home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 196 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique Lyon  (Læst 4346 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Olympique Lyon
« : 01 Dec 2017, 10:11 »

Jeg er netop startet med denne fremragende franske klub. Det første delmål er naturligvis at vippe PSG og Monaco af tronen. Der kommer mere information senere, men min start i det franske må siges at være godkendt - 9 sejre og 1 nederlag i 10 kampe. Som det ligeledes fremgår af nedenstående screenshot har jeg 6 point i 3 kampe i Europa League, hvilket skyldes, at jeg stiller med reserver indtil knockout-runderne. Smiley


* Skærmbillede 2017-12-01 kl. 10.08.50.png (445,92 KB - hentet 167 gange.)
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #1: 14 Jan 2018, 14:39 »

Er der andre der spiller med Lyon? Er lige startet op med dem Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #2: 14 Jan 2018, 18:43 »

Er der andre der spiller med Lyon? Er lige startet op med dem Smiley

Brug Willem Geubbels på 1. holdet fra start! Han er et bæst!
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #3: 14 Jan 2018, 19:12 »

Tro mig har jeg gjort, han skiftedes om pladsen sammen med Mariano og Moussa Dembele. Ligger pt. nr.1 i første sæson efter 30 kampe spillet med 10 point ned til PSG, men oveni at jeg har gjort det godt, tror jeg mere det bunder ud i dem der har gjort det skidt. Har ihvertfald hverken tabt til Monaco eller PSG endnu i denne sæson, og mangler kun PSG hjemme nu. Tilgengæld røg jeg ud af Europa League lige efter gruppespillet. Ville egentlig høre hvordan andre har haft succes med Fekir? Har godt nok fået gang i ham nu, men i starten havde han mange dårlige kampe på den offensive midt som fremskudt playmaker.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #4: 14 Jan 2018, 20:15 »

Tro mig har jeg gjort, han skiftedes om pladsen sammen med Mariano og Moussa Dembele. Ligger pt. nr.1 i første sæson efter 30 kampe spillet med 10 point ned til PSG, men oveni at jeg har gjort det godt, tror jeg mere det bunder ud i dem der har gjort det skidt. Har ihvertfald hverken tabt til Monaco eller PSG endnu i denne sæson, og mangler kun PSG hjemme nu. Tilgengæld røg jeg ud af Europa League lige efter gruppespillet. Ville egentlig høre hvordan andre har haft succes med Fekir? Har godt nok fået gang i ham nu, men i starten havde han mange dårlige kampe på den offensive midt som fremskudt playmaker.

Uden at kunne se tabellen, lyder det også som om, at PSG og Monaco har haft en forfærdelig sæson. Har aldrig hørt om, at de skulle fejle så meget, men det er jo kun godt.
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #5: 14 Jan 2018, 20:38 »


Hvis jeg vinder den kamp jeg er igang med bliver jeg mestre mere end bare overbevisende Opstemt
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #6: 14 Jan 2018, 21:00 »


Hvis jeg vinder den kamp jeg er igang med bliver jeg mestre mere end bare overbevisende Opstemt

Tillykke! Det er dog også mere end utroligt, at PSG og Monaco har haft så dårlig en sæson. Det har jeg aldrig oplevet.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #7: 23 Jan 2018, 07:12 »


Hvis jeg vinder den kamp jeg er igang med bliver jeg mestre mere end bare overbevisende Opstemt

Hvilken taktik brugte du med Lyon? Smiley
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #8: 23 Jan 2018, 07:57 »

Har lavet min egen taktik, og så har jeg lavet lidt om på taktikken når jeg engang har følt for det. Kan uploade den, eller bare sende nogle SS


Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #9: 23 Jan 2018, 08:02 »

Har lavet min egen taktik, og så har jeg lavet lidt om på taktikken når jeg engang har følt for det. Kan uploade den, eller bare sende nogle SS




Den ser rigtig spændende ud! Du må da meget gerne uploade den, hvis det er? Men lukker du ikke ret mange mål ind, når du spiller du offensivt? Smiley
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #10: 23 Jan 2018, 08:23 »



Ikke mere end normalt, men det kunne godt gøre bedre, det er også hvad jeg prøver at arbejde med nu, da målene ihvertfald ikke mangler Opstemt Uploader lige taktikken senere
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010