home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Det jeg hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Det jeg hader  (Læst 159229 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #150: 11 Nov 2007, 19:13 »

Medløbere og stræbere udover det normale.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det jeg hader
« Svar #151: 12 Nov 2007, 13:59 »

Ja her kan vi skrive det vi hader. Smiley

Helle Thorning, hun er da noget så forfærdelig at høre på. ticked off

HELT HELT enig - Hader Helle Thorning
Logged


DaKing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det jeg hader
« Svar #152: 14 Nov 2007, 12:15 »

HELT HELT enig - Hader Helle Thorning

Og Enhedslisten
Logged


Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #153: 14 Nov 2007, 20:50 »

....at jeg skal lave fransk nu. GRRRRRRR!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #154: 14 Nov 2007, 21:19 »

Jeg hader snevejr, medister, smålighed og medløbere. Hader også fodboldspillere med mangel på loyalitet overfor deres barndomsklub.. Hvem sagde Grønkjær?
Jeg hader at tabe!

Hader også FCM! De hamstrer jo konfirmanderne i DK!

/Søren, der er AaB-fan
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #155: 14 Nov 2007, 21:39 »

Hader sgu også medister, divere som Grønkjær og CR, FC København, plastikfans og medløbere, Enhedslisten og folk som bruger over 15 min på sit hår, hver morgen.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #156: 17 Nov 2007, 18:34 »

Taget fra gruppen "Vi hader" fra Facebook.com, som jeg og et par venner har lavet:

We hate: Line Barfod, Nærige mennesker, Bo Bech, Charlotte Munck, Anders Jochumsen, Mads Vangsø, Anders "Anden" Matthesen, religion, folk som tager for meget sol, folk som konstant snakker om kendisser som de kender, Mick Øgendahl, folk som snakker baby-sprog, folk som skal give alle et øgenavn, Per Nielsen, Morten "Duncan" Rasmussen, Nikolaj Kirk, Tommerup Trælast, Eminem, FC Midtjylland, Marilyn Manson, USA, Ungdomshuset - Jagtvej 69, Jimmy Nielsen, Christian Stadil, folk som siger: "Tør øjnene og tag en kiks", Allan Gaarde, Manchester United, Se & Hør-manden, folk som går op i kongehuset, Bayern München, Juventus, George Bush, Natasja, kvindehåndbold, Mogens Camre, Pernille Rosenkrantz Theill, Peter Schmeichel, Jens Ørgaard, folk der elsker fadøl, unge mødre, folk der snakker om hvornår de fik deres første julebryg, folk der har et idol, folk der vil have rabat, folk der hører musik på deres telefon i offentlige transportmidler uden headset, Dansk Folkeparti, Enhedslisten, folk der behandler dyr som mennesker, Lotte Heise, folk som kalder sig selv for kunstner, folk der citerer stand-up komikere, sko fra Mentor, folk som siger deres livret er Sushi, piger der spiller guitar, folk der kører på knallert, folk som konstant skal sige "Smoothies", folk som er stolte af at have været guide, gamle mennesker som har travt med altid at komme først til alt fordi de er gamle, gamle mennesker som stiller sig foran døren på toget så man ikke kan komme ud, gamle mennesker, Friis og Company, folk som skal være mystiske, folk som konstant taler om jet lag, folk der kontant snakker om brunch, folk som køber en lille lys fadøl, Sønderjylland, kvindelige chefer, folk som konstant opsøger udsalg, Mikael Simpson, folk som går i hvide lædersko og matchende bælte, katte, www.dkbn.dk, bælter med stort spænde eller logo, folk som diskret forsøger at rose sig selv, piger som bøjer ryg når man knalder, folk som altid vil vædde, det græske køkken, frugt på pizza, Jan Mølby, Frederik Fetterlein, folk som siger "Tatoo", anarkister, folk som hele tiden snakker om "Tapas", Linkin Park, Von Oosten, Daiquiri, Cosmopolitan, folk der ikke har nogen hjerne, Brøndby IF, folk som altid snakker om Trentemøller, Paprika Steen, Morten Resen, Jan Fog, Anne-Grethe Bjarup Riis, folk som har "sjove" ringetoner på deres mobil, drenge som får lyse striber i deres hår, Nicolai Ebeling, folk som har hår længere end til røven, piger der prutter og bøvser og samtidig griner af det, deltagerne i programmet "Dødskørsel" og Mads "Blærerøv" Kristensen.

Håber ikke nogen føler sig ramt  Smiley
Logged


brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #157: 17 Nov 2007, 19:35 »

Taget fra gruppen "Vi hader" fra Facebook.com, som jeg og et par venner har lavet:

We hate: Line Barfod, Nærige mennesker, Bo Bech, Charlotte Munck, Anders Jochumsen, Mads Vangsø, Anders "Anden" Matthesen, religion, folk som tager for meget sol, folk som konstant snakker om kendisser som de kender, Mick Øgendahl, folk som snakker baby-sprog, folk som skal give alle et øgenavn, Per Nielsen, Morten "Duncan" Rasmussen, Nikolaj Kirk, Tommerup Trælast, Eminem, FC Midtjylland, Marilyn Manson, USA, Ungdomshuset - Jagtvej 69, Jimmy Nielsen, Christian Stadil, folk som siger: "Tør øjnene og tag en kiks", Allan Gaarde, Manchester United, Se & Hør-manden, folk som går op i kongehuset, Bayern München, Juventus, George Bush, Natasja, kvindehåndbold, Mogens Camre, Pernille Rosenkrantz Theill, Peter Schmeichel, Jens Ørgaard, folk der elsker fadøl, unge mødre, folk der snakker om hvornår de fik deres første julebryg, folk der har et idol, folk der vil have rabat, folk der hører musik på deres telefon i offentlige transportmidler uden headset, Dansk Folkeparti, Enhedslisten, folk der behandler dyr som mennesker, Lotte Heise, folk som kalder sig selv for kunstner, folk der citerer stand-up komikere, sko fra Mentor, folk som siger deres livret er Sushi, piger der spiller guitar, folk der kører på knallert, folk som konstant skal sige "Smoothies", folk som er stolte af at have været guide, gamle mennesker som har travt med altid at komme først til alt fordi de er gamle, gamle mennesker som stiller sig foran døren på toget så man ikke kan komme ud, gamle mennesker, Friis og Company, folk som skal være mystiske, folk som konstant taler om jet lag, folk der kontant snakker om brunch, folk som køber en lille lys fadøl, Sønderjylland, kvindelige chefer, folk som konstant opsøger udsalg, Mikael Simpson, folk som går i hvide lædersko og matchende bælte, katte, www.dkbn.dk, bælter med stort spænde eller logo, folk som diskret forsøger at rose sig selv, piger som bøjer ryg når man knalder, folk som altid vil vædde, det græske køkken, frugt på pizza, Jan Mølby, Frederik Fetterlein, folk som siger "Tatoo", anarkister, folk som hele tiden snakker om "Tapas", Linkin Park, Von Oosten, Daiquiri, Cosmopolitan, folk der ikke har nogen hjerne, Brøndby IF, folk som altid snakker om Trentemøller, Paprika Steen, Morten Resen, Jan Fog, Anne-Grethe Bjarup Riis, folk som har "sjove" ringetoner på deres mobil, drenge som får lyse striber i deres hår, Nicolai Ebeling, folk som har hår længere end til røven, piger der prutter og bøvser og samtidig griner af det, deltagerne i programmet "Dødskørsel" og Mads "Blærerøv" Kristensen.

Håber ikke nogen føler sig ramt  Smiley

med sådan en beskeden liste, kan du da ikke have ramt nogen Smiley
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #158: 17 Nov 2007, 19:45 »

Noget i ikke hader?  Hvordan kan man hade stand-up.. tsk! Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #159: 17 Nov 2007, 21:14 »

Jeg hader: Duncan, Real Madrid, Barcelona, Brøndby, FCM, Viborg, Liverpool, Chelsea, Jens Ørgaard, Elmander, Zlatan, Duncan, Ufarlige farlige frank, Ailton, Hajduk Split(dog kan jeg godt lide bananas split crazy ),Spil der ikke virker, FCK der ikke virker, Quiqe Flores' rotations prencip, Thorning, Fogh, Bentsen, Pia K, Svenskere (med undtagelse af Linderoth, Allback, Wendt, Antonsson osv osv), Rommedahl, Duncan, Parkens "græstæppe", FIFA06, Gamle bøger vi skal læse i skolen, Kristian Borell fra GOAL,Viasat Golf, Når der ikke er mere slik tilbage, computer, psp etc bøvl, Trojan Horse, TV2Charlie, TV2 film, kanal kbh, MTV, the voice, duncan når jo ham har jeg jo nævnt Rullende Øjne

Mere komemr sikkert Opstemt

Ja:
nik og jay
det faktum at Adriana Lima ikke bor i Valby
Techno
terror
racisme
langt de fleste indlæg skrevet på laliga.dk, mage til useriøsigtet
« Seneste Redigering: 17 Nov 2007, 21:53 af GHERTESTEAS » Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #160: 17 Nov 2007, 21:18 »

Hvordan kan du hade Elmander? Græder Shockeret

Elmander <3 Kys
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #161: 17 Nov 2007, 21:20 »

Hvordan kan du hade Elmander? Græder Shockeret

Elmander <3 Kys

Tjaa jeg ved godt du elsker ham Opstemt

Men med mig:
1. Han er gammel Brøndby
2. Han scorede altid mod FCK
3. Han er pisse arrogant, ligesom Zlatan
4. Han er grim Grin

Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #162: 17 Nov 2007, 21:27 »

Jeg hader:

FCK, alle FCK spillerene, Grønkjær, Gosser, Bayern Mücnhen, regn, bøger, 1 mod 100, Mads Christensen, FC Midtjylland, AGF, AaB, medløber og plasticfans, NDR, DK4, DR2, svenske kanaler, Parken, FCK, hippier og autonome, Zone 43, folk der siger latte i stedet for café latte, skole, lektier, kulde, problembørn, ting der ikke virker, kunder, folk der tror det er sejt at drikke kildevand, folk der er på slankekur, Danmarks landshold, TV2 Charlie, DR1, ting der larmer/forstyrer, folk der er bedre end mig selv, dårlige karakterer, folk der lugter, folk der ikke ved de lugter, grimme mennesker, morgenhår, grimt tøj, når Brøndby spille dårligt, fck, morgentv, brugerne på FmF, prutter der ikke lugter, grimme piger der tror de flotte, vasketøj, fck, kb, busser der ikke kører til tiden.


Edit: Kom lige til, at tænke på en mere. Han ligger øverst, for han er et rigtigt SVIN! Navnet er: -KNM-
Hader ham over alt på jorden.
Hmm.. Der kommer mere.. Smiley
« Seneste Redigering: 17 Nov 2007, 21:34 af Absalonsen » Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #163: 17 Nov 2007, 21:28 »

Han er da ikke arrogant? Nej du, hvis du vil se en arrogant spiller, så kig på Bendtner Shockeret

Samtidig, uden at lyde gay, så er han da ikke grim.
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #164: 17 Nov 2007, 21:28 »

Jeg hader...

Folk der tager kritik, med 10 kilo salt!
Folk der er misundelige, fordi de ikke er ligeså god som den anden.
Dirk Kuyt!
Internazionale og Brøndby.

More to come, in the future..
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010