home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Fremtidige Blogs FM'18
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige Blogs FM'18  (Læst 6713 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Fremtidige Blogs FM'18
« : 29 Nov 2017, 19:28 »

Med inspiration i samme tråd der er at finde i nogle tidligere Udgaver af FM her på siden, tænkte jeg at det kunne være spændende at høre hvilke tanker (hvis nogle) folk render rundt med angående blogs i dette års udgave  Smiley

Her kan folk skrive lidt om hvilke hold de måske kunne tænke sig at blogge om, og gerne lidt om hvorfor, og se om der eventuelt er interesse fra folket. Ikke at det på nogen måde skal være bindende, men det kunne bare være lidt spændende at høre om Smiley

Selv kan jeg sige at jeg pt. elsker mit Marseille save, og det er bestemt muligt at det bliver til en blog. Ellers trækker den engelske lower league, og Dover Athletic meget i mig.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #1: 30 Nov 2017, 08:03 »

Jeg har selv overvejet en blog. Men det bliver en Jounyman Blog, hvor jeg starter helt uden nogen erfaring, og så ellers kæmper mig fremad.
Men bloggen bliver mest med screens. Regner med at gå igang med den efter jeg er færdig med Middelfart Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #2: 30 Jan 2018, 14:05 »

Jeg overvejer at købe FM18 her til min fødselsdag i feb. Så tænker jeg at ville starte ud med en blog, for at se om jeg stadig kan finde ud af FM, og for at se om siden er helt død. Så tænker jeg vil høre om folk har nogen klubber der ville mere spændende end andre, eller bare liga? Jeg går selv med tanken om at starte i suppen med Randers, grundet den "sjove" historie de har haft kørende det sidste års tid. Måske føre Esbjerg tilbage til toppen, eller noget helt andet? Hvad synes folk ville være spændende?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #3: 30 Jan 2018, 15:51 »

Jeg overvejer at købe FM18 her til min fødselsdag i feb. Så tænker jeg at ville starte ud med en blog, for at se om jeg stadig kan finde ud af FM, og for at se om siden er helt død. Så tænker jeg vil høre om folk har nogen klubber der ville mere spændende end andre, eller bare liga? Jeg går selv med tanken om at starte i suppen med Randers, grundet den "sjove" historie de har haft kørende det sidste års tid. Måske føre Esbjerg tilbage til toppen, eller noget helt andet? Hvad synes folk ville være spændende?

Der er jo mange sjove efterhånden - SPAL, Benevento, Crotone i Italien, Måske AC Milan også. Bristol City virker til at være en udfordring værd, mens jeg også tænker Bristol Eller Huddersfield grundet danskerne i klubben. I Spanien virker Levante som en klub i fremgang, og med udviklingspotential e, og ellers så skal du da være velkommen på en verdensturné lig min egen for tiden! Opstemt

Jeg synes bestemt du skal have fat i FM18 om det så er dig selv der køber det eller det er gaven fra gutterne! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #4: 30 Jan 2018, 16:48 »

Personligt vil jeg altid svare LLM blogs de er altså bare bedst
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #5: 30 Jan 2018, 17:55 »

Der er jo mange sjove efterhånden - SPAL, Benevento, Crotone i Italien, Måske AC Milan også. Bristol City virker til at være en udfordring værd, mens jeg også tænker Bristol Eller Huddersfield grundet danskerne i klubben. I Spanien virker Levante som en klub i fremgang, og med udviklingspotential e, og ellers så skal du da være velkommen på en verdensturné lig min egen for tiden! Opstemt

Jeg synes bestemt du skal have fat i FM18 om det så er dig selv der køber det eller det er gaven fra gutterne! Wink
Har også overvejet at hoppe med jeres tur rundt i verden, spørgsmålet er mere om tiden er til det..  Sur

Personligt vil jeg altid svare LLM blogs de er altså bare bedst
LLM er altid klasse, men tænkte for at få mange af de "nye" eller dem der kun kigger herind engang imellem med, så kræver det spillere, liga(er) & hold de kender..
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #6: 31 Jan 2018, 07:41 »

Har også overvejet at hoppe med jeres tur rundt i verden, spørgsmålet er mere om tiden er til det..  Sur
LLM er altid klasse, men tænkte for at få mange af de "nye" eller dem der kun kigger herind engang imellem med, så kræver det spillere, liga(er) & hold de kender..

Enig i at tid selvfølgelig er en faktor, og det kan være svært at få passet et længerevarende FM-save og en blog ind i den travle hverdag. I bund og grund er det jo bare vigtigt at du skriver om noget du brænder for, frem for et halvhjertet forsøg på at bringe verdens mindste klub til CL-succes (hvis ikke det er det du selv har lyst til altså). Alt for mange blogs stopper efter to-tre indlæg, på trods af det egentlig er en god historie, velskrevet og fangende.

Det med at fange de nye - jo det er da noget der skal arbejdes med, men ved vi overhovedet noget om hvordan nyere medlemmer bruger siden? Måske man kunne lokke dem til at fortælle det på en eller anden smart måde.. Peace Men om ikke andet er en blog om Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Man City (United er blevet brugt så mange gange før), Juventus og Inter jo også noget det fleste ville kunne læse.. Det er bare en helt anden type blog med et helt andet formål end tidligere nævnte klubber. Men der er jo trods alt også projekter der, som de fleste kan nikke genkendende til. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #7: 31 Jan 2018, 11:50 »

Enig i at tid selvfølgelig er en faktor, og det kan være svært at få passet et længerevarende FM-save og en blog ind i den travle hverdag. I bund og grund er det jo bare vigtigt at du skriver om noget du brænder for, frem for et halvhjertet forsøg på at bringe verdens mindste klub til CL-succes (hvis ikke det er det du selv har lyst til altså). Alt for mange blogs stopper efter to-tre indlæg, på trods af det egentlig er en god historie, velskrevet og fangende.

Det med at fange de nye - jo det er da noget der skal arbejdes med, men ved vi overhovedet noget om hvordan nyere medlemmer bruger siden? Måske man kunne lokke dem til at fortælle det på en eller anden smart måde.. Peace Men om ikke andet er en blog om Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Man City (United er blevet brugt så mange gange før), Juventus og Inter jo også noget det fleste ville kunne læse.. Det er bare en helt anden type blog med et helt andet formål end tidligere nævnte klubber. Men der er jo trods alt også projekter der, som de fleste kan nikke genkendende til. Smiley
United er jo også det bedste hold  Djævel
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #8: 31 Jan 2018, 12:05 »

United er jo også det bedste hold  Djævel


Jo jo, selvfølgelig! Opstemt Men derfor er der også en del der har forsøgt at blogge om dem. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #9: 31 Jan 2018, 17:44 »

Har også overvejet at hoppe med jeres tur rundt i verden, spørgsmålet er mere om tiden er til det..  Sur
LLM er altid klasse, men tænkte for at få mange af de "nye" eller dem der kun kigger herind engang imellem med, så kræver det spillere, liga(er) & hold de kender..

Bevares Wink men ja sådan er verden jo desværre idag
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #10: 01 Feb 2018, 07:45 »

Jeg har set et projekt på en engelsk side, hvor bloggeren havde taget en storklub, og havde sat to regler op for sig selv:

1. Kun køb englændere (han var fra England, så enhver nationalitet er selvfølgelig værd at vælge)
2. der skulle minimum købes tre spillere per sæson

Det var et projekt jeg helt sikkert ville følge med i (overvejer selv at forsøge mig)! Selvom det er en storklub er der et andet projekt end "bare" at vinde alt.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #11: 01 Feb 2018, 09:01 »

Personligt vil jeg sige at hold jeg kender, nok vil fange mig mest. Dermed ikke sagt at jeg decideret bliver hægtet af, hvis det er en ukendt klub. Men generelt har jeg ingen interesse i at læse om en klub fra 3.division i Ungarn. Så hellere et hold i England jeg kender, eller i de fire andre store ligaer.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #12: 01 Feb 2018, 11:39 »

Der er jo også meget "hvor nemt vil jeg have det" - stort set alle kan gøre noget fornuftigt i Manchester klubberne, PSG, Real, Barca... lidt sværere bliver det i Lazio, Levante, Huddersfield... endnu sværere i Exeter, Boston United, Næstved.... og til sidst har vi 3. division i Ungarn, San Marino (landshold) og Gibraltar klubberne....

Jeg ved da personligt vil jeg gerne læse om en udfordring folk tager op, som jeg selv kan lære af - jeg har ingen interesse i at læse hvorfor Pogba er foretrukket frem for Eriksen, eller hvorfor Martial er solgt for et wonderkid jeg gav 1.000.000.000 for fordi jeg har jo pengene...

Så langt hellere hvordan du i Lysbro IF med 10 kroner på lommen forhandler en spinkel kontrakt med en god knægt fra Vanløse som bliver solgt for 40.000 kr næste sommer og så skal du ellers nok se mig gøre Lysbro til jydske mestre om 10 år ! Smiley

Så hvis tiden er et parameter som den bestemt er, og udfordringen også skal være der, så forventningsafstem med dig selv, og vælg en klub derudfra.
Tror næppe at lurkerne på siden bruger mere tid på at læse om United en Broen eller Gillys tur til verdens "ligegyldige" klubber, så længe de serveres på en god måde og skribenten formår at gøre det interessant


I øvrigt en lille observation, i 2017 var blot 1 af de 5 mest læste blogs et tophold, i år er det 1, men Roche startede i Mallorca
« Seneste Redigering: 01 Feb 2018, 11:45 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #13: 01 Feb 2018, 11:55 »

Sådan er vi alle jo (heldigvis) så forskellige. Derfor burde der være plads til alle blogs på FM.
Det er der bare desværre ikke. Nu er mindre klubber det nye sort.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige Blogs FM'18
« Svar #14: 01 Feb 2018, 12:03 »

Sådan er vi alle jo (heldigvis) så forskellige. Derfor burde der være plads til alle blogs på FM.
Det er der bare desværre ikke. Nu er mindre klubber det nye sort.

Hvorfor er der ikke plads til alle ?

Du kan da lave alle de blogs du vil med Man U, PSG og hvad de hedder?.. For min skyld kunne du flytte dem til Moldova og vinde ALT du kom i nærheden af med 20:0?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010