home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2017
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2017  (Læst 4151 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Minimalistic 2017
« : 08 Jan 2018, 18:05 »

2016/17 – Boston Utd – National League North (1. sæson)
15. plads (9-5-10, 25-31, 32 point) – FYRET!


Er der stadig nogen der læser blogs her? Jeg faldt tilfældigvis over mine gamle Minimalistic-dokumenter, og fik minsandten lysten tilbage. Jeg kan se at jeg forsøgte mig med FM2014 uden at nå ret langt, så nu prøver jeg med FM2017. Lad os se hvor langt jeg kan nå inden det driver mig til vanvid igen.

Jeg kunne ikke lige finde en random team generator til FM17, så jeg valgte mit yndlingshold Boston United. Spået til en 4. plads af medierne gik det hverken værre eller bedre end at jeg blev fyret efter 24 kampe. Så er vi ligesom i gang.


FA Trophy 1. runde: Boston Utd 0-1e Brackley
FA Cup 4. kvalifikationsrunde (omkamp): Altrincham 2-0 Boston Utd


Kontekst: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=32906.0
Logged



Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #1: 08 Jan 2018, 18:30 »

Jeg kigger med! Opstemt Så har du da én læser. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #2: 08 Jan 2018, 18:36 »

2016/17 – Cefn Druids - Premier League (1. sæson)


Blot et par dage efter fyringen rykkede jeg til Cefn Druids i den walisiske Premier League. Her overtog jeg et hold der lå nr. 12 ud af 12 med 2 kampe tilbage - heldigvis var sæsonen ikke slut efter de 2 kampe, men ligaen blev delt i to.

Mod de øvrige 5 nedrykningskandidat er blev det til 7 sejre, 2 uafgjorte og blot ét nederlag, så vi undgik nedrykningen og endte på klubbens bedste placering nogensinde som nr. 8. I pokalturneringen nåede vi endda helt frem til semifinalen, som på trods af at have været foran to gange desværre blev tabt efter forlænget spilletid.


Welsh Cup semifinale: Rhyl e3-2 Cefn Druids



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #3: 13 Jan 2018, 00:24 »

2017/18 – Cefn Druids – Premier League (2. sæson)


Kampene mod TNS er altid bare et spørgsmål om hvor stort man taber, men udover det var det vel en godkendt sæson. I hvert fald den indledende del, hvor vi lå på en flot 2. plads da ligaen deltes i to. Som det ofte er tilfældet i FM kan det ændre sig meget hurtigt, og da vi skulle spille mod den øverste halvdel formåede vi kun at vinde én sølle kamp.

Det endte med en slutplacering som nr. 4, hvilket naturligvis endnu engang er ny klubrekord. Jeg havde besluttet mig for at sige op hvis vi ikke kom ud i Europa, men efter sejr i både semifinale og finale af playoff om de europæiske pladser – sidstnævnte efter straffespark – får vi alligevel et par kampe i europæisk regi. Jeg fik 4-5 uopfordrede jobtilbud i løbet af sæsonen, mest fra klubber i bunden af de laveste rækker i England, men også et fra Portadown, som lå nr. 1 i den næstbedste nordirske række. Alle blev dog afvist, men mon ikke jeg rykker videre senest efter den kommende sæson – jeg tror ikke der er så meget mere at komme efter i Cefn Druids.


Nathaniel MG Cup-finale: Cefn Druids 0-5 TNS
Welsh Cup-kvartfinale: Bala 3-0 Cefn Druids




Logged



mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #4: 13 Jan 2018, 06:10 »

Jeg kigger med!

EDIT: Da jeg selv havde et save med Wrexham var Cefn Druids min affiliate, så jeg fulgte ofte med i deres resultater og om hvordan mine udlånte talenter præsterede!
Logged

Thaurat al Shabab

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #5: 13 Jan 2018, 08:31 »

Jeg er også med ombord :-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2017
« Svar #6: 19 Jan 2018, 23:47 »

2018/19 – Cefn Druids – Premier League (3. sæson)


Efter en god sæson I FM følger ofte en dårlig. I hvert fald for mig. Blot én sejr i de første 8 kampe kunne det blive til, og efterhånden sad jeg efter hvert nederlag og tænkte at det nok var min sidste kamp i spidsen for Cefn Druids. Ikke desto mindre klarede jeg skærene indtil ligaen blev delt i to, ikke mindst pga. et lille formationsskifte som efterfølgende kun gav ét nederlag i 6 kampe, og vi endte ved delingen på en 9. plads.

Herefter stod den for anden sæson i træk på finale i den lille pokalturnering, og ligesom sidste år var modstanderne de altdominerende fra TNS. Sidst blev det til en afklapsning på 0-5, men efter 90 minutter holdt vi denne gang 0-0. Med to scoringer i de første 10 minutter af den forlængede spilletid var vi sensationelt foran 2-0, hvorefter vi naturligvis begik straffe og fik en spiller udvist. 2-1 på straffesparket og 2-2 et minut senere. Og så tabte vi selvfølgelig efter straffesparkskonkur rencen også. I den store pokalturnering løb vi ind i det velkendte fænomen at hold uden for ligaerne er uforholdsmæssigt stærke. Cups suck arse.

Med 2 sejre i de første 2 kampe i nedrykningsplayoffe n begyndte jeg at håbe på at jeg ville få resten af kampene i sæsonen, men nederlag hjemme mod Barry i næste kamp og jeg var fortid. Europa-eventyret blev i øvrigt et kort et af slagsen, da vi i 1. kvalifikationsrunde til Europa League trak Neftci fra Aserbajdsjan, som var store favoritter. Vi kom ellers foran 2-0 på udebane i den første kamp, men endte alligevel med at tabe 4-3. Vi var også foran 1-0 hjemme, men måtte nøjes med 1-1 og exit.

Nu gider jeg ikke Wales mere.



Nathaniel MG Cup-finale: Cefn Druids 2-2p TNS
Welsh Cup 3. runde: Afan Lido 3-0 Cefn Druids
Europa League 1. kvalifikationsrunde: Cefn Druids 4-5 Neftci agg. (1-1, 3-4)


Logged



Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010