home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hull da helt fast!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hull da helt fast!  (Læst 12990 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #15: 06 Mar 2018, 17:00 »

God læsning...
Godt skrevet også... og så gør det det også lige tusind gange bedre at det er et af mine ynglings hold fra CM 01/02 dagene
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #16: 06 Mar 2018, 22:31 »

God læsning...
Godt skrevet også... og så gør det det også lige tusind gange bedre at det er et af mine ynglings hold fra CM 01/02 dagene
Glad for at høre!
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #17: 08 Mar 2018, 10:37 »

Fed læsning.!  Thumbs Up Thumbs Up

Hvornår hentede du Cutrone.? 160mil synes jeg lyder enormt billigt. Også selvom man er Hull.
Logged

Love the Blues

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #18: 08 Mar 2018, 13:03 »

Fed læsning.!  Thumbs Up Thumbs Up

Hvornår hentede du Cutrone.? 160mil synes jeg lyder enormt billigt. Også selvom man er Hull.

Man kan være heldig at få ham billigt fra start i et save, men prisen varierer meget fra save til save. Du kan være heldig at få ham for 80-120 mio og være uheldig at skulle give 300 mio. Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #19: 08 Mar 2018, 17:28 »

Fed læsning.!  Thumbs Up Thumbs Up

Hvornår hentede du Cutrone.? 160mil synes jeg lyder enormt billigt. Også selvom man er Hull.
Som Danzin også nævner, så er det meget svingende, jeg har dog gode erfaringer med ham, både hvad angår pris og niveau. Hentede ham for cirka samme beløb efter et par sæsoner i et spil med Frankfurt.

OBS. Jeg er lige en smule sløv i betrækket med opdateringer lige pt. det skyldes at jeg lige er startet i arbejde igen, så overskuddet er lidt dalende, men det er kun indtil jeg er inde en rytme.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #20: 11 Mar 2018, 09:26 »


Hull City

Starten på PRL



Taktik
Jeg er nu kommet igang med sæsonen, faktisk 13 liga kampe henne, og har fundet frem til den taktik som vil præge størstedelen af mine kampe i 19/20 sæsonen.
4-1-2-2-1, eller 4-1-2-3 som jeg nok egentlig selv vil kalde den.
Spillestilen er rimelig klar - "så længe vi har bolden scorer modstanderne ikke".... meeeeeen med måde! Vi er det hold i Premier League som har bolden mest, 56,31% i gennemsnit - Ofte i taktikker som denne, går det ud over kreativiteten og evnen til at skabe chancer, men vi er faktisk også det næst mest scorende hold, kun overgået af Manchester City - Jeg skaber faktisk flest chancer af alle hold i ligaen, med 59 chancer i 13 kampe, det er 9 mere end nummer 2, det ses også i skud statistikkerne, da jeg er det hold med flest afslutninger på mål, og jeg har endda meget få langskud synes jeg selv.

Måden alt dette er blevet til på, er ved en kontrolerende mentalitet og en flydende tilgang til tingene. Fokus på korte afleveringer,
 lavt tempo og sikker boldomgang, men højt pres, som tvinger modstanderne til fejl.
En af mine meget succesfulde områder er min centrale midtbane, hvor jeg som den defensive midt har Sergi Samper i rollen DLP(forsvar), han holder balancen og starter mine angreb, foran ham har jeg Madragora som BEM(support) han er slideren, som tackler og slås, men også bidrager til angrebet, og sidst men ikke mindst Sander Berge som spiller i rollen Mezzala, han løber i alle de små rum, og gør min angriber samt indvendige angribere gode. Det fungere utroligt godt, og volder selv store hold problemer.

Premier League
Der er som nævnt nu spillet 13 kampe.
Medieprognosen har spået Hull til en 14. plads, og den ser vi ud til at overgå lidt pt.
Hull er placeret som nummer 7 med 19 point, en stor del af fortjensten skal gå til Cutrone som er topscorer i ligaen med 7 mål i 12 kampe, dog er han ude med hjernerystelse lige nu, men der har Mayoral tager flot over med 4 mål i 3 kampe. Sander Berge ligger på en del 1. plads på assistlisten, med 6 assist i 13 kampe og Lo Faso, Cutrone og Sander BErge ligger nummer 1, 2 og 3 over flest chancer skabt.
Jeg har et ungt og meget spændende hold, og med en nylig ændring i regler om arbejdstiladelse i England, har jeg endelig fået mulighed for at bruge Max Romero, han er dog udlejet lige i øjeblikket, men jeg overvejer meget at kalde ham tilbage til januar.



Premier League
Hull 2 - 0 Reading
(Grosicki 29, Akpoguma 84)

Preston 1 - 0 Hull

Hull 2 - 1 Burnley
(Lo Faso 14, Cutrone 28)

Southampton 1 - 0 Hull

Hull 2 - 2 Brighton
(Musonda 5, Bowen 12)

Stoke 2 - 2 Hull
(Cutrone 2, Mayoral 17)

Hull 3 - 0 West Brom
(Chambers 28, Cutrone 34, Lo Faso 80)

Arsenal 2 - 2 Hull
Musonda 30, Madragora 45)

Hull 1 - 2 Liverpool
(Cutrone 14)

Westham 1 - 4 Hull
(Cutrone 28, 48, str90, Lo Faso 85)

Hull 2 - 1 Bournemouth
(Mayoral 85, Lo Faso 90)

Derby 1 - 1 Hull
(Bowen 33)

Hull 2 - 3 Man United
Mayoral 66, 84)


Caraboa Cup
Hull 3 - 1 Sheff Wed
(Lewis-Potter 39, Stewart 59, Maleck 73)

Hull s1 - 1 Man United
(Musonda 47)

Hull 3 - 2 Cardiff
(Bowen 10, 70, Maleck 29)



Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #21: 13 Mar 2018, 20:33 »


Hull City

8. februar 2020

Sæsonens første røvfuld er blevet modtaget, sæsonens første røvfuld er blevet givet og ja... også alt der imellem,
 sæsonen er en rigtig oprykker sæson, men på den gode måde. Resultaterne svinger rigtig meget, men det skyldes selvfølgelig den store spredning af niveauet fra top til bund. Generelt præsterer jeg flot imod de hold som jeg kan og bør slå og få point imod,
 og topholdene har jeg det rigtig svært med.

8. februar 2020, og Hull er placeret som nummer 11 med 32 point, jeg har dog spillet 2 kampe mindre end størstedelen af holdene og med 6 point i de to kampe, er jeg nummer otte.
8 sejre, 8 uafgjorte og 7 nederlag vidner om en sæson, hvor mit kampprogram mest af alt ligner et trafiklys i farverne. Selv imod de store hold, synes jeg, at jeg har værdigheden i behold. 2-2 imod Arsenal,
 1-2 nederlag til Liverpool, 2-3 nederlag til United, 1-3 nederlag til Chelsea og 2-2 imod Tottenham.
Desværre bød hjemmekampen imod Southampton på en 5-2 røvfuld, hvor jeg virkelig spillede dårligt. Omvendt har jeg banket Preston 5-1, hvor jeg første 5-0 efter 30min og kørte på cruisecontrol der fra, og Reading blev klasket med 3-0 uden at tilade skud på mål.

Carabao cuppen er blevet helt spændende og om 20 dage (in-game) byder Wembley op til dans hvor modstanderen er Stoke.
 Det vil være en kæmpe overraskelse og sikke en start på Premier League tilværelsen med sølvtøj i første sæson.

Jeg er begyndt at arbejde på en omvendt midtbane, alts en 4-2-3-1 i håb om at kunne have modsvar til når min nuværende taktik ikke kan åbne, eller gør mig sårbar overfor modstanderne.



Premier League
Chelsea 3 - 1 Hull
(Mayoral 31)

Everton 0 - 0 Hull

Tottenham 2 - 2 Hull
(Cutrone 14, Musonda 61)

Hull 1 - 1 Crystal Palace
(Musonda 26)

Reading 0 - 3 Hull
(Lo Faso 3, 59, Cutrone 52)

Hull 5 - 1 Preston
(Berge 1, 20, 31, Musonda 5, Cutrone 10)

Burnley 2 - 1 Hull
(Cutrone 5)

Hull 2 - 5 Southampton
(Lo Faso 14, Cutrone 32)

Leicester 2 - 2 Hull
(Musonda 55, 61)

Hull 4 - 3 Stoke
(Cutrone, str3, 26, 33, Berge 10)


FA Cup
Hull 0 - 1 Derby



Carabao Cup

Kvartfinale:
Wigan 1 - 2 Hull
(Maleck 34, Bowen 43)


Semifinale 1:
Hull 3 - 1 Fulham
(Madragora 50, Musonda 53, Lo Faso 68)


Semifinale 2:
Fulham 2 - 3 Hull
(Musonda 16, Cutrone 34, Svendsson 48)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #22: 13 Mar 2018, 21:13 »

Ones to watch!



Simone Lo Faso

Født d. 18/2 1998, og bliver derfor snart 22 år gammel. Denne unge italiener har været en af de helt store åbenbaringer denne sæson. Han er den mest chance skabende spiller i Premier League i en alder af blot 21 år, og udover hans 12 assists, har han leveret 8 mål i denne sæson. Han har været fast starter i stort set alle kampe, og kun holdt ude af små skader.
Lo Faso er en spiller som jeg forventer mig rigtig meget af, og med en indkøbspris på blot 80mio forventer jeg mig en stor profit hvis han en dag sælges - Det kan dog også tænkes at Lo Faso vokser med klubben og bliver en legende, da han bestemt har potentialet til at spille med på aller øverste hylde. Han mangler stadig sin debut for det italienske landshold, men med hans præstationer i denne sæson tror jeg ikke det varer længe.




Charly Musonda

23 år, født d. 15/10 1996. Født i den belgiske hovedstad Bruxelles, og med rødder i Zambia. Den største præstation, og måske lidt overraskende for mig, i denne sæson. Med et snit på 7,64 er han den Premier League spiller med højest niveau i denne sæson.
 Det kommer blandt andet i form af, at han også er ligaens beste oplægger, med 10 assists i 14(4) kampe. Men selvom han er god til at se muligheder for sin medspillere, bidrager han også selv i form af mål, 7 mål ind til nu.
hentet for 36mio i Chelsea, hvor han aldrig slog igennem, og jeg er sikker på, at hans fremrangende overblik og evnen til at gøre det uventede vil gavne Hull meget i fremtiden, og en dag, også give klubben en god profit i form af et salg. Musonda er en dygtig ung herre, som stadig har mange år i sig, men jeg tvivler på, at hans evner rækker til aller øverste hylde, omend ikke som fast starter. Han kan dog dække både den centrale midtbane samt alle offensive pladser og er derfor en fantastisk alsidig herre at have i truppen.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010