home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea Football Club  (Læst 32347 gange)
nik1907
Gæst
 
Chelsea Football Club
« : 20 Nov 2017, 22:57 »

Vi skal da også have en tråd omkring den blå del af London og dets hold: Chelsea!

Jeg kan selv starte med at ligge ud.
Jeg har netop spillet 1. sæson færdig, og hvilken sæson. Jeg endte med at hive 3 trofæer hjem, som var Community Shield i starten af sæson, hvor Arsenal blev slået efter straffespark. Det andet trofæ, der kom i hus var PL titlen, som blev sikret 4-5 runder før tid. Endte med at vinde med 11 point ned til Arsenal på 2.pladsen. Det sidste trofæ, der kom i hus var CL trofæet. Det blev vundet med en finalesejr på 2-0 over City. Var også i FA Cup finalen, men den blev dog desværre tabt til United...  ticked off

Af spiller præstationer kan nævnes b.la. Hazard, som havde en fremragende sæson. Han fik begge de to priser, som Årets Spiller i ligaen. I CL blev han kåret til årets midtbanespiller, fik lavet flest assist. Han var en stor faktor til vores generelle succes i sæsonen, og er bare den vigtigste spiller på holdet.

Andre der kan nævnes er Morata, der bombede igennem hele sæson, selvom han var ude på et tidspunkt i 2 måneder. Han spillede 47 kampe i sæson med 35 mål til følge. Kom på 2.pladsen på topscorerlisten i PL, blev topscorer i CL, kom på årets hold i både PL og CL.

Courtois fik titlen som årets målmand i både PL og CL, kom på årets hold i begge tuneringer. I Ligaen lukkede han kun 21 mål ind i 38 kampe og holdte imponerende 20 clean sheets. (Her efter sæsonen er han dog utilfreds i klubben og ønsker, at skifte til PSG?  Huh )

Vi skal selvfølgelig også lige have vendt danskerne på holdet. Ja, der er flere. Købte nemlig Dolberg i starten af sæsonen, og det skulle vise sig, at give pote! Han havde problemer i starten af sæsonen, da jeg stadig fumlede med, at finde den rigtige taktik, og spillede ikke særlig godt. Men da taktikken kom ordentlig på plads begyndte han stille og roligt, og slå til. Han endte sæsonen med at spille 34 kampe og score 22 mål, hvilket jeg er mere end tilfreds med. Han fik prisen som Årets unge spiller i PL og kom på turneringens hold i CL.
Den anden dansker er selvfølgelig AC, og han havde også en kæmpe sæson. Startede med at spille ham fra start i starten af sæsonen, og han så sig ikke tilbage. Han spillede hele 54! kampe i sæsonen og var bare en klippe nede i forsvaret. Han kom med på Årets hold i PL, blev nr.3 i afstemningen om Årets Forsvarspiller i CL (som Rüdiger gik hen og vandt) og var bare imponerende hele sæsonen igennem.

Af andre spillere, der kan nævnes er der Marcos Alonso, David Luiz, Kanté og Azpilicueta, som alle havde en super sæson og kom med på Årets hold i PL. Selvom generelt bare alle spillere gjorde et super godt.

Med henblik på 2. sæson, så bliver det svært at gøre dette stykke efter fra 1., men jeg tager helt sikkert udfordringen op. Truppen skal forstærkes i hver kæde, og jeg har allerede mine navne på ønskelisten, som er mål at gå efter.

Er der nogen, der har spørgsmål eller andet til tråden, så fyr løs. Så skal jeg se om, jeg kan svare på det!  Smiley
Logged

Bananen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #1: 22 Nov 2017, 08:10 »

Virkelig en imponerende sæson du har opnået.

Hvilken taktik bruger du?

Jeg er ligesom dig startet med Chelsea og jeg købte også Dolberg fra start, men har langt fra den samme succes som du har opnået.
Logged

Chelsea og Roma

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #2: 22 Nov 2017, 21:08 »

Virkelig en imponerende sæson du har opnået.

Hvilken taktik bruger du?

Jeg er ligesom dig startet med Chelsea og jeg købte også Dolberg fra start, men har langt fra den samme succes som du har opnået.

Jeg bruger en 5-3-2 med en central offensiv midtbanespiller, som jeg selv har lavet. Også selv overrasket, at den har fungeret så godt, men det er jo bare fedt  Wink
Kan godt ligge et link til den, hvis det er?
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #3: 22 Nov 2017, 21:35 »

Jeg bruger en 5-3-2 med en central offensiv midtbanespiller, som jeg selv har lavet. Også selv overrasket, at den har fungeret så godt, men det er jo bare fedt  Wink
Kan godt ligge et link til den, hvis det er?

Tror jeg du er velkommen til Wink
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #4: 23 Nov 2017, 20:01 »

Er nu kommet meget lidt ind i 2. sæson. Første trofæ kom i hus, da vi genvandt Community Shield med en sejr over United efter straffespark. Andet trofæ kom i hus allerede en uge efter det første, da RB Leipzig blev kørt baglæns ud af banen i UEFA Super Cuppen, og vi vandt 7-1. Jeg har spillet 3 kampe i ligaen indil videre, og det er blevet til 3 sejre og en målscore på 8-0. Så alt i alt en rigtig god start på den nye sæson Smiley

Der er skulle, som nævnt i mit første opslag, forstærkninger til truppen - og det er der kommet. Der er dog også blevet solgt ud, da jeg ikke gad have de spillere, jeg ikke mener er gode nok til, at rende rundt og trække lønninger.

Transfers ind:
- Kieran Tierney blev hentet i Celtic for 150 mio.kr. (Som konkurrence til Alonso)
- Leon Goretzka blev allerede sikret i januar, da han står kontraktløs fra sommeren 2018, og dejligt, at han valgte mig i stedet for mange af de andre storklubber han havde tilbud fra. (Som konkurrence til primært Fabregas)
- Leonardo Bonucci blev hentet, da Milan valgte at sætte ham til salg Huh . Han blev hentet for 190 mio.kr.
- Gianluigi Donnarumma blev ligeledes hentet i Milan og her synes jeg selv, at jeg har gjort et scoop af de store. Courtois solgte jeg til PSG, da han ville væk, jeg fik 550 mio.kr. for ham. Jeg hentede så Donnarumma til "sølle" 150 mio.kr. Peace
- Mauro Icardi blev hentet, som den største stjerne i dette vindue. Inter var meget svære, at forhandle med og ville ikke rigtig helt give sig, selvom Icardi selv havde givet udtryk for offentligt, at han gerne ville skifte til klubben. Til sidst lykkedes det dog, og han blev hentet for 650 mio.kr. (Han udgør en uhyggelig farlig duo med Morata oppe foran)

Transfers ud (de nævneværdige):
- Thibaut Courtois til PSG for 550 mio.kr
- Pedro til Juventus for 132 mio.kr.
- Michy Batshuayi til RB Leipzig for 110 mio.kr
- Marco Van Ginkel til Benfica for 100 mio.kr
- Baba Rahman til Lyon for 92.5 mio.kr
- Kenedy til Celta Vigo for 52.5 mio.kr
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #5: 23 Nov 2017, 20:14 »

Tror jeg du er velkommen til Wink

Den kommer så her Smiley

Der er ganske få spillerinstrukser, men disse er der:
- Målmand - Spil til centralforsvarerne og Aflever hurtigt
- Begge angribere - Skyd mindre og Pres mere

Træning og modstanderinstrukse r er overladt til min assistent.

* Skærmbillede 2017-11-23 20.11.51.png (797,67 KB - hentet 396 gange.)
Logged

fiffi1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #6: 23 Nov 2017, 20:24 »

Sku en fed taktik du har fået lavet dig og sindsyge flotte resultater du har opnået med den. Er det muligt den bliver lagt op så man kan downloade den og prøve den af
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #7: 23 Nov 2017, 22:14 »

Sku en fed taktik du har fået lavet dig og sindsyge flotte resultater du har opnået med den. Er det muligt den bliver lagt op så man kan downloade den og prøve den af

Hvis der er en, der kan give en guide til, hvordan man smider taktikker op, så skal jeg glædeligt gøre det Smiley
Logged

fiffi1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #8: 24 Nov 2017, 07:55 »

Ville være luksus jeg ved det desværre ikke engang
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #9: 24 Nov 2017, 10:55 »

Sku en fed taktik du har fået lavet dig og sindsyge flotte resultater du har opnået med den. Er det muligt den bliver lagt op så man kan downloade den og prøve den af

Når den ikke er mere kompliceret med spillerinstrukser osv. Så kan du jo bare efterligne den ud fra billedet? Smiley
Logged

fiffi1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #10: 24 Nov 2017, 11:10 »

Tror osse jeg bare gør. Men fed taktik
Logged

fiffi1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #11: 24 Nov 2017, 12:50 »

Tænkte osse mere på hold instrukser samt instrukser for hver enkelt spiller
Logged

nik1907
Gæst
 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #12: 25 Nov 2017, 12:46 »

Tænkte osse mere på hold instrukser samt instrukser for hver enkelt spiller
Alle holdinstrukserne står ude til højre ved siden af taktikken på banen Wink og spillerinstrukserne er der kun til målmanden og de to angribere, og de står lidt længere oppe i et af mine tidligere indlæg Smiley
Logged

fiffi1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #13: 25 Nov 2017, 13:09 »

Perfekt ved at prøve den af med Arsenal takker
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea Football Club
« Svar #14: 25 Nov 2017, 19:34 »

Et spil med Chelsea er altid det første jeg gør når der kommer nyt FM..
- Og sådan er det naturligvis også denne gang.

Jeg er kun lige kommet ind i september og har netop spillet første kamp i ChL-gruppespillet.

Det betyder jeg har 4 kampe under bæltet med Chelsea som "kun" har givet 8 point, 2 sejre og 2 uafgjort.
Jeg finder det lidt irriterende fordi mit startprogram er, på papiret, så nemt som det kan blive.
Swansea, Brighton, Bournemouth og Stoke. At jeg ikke har fået fuld valuta synes jeg ikke er godt nok.

Jeg spiller med 3 back kæde og wingbacks ligesom i virkeligheden og prøver at spille direkte..
Det genererer en del chancer, som dog ikke bliver udnyttet. Men holdet er heller ikke "flydende" på den taktik endnu, så jeg forventer det kommer.

Jeg har foretaget et par enkelte handler:
Moussa Dembele
Kasper Dolberg
Oscar Melendo ( Espanyol  / the next Cesc  Opstemt)
Jose Gaya.

Samlet pris: 610mil

Det var egentlig ikke meningen at jeg ville købe Jose Gaya, men Baba er skadet i 5mdr fra start og Alonso blev skadet i 3mdr i pre season, så jeg manglede pludselig en wingback - og valget faldt på Gaya..
Planen er så at sælge Baba til januar.

Udgående:
Kenedy 85mil

ChL-gruppen består af :
Atl Madrid
Basel
Leipzig
- mig

Første kamp mod Basel endte med 5-0 og 2 mål af Dembele og 1 mål af Dolberg. ( fin start )
Logged

Love the Blues

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010