home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Se realiteten i øjnene!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Se realiteten i øjnene!  (Læst 10960 gange)
ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Se realiteten i øjnene!
« : 22 Feb 2018, 11:11 »

Siden er død! 5 indlæg på 4 dage! Det siger alt!

FÅ NYT DESIGN ELLER LUK SIDEN NED!!!
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #1: 22 Feb 2018, 12:35 »

Hvornår banner i ham her? Han laver jo ikke andet end at provokere.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #2: 22 Feb 2018, 12:37 »

Selvom at Ulle's måde at gribe tingene an på, er ufatteligt trættende og på ingen måde brugbar, så synes jeg lidt han har ret.
Der findes +20.000 brugere på siden, og i skrivende stund er der 4 online..
Der imod er der 132 gæster online, men hvordan får man dem aktiveret?

Man kunne åbne for at gæster også kunne bidrage til forummet måske?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #3: 22 Feb 2018, 13:28 »

Helt korrekt, men Ulle har nu flere dage i træk fået slettet provokerende spam indlæg herinde. Hvorfor banner man ham ikke bare når det er alt han vil. Den tone han har i denne her tråd er jo på ingen måde konstruktiv selvom pointen om aktiviteten er fin at tage op.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #4: 22 Feb 2018, 13:47 »

Jeg forstår hvad du siger jakob, men jeg er absolut enig med Svartovich. Og en ting er hvad han så skriver herinde på siden, som kan blive fjernet - hvad med beskeder han skriver til brugerne - jeg selv inkluderet. Jeg er også med på at man jo bare kan oprette en ny bruger, men noget er nødvendigt. Den måde brugeren benytter sig af siden, gør også at flere mister interessen, da man kan risikere at få en eller anden åndssvag kommentar til det man skriver herinde.

Emnerne der bliver taget op i denne tråd er relevante nok, men på ingen måde er det gjort på en saglig og fornuftig måde. Emnerne er admin jo klar over, men har ikke ressourcerne til at gøre noget ved det. Hvis nu trådstarteren havde evnerne til at lave en ny og bedre side (udseendesmæssigt - jeg synes alt andet fungerer fint) så kan han da bare gå igang.

Det store problem er altså nu engang ikke hjemmesidens design, men derimod brugerne der bliver fraværende, inaktive eller helt forsvinder.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #5: 22 Feb 2018, 14:09 »

Jeg er helt og aldeles enig med dig Broen. Jeg synes også Ulle bør bannes og fjernes.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #6: 22 Feb 2018, 20:44 »

Mener at brugere som både Ulle48 og dengamlemand bør bannes, da de er forstyrrende og ikke bidrager med noget som kunne fremme siden.

men lad det nu være det - Fmfreaks lider lidt af at være "efterladt" i en tid med sociale medier, og mange forumssider i dag lever 80% af deres liv på sociale medier hvor de skaffer nye medlemmer og peaker interessen - og interessen for indlæg øger brugernes ønske til at dele spørgsmål, erfaringer og blogs.

Før at FMF begynder at udnytte potentialet, så er siden en dinosaur og de brugere som er her har typisk været her i mange år, og får andre prioriteter i livet.


angående det med online og gæster - mange gæster er bots er mit bud - jeg har i snit 1.000 bots om dagen på min hjemmeside, som vises som "gæst" da de kun skanner siden og så videre Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

JKJ
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #7: 22 Feb 2018, 22:06 »

Hvis crewet havde en ide om hvordan de skulle få liv i siden som for 5-10 år siden havde de jo nok gjort noget ved det!
Tingene og tiderne ændrer sig bare stille og roligt og de få muligheder man havde for at få hjælp dengang, som her på fmf, på fmd og fmg kan man jo lynhurtig finde alle andre steder nu.
At spillet skal hentes via Steam og alle opdateringerne kommer automatisk gør jo heller ikke sagen bedre.

Jeg har været her af flere omgang og var også engang en del af crewet på fmd, det hed vist cmd dengang, og dengang var der masse af liv, mange af dem der lavede liv er jo bare kommet lidt op i alderen og har fået fast job og familie også er tiden bare ikke til også at bruge masser af tid på siden her og fm.

Jeg tror ikke løsningen er at bruge en pokkers masse tid, og evt penge, på en ny side, jeg tror bare man må indse at tingene ikkke bliver som i de gode gamle dage igen og så bare må indrette sig efter tiderne istedet for.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #8: 22 Feb 2018, 22:21 »

Nu ved jeg ikke hvordan mulighederne er, men er det fordi at man i stedet bruger Facebook og Steam, så kunne man jo benytte sig af den chat der er i Steam, samt blogge/hjælpe/guide/mv. via Facebook.. Eller hvad..? Jeg ved godt det betyder at siden forsvinder, men så opretholder man da trods alt fællesskabet..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #9: 22 Feb 2018, 22:46 »

Altså hvis I gør mig til admin, skal jeg nok få gang i siden!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #10: 22 Feb 2018, 23:16 »

Det ville da vidst være den ultimative falliterklæring - med tanke på den måde du har opført dig på, har du ikke ligefrem opfordret nogen til at give dig nogen form for yderligere ansvar.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #11: 22 Feb 2018, 23:28 »

Permanent ban uddelt tosser magter vi ikke herinde Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #12: 22 Feb 2018, 23:32 »

Men ja vi ved jo alle godt siden er forældet og vi magler aktivitet.
Vi har i 5 år søgt en der ville designe og programmere en ny, det er jo ikke sådan at vi svømmer i penge, ingen har meldt sig.
Ingen ansøger når vi søger folk til crewet, hvilket jo den dag i dag så betyder, vi er like 4 personer i crewet, hvor ingen rigtig har den store motivation, grundet manglende respons når der laves noget, og lave besøgstal.

i bund og grund handler det jo om at folk får ting via steam, og mere eller mindre kun søger downloads, er jo ikke fordi de danske fm facebook grupper er totalt fyldte med debat heller, for mig at se så lader det primært til at folk bare ikke opsøger det sociale etc, og hvis de gør så det blot for at stille et spørgsmål også hoppe ud igen.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #13: 23 Feb 2018, 08:54 »

Jeg er personligt søgt tilbage mod CS:GO, da jeg udelukkende bruger tid på FM, når det er fmfreaks-relateret. Desværre er aktiviteten omkring vores tiltag faldet så drastisk, at jeg personligt har mistet lysten til at spille mere FM for nu.

Vi (Sunbao, Belthazor og jeg) taler jævnligt om, hvordan vi kan kan fremme siden aktivitet, men det hele kører rundt i en ond spiral, når brugerne ikke ønsker at deltage aktivt, og vi så mister vores lyst og motivation til at bruge tid på challenges, nyheder osv.
Et kæmpe DESVÆRRE, men stadig stor credit til dem, der vedholder sine blogs, klubtråde, spørgsmål til spillere mm. Det er desværre bare ikke helt nok for dem, der ønsker mere en et simpelt FM-save uden reglement osv.

Håber på bedre tider efter vinterupdaten Wink
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #14: 23 Feb 2018, 09:38 »

Jeg tror, uden at skulle træde for mange over tærene, at mange nye og yngre FM-Spillere kommer for at fremfor at bidrage. Og det gælder nok ikke kun i FM, uden at skulle vove mig ud i en større sociologisk teori.

Hvis man blot kigger på "Det taktiske Panel", som var et rigtig godt initiativ fra siden af, så var der stor glæde ved det i 2014, men lige siden er antallet af indlæg og tråde faldet markant. Hvis vi sammenligner det med populære taktiske tråde fra udenlandske sider, som typisk er "Vind alt med den her taktik", så synes jeg der fremstår et tydeligt billede af, at mange ikke vil bruge tid på at spille FM, men derimod at vinde FM. Igen, de vil have sejren, fremfor selv at bidrage til den. Og jeg tror ikke det er muligt, at få sådan en gruppe til at bidrage til et forum i en positiv retning; De vil ikke deltage i challenge eller med blogs, men måske i bedste tilfælde kun "prale" i klubtråde om deres succes (Som man så kan diskutere om er snyd eller ej, men det har vi også gjort i en anden tråd).

Så - som ærke-pessimist - virker det yderst usandsynligt, at forummet skal "live op", fordi der simpelthen er for få der vil bidrage til enten Crewets projekter eller med egne (Både nuværende og fremtidige brugere).

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010