home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 209 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hull City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hull City  (Læst 4304 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hull City
« : 18 Feb 2018, 18:21 »

                    

Hull City

"The Tigers"


En gammel engelsk fodboldklub, tilbage fra 1904.
Hull var senest at finde i den bedste engelske række i sidste sæson 16/17, hvor de måtte tage den sidste nedrykningsplads og derfor er at finde i Championship i dette års FM.

Jeg er startet med Hull City. Balancen er forrygende på omkring 600mio og derfor har de status som en 'rig' klub. Jeg forventer at rykke op i første sæson, og det giver et transferbudget på 160mio og små 500k "luft" i lønbudgettet.

Truppen er utroligt hårdt ramt af skader, hvor store profiler som Ryan Mason og Abel Hernandez er ude i 7-8 måneder. Yderligere en håndfuld spillere er skadet i 1-4 måneder.

Jeg vil forsøge mig med en 4-2-3-1, og har derfor hentet Robert Skov, samt lejet Jacob Bruun Larsen, da truppen faktisk ikke har en venstre kant. Kamil Grosicki som er min helt store profil igennem pre-season kan spille på venstre kanten, og det samme kan stor talentet Jarrod Bowen, men vil begge helst ligge i højre side, jeg har derfor taget det taktiske udgangspunkt, at lade dem skifte løbende under kampene, og spille som indvendige angribere. Grosicki har leveret 4 mål og 5 assist i 7 trænings kampe, Jarrod Bowen er med 2 mål og 4 assist og førstevalget i angrebet Fraizer Campell har kvitteret med 7 mål i 5 kampe.

Jeg vil gerne forstærke truppen yderligere med en central midtbane, endnu en OMV, og en angriber, og efter salget af Adama Diomande har jeg 200mio at gøre godt med.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #1: 18 Feb 2018, 18:42 »

Hull er jo lidt den "nemme" Championship klub at vælge, eftersom de har det største transferbudget af alle, med en kilometers afstand. Når det så er sagt, så er der nogle huller i truppen der skal fyldes. Det bliver spændende at følge. Regner stærkt med at du rykker op Wink
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #2: 19 Feb 2018, 14:19 »

Jeg føler lidt at jeg træder vande lige pt.
1 skridt frem, og 2 tilbage.. Jeg er kommet 12 kampe ind i sæsonen og ligger nummer 8, 1 point efter playoffs og 8 point efter nummer 1.
Min største udfordring har været mit forsvar, bestemt ikke den eneste udfordring med den største. Jeg startede de første 4 kampe med 3 sejre og et nederlag, og en målscore på 11-6.
Siden da har jeg vundet 3, tabt 4 og delt i en enkelt kamp. Efter 12 runder har jeg en målscore på 18-17.

Jeg har justeret lidt i taktikken, og det burde jeg nok aldrig have gjort, for jeg startede jo egentlig godt - og de seneste kampe har jeg absolut intet produceret. Det skyldes især at jeg er gået helt tilbage til scratch, og har besluttet at med et godt og stabilt forsvar, så taber jeg i hvert fald ikke, jeg vinder dog heller intet når jeg INGEN chancer kreerer.

Har folk defensivt succes med 4-2-3-1? jeg har indtil nu, altid haft en DM som balance spiller, men synes ikke der er nogen i min trup som passer godt ind.

Positivt må det dog være, at jeg med min ellers elendige Championship taktik, slog United i Caraboa cuppen, selvom de havde spillere som Pogba, De Gea, Rashford, Lingard mm. med i starteren. Jeg kom foran 2-0 efter 82 og tænkte den var lukket. i 90+3 scorer united til 2-2 og jeg må ud i straffe for at vinde kampen.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #3: 20 Feb 2018, 20:36 »


Hull City
Sky Bet Championship
1/1-2018. 1. sæson














Jacob Bruun Larsen
Lejet i Dortmund - Gratis
18(6) kampe - 4 mål - 6 assist - 6.94gns








Joona Toivio
Købt i Molde - 4mio
17 kampe - 2 mål - 1,56 tckl - 6.91gns









Robert Skov
Købt i Silkoborg - 5.5mio
17(6) kampe - 5 mål - 4 assist - 7.17gns









Patrcik Cutrone
Købt i Milan - 105mio (160mio)
22(1) kampe - 9 mål - 2 assist - 7.05gns







Ovenstående har vi denne sæsons indkøb. Ydermere har jeg købt norske Tobias Svendsen som er udlejet igen, samt Maximilian Romero som dog ikke kunne få arbejdstilladelse og derfor også blev udlejet.

Jeg fortalte tidligere om mine problemer med 4-2-3-1, det resulterede i en taktisk ændring og det blev til en 4-4-2 helt klassisk. Det har ført mig fra 9 pladsen til 3 pladsen, 5 point efter Wolves som fører ligaen.
Siden jeg skiftede taktik har jeg spillet 12 ligakampe, hvilket har resulteret i 2 nederlag, 2 uafgjorte og 8 sejre.

Jeg har cirka 40mio til januarvinduet, og overvejer kraftigt at sælge lidt ud, og geninvestere, især centralt på midtbanen og i forsvaret mangler jeg lidt.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #4: 20 Feb 2018, 20:41 »

Vil der være mere lyst, opbakning eller lignende til at jeg lavede et blog-indlæg i stedet, hvor jeg kunne skrive lidt.
Jeg er ingen historie fortæller, men kan da fortælle om taktiske overvejelser og lign.

Eller er det totalt ligegyldigt?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #5: 22 Feb 2018, 12:51 »

Jeg synes du skal blogge omkring det, hvis du selv har lyst. Fordelen ved "bare" at skrive her, er at der ikke skal komme noget kontinuerligt og du kan holde pause som du har lyst. Smiley Men jeg personligt, vil gerne læse med, og gør det også nu! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull City
« Svar #6: 22 Feb 2018, 13:31 »

Første sæson er nu slut.
Jeg lå nummer 2 i lang tid. Men med kun 2 sejre i de sidste 9 kampe, måtte jeg tage til takke med en 5. plads.
Det betød playoffs, og med en 1-0 sejr i første kamp imod Middlebrough og et 3-2 nederlag i kamp 2, måtte jeg se mig besejret efter straffe. Det betyder endnu en sæson i Championsship.

Jeg ser om ikke jeg har lysten til at slå over i en blog fra sæson 2.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010