home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Gammel Spiller - men for uerfaren med seneste FM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Gammel Spiller - men for uerfaren med seneste FM  (Læst 1231 gange)
Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Gammel Spiller - men for uerfaren med seneste FM
« : 23 Jan 2018, 00:08 »

Hej Boys / Girls - Jeg har i snart 6-7 år ikke rørt FM ihvertfald ikke som "fuldtids" beskæftigelse som jeg har gjort før i tiden, dels pga PS4 tar meget af min tid og mit site omkring netop denne maskine ink PSVR. Men snusede lidt til FM 2015 demoen og spillet FM på PsVIta for et par år siden, men overvejer lidt at spille igen.

Jeg elsker FiFa, men jeg synes efterhånden det er blevet for avanceret med alle de ting man skal kombinere for at kunne begå sig i online kampene, og karriere delen siger mig INtET i FiFa, det er bare FIFA Manager i en Skrabet udgave , hvis nogen husker det 😛

Men som jeg ser FM nu virker det som der er flere måder at spille på , og tænker på stilen , før i tiden brugte jeg mange timer på at forbedre træningscenter så de var optimale til alle positioner, som resulterede i hurtig udvikling i spillere med potentiale uden de blev for trætte.

Men nu virker det som om det nærmest er blevet meget større når det kommer til fitness osv.

Før i tiden byggede jeg computere med henblik på at spille med alle ligaer hvor jeg havde alle 52 ligaer kørende , det sendte mig tit på en rejse der startede i Brøndby og så efter der både til USA, Brasilien, og til OL med et stjernespækket landshold med spillere som Absalonsen, Mads Timm osv som jeg nærmest selv huntede til de klubber jeg kom til sideløbende med landsholdet.

Dengang var min 1.4 Ghz AMD processor med 8 GB Ram stor nok til at kører det men som jeg ser det er det mere baseret på Rams hastigheder nufrem for CPU, så hvad kan jeg forvente af loadtider på en i7 Processor med 8 GB 4200 DDR 5 Ram.

Preseason var skod den første sæson pga man bare ventede på at handler osv gik i gennem, og kunne være ret så irreterende , men hvordan er det nu. Kan det anbefales at købe FM18 nu når man ikke har spillet i så mange år.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gammel Spiller - men for uerfaren med seneste FM
« Svar #1: 23 Jan 2018, 07:40 »

Du kan jo altid prøve demoen og se hvordan tingene fungerer - det er gratis (udover din tid), og så kan du danne dine egne holdninger til spillet. Du er selvfølgelig altid velkommen til at spørge ind til ting her på siden, men det er for mig at se et meget bredt spørgsmål du kommer med.

Personligt synes jeg FM18 er det bedste der er lavet, men jeg har også været med hvert spil siden 98 og har derfor fået de enkelte opdateringer ind løbende i takt med at de er blevet implementeret. Der er forbedret på alle parametre siden du spillede sidst, og du kan gå i detaljer med næsten alt i FM18.

Hvis du ikke ønsker det, kan man jo praktisere at have en sportsdirektør ansat, der tager sig af de ting man ikke gider, eller alternativt spille FM touch som er den "skrabede" model.

Taktikmæssigt er der meget forskel på om folk synes det er svært eller nemt at finde noget der fungerer. Jeg er en af dem der godt kan finde en taktik der i hovedtræk fungerer, men jeg har aldrig en sæson hvor jeg vinder alt.

Jeg håber det hjalp dig lidt - med hensyn til om din PC er stærk nok kan jeg ikke hjælpe - det ved jeg simpelthen ikke noget om! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010