home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Jepze - Verdensherredømmet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jepze - Verdensherredømmet  (Læst 3421 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Jepze - Verdensherredømmet
« : 21 Jan 2018, 16:02 »

Dette er direkte kopiret fra Gilly, som har fundet frem til det her. Jeg vil se om jeg kan gøre det lige så godt som ham Wink, Nå, men du til det formelle:

Well Then,
Som det så fint og udtrykkeligt fremgår, vil dette blive et forsøg på at "gennemføre" FM 2018; Altså vinde samtlige pokaler mulige (Sidestillet ligaer ikke medregnet) i FM. Alt lige fra Australien over Hong Kong, Indien, Europa, USA, Sydamerika og til Syd Afrika skal bemægtiges i alfabetisk rækkefølge. DISCLAIMER: Jeg bliver nok aldrig færdig, men hvem havde også regnet med det? I stedet vil det være et save og en blog jeg løbende kan komme og gå til, som motivationen til FM stiger og daler. Forhåbentligt betyder det, at jeg kan nå længere end til "A", men det kommer så også an på Mr. Gillys (Manden til højre) evner som manager, hvilke er i den begrænset ende af skalaen, desværre. Med presset fra mine skuldre, er der ikke andet for end at fremvise et tomt pokalskab, de sparsomme omend vigtige regler, og så ellers bare se hvor eventyret fører os hen (Please længere end til Argentina).

Grundlæggende Reglement:
 - Manager oprettes uden licens og erfaring
 - Herefter vælges laveste seedet hold i den argentinske 2. division (Fordi de ikke vil have mig, hvis jeg søger jobbet)

Yderligere Reglement:
 - Man må ikke forlade landet før alle nationale pokaler er vundet (Dette gælder dog ikke sidestillede turneringer som National League North/South i England osv.)
 - Det er tilladt at skifte klub indenfor nationen så længe alle pokaler stadig vindes. Det samme gælder fyringer
 - Internationale og interkontinentale (Eller hvad pokker de nu kaldes) skal også vindes undervejs, men kan udskydes indtil sidst mulige nation i den pågældende turnering skal bemægtiges
 - Når alle nationale titler er vundet siges jobbet op og det næste land i alfabetet erobres (Forhåbentlig vil de have mig, ved bare at søge job normalt)
 - Formegentlig flere som jeg på stående fod har glemt
 - Held og lykke; Du får brug for det!


Hold
Argentina
 - Club Sportivo Estudiantes de San Luis - 10/7 2017 til 3/2 2018
 - Arsenal de Sarandí Fútbol Club - 18/12 2018


« Seneste Redigering: 25 Jan 2018, 16:24 af jepze » Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze - Verdensherredømmet
« Svar #1: 24 Jan 2018, 21:09 »



Så opnåede jeg første milepæl i dette save. Ikke mindre end 208 dage skulle der gå, før at jeg var ude af vagten igen. Det er ellers gået fremravende i klubben, hvor der ellers ikke har været en finger at sætte på spillet. Vi præsterede lige hvad jeg forventede, men modstanderne var bare bedre end os, og det gad bestyrelsen ikke at se mere på.

I anden sidste kamp, fik jeg opstillet et ultimatum af, at hvis jeg ikke gjorde det bedre i næste kamp, så vil du få en fyreseddel. Lige så snart at kampen endte 1-1, så var jeg sikker på, at jeg nok skulle forblive i stillingen som cheftræner for Club Sportivo Estudiantes de San Luis, men det mente bestyrelsen for klubben ikke...

Tja, der er ikke så meget andet af sige nu, end at jeg må på jagt efter et nyt job, og så må vi se hvad fremtiden bringer. Forhåbentligt bliver det et job, hvor jeg får lov til at blive i stillingen i mere end 208 dage. Dette vil jeg komme nærmere ind på, når dette er en realitet.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jepze - Verdensherredømmet
« Svar #2: 25 Jan 2018, 08:19 »

Skidt start Skuffet Men du må op på hesten igen!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze - Verdensherredømmet
« Svar #3: 25 Jan 2018, 16:24 »

Så skete det utænkelige. Jeg fandt mig et nyt job. Efter at jeg har gået arbejdsløs i næsten 1 år, så meldte en hold sig på banen, som jeg ikke havde regnet med. Alle deres favoritter til jobbet, ville ikke derhen, da det gik forfærdeligt for dem, så nu har de inviteret mig ind i klubben, så vil det forhåbentligt gå bedre end sidste klub. Holdet er...



Holdet er som nævnt ovenfor Arsenal de Sarandí, som er nedrykkere fra Primera Division i Argentina. Målet for denne sæson er også, at klubben skal tilbage til den bedste argentinske række igen. Dette er så det jeg skal formå, ellers kan jeg nok godt vinke farvel til dette job også. I sæsonoptakten er vi seedet til at blive nr. 3, med flere længder op til de to øverst seedede.



Efter 12 kampe er det stadig muligt at følge med toppen, men det kræver at holdet vil give sig 100 %, hvis vi skal have mulighed for at rykke op. Vi har et godt udgangspunkt frem mod vinterpausen. Her skal jeg så sætte mit præg på holdet, og forhåbentligt kan vi forstærke det, så vi kan blive en trussel for de andre titelkandidater.

Men først og fremmest, så er det vigtigt for mig, at jeg får noget personlig succes i klubben, som kan skabe en god bund for mig, til når jeg skal videre i min karriere. Det er også vigtigt, at jeg får mig nogle licenser, da det ikke var muligt i min gamle klub ;-)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jepze - Verdensherredømmet
« Svar #4: 28 Jan 2018, 09:09 »

Fedt at du også er med på denne "lille" udfordring! Opstemt Jo flere desto bedre!

Og lækker klub at være havnet i - der er kommet seriøst talent ud af Arsenal de Sarandi igennem årene! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010