne gang af større klasse i form af Bayern. Vi klarede en hæderlig 1-1 på hjemmebane, men rendte ind i et hav af skader i løbet af Marts og tabte klart 3-0 på udebane. Retfærdigvis tror jeg heller ikke, at vi kunne slå dem selv i stærkeste opstilling. Desuden røg alle italienske hold ud - Sassuolo-Manchester City 1-3, Juventus-Liverpool 2-3 og Lazio-PSG 1-2 så allerede nu står det klart, at vi mister de 4 CHL-pladser.
Serie A TIM - Vi lå længe i et parløb med Roma, men både hovedstadsklubben og jeg tabte pusten - Jeg selv på grund af skader og manglende mål. Det betød at Juventus' imponerende run med lutter sejre fra 30/10-22/03 blev belønnet og de stak af i toppen af rækken. Heldigvis havde Roma og jeg fået opbygget et tilstrækkeligt stort forspring til Sassuolo på 4. pladsen og Milan, Napoli og Lazio på 5-7. pladsen, så medaljerne var aldrig rigtigt i fare. Det var ganske tæt mellem Rom-klubben og jeg hele vejen til slut, men til sidst trak vi det længeste strå og hentede 2. pladsen med 84 point - 2 mere end Roma, men 6 mindre end Juventus, der tog meget let på det sidst på sæsonen.
The ones to watch var igen Perisic med 17 mål og 9 oplæg og et snit på 7,19. Ellers leverede mine centrale folk med Gagli, Brozo, Kondogbia og Mario også bare konstante stærke præstationer, ligesom Skrinar og De Vrij. Martinez fik trods alt scoret 24 gange i løbet af sæsonen, så selvom jeg ikke er tilfreds, er det heller ikke helt skidt.

Økonomi:
Med et overskud på 75 millioner på transferfronten og 344 millioner (Inden CHL-TV Penge osv.) i overskud for sæsonen, så ser økonomien usvigelig sikker ud, både for nu og også i fremtiden. Salget af Icardi lever vi stadig højt på og med en samlet balance på 1,15 milliarder som kun kommer til at stige frem mod 1. juli, så er det svært at være utilfreds.


4. Sæson

Hvad så nu?
Først og fremmest sker der et systemskifte. 4-2-3-1-taktikken har aftjent sin værnepligt og vist sig ganske solid (Serie A-titel + CHL-Semifinale). Selvom den måske kunne finpudses så ryger den en tur i graven for nu og i stedet går holdet over til en 5-4-1ish opstilling. Der sker af flere årsager; Blandet andet fordi Candrevas kontrakt udløber, og jeg dermed kun har en storspillende Perisic som eneste fløjspiller. Og selv hvis det skulle mislykkes at få ham skippet afsted, så kan han stadig spille en okay 10'er eller angriber om nødvendigt. Derudover så råder holdet og så mange stærke centrale folk, at jeg håber på at kunne få brugt alles kvaliteter på én gang fremfor rotationsprincippet . Taktikken ligger op til at være rigtig boldliderlig og så ellers bare arbejde os fremad banen stille og roligt.

Jeg har allerede lavet et par indledende manøvre. I vinters sikrede jeg mig underskriften på den argentinske 10'er, Thiago Almada for 90 millioner + et hav af klausuler. I løbet af foråret sikrede jeg mig også Bryan Cristante fra Benfica for 110 millioner, så oprustningen er allerede begyndt. Mine asiatiske ejere har også flottet sig og stiller 857 millioner til rådighed til transfers, hvor mit primære mål er at finde en skraldemand til den defensive midtbane, finde en løsning på venstreback, hvor Danilo D'Ambrosio nu har huseret i 3 år, selvom jeg foretrækker ham i den anden side og så supplere bredden i truppen. Jeg har blandt andet Lucas Digne og Marco van Ginkel på ønskelisten.

Truppen pr. 24. maj til næste sæson:
Målmænd: Lopez, Handanovic
Forsvar: Skrinar, De Vrij, Maresic, Bastoni, Van Den Eynden
Wingbacks: Cancelo, D'Ambrosio
Centrale Midtbane: Brozovic, Kondogbia, Gagliardini, Mario, Cristante, Almada, Dembele*, Vecino**
Angriber: Martinez, Caglioni
*Dembele er sådan en 50/50 spiller der har været småskadet, men som stadig har potentialet og erfaringen til at være med.
**Vecino har jeg forsøgt solgt i 2 sæsoner nu, og jeg håber tiden efterhånden er inde til at få ham væk.

Så det er rimelig tydeligt, at specielt bredden skal styrkes. Vi har lige nu 6-7 mand til de 5 centrale positioner, hvilket er alt for lidt, ligesom de to wingbacks også skal have nogen at rotere med. Men for en sjælden gang skyld, så har jeg også pengene til handle for, så det bliver uden tvivl en sjov 4. sæson jeg går i møde!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #3: 16 Aug 2018, 21:31 »

jeg er også startet op med denne klub. Jeg har hentet den sidste nye custom database, så jeg spiller med de nye transfer.
Jeg har spillet 3 kampe i ligaen, så længere er jeg heller ikke. Det er blevet til 3 sejr. Modstanderne har været Fiorentina, juventus og A.C. Milan. Så det virkelig fedt, at have slået dem allerede fra starten af.

Siden jeg spiller med den nye update, så har jeg ikke købt nogle, men Rugani er sat tilsalg og det er en mand jeg meget gerne vil have fingrene ind. Jeg vil gerne have flest italienske spillere på holdet og enkle "udlændinge". Men målet er at blive en magtfaktor igen, både i Italien men også europa. 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #4: 18 Aug 2018, 01:59 »

Jeg kommer lige her med en update omkring mit save. jeg har spillet frem til d. 1 januar. Jeg må sige min taktik virker formidabel. Der er spillet 19 kampe og det er sgu blevet til 19 sejre. Jeg har slået rekorden for flest sejre i træk, den sad inter også på før bare med 17 sejre i træk. TIM-cuppen er jeg røget ud af. Det er en turnering jeg overhovedet ikke vægter højt i denne sæson.
Målet er at komme tilbage til toppen, og håber jeg at vi er på vej i mod.

Som jeg skrev tidligere, så ville jeg gerne fokusere på italienske spillere, med få udlændinge. Den teori holder jeg stadig fast i, men det er mit langsigtede mål, først er vi nød til at kunne følge med de store drenge.

Rugani, er stadig en person jeg jagter, men han er desværre ikke interesseret i at skrive til mig, det er der dog en anden mand der er. Allison becker skriver til mig når sæsonen er slut. jeg har givet 110 mio + Handanovic. Handanovic gør det super godt for mig, men manden fylder 34 til sommer og med becker har jeg fremtiden sikret de næste 7 år plus.

Derudover så er der mange af mine spillere der er ønsket af diverse topklubber rundt omkring, så en salg af store profiler, tror jeg ikke der kan undgås.

fx. Ryger Icardi væk, så vil jeg gerne have Belotti. Ryger Persic væk, så vil jeg gerne have insigne.

Så mine drømme signings hvis det ender med at mine profiler bliver solgt, så hedder det: Rugani. Belotti og Isigne.


Jeg kommer med en update omkring mit save når sæsonen er slut. 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010