home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  L'ascesa delle Streghe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: L'ascesa delle Streghe  (Læst 21685 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #30: 17 Dec 2017, 18:07 »

Haha!! Opstemt Klasselæsning!! Opstemt Din måde at lave billeder på er helt vildt uovertruffen! Det er for fed en blog du har gang i her! Og tillykke med sæsonens resultat! Smiley Genialt!

Jeg bukker mig dybt i støvet, og tager en slurk af min whisky! Smiley Tusind tak
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #31: 20 Dec 2017, 12:27 »



9|Sæsonafslutning
Der var nu gået lidt tid siden han havde dummet sig, og nu var han ikke længere sikker på han havde dummet sig. Pigen han havde været sammen med var som forvandlet. Åbenbart var hun meget nervøs - nu snakkede hun løs, og havde tilbudt ekstra italiensk undervisning, så han også fik lært slang osv. Måske var hun ikke så tosset alligevel?

Spillerstatistik (min 5 kampe):
Gns. bedømmelse:
M. Kanouté - 7.44
D. Cataldi - 7.22
P. Iemello - 7.15
A. Ciciretti - 7.14
Mål scoret:
M. Coda - 12
P. Iemello - 11
A. Ciciretti - 10
G. Puscas - 4
Assists:
A. Ciciretti - 9
G. Puscas - 6
P. Iemello - 6
A. Diamanti - 5
Junker sad nu i et fly. Han havde givet sig selv en uges fri, og den ville han benytte i Danmark. Der var også noget fødselsdag han ville være med til, nu hvor han havde måtte melde afbud til næsten alle de andre. Han følte at han godt kunne tillade sig, og klubben havde da også hurtigt spurgt om han ikke ville have flere feriedage. Tilbuddet var fristene, men efter overlevelsen var sikret og sæsonen nu var slut, så var arbejdet langt fra færdigt. Holdet havde 9 lejede spillere, der skulle erstattes. Dog havde mange købsoptioner, men han var ikke sikker på han havde økonomien til at anskaffe dem alle. Nogle enkelte ville han da nok beholde, men han havde ikke besluttet sig endnu for hvem. Der havde helt sikkert været nogle gode præsentationer imellem.

Oveni de lejede spillere, så manglede der kvalitet og bredde stort set over hele truppen. Junker skulle bruge noget magisk for at fylde hele holdet ud, og forhåbentlig skabe et stærkere mandskab. En ting var helt sikkert. Den defensive del af midtbanen samt det centrale forsvar skulle bestemt forstærkes. Lidt bedre kanter var også på plads, og et par nye backups til backerne. En ny målmand... gud det var jo et helt hold. En ekstra angriber var han også nødsaget til at hente, men han håbede på at kunne leje en del spillere hist og her ligesom i år. Han ville bestemt også kigge på det frie marked. Økonomien var stadig ikke på toppen, så mange penge kunne der ikke blive i transfervinduet.


Mod de store drenge (samlet):
Benevento v. Juventus : 1 - 2
Inter v. Benevento : 2 - 0
Benevento v. Lazio : 1 - 1
Benevento v. Milan : 1 - 1
Roma v. Benevento : 3 - 2
Beneveto v. Napoli : 1 - 2
Juventus v. Benevento : 2 - 2
Benevento v. Inter : 1 - 2
Lazio v. Benevento : 2 - 2
Milan v. Benevento : 0 - 3
Benevento v. Roma : 3 - 2
Napoli v. Benevento : 5 - 1
Junker havde forhørt sig om faciliteterne kunne forbedres, og der fik han et nej. Han havde dog håbet, at med overlevelsen hjemme, at de ville gå med til styrke klubbens infrastruktur. Stadionnet var han godt klar over der ikke kunne pilles ved. med 48% af pladserne gennemsnitligt fyldt ud, var der simpelthen ikke nok efterspørgsel til at udvide. Her var han egentlig også lidt ligeglad. Det primære var træningsfaciliteter ne. Hvis han kunne få dem op i en bestemt kvalitet, kunne han måske lokke flere spillere til, foruden at gøre dem han allerede havde i truppen bedre.

Det var dog tid at gøre status over sæsonen. Juventus var som forventet løbet overbevisende med mesterskabet. De havde været alt for stærke, og selvom Lazio i et stykke tid hang på, så var de i sidste ende ikke skarpe nok til at vippe den gamle dame af tronen. 86 point - 25 sejre og 11 uafgjorte - havde været nok til sejre i Italien. De resterende kontinentale pladser var fordelt til Lazio, Napoli og Atalanta der skulle følge Juve ind i Champions League, hvorimod Inter, Roma og Milan måtte nøjes med Europa League. Bestyrelserne i Roma og Milan havde ikke været tilfredse, og de ledte nu efter en ny manager. Benevento havde for en kort stund sniffet til europa league, men havde mødt hård modstand de sidste kampe og var endt på 10'ende pladsen. Dette havde resulteret i den fantastiske pris som Årets Klub! Længere nede i tabellen blev det en forfærdelig sæson for Spal, Sampdoria og Crotone, der måtte tage turen ned i Serie B. Crotone var nok mest ærgelig, fordi de havde 1 point op, og en chance for at overleve i sidste runde. Havde det ikke været for et sent udlignende mål fra Cagliari, så var de overlevet. Det var primært her Junker kiggede hen. For med nedrykning, kunne der være der kom billige spillere på markedet - nogen som han kunne fiske op!

Han lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene. Plads var der rigeligt af på første klasse og drikkevarerne var gratis. Han var træt. Det havde været en hård sæson, men han kunne alligevel ikke lade være med at smile når han tænkte på det. Det havde virkelig også været sjovt. Der havde været mange tider med sure spillere, dårlige resultater, manglende opbakning og generel dårlig stemning. Men der havde været ligesåmange jubelsang i omklædningen, grin og drillerier til træningen og fantastisk humør overalt han bevægede sig. Der var ingen tvivl om han var blevet forelsket i den lille by. Han havde allerede besluttet sig, at hvis han nogensinde skulle finde et andet job, var det uden for Italiens grænser, for være andetsteds end Benevento var ikke muligt!


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #32: 28 Dec 2017, 20:25 »



10|Næste sæson kalder
Venskabskampene var overstået. Transfer vinduet var ligeledes ved at være afsluttet, og Benevento var ved at gøre de sidste ting klar til endnu en sæson i den bedste italienske række. Klokken var efterhånden mange, og Junker sad på sit kontor med nogle småting han ville have færdig inden han tog hjem. Der var nogle rapporter der skulle kigges igennem, et par mails der skulle svares og egentlig gad han ikke mere. Det havde været et udmagrende vindue, og han følte sig godt og grundig brugt. Hans veninde, eller hvad man kaldte deres forhold, havde krævet en del tid. Ufatteligt at sådanne væsener skulle være så krævende. Derimod havde klubben også krævet en enorm indsats. Fordi der var spillere der skulle erstattes og et nyt hold der skulle bygges op. Arbejdet med holdet var så småt lukket, men der kunne stadig ske nogle ændringer. Han håbede ligeledes at skille sig af med 2, så han fik løst registreringsproble met.


Transfers:
Ind:
Ledian Memushaj - 6 mio kr.
Ezequiel Rescaldani - 3 mio kr.
Isaac Cofie - Fri
Simone Pasa - Fri
Hicham Khaloua - 10 mio kr.
Krystian Bielik - leje
Gorka Iraizoz - Fri
Federico Peluso - Fri
Kenneth Omeruo - Leje
Kenedy - Leje
Ud:
Enrico Brignola -  3.25 mio kr.
Uden nogle spillere af egen avl i truppen, og dem han kunne finde var bestemt ikke af Serie A kvalitet, lå der jo et problem. Han skulle have 4 pladser frigjort, for at kune registrere hans ønskede trup. Derudover var der nogle ikke eu spillere der også skulle være plads til. Resultatet af dette var et ungt hold. Langt størstedelen var under 30, og nogle var helt ned omkring 20. De skulle ikke registreres så dem havde han været nødsaget til at kigge mest efter. Og med 35 mil på kontoen som udgangspunkt, havde han ikke haft det helt store råderum heller. Så det havde været noget af en opgave.

Venskabskampe:
Pescara v. Benevento : 1 - 4
Lupa Roma v. Benevento : 0 - 5
Benevento v. Roma : 1 - 1
GD Braganca v. Benvento : 0 - 3
UD Logrones v. Benevento : 1 - 3
Han lænte sig tilbage i stolen. Tanker flød hurtigt rundt. Hans fornemme ferie i Columbia kom hurtigt ind på nethinden. Nogle af de damer han havde set... mums! Det havde været 14 utrolige dage, med oplevelser han aldrig ville glemme. "NEJ BO!... Ikke flere overspringshandling er! Du har et arbejde der skal udføres." Hans fokus flyttede sig tilbage på papirerne foran ham. Han vidste ikke rigtig hvor han skulle starte. Der var nogle rapporter fra spejderne der var interesserende, fordi han manglede måske en enkelt eller to spillere endnu. Taktisk rapport, hold gennemgang, møder og pis og papir. Bare han dog snart kunne komme igang med ordentlig fodbold!

Dyb indåndning. Junker lænte sig tilbage i stolen. Der var stadig småting der skulle laves, men nu gad han ikke mere i aften. Klokken var også omkring midnat og han havde en travl dag foran sig i morgen. Han skulle blandt andet lige hente en flaske whisky, for den han havde derhjemme var tom. Taktikken skulle også lige finpudses for sidste gang. Den havde dog skaffet gode resultat i træningskampen, men den skulle også være klar når Juventus kom på besøg. Mens han trissede hjem en flot sommernat, gik der spændte følelser rundt i kroppen. Det var en ny sæson, nye hold med nye spillere og nye managere. Hvad kunne han så udrette i år? Turde man drømme om europæisk fodbold?

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #33: 03 Jan 2018, 20:00 »



11|Frustrationen melder sig
Efterhånden havde var sæsonens rutine ved at sætte ind. Spillerne havde fundet ind i en rytme igen, og var tilfredse. Der var da heller ikke noget at ikke være tilfreds over.. 7 kampe inde i sæsonen havde kastet hele 16 point af sig, nok til en nuværende anden plads i ligaen. Det var dog værd at bide mærke i at Benevento endnu ikke havde mødt noget udover Atalanta og Torino som var over 10'ende pladsen. Forud ventede stadigvæk de store drenge, og selvom ikke alle spillede op til dåd, kunne de uden tvivl levere en bedre indsats end de modstandere han havde mødt indtil nu.


Kampene:
Sassuolo v. Benvento : 3 - 4
Benevento v. Frosinone Calcio : 2 - 0
Verona v. Benevento : 1 - 1
Benevento v. Torino : 2 - 0
Bologna v. Benevento : 1 - 5
Benevento v. Atalanta : 0  - 1
Spezia Calcio v. Benevento : 0 - 1
Til trods for denne fine placering, var Junker irriteret. Måske nærmere direkte utilfreds. Han følte sig på ingen måde værdsat af bestyrelsen, som netop havde forlangt at han skulle efterleve en ny filosofi. "Hvem der end havde givet dem idéen burde henrettes!" havde han hidsigt skrålet ud i lejligheden efter opkaldet. Benevento ville nu forsøge at udvikle talenter! Hvis så klubben var i stand til dette var da ok, men faciliteterne var jo ikke derefter. Junker havde efterhånden haft flere møder om at opgradere klubbens infrastruktur, men var gang på gang blevet afvist at dette ikke var nødvendigt. Ikke nødvendigt!? Klubben kunne jo ikke engang producere spillere på superliga niveau. Ej heller da han havde forhørt sig efter den nye filosofi, var de til at tale med. Det virkede som om de var tilfredse. De manglede helt klart ambition!

Så hvad kunne han gøre? Han havde efterhånden tømt en flaske whisky blot i frustation. Han var sur og utilfreds. Selvom klubben lå hvor den gjorde i ligaen, var vatnissernes manglende ambition ødelæggende, og ville helt klart hindre ham i fremtiden. Ude i køkkenet rumstede der nogen. Pigen, Gabriella, han tidligere havde hygget sig med, var efterhånden blevet fast inventar i hans liv. Hun var en helt anden nu. Langt fra så sky og genert og meget mere passion, netop som han forventede sig af en italiener. Han var også ved at blive ret så glad for hende. Endnu var de ikke flyttet sammen, men mon ikke det skete på et tidspunkt?


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #34: 07 Jan 2018, 15:27 »



12|Når 18 bliver til 19
Året var snært ved at være gået. Vi nærmer os under alle omstændigheder hastigt. Junker havde i den seneste tid slæbt møbler frem og tilbage, op og ned og rykket dem rundt. Han havde besluttet sig for at flytte sammen med Gabriella. Hvordan kunne en enkelt kvinde have så mange ting og sager, som i hans øjne nærmest gyselige? Men de var åbenbart bedre end hans møbler, så derfor havde han også båret hans kvalitetvarer ned i en boks han havde lejet. Hendes forældre havde været som generaler der kommanderede deres folk til slagtebænken. Det var utroligt - "måske var det her en fejltagelse?" havde han tænkt. Men som ugen var gået var damen efterhånden på plads. Alle de finurlige genstande og møbler var blevet placeret, og i hans optik lignede hans lejlighed nu en isenkramsforhandler . Sengen havde han dog forlangt at beholde, fordi den var så mange gange bedre og større end hendes. Han skulle dælme have sin søvn!


Mod de store drenge:
Benvento v. Atalanta : 0 - 1
Benevento v. Fiorentina : 0 - 2
Inter v. Benvento : 3 - 1
Benvento v. Lazio : 2 - 3
Benevento v. Juventus : 0 - 0
I al ærlighed, havde Junker nydt det. Få fokus fjernet fra fodbolden lidt. Det var en mærkelig sæson der blev spillet rundt omkring. Jobs var der ufatteligt mange at få fingre i og han ventede da også bare at blive indkaldt til et interview. Forskellige hold blandede sig i toppen af de forskellige ligaer, hold som man ikke forventede. I Italien var de store drenge skuffende. Roma havde allerede skiftet manager, ligeledes havde Inter. Det var kun Juventus, Lazio og Atalanta der leverede som i sidste sæson. Fiorentina havde kun lige og lige overlevet, og førte nu ligaen. Hold spillede underligt og der var undelige resultater - Hvad var det for en kaotisk situation han befandt sig? Juventus havde f.eks. vundet 4 - 0 over Real Madrid for så at tabe 0 - 8 til Atalanta på hjemmebane kampen efter. Altså hvad? Junker havde nær slugt kaffekoppen da han læste resultatet.

For Benevento var tingene dog gudskelov mindre svingende. Takket være nogle super præstationer, rimeligt let program, svingende klubber omkring sig og lidt held, lå de lige undenfor pladserne til Europa. Junker drømte naturligvis om at komme så langt, men vidste også at det ville være alt for tidligt for klubben at skulle spille internationale kampe. Det var den simpelthen ikke stor nok til. Og med den bestyrelse, der stadig ikke ville hjælpe ham med at forbedre faciliteterne, var han også i tvivl om det overhovedet var muligt. Der skulle nok mere tid og mere stabiltet til før de begyndte at røre på sig. Hans første job var at etablere dem i Serie A, så kunne man kigge langsigtet bagefter. Men som tingene skred fremad, så det lovende ud!

Junker sank sammen i sengen. Han var fuldstændig færdig. Stole, bore, skamler, kasser og utallige andre tung ting var blevet flyttet ind i lejligheden. Hans arme måtte være blevet 5 - 10 cm længere, mindst! Totalt udkørt lå han bare på sengen, og var da også ufatteligt tæt på at falde i søvn, indtil kæresten kom ind i værelset. "Du ligner en der kunne bruge lidt omsorg. Skulle jeg ikke give dig en massage, og se hvad der sker?". Den bedste nyhed hele dagen! Kroppen knagede da han rullede sig om på maven og begyndte at tage tøget af. Dette her lovede godt!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #35: 07 Jan 2018, 15:28 »

Bare så i alle er klar over det - jeg har besluttet mig at skifte størrelse på min tekst. Det er mere fordi jeg blev træt af hvor store opdateringer så ud. Jeg er klar over det, så i behøver ikke kommentere "det her ser anderledes ud" Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #36: 12 Jan 2018, 13:02 »



13|Kan klubben levere efter bestyrelsens ønsker
Julen var kommet og gået. Transfervinduet var kommet og gået. Junker havde knap nok bemærket det. Presset på ham var efterhånden blevet stort. Gabriella havde forsøgt alt hvad hun kunne for at hjælpe, men ligelidt havde det hjulpet. Han var bare sunket dybere og dybere ned i arbejdet som nu hang ham om halsen. Han ville else at tage med hjem til Gabriellas mor og få noget super god mad og god vin, men han kunne ikke trække sig væk. Han arbejdede snart i døgndrift.

Mod de store drenge:
Benvento v. Napoli : 2 - 1
Milan v. Benevento : 2 - 0
Benevento v. Roma : 1 - 1
Napoli v. Benevento : 2 - 0 (cup)
Atalanta v. Benevento : 2 - 1
Benevento v. Fiorentina : 1 - 1
Bestyrelsen i klubben lagde pres på. Deres filosofi om at udvikle talenter var nærmest overskyggende. Han havde tidligere på ugen været til møde med dem, hvor de igen havde afvist at putte flere penge i klubben. Junker havde tændt af, og havde rasende fortalt dem hvor landet lå. Desuden havde han i hans vrede lækket det til medierne - hvilket uden tvivl var en fejl. Det hjalp ham under alle omstændigheder ikke, og dagen efter stod han skoleret mens hans bestyrelse fortalte hvordan det kom til at gå fremadrettet. Var Benevento virkelig det sted han ønskede at være?

Fodbolden forløb ganske fornuftigt. Klubben havde 17 point ned til nedrykningsstregen, og den tætte liga gjorde at der kun var 5 point op til europæisk fodbold. De store drenge i ligaen var ved at finde formen. Juventus, der på et tidspunkt var 12 point foran alle andre, var dog begyndt at svinge. Det betød at Fiorentina havde kunne hente dem, og faktisk gå forbi dem med 4 point i jagten på titlen. Det var dog en tæt top. I kampen på overlevelse eller om europæisk deltagelse - Junker vidste ikke helt hvad han gik efter - havde han været ude og bruge lidt penge. Der var hentet et angriber talent fra østrig ind, som skulle afløse Coda der var langtidsskadet. Knægten hed Nicolas Meister, og bugnede af talent. Han var desuden med en pris på 20 mil, blevet klubbens dyreste nogensinde. På midtbanen var den defensive opgave ikke løst endnu, så Junker var gået ud og brugt penge på en ny spiller i den rolle. Med international erfaring fra landsholdet, var han sikker på Oscar Lewicki kunne løse opgaven. Ellers var truppen den samme han lagde ud med. Han gik en spændende sommer i møde igen!

Junker lagde hovedet på bordet. Det tog ham ikke lang tid at falde i søvn. Lige inden styrtede en del tanker rundt i hovedet på ham. Endnu en nat på kontoret. Endnu en opslidende dag, der mentalt havde tappet hans energi. Den lorte bestyrelse var efterhånden ved at blive hans værste fjende. Men der var også andre problemer. Klubben kunne knap nok fylde 50% af stadionnet til kampe, selv mod de store drenge. Det betød klubbens økonomi ikke voksede hurtigt, og i takt med at flere af spillerne forlangte større lønninger gik det dog kun en vej. Han var ikke sikker på at han kunne magte opgaven ret længere, men det måtte tiden vise. Tankerne flød ud i et, i takt med han faldt dybere og dybere i søvn.

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #37: 14 Jan 2018, 17:19 »



13|Fortsætter mareridtet?
Junker sad i et fly. Ved siden af ham sad Gabriella. Lige nu var de på vej til New York hvor de skulle hygge et par dage, før turen gid videre til Hawaii. Flyet var ikke langt fra at lande, og junker sov stadig trygt, som han havde gjort det lige siden de forlod lufthavnen i Rom. Der var ingen tvivl om den seneste tid havde trukket tænder ud, med bestyrelsen og alt muligt andet gøgl. Junker var træt og havde virkelig brug for afslapning og ferie. Han havde strengt fået besked på at lade sin telefon og computer blive hjemme de næste 14 dage. Mod sin gode vilje, havde han efterladt sine assistenter med ansvaret. Man kunne dog få fat på ham hvis man ville, men det gik gennem Gabriella så det skulle nok virkelig være vigtigt

Mod de store drenge:
Benevento v. Inter : 1 - 3
Lazio v. Benevento : 1 - 2
Napoli v. Benevento : 1 - 2
Benevento v. Milan : 1 - 4
Juventus v. Benevento : 1 - 2
Roma v. Benevento : 3 - 4
Netop som han vågnede dukkede betonjunglen frem. Aftensolen fangede mange af de nærmest dæmonske mastodonter, der med ild i øjnene skinnede tilbage og fortalte at her var fare på færde. Junker havde aldrig rigtig brudt sig om storbyer. Der var noget brutalt over dem. Alle sammen havde tralvt med at nå ting, og alle sammen værnede om sig selv, hvilket ofte kom på bekostning af andre. Det var virkelig jungleloven der galt her. Med alt det tempo han netop havde været igennem så han virkelig frem til ren afslapning, dykning og bare fornøjelse på strandende på Hawaii.
Spillerstatistik (min 5 kampe)
Mål scoret:
E. Rescaldani - 17
A. Ciciretti - 16
M. Coda - 8
Assists:
E. Rescaldani - 10
A. Ciciretti - 7
G. Letizia - 7
Gns. bedøm.:
M. Coda - 7.35
A. Ciciretti - 7.32
E. Rescaldani - 7.30
Årets spiller:
1. A. Ciciretti (36%)
2. E. Rescaldani (34%)
3. N. Krsticic (22%)

Sæsonen var forbi. Alle kampene var spillet. Junker havde overlevet presset fra bestyrelsen og havde bragt Benevento frem til en 12 plads. Lidt dårlige end sidste år, men med den nøjagtigt samme point høst. Sæsonen havde faktisk været virkelig mærkelig. I den første halvdel havde de store hold underpræsteret, hvilket blandt andet betød nogle små hold kunne leje med i toppen. En af disse hold var Fiorentina. En historisk klub, men også en klub der lå lige udenfor hvad man ville betragte som de etablere storhold i Italien. Måske skulle de ændre sig i fremtiden, fordi med fremragende spil havde de sikret at Serie A, for første gang siden 10/11, havde fået en ny mester. Juventus var slået af tronen for denne stund og trofæet var på vej til Firenze, som var en by Junker havde rigtig meget tilovers for.

Junker havde den sidste halvdel virkelig kæmpet med bestyrelsen. Han havde desværre gået til medierne med deres uvillighed til at forbedre klubben, hvilket ikke havde hjulpet hans sag. Han havde været forberedt på at blive fyret efter sæsonen, så de kunne finde en de bedre kunne kontrollere. Spillerne havde dog været på hans side, og havde støttet ham igennem det hele. Nu lignede det at han så småt kunne se ændringer i fremtiden. Efter at have været til en samtale med repræsentanter fra Milan, om et muligt job, havde han været til en snak om filosofien i klubben. Det havde været givende i den forstand at der i et roligt toneleje var kommet alle kortene på bordet. Bestyrelsen forstod ham nu bedre, og det ville blive spændende at hvad fremtiden bragte. Det umiddelbart største problem, som alle parter var enige om, var dog at kun 43% af stadionet var fyldt. De måtte arbejde på at få flere tilskuer til så økonomien kunne vokse.

Junker gik et spændende vindue i møde. Der var mange ting der skulle justeres. Men først skulle han slappe af. Det havde taget lidt tid, men lige nu lå han i sende på hotellet. Gabriella var lige gået i bad, og han begyndte så småt at døse hen. Tanker var ikke engang på fodbold, hvilket var en kærkommen sjældenhed i den sidste tid. Ferien kaldte så han med fornyet energi kunne gå efter mere i næste sæson!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #38: 18 Jan 2018, 07:48 »

Den hastighed som de tidligere opslag er kommet med (som også har været lidt langsom) bliver nu lidt længere, fordi jeg har fået en praktikplads og er nu væk fra omkring 9 - 17 Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #39: 21 Jan 2018, 18:20 »



13|Ny sæson, ny energi og nyt hold!
Junker var kommet tilbage fra ferien med fornyet energi. Han havde virkelig haft behov for at slappe af. Den sidste halvdel af sæson havde tærret kraftigt på hans ressourcer, og selv ikke en kælende Gabriella kunne hjælpe ham. Hun havde forsøgt med liv og sjæl at give ham energi og støtte ham, og for dette skulle hun belønnes! Det var hurtigt, men junker havde besluttet at han ville fri på Hawaii. Det havde han gjort, hun havde sagt ja og om natten havde de fejret det med dans på barer og til sidst på lagenet. Han måtte erkende at han var væk i hende, og at med hende ved hans side kunne han nå alt! Hun var helt tosset med fodbold, eller var i hvert fald blevet det i løbet af den tid de havde været sammen, fordi hvis der ikke var en skærm med fodbold på i hjemmet, så var der noget galt.

Transfers:
Ind:
Martin Andreev - Fri
Lamine Fomba - Fri
Luca Rizzo - Fri
Jonjoe Kenny - Fri
Simone Colombi - 32 mio. kr
Antonio Boccaamo - Fri
Emmanuel Chidi - 3.75 mio. kr
Camillo Ciano - 15 mio. kr
Erick Cabaco - 22 mio. kr
Juan Foyth - Leje
Kevin Bonifazi - Fri
Maximiliano Olivera - 6 mio. kr

Samlet: 80 Mio. kr

Ud:
Raman Chibsah - 25 mio. kr
Fabio Lucioni - 3 mio. kr
Ledian Memushaj - 8.75 mio. kr
Massimo Coda - 30 mio. kr
Vic Belec - 2.45 mio. kr

Samlet: 70 Mio. Kr
Fodbolden i Benevento var mærkelig. Sidste sæson havde bestyrelsen været utålmodige og umulige at arbejde med, men med et var dette ændret. De havde måske indset hvor vigtig Junker var for klubben. Tidligere på sommeren havde han haft samtale med Milan. De havde underpræsteret og med deres mandskab skulle de mere. Junker havde kraftigt overvejet om det var det rigtige, at stikke halen mellem benene og løbe? Det var dog aldrig kommet dertil, for inden han kunne tage en beslutning skulle han diskutere klubbens filosofi. Han havde ikke forsøgt at ændre deres filosfi, men havde krævet at få faciliteterne forbedret mod han trak sin kandidatur hos Milan. Sagt og gjort, og nu var arbejdet i fuld gang på både ungdoms- og træningsfaciliteter ne. Derudover var han et par uger senere vendt tilbage i håb om at få forbedret rekrutteringen af talenter og her var de også gået med. Ikke længere afvisninger, men mere arbejdsomme. Han krydsede fingre for at det måtte fortsætte


Venskabskampe
Pro Vercelli v. Benevento : 0 - 1
ACR. Messina v. Benevento : 0 - 3
Piacenza Calcio v. Benevento : 1 - 1
Como v. Benevento : 0 - 0
Lumezzane v. Benevento : 0 - 4
Benevento v. Real Betis : 2 - 0
Sommeren havde også budt på heftigt transfer aktivitet. Kvaliteten i truppen var for ringe, specielt i forsvaret. Han havde forsøgt at købe nogle af de lejede spillere, men enten ville de ikke eller fremsatte de et alt for højt lønkrav. Til trods for at klubben skulle begynde sin tredje sæson i Serie A, var der ikke mange tilskuer og resultatet deraf var en svagt voksende økonomi. Han havde solgt nogle spillere for at hjælpe på problemet, men fremfor at så leje nogle retur, havde han brugt de penge på erstatninger. Han havde ikke styrken til at være med i kapløbet om de store handler.
De fleste af de spillere der var blevet hentet var til forsvaret. Han lukkede alt for mange mål ind. Sidste sæson havde han lavet 59. men lukket 55 ind. Af holdene i top 12 var Benevento klart den svageste defensivt. En ny målmand, nye centrale forsvarsspillere og et bar bedre og yngre backups til backerne havde været prioriteringerne, og de var blevet opfyldt.

Der var også blevet kigget efter talenter, og ligeledes her var det lykkes ham at hente er pat stykke. Junker håbede på at han med tiden kunne få udviklet klubbens infrastruktur sådan så klubben lavede egne talenter. Der var et par dygtige unge spillere nu i klubben. Nogen der skulle arbejdes på at få gjort til fremtidens bærende kræfter.
Selvom der havde været mange indkøb, havde det ikke været de bærende kræfter der havde forladt klubben. En enkelt i form af Coda kunne måske pointeres, men efter en alvorlig langtidsskade kunne han ikke præstere, og eftersom han havde talenter liggende i kulissen var han blevet solgt. Han havde forventet at der ligeledes var kommet nogen efter Ciciretti og Rescaldani, klubbens profiler den seneste sæson, men ingen. Han krydsede fingre for at de ville blive i en del tid endnu, fordi så var der helt sikkert nogen han kunne bygge holdet op omkring!

Alt i alt en tralv, men også super fed sommer. Han sad nu tilbage i på kontoret og lagde det sidste touch på dagens arbejde. Der var ca. en uge til sæsonstart i ligaen. Ved siden af ham stod hans trofaste følgesven. Whiskyen havde været gemt væk i en rum tid, men var nu atter fundet frem igen. Han havde ikke turde drikke sidste sæson fordi han var bange for det kunne falde sammen for ham. Nu lod der til at være ro på igen, så hans gamle ven var kommet frem igen. Da han rejste sig bemærkede han med et lumsk smil at han nok havde hilst mere på vennen end han egentlig burde. Han bevægede sig hen mod døren. Den kommende sæson kunne bare komme an! Benevento var klar!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010