Veststar
|
|
Hej. Mit sprogelige er ikke godt nok til at lave en blog. Så jeg streamer år jeg spiller manager og i kan komme forbi. Jeg er i første sæson atm med brøndby og vi videre til gruppe spillet i europa cup https://www.twitch.tv/lejaytv/Kom og og hyge /lejaytv
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
HVIS du gerne ville have en "blog" på siden, kunne du jo lave det som en "Vlog" ? 
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Veststar
|
|
HVIS du gerne ville have en "blog" på siden, kunne du jo lave det som en "Vlog" ?  Det kunne være spændene. Det kunne godt være jeg skulle prøve det af her senere idag! Har du nogen ide om hvordan det skulle gøres?
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Jeg ville nok sætte små filmbider sammen, med det du syntes skulle være med, eksempelvis lodtrækninger kunne virke bedre på video, og så de bedste mål fra de vigtigste kampe både nederlag og sejr og så taktisk disposition ?  Tror ikke rigtig det er gjort før, så du har frit slag i bolledejen  men nok mellem 5-15 min video  EDIT: og så selvfølgelig speake ind over 
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Veststar
|
|
Jeg ville nok sætte små filmbider sammen, med det du syntes skulle være med, eksempelvis lodtrækninger kunne virke bedre på video, og så de bedste mål fra de vigtigste kampe både nederlag og sejr og så taktisk disposition ?  Tror ikke rigtig det er gjort før, så du har frit slag i bolledejen  men nok mellem 5-15 min video  EDIT: og så selvfølgelig speake ind over  Vi prøver det af når jeg lukker ned fra streamen senere idag  Kan man gå tilbage og se lodtrækninger?
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Vi prøver det af når jeg lukker ned fra streamen senere idag  Kan man gå tilbage og se lodtrækninger? Nej desværre ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Og så kunne du filme dig selv tage jakkesæt på og gøre dig klar til finaler og den slags! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Veststar
|
|
Og så kunne du filme dig selv tage jakkesæt på og gøre dig klar til finaler og den slags!  Det er lige i over kanten  Jeg er brøndby fan? Jeg har jokking bukser og en gammel slidt brøndby trøje  Jakkesæt har vi ikke på amar!
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Haha!  Okay så! Så må det jo være sådan i stedet for..  Det var ihvertfald en blog jeg ville følge! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veststar
|
|
Efter son livestream tråden ikke popper om nogen steder, så skriver jeg her!
Jeg er live igen og er nu halv vejs igennem sæsonen og videre i europa.
Jeg er live kom ind og værd med i chattem
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Det er ikke nødvendigt at skrive i begge tråde, hold dig venligst til den anden tråd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Fynbo - Tror i skal sikre at det anden tråd viser sig i "seneste aktive emner", ellers bliver det umuligt for andre at se Veststar og de andre streamer 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Den bliver vist i "Senest aktive forumemner" fordi den ligger i "Børnehaven"
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Ja det er min pointe - tror gerne streamerne vil have tråden flyttet De fleste skaber sig et overblik på toppen af siden og ikke i bunden:)
|
|
|
|
|
|
|
|