home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  ACF Fiorentina
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: ACF Fiorentina  (Læst 7448 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
ACF Fiorentina
« : 02 Jan 2018, 08:55 »




ACF Fiorentina er en italiensk klub der til daglig spiller i den italienske Serie A. Klubben sluttede sidste år som nummer 8, og gik dermed lige præcis glip af Europæisk fodbold. Men klubben har masser af talent, bl.a. har man tre sønner af tidligere proffer rendende rundt i klubben, nemlig Federico Chiesa, Giovanni Simeone og Ianis Hagi... Sønner af Enrico, Diego og Gheorghe. Klubben er lidt et "Guldlok" hold, i den forstand at du har egentlig ikke et hold der fra start er klar til at udfordre de store kanoner, men mere et hold af fantastiske talenter der, hvis du kan holde på dem, kan udfordre verden inden for nogle år.

Fiorentina har vundet to italienske mesterskaber, seks pokaltitler, én supercoppa italiana og én pokalvindernes europacup. Mange husker måske at de gik fallit i 2001, røg ned i Serie C2 under navnet Florentia Viola, indtil man havde penge nok til at købe de originale navn tilbage. Allerede i 2004 vendte man tilbage til Serie A under navnet ACF Fiorentina.

Som sagt er det et virkelig spændende hold med masser af unge talenter, og det er i min optik muligt at nå den 7.plads der giver adgang til Europa League i første sæson. Du starter ikke med et kæmpe transfer- og løn-budget, men der er egentlig heller ikke brug for de store forstærkninger, med undtagelse af højrebacken. Du kan selvfølgelig sælge Chiesa, da storklubber er interesseret i ham fra start, men jeg anbefaler på det stærkeste at holde fast i ham. Er du opsat på at sælge, så vent til efter første sæson hvor hans værdi vil være mere end fordoblet.

Så tag fat i Fiorentina, og bring dem til deres rette storhed!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #1: 02 Jan 2018, 09:57 »




ACF Fiorentina er en italiensk klub der til daglig spiller i den italienske Serie A. Klubben sluttede sidste år som nummer 8, og gik dermed lige præcis glip af Europæisk fodbold. Men klubben har masser af talent, bl.a. har man tre sønner af tidligere proffer rendende rundt i klubben, nemlig Federico Chiesa, Giovanni Simeone og Ianis Hagi... Sønner af Enrico, Diego og Gheorghe. Klubben er lidt et "Guldlok" hold, i den forstand at du har egentlig ikke et hold der fra start er klar til at udfordre de store kanoner, men mere et hold af fantastiske talenter der, hvis du kan holde på dem, kan udfordre verden inden for nogle år.

Fiorentina har vundet to italienske mesterskaber, seks pokaltitler, én supercoppa italiana og én pokalvindernes europacup. Mange husker måske at de gik fallit i 2001, røg ned i Serie C2 under navnet Florentia Viola, indtil man havde penge nok til at købe de originale navn tilbage. Allerede i 2004 vendte man tilbage til Serie A under navnet ACF Fiorentina.

Som sagt er det et virkelig spændende hold med masser af unge talenter, og det er i min optik muligt at nå den 7.plads der giver adgang til Europa League i første sæson. Du starter ikke med et kæmpe transfer- og løn-budget, men der er egentlig heller ikke brug for de store forstærkninger, med undtagelse af højrebacken. Du kan selvfølgelig sælge Chiesa, da storklubber er interesseret i ham fra start, men jeg anbefaler på det stærkeste at holde fast i ham. Er du opsat på at sælge, så vent til efter første sæson hvor hans værdi vil være mere end fordoblet.

Så tag fat i Fiorentina, og bring dem til deres rette storhed!

Jeg har naturligvis haft et save med Fiorentina, grundet at jeg kender Martin Jørgensen. Jeg vandt mesterskabet 2 ud af de 3 første sæsoner og gik derfor hurtigt død i mit save. Havde ellers købt spændende spillere som bl.a. Locatelli, Donnarumma, Kean, Cutrone og Pinamonti. Det kan være, at jeg fortsætter min karriere med Fiorentina på et tidspunkt igen, men synes, at det er for nemt i den italienske liga, desværre..
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #2: 02 Jan 2018, 10:03 »

Tror da pokker med de spillere du har købt Wink
Så er det da klart at det er gået stærkt Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #3: 02 Jan 2018, 10:25 »

Tror da pokker med de spillere du har købt Wink
Så er det da klart at det er gået stærkt Tunge

Tjaa, det er en fantastisk klub, som jeg har et specielt forhold til grundet Martin Jørgensen. Jeg kunne naturligvis forsøge at vinde CL med klubben, men såvidt jeg husker fører jeg ligaen med omkring 20 point i den indeværende sæson. Jeg har det derfor som PSG, der udelukkende får modstand i CL.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #4: 02 Jan 2018, 10:48 »

Altså jeg vandt ikke mesterskabet i min første sæson (måske jeg bare er en dårligere manager), men nåede 6.pladsen og derfor en plads i Europa League. Mine eneste indkøb var Lucas Romero og Yuto Nagatomi (lejeaftale). I anden sæson ligger jeg pt. på en syvendeplads, mens jeg er gået videre fra EL gruppespillet. Så har ikke helt opnået din succes endnu.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #5: 02 Jan 2018, 11:02 »

Altså jeg vandt ikke mesterskabet i min første sæson (måske jeg bare er en dårligere manager), men nåede 6.pladsen og derfor en plads i Europa League. Mine eneste indkøb var Lucas Romero og Yuto Nagatomi (lejeaftale). I anden sæson ligger jeg pt. på en syvendeplads, mens jeg er gået videre fra EL gruppespillet. Så har ikke helt opnået din succes endnu.

Såvidt jeg husker, blev jeg nr. 3 i 1. sæson i et tæt kapløb med Inter og Juventus. Herefter har jeg domineret ligaen fuldstændigt i 2. og 3. sæson, hvor jeg vandt med omkring 20 point i begge sæsoner, mener jeg. Jeg starter op med et Everton-save nu her, men det kan være jeg genoptager mit save med Fiorentina på et tidspunkt.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #6: 02 Jan 2018, 11:17 »

Men kan godt følge dig mht den italienske liga... I mit tidligere Torino FC save slog jeg både Roma og Napoli ude, og førte ligaen efter 15 kampe med 14 sejre og 1 uafgjort. Og havde tænkt at det skulle være mit "langtids save"...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #7: 02 Jan 2018, 11:21 »

Men kan godt følge dig mht den italienske liga... I mit tidligere Torino FC save slog jeg både Roma og Napoli ude, og førte ligaen efter 15 kampe med 14 sejre og 1 uafgjort. Og havde tænkt at det skulle være mit "langtids save"...

Det samme havde jeg tænkt om mit save med Fiorentina.. Jeg er netop nu igang med et Everton-save, som skal være mit langvarige save, men vil da følge med i dit save undervejs her i tråden. Hvis jeg genoptager mit save med Fiorentina, skal jeg da nok bidrage lidt til tråden.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #8: 02 Jan 2018, 22:46 »

Jeg tænker bare at grunden til du blev så succesfuld så hurtigt, er pga. de spillere du har hentet... Altså forstå mig ret, jeg har også forsøgt at hente store navne, men ingen er interesseret. Men det er fint nok, jeg har det fint med at spille i Europa League de første par sæsoner.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #9: 02 Jan 2018, 23:31 »

Jeg tænker bare at grunden til du blev så succesfuld så hurtigt, er pga. de spillere du har hentet... Altså forstå mig ret, jeg har også forsøgt at hente store navne, men ingen er interesseret. Men det er fint nok, jeg har det fint med at spille i Europa League de første par sæsoner.

Ja, det er store navne, men da jeg hentede dem, var de jo blot store talenter, som jeg gav en masse spilletid. Så på daværende tidspunkt var de ikke forstærkninger til truppen. Jeg vil dog gerne følge med i dit save undervejs, hvis du opdaterer her i tråden.

Med hensyn til mit eget save med Everton, fører ligaen med 11 sejre og 1 uafgjort efter 12 kampe. Det bliver spændende, om jeg kan holde niveauet.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2018, 23:33 af DANzin22 » Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #10: 03 Jan 2018, 11:44 »

Tænker bare hvordan du fik Donnarumma til Fiorentina? Tunge
Eller var det storebroderen?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #11: 03 Jan 2018, 12:23 »

Tænker bare hvordan du fik Donnarumma til Fiorentina? Tunge
Eller var det storebroderen?

Det er Gianluigi Donnarumma.. Hentede ham bare efter 2. sæson - det var ikke det store problem Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #12: 03 Jan 2018, 12:45 »

Mærkeligt... oh well Tunge
Jeg har som sagt ikke den succes du har, men spiller da Europa League i sæson 2.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #13: 03 Jan 2018, 12:55 »

Mærkeligt... oh well Tunge
Jeg har som sagt ikke den succes du har, men spiller da Europa League i sæson 2.

Jeg er ærgerlig over, at det var så let, for havde ellers regnet med, at det skulle være mit langvarige save Ubeslutsom
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #14: 03 Jan 2018, 14:45 »

Ja, det er store navne, men da jeg hentede dem, var de jo blot store talenter, som jeg gav en masse spilletid. Så på daværende tidspunkt var de ikke forstærkninger til truppen. Jeg vil dog gerne følge med i dit save undervejs, hvis du opdaterer her i tråden.

Med hensyn til mit eget save med Everton, fører ligaen med 11 sejre og 1 uafgjort efter 12 kampe. Det bliver spændende, om jeg kan holde niveauet.

Og det har ikke ødelagt dit save, at dominere ligaen med Everton?  Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010