home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 32349 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #45: 08 Apr 2018, 11:39 »

Desuden, hvis jeg ikke husker helt forkert, så tror jeg at det er første gang at jeg har vundet Champions League i noget der ligner 4-5 FM udgaver.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har vundet turneringen, omend jeg har tabt den et par enkelte gange i de sidste par udgaver...

Nu kan jeg jo argumentere for at det er Morata, der laver mine mål i stedet for...
Men hvordan får du Hazard til at lave +30mål..?
Tror ikke jeg har fået ham over 20mål endnu... Og så brænder han mange straffespark for mig..
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #46: 08 Apr 2018, 13:01 »

2.sæson er færdig spillet...

Den var produktiv, men dog lidt underlig..

Jeg vinder alle  "Mickey Mouse" trofæer og ingen af de store/vigtige.

PrL vindes af ManU - jeg er blot 1point efter.. Sur
FA Cup vindes af ManU - jeg ryger ud af 4.runde til Arsenal
Carabao Cup vindes af Spurs - jeg ryger ud i 3.runde til Nott Forrest.
ChL vindes af ManU - jeg ryger allerede i gruppespillet i en gruppe med Atl Madrid, Besiktas og Leipzig:o
- Atl. Madrid, Leipzig og jeg ender alle på 12point - men jeg havde dårligst målscore og må derfor en tur i Europa League.

Community Shield vindes på straffe over ManU ( er skrevet tidligere )
Euro Super Cup vinder jeg 2-0 over Lazio
Klub VM vinder jeg 7-1 over River Plate
Europa League vinder jeg over Man City med  2-0

Willian vinder IGEN, årets spiller - han er simpelthen en konge på den højre kant.. Opstemt ( 28mål + 26 assists )
Morata laver 35 mål i alle turneringer - 22 af dem i PrL, 2 mål efter Kane som tager Topscorer titlen.
Hazard laver (endelig) 20mål + 27 assists i alle turneringer.

Zouma og Bakayoko har netop forlænget med 4år.
Jan Oblak bliver Signing of the Season.
AC skal være ny vice kaptajn - Cahill stopper og Dave bliver ny anfører.

I mit tidligere post ligger der et SS af et talent ved navn Dennis Man
Han har været udlånt til Villarreal i denne sæson - han vinder året talent i Spanien og har hjulpet Villarreal i ChL.. Thumbs Up

Nu skal truppen trimmes - der er at par utilfredse spillere pga manglende spilletid..
Logged

Love the Blues

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #47: 08 Apr 2018, 13:24 »

Nu kan jeg jo argumentere for at det er Morata, der laver mine mål i stedet for...
Men hvordan får du Hazard til at lave +30mål..?
Tror ikke jeg har fået ham over 20mål endnu... Og så brænder han mange straffespark for mig..

Jeg har ham som trequatista. - Ikke en rolle der er blandt hans fortrukne, men det jeg godt kan lide ved rollen, det er at han både har frihed til at drible, bevæge sig og finde afleveringerne der kan åbne forsvaret. Derudover skal han ikke koncentrere sig om det defensive arbejde..

Og Hazard besidder netop så meget kvalitet i så mange aspekter af spillet, at jeg ikke vil lade ham være begrænset af sin rolle - som f.eks. ved en invendig angriber, hvor han ikke har frihed til at bevæge sig væk, eller bliver opfordret til at finde de sværer afleveringer der kan skabe målschancer.


Angående Morata, så har han haft mange skader i løbet af sæsonen. Det har blandt andet åbnet vejen for Giroud som har fået meget spilletid på den bekostning - Samtidigt med at han i den grad også greb chancen og var en meget afgørende spiller for mit hold.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #48: 09 Apr 2018, 14:40 »

Uha, det ser utroligt spændende ud for jer to, og det motiverer mig til et nyt spil med Chelsea. Det bliver nok meget snart.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #49: 09 Apr 2018, 15:37 »

Uha, det ser utroligt spændende ud for jer to, og det motiverer mig til et nyt spil med Chelsea. Det bliver nok meget snart.

Kan kun være enig, og det har netop fået mig til at starte endnu et spil med Chelsea.
Så nu må vi se om jeg kan klare det lige så godt som jer andre.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #50: 09 Apr 2018, 20:41 »

Dejligt at se flere starte med Chelsea..

Det er lige før 3.sæson skal starte - første kamp er hjemme mod Burnley.

Mit transfer vindue har været rimelig roligt, ihvertfald når det kommer til indgående transfers.

Jeg har hentet 2 mand i Juve:
Mattia Caldara for 435mil
Gonzalo Higuain for 530mil

Morata har præsteret rigtig godt i de 2 første sæsoner med +30mil i begge sæsoner, så hvorfor hente Higuain.?
Ja det er der et par årsager til.
1. Min assistent melder jævnligt ud, med jævnligt mener jeg i hvert vindue, at Morata synes angrebet mangler dybde..
- Det har hidtil bestået af Morata, Giroud og til dels Tammy Abraham.
Her til 3.sæson leger jeg med en formation med 2 angribere og derfor manglede jeg en.
Og Higuain er eneste angriber i spillet med 20 i finishing.. Opstemt
-- Ja han var dyr, men jeg havde næsten 2mia i budget pga gode salg i 2.sæson hvor jeg dårligt brugte de penge jeg fik ind
2. En vis herre på venstre kant, ja det er Hazard, kræver flere medaljer og det har jeg lovet ham i en personlig snak..
- Hvis ikke jeg som minimum vinder PrL har han fået lov at rykke klub under forudsætning at de byder 780mil eller mere.
Både Real, Bayern, PSG og Barca har snøren ude efter ham og prøver at please ham i medierne.. Så jeg er sat ud for at gentage min 1.sæson med sejr PrL og ChL..

Mattia Caldara har været en fantastisk makker til AC i pre-season og det lugter virkelig af et godt køb.
- Desuden var Cahill stoppet så jeg havde kun 3 mand, hvoraf den ene var youngster.
Nu består mine 4 CB af Caldara, AC, Zourma og Maresic ( wonderkid )

En lang skade til kongen på højre kant, Willian, har gjort at et andet wonderkid, Dennis Man ( se tidligere uploadet SS ) har spillet højre kant i hele pre-season og fortsætter han sin udvikling er jeg ikke bange for at Willian bliver skadet eller stopper karrieren.

Udgående transfers tæller følgende:
Cahill - stoppet
Mario Palasic til Celta 145 ( 230 )
Emerson til Leicester 140 mil
Baba Rahman til Hoffenheim - 70mil
Charly Musonda til Rennes - 62,5mil
RLC til WBA - 43 mil
Lewis Baker til Bournemouth - 30mil
Jeremie Boga til Lille - 35 mil
+ en masse på lejeaftaler..


Jeg har deltaget i 2 super cups..
- Community Shield som desværre bliver tabt på straffe til ManU
- Euro Super Cup vinder jeg til gengæld over PSG med 2-1

Den alternative formation jeg leger med ser således ud.
https://www.buildlineup.com/shared/5acbb376138c092e24ab1815

den er ikke helt på plads for Kante er ret alene som defensiv orienteret midtbane...
Nogen der har et forslag... Jeg vil rigtigt gerne prøve at have Morata og Higuain på banen samtidig.

COME ON YOU BLUES...
« Seneste Redigering: 09 Apr 2018, 20:45 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #51: 13 Apr 2018, 21:57 »

Nogen der har erfaringer med at få udvidet stadionet?  Skal man gøre det gradvist med det nuværende, eller er det bedre at vente og bygge et helt nyt?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #52: 14 Apr 2018, 00:36 »

Efter en lille uges ferie til Spanien, er jeg nu hjemvendt og har fået overstået transfervinduet og spillet sæsonens første kamp - Charity Shield mod Liverpool.

Der blev lavet en større udrensning på holdet, hvor intet mindre end 18 spillere er blevet solgt, for sammenlagt 1.85 mia. kr. - Heriblandt prominente navne som Zappacosta, Victor Moses, Marco van Ginkel, Gary Cahill, Olivier Giroud, Michy Batshuayi og David Luiz samt en række u-23 spillere som var vendt retur fra deres lejemål.

Der er tilgengæld også blevet til et par prominente navne den anden vej, hvor Dybala er købt i Juventus for 850 millioner kr. og Marco Verratti er hentet i PSG for 700 millioner kr. Derudover er Ben Foster hentet som ny reserve keeper for 14 mio. kr. i West Bromwich.

Trevoh Chalobah, Ruben Loftus-Cheek og Tammy Abraham er hevet op i førsteholdstruppen, som er blevet tyndet noget ud i den. Men jeg er meget tilfreds med bredden og ikke mindst kvaliteten på holdet med de nye spillere, hvor de 3 foromnævnte spillere ikke skal forvente meget spilletid.

Tilbage til Charity Shield, så blev den vundet med 4:1 - Ikke et retfærdigt billede af opgøret, for vi scorede 3 sene mål efter at Liverpool var blevet reduceret til 10 mand.

Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #53: 16 Apr 2018, 09:45 »

Nogen der har erfaringer med at få udvidet stadionet?  Skal man gøre det gradvist med det nuværende, eller er det bedre at vente og bygge et helt nyt?

Min erfaring (ikke Chelsea) er at det er nemmest at få et nyt stadion hvis det nuværende er ikke kan udbygges mere.. Jeg har selv lige fået nyt stadion (opkaldt efter mig selv) i år 2056 med Blackburn. Det gamle kunne ikke laves større.. Det var et som blev bygget i 2027 og de efterfølgende år udbyggede jeg det til max kapacitet. Så har gået og ventet i 20-25 år på at få et nyt.. Nu med plads til 108.713 tilskuere...
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #54: 21 Apr 2018, 22:06 »

Første sæson er færdigspillet, og det endte med et engelsk mesterskab og en exit i Champions League-semifinalerne.

Det er jeg sådan set rigtigt godt tilfreds med, men jeg forstår ikke helt, hvordan det er lykkedes mig. Offensiven har langt fra sprudlet, og defensiven har heller ikke for alvor formået at lukke af, men et par underpræsterende hold takker jeg da for.

Transfers ind:
Toby Alderweireld - 210 mio
Yacine Brahimi - 175 mio
Dario Maresic - 24 mio

Transfers ud:
Pedro - 350 mio
Gary Cahill - leje

Der er blevet vekslet mellem to formation, men oftest blev 3-4-3-opstillingen (en lignende fra virkelighedens verden) brugt.

                                     Courtois
                Christensen - Alderweireld - Luiz
Azpilicueta                                                Alonso
                              Kanté - Bakayoko
Willian                                                     Hazard
                                    Morata

Både Antonio Rüdiger, Victor Moses og Olivier Giroud har også fået en del spilletid, og de har været lige omkring det bedste hold.

Til den nye sæson skal der laves om i taktikken, så jeg kan spille bedre - for det kan ikke gå godt i endnu en sæson. Samtidig skal der kigges på et par forstærkninger - blandt andet en makker til Kanté.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #55: 22 Apr 2018, 14:26 »

Første sæson er færdigspillet, og det endte med et engelsk mesterskab og en exit i Champions League-semifinalerne.

Det er jeg sådan set rigtigt godt tilfreds med, men jeg forstår ikke helt, hvordan det er lykkedes mig. Offensiven har langt fra sprudlet, og defensiven har heller ikke for alvor formået at lukke af, men et par underpræsterende hold takker jeg da for.

Transfers ind:
Toby Alderweireld - 210 mio
Yacine Brahimi - 175 mio
Dario Maresic - 24 mio

Transfers ud:
Pedro - 350 mio
Gary Cahill - leje

Der er blevet vekslet mellem to formation, men oftest blev 3-4-3-opstillingen (en lignende fra virkelighedens verden) brugt.

                                     Courtois
                Christensen - Alderweireld - Luiz
Azpilicueta                                                Alonso
                              Kanté - Bakayoko
Willian                                                     Hazard
                                    Morata

Både Antonio Rüdiger, Victor Moses og Olivier Giroud har også fået en del spilletid, og de har været lige omkring det bedste hold.

Til den nye sæson skal der laves om i taktikken, så jeg kan spille bedre - for det kan ikke gå godt i endnu en sæson. Samtidig skal der kigges på et par forstærkninger - blandt andet en makker til Kanté.

Uhh, endnu en der har hentet Maresic... Han har altså nogle "onde" stats i forhold til hans alder..
Ud over det, så er det et fedt køb du har lavet i Toby.. Billigt købt - hvordan har han gjort det.?

Hvilken type makker søger du til Kante.?
- For jeg kan anbefale Lucas Toirereia fra Sampdoria..
Logged

Love the Blues

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #56: 22 Apr 2018, 20:43 »

Jeg er lidt i vildrede angående formation til den kommende sæson. Jeg er blevet hooked på flydende playmaker, og jeg har haft kig på Arthur, men han kræver nogle vanvittige lønkroner og bonusser, som jeg ikke kan gå med til.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #57: 22 Apr 2018, 20:48 »

For lige at svare på spørgsmålet om Alderweireld; Han har været fast mand i det centrale forsvar, jeg har været godt tilfreds. Simpelthen bare en klassespiller, men inden længe er Andreas Christensen endnu bedre.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #58: 22 Apr 2018, 23:23 »

Lige en update på mit save, hvor jeg er 13 Premier League kampe inde i 2. sæson.

Pt. ligger jeg nr. 4 med 29 point, men har blot to point op til Arsenal som ligger nr. 1 - Så det er meget tæt mellem de 4 øverste hold - Arsenal, United, City og os. Tottenham er 3 point efter mig mens Liverpool er nede som nr. 7 og efterhånden meget langt væk fra de øvrige tophold.

I Champions League kom jeg i gruppe med KRC Genk, Celtic og Napoli - En meget overkommelig gruppe som jeg sikkert gik videre fra sammen med Napoli. Jeg var ved at smide førstepladsen væk hjemme mod Napoli i den sidste runde, men fik 3-3 selvom jeg var bagud med 1-3 med 10 minutter igen.. Jeg kender endnu ikke min kommende modstander, men kan trække enten Porto, Zenit, Wolfsburg, Monaco eller Lyon - Uanset, en modstander som jeg bør kunne slå over to kampe.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #59: 23 Apr 2018, 16:44 »

Kort opdatering.

Jeg er snart ved Dec 3.sæson og mit nye stjerne indkøb Higuain løb ind i en skade med rygsøjlen tilbage i slutningen af sept og forventes først tilbage efter nytår..  Græder
Her frygter jeg at han ikke rigtigt kommer sig da han trods alt fylder 32år næste gang. Men håber på det bedste.
Han nåede at lave 3 mål og 2 assists i 4 kampe  Thumbs Up

Carling Cuppen er jeg trådt ud af.. Rimelig arrogant sendte jeg 8x u23 spillere på banen mod Spurs som stillede op med en mere rutineret trup... Mine unge spillere gjorde det fint, men i sidste ende måtte jeg se mig slået 2-1 på udebane.. Anyway, den pokal var ikke vigtig..

Min chl-gruppe her været irriterende åben med Real Madrid, Benfica og Genk.
Jeg spiller mine første 3 kampe uafgjort, det samme gør Benfica, Real vinder over Genk, men spiller "surprise" også uafgjort.
Min kamp på Bernabeu er en vanvidskamp som slutter 5-5 .!!! Jeg første 3-1 ved halvleg, kommer bagud 4-3 og 5-4 i anden halvleg inden jeg får udlignet til 5-5 i 85min..
Kampen mod Benfica ender 3-3 på hjemmebane, lidt bedre resultat pga jeg var bagud 3-0 ved halvleg.
Genk kampen ender 1-1 fordi Dave har en hjerneblødning og sabler en angriber i feltet v. 80min.. Ja, mål på straffe til Genk.

Mere senere.
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010