home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Min challenges, mesterskab i 7 lande...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min challenges, mesterskab i 7 lande...  (Læst 1908 gange)
Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Min challenges, mesterskab i 7 lande...
« : 19 Dec 2017, 20:12 »

Nu er jeg ikke den store taler… men jeg vil alligevel knyttet et par ord til den udfordring som jeg har fået af Sunbao.
Normalt er jeg mest til at spille med en klub og banke den op, så det er noget af en opgave jeg har foran mig:

Du har 25 år til at gennemføre projektet.
Grundet din hang til Johan Elmander, skal du altid spille med en svensk angriber i start 11’ern.
Elmander er en skøn person og derfor må vi i hans fodspor, vi skal derfor forsøge at bringe, Örgryte IS, Brøndby, Bolton, Toulouse, Feyenoord & Galatasaray til mesterskaber. Dog starter din karriere et helt andet sted nemlig på Island grundet din hang til Ayr. På Island skal guldet naturligvis også i hus.
Derpå skal du ud og forfølge mesterskaber i Elmanders lande allerhelst hos hans gamle hold. På Island starter du med det dårligst seedede hold i ligaen.
Challenge:
Star på Island med laveste manager rangering og erfaring, samt med det hold som har dårligste forventede placering.
Vind mesterskaber i Island, Sverige, Danmark, England, Holland & Tyrkiet.
Spil altid med en svensk angriber fra start.
Brug max 25 år.
Du må gerne tage andre hold i de nævnte lande som byder sig til så længe de er på forventet rangering under det hold du skulle havde haft.  Dog ryger der 2 år af den samlede spilletid til at nå mesterskaberne for hvert hold Elmander ikke har spillet for som du siger ja til.



Jeg er nu på 5. forsøg, de foregående har været elendige af den ene eller anden grund, men nu har jeg lagt en plan.. en god plan  Thumbs Up

Planen er, at efter mesterskabet på Island, så er det kun Tyrkiet, Holland og Sverige som jeg vil starte med at søge jobs i. Da både England, Frankrig og Danmark er for svære at komme til tops i, med de klubber som jeg med held kunne havne i. (I alle de spil jeg har haft gennem de sidste 2-3 år, der har FCK været nærmest urørlige)

For nu går det ganske godt, og jeg tror på at det er NU at jeg kan gennemføre min udfordring  Cool


Island:
Det er ubetinget det mest kedelige sted jeg har spillet: Møgklubber, elendige spillere og vitterlig ingen penge.. altså virkelig ingen penge. Så efter en ok 6.plads i første sæson, så hev jeg alt hvad jeg kunne få af lykkeriddere ind i troppen, og 3 gutter fra Brasilien og et par svenskere gjorde hele forskellen, jeg blev en sikker nr. 1 og kunne hermed begynde at pakke mine tasker.

Efter en 6-7 job interviews, fik jeg en overraskende god klub i Sverige.

Sverige:
Elfsborg var ikke tilfreds med at ligge nr. 5 efter ganske få runder og ansatte mig, hvorfor ved jeg ikke.. men jeg tog imod chancen med kyshånd. Jeg vandt mesterskabet i første hug, især takket været 2 nyindkøb i form ad Marc Dal Hende og Svenn Crone.. de var helt fantastiske!

Nå.. men videre nok engang, og denne gang var der bud fra Tyrkiet.

Tyrkiet:
En klub med 2 danskere i staben var min nye station, nemlig Osmanlispor med Andreas Maxsø og selveste Niklas Bendtner. Andreas har spillet rigtig godt, det samme kan jeg ikke sige om Bendtner, grundet reglen om at jeg altid skal starte med en svensker på toppen, så er det minimalt hvad han har spillet. Første sæson endte med en fin 7.plads og en hulens bunke penge, jeg havde et transferbudget på 131 mio. kr. Det er i øvrigt helt vildt, der er 34 runder i turneringen og man får sgu 2,15 mio. og 4.3 mio. for henholdsvis hver uafgjort og sejr man får.
Det undrer mig dog voldsomt hvad klubberne gør ved alle de penge, for kvaliteten er virkelig ringe, selv Besiktas, Fenerbache osv. har elendige trupper. Hvilket hjalp mig til at vinde mesterskabet foran Besiktas i 2.sæson. Bedste indkøb har været Lasse Vigen, Aboubakar Keita, Christophe Hérelle og en svensk angriber fra Malmö Teddy Bergqvist.

Så nu skal der søges klub på ny.

Tidsplanen:
Jeg har indtil år 2042 til at få vundet de ønskede mesterskaber, men det koster 2 år for hver klub som ikke er en af Elmanders tidligere, og hidtil har det kostet 4 år. Så pt. skal jeg være færdig inden år 2038 og i skrivnede stund er det sommeren 2021.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2018, 09:58 af Guti14 » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min challenges, mesterskab i 7 lande...
« Svar #1: 06 Jan 2018, 10:10 »

De HVIIIII...

Jeg fik ganske hurtigt job i AGF og det blev til en 7.plads det første år, og en ekstra bonus var kvalifikation til EL gruppespillet, hvor jeg trak Zenit, Everton og Club Brügge. Det endte dog med kun 3 point for en sejr over Zenit på hjemmebane og så ellers 5 gange nederlag.

Men, det som var fantastisk var at FCN rykkede ned, så jeg kunne samle Bartolec, Donyoh og Magnus Kofod Andersen op, for samlet 8,5 mio.
De var suveræne i min trup, sammen med Magnus Kastrup og Sebastian Hauser (Begge AGF talenter), var de med til at sikre mig mesterskabet, 1 point foran AaB og 3 point foran FCK (Eneste spiller de har tilbage i 2022 er Santander).

Så i gang med at søge jobs i England, Holland og Frankrig. Desværre gik det rigtig dårligt, først i Marts fik jeg et job i Nice. Vi endte som nr. 6 men er startet denne sæson virkelig dårligt. Så jeg frygter at der kommer en fyreseddel.
Hvis jeg bliver fyret, så må jeg nok kvitte denne challenge, selv om jeg normalt nægter at give op. Men den er simpelthen voldsomt svær, jeg er næsten tvunget til at få job i Feyenoord hvis det skal lykkes.

Selve udfordringen er skide sjov, men det er svært for mig, at kun have 2 år til at blive mester i hvert land :-)


Tidsplanen:
Jeg har indtil år 2042 til at få vundet de ønskede mesterskaber, men det koster 2 år for hver klub som ikke er en af Elmanders tidligere, og hidtil har det kostet 6 år. Så pt. skal jeg være færdig inden år 2036 og i skrivende stund er det sommeren 2024.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2018, 10:31 af Guti14 » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010