home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  plug n'play taktikker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: plug n'play taktikker  (Læst 3591 gange)
arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
plug n'play taktikker
« : 21 Nov 2017, 15:55 »

Hej

Jeg søger en plug 'n play. Dette er fordi jeg ikke selv har tid til at forbyde mig i taktik delen i år.

Derfor søger jeg en plug n'play taktik med 4 back kæde, 2 centrale, 3 offensive hvoraf to af dem er kanter og 1 angriber.

Hvis i har en med 3 centrale forsvar, 2 wingbacks og gerne med 1 off.midt. så tager jeg også i mod med kys hånd
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: plug n'play taktikker
« Svar #1: 21 Nov 2017, 16:10 »

Jeg har lavet en tiki-taka taktik som indtil videre har haft succes i Barcelona (1. plads), Fiorentina (3. plads) og FCK (1. plads). Den gik dog ikke i Marseille, hvor det blev til en skuffende 8. plads. Det kommer dog meget an på hvilket hold du spiller med. Hvis du spiller med et top/midthold burde taktikken være ganske fornuftig uden de store ændringer, men hvis du spiller med et dårligere hold som har dårligere teknik så er det nok ikke taktikken for dig. De 3 midterroller kan også nævnt varieres fra spiller til spiller uden det gør det store. Nogle vil måske sige at 3 playmakerroller ikke vil fungere, men det har trodsalt været min midtbane som har været min største kerne for succes indtil videre Peace

Logged

JaWocKa

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: plug n'play taktikker
« Svar #2: 22 Nov 2017, 10:30 »

Jeg er ved at teste "Neville Wears Prada". Den kan abonneres i steam, så er den lige til at plugge´og play´ :-)
Den er med 3 centrale i forsvaret, 2 wings, 2 centrale og 3 i front. Jeg har dog trukket den ene angriber ned, som off. midt.
Tester den med OB med ligge pt. på delt 2.plads i ligaen. (Desler og Barrett gør det glimrende på kanterne)
Så find den i Steam.
ps. er bygget på "The Reckonist", som var ganske fortrinlig i 2017
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: plug n'play taktikker
« Svar #3: 22 Nov 2017, 18:12 »

Må jeg spørge Graver, hvilke roller du har angriberne til at spille, da der ikke er mange som kan spille komplet angriber i OB ? Opstemt
Og desuden hvilke rolle har du givet den off. midt?
lurer nemlig lidt selv på at bruge taktikken Smiley
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: plug n'play taktikker
« Svar #4: 22 Nov 2017, 18:51 »

min fortrukne plug n'play taktik er fra en der hedder darrens devasteting den har jeg brugt i de sidste 3 spil og den er rigtig god syntes jeg selv Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010