home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  A.C. Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: A.C. Milan  (Læst 33693 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #60: 25 Jan 2018, 21:16 »

Hvorfor skriver du så sådan et indlæg? Hvis DU mener siden er død, så hold dig fra den.

ENIG! Alternativt prøv at bidrage med noget konstruktivt fremfor det fis der - det er der ihvertfald ikke nogen der kommer til at synes bedre om siden af!.. Hovedet med, og så indse at der trods alt fortsat er en del der gerne vil arbejde for at siden lever! Opstemt

Der er jo masser af aktivitet herinde, så den kommentar kommer vidst også lidt ud af kontekst. Smiley Men det skyldes nok bare en dårlig dag. Men godt at se det går flere godt med AC Milan. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #61: 05 Feb 2018, 17:16 »

5.sæson er næsten gået.

Tidligere har jeg postet at jeg desværre mistede Donna til City pga en frikøbklausul som blev aktiveret.
I den forbindelse gav jeg udtryk for at Plizzari nu skulle være fast keeper fordi han har potentiale på niveau med Donna.

Til vintertransfer-vinduet måtte jeg konstatere at det endnu ikke holdt vand.. Potentialet er der, men han er ikke lige så hurtig i udviklingen som Donna.
Så da jeg 1.januar lå nr 3 og 11/12 point op til hhv Inter og Juve, blev konsekvensen at jeg måtte se mig om efter en ny 1.keeper.

Første halvdel af sæsonen var ellers startet godt og Plizzari holdet buret rent i 8 af 12kampe i alle turneringer. Helt sikkert godkendt.
Da jeg rammer november begynder bagkæden og Plizzari at gå ned i form. Jeg mister min 1.plads og hiver mig med næb og klør videre i ChL.

Så fra midt december sender jeg scouts ud for at finde en mulig ny keeper.
De finder ikke rigtigt noget som jeg synes er brugbart, sådan her og nu...

Så jeg tager sgu et longshot og søger på keepere som er transferlistet af deres klubber.
Og WUPTI - der ligger sgu Ederson fra City med en værdig på 285mil, men listet til 140mil Opstemt Opstemt
- Ham byder jeg sgu 100mil på.! City forhandler til 130mil - Så jeg er lidt flabet og siger 95mil nu og resten efter 50kampe.
Det accepterer de sgu og Ederson er tilmed tilfreds med at gå 450.000 ned i løn og være "regular first team-player" Shockeret

Hold kæft et køb der har været. Thumbs Up
For at gøre det hele meget bedre - City har ikke brugt ham/registreret ham i ChL, så der kunne jeg også bruge ham Peace

Jeg tror det er blevet den vigtigste signing her i 5.sæson
Meget hurtigt begynder forsvaret at lukke af igen - Ederson står tilmed noteret for 2 assist ( kicking 20 )

Ydermere får Juve et formdyk hvor de fra 19/2 til 28/4 kun vinder 3 kampe Thumbs Up
Inter spiller en del u-afgjorte  kampe sammen med de har skader til vigtige spillere.

Langsomt med sikkert æder jeg forspringet ind igen og slutter Serie A af med at vinde 4. scudetto i streg med 5point ned til Juve.

I cuppen står Plizzari stadig og her vil jeg indrømme at mine lodtrækninger er heldige.
Jeg undgår Juve, Inter og Napoli og ender med at møde Bologna i finalen som vindes lidt usikkert 1-0

Det der gør Ederson til det vigtigste køb længe er ChL.
Han redder min røv mod Barca i 1.knockout runde, jeg spiller 1-1 ude og 0-0 hjemme.. Ederson redder 3 100% chancer til Suarez plus et straffe fra Messi..

I kvartfinalen venter Chelsea, her taber jeg 3-1 ude men kommer stærkt igen hjemme og vinder 4-0.. Ederson dagens mand.!

I semifinalen venter ManU som har tromlet PrL. Kun tabt 1 kamp i deres sæson. De har fået Diego Simeone som træner og vinder PrL med 103 point. Shockeret

Igen er Ederson min redningsmand, sammen med Moise Kean, Berardi og Cutrone i en giftig offensiv.
Fandme om jeg ikke, ligesom mod Chelsea, taber 3-1 ude.. OK, jeg skal vinde 2-0 hjemme så er jeg i finalen. Svært, men ikke umuligt..
Midt imellem de til ManU-kampe møder jeg Lazio, så smider jeg samtlige reserver i kamp, for at alle mand er klar til returkampen..
Det skulle vise sig at være en god disponering.
Ganske vidst kommer jeg bagud efter 3min - men så eksploderede min offensiv..
Jeg rundsmadrer dem 6-2 på hjemmebane, hattrick af Moise Kean, 2mål af Cutrone og 1mål af Beradi. Opstemt Opstemt
Ederson redder straffe fra Icardi
Og dermed er jeg i finalen med samlet 7-5.

I finalen skal jeg møde Monaco som slog de regerende mestre fra PSG ud i deres semifinale.
Den kamp har jeg endnu ikke spillet - men jeg sidder med en meget god fornemmelse om en treble..

Og det er til trods for tabet af Donna inden sæsonstart, der havde jeg skudt en lang pil efter ChL-trofæet.

Ederson bærer sin kæmpe andel hvis det lykkedes - jeg gentager mig selv - hold nu kæft et køb han har været og tilmed billigt.

Update efter finalen Opstemt
Logged

Love the Blues

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #62: 06 Feb 2018, 08:54 »

Ikke for at være negativ, men er du ikke ved at være træt af dit save?
Du vinder jo alt... Det må blive relativt kedeligt, når man sæson efter sæson ved at man vil vinde alt.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #63: 06 Feb 2018, 11:08 »

Ikke for at være negativ, men er du ikke ved at være træt af dit save?
Du vinder jo alt... Det må blive relativt kedeligt, når man sæson efter sæson ved at man vil vinde alt.
intet surmuleri, hate eller lign her fra Nephilim.
Men hvad er det præcis en bemærkning som ovenstående skal gøre godt for? Jeg forstår godt du undre dig, men jeg er meget overbevist om, at Baggio synes hans save er sjovt, ellers vil han slet ikke bruge sin tid på at skrive herinde.
Der findes utallige måder at spille FM på, og nogen er drevet af, netop at vinde alt, hele tiden, år efter år. Det er måske ikke din drivkraft, men hvad kommer der ud af sådanne svar som det du skriver, enten får du et "nej" eller også går det op for Baggio at det måske ikke er sjovt længere og han mister nu lysten til et save han måske synes rigtig godt om - og skal kæmpe for at finde et nyt, som måske kun fanger ham halvt så meget ...

Jeg vil ønske at vi få aktive på FMF kunne være lidt mindre snævre i vores syn, når det kommer til forskellige spillestile, og i stedet for at skyde saves til jorden, kunne man bakke det op, eller i dit tilfælde, spørge om han havde overvejet at søge nye jobs, nu hvor han havde opnået alt med Milan.

Igen, jeg hater ikke eller skælder ud, det er mere konstruktiv kritik.



Roberto Baggio... fede resultater og vildt at Ederson kan få så stor indflydelse fra day one. Det tror jeg aldrig, at jeg har oplevet fra en målmand før, altså at være så kampafgørende.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #64: 06 Feb 2018, 11:18 »

Jeg vil så til gengæld gerne høre lige nøjagtig hvad der motiverer Baggio til sådan et save? Smiley Det kunne være vi andre kunne udvide vores horisont på baggrund af dette. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #65: 06 Feb 2018, 13:58 »

Så har jeg efterhånden fået taget hul på 1. sæson med det tidligere storhold A.C. Milan. Med henblik på mine transfers består disse primært af italienske spillere indtil videre. Har fortsat kig på Rugani, Kean og Pinamonti, som jeg gerne ser trække i den røde og sorte trøje. Skal med det samme beklage mit kedelige indlæg uden en flot opsætning eller layout, sorry. Nu når jeg har beklaget, kan jeg gå videre til mine foreløbige resultater, hvor jeg må sige at være kommet forholdsvis godt fra start. Havde en enkelt svipser i Europa-kvalen, hvor jeg stillede med reserver, hvilket skyldes, at jeg mere eller mindre var videre på forhånd. Med henblik på ligaen har jeg overraskende nok vundet de første 6 kampe, hvilket inkluderer udekampe mod storhold som Napoli, Inter og Lazio. Det er sparsomt, hvad jeg ellers kan fortælle på nuværende tidspunkt, da jeg blot har påbegyndt sæsonen. Dog må jeg fremhæve "Den gamle dame" som suveræn favorit - deres modstandere har endnu ikke fået et ben til jorden i opgørene.

Med hensyn til mine transfers har jeg lavet flere handler på afbetaling, da jeg så mit snit til bl.a. at hente Verratti og Belotti - denne mulighed måtte naturligvis ikke glippe. Verratti er ikke overbevisende som "felt-til-felt", og skal derfor implementeres i startellevereren hen ad vejen. Som det fremgår af nedenstående screenshot, har Dembele uden tvivl været holdets helt store stjerne so far med hele 9 mål i 6 kampe trods svære modstandere. Han var primært indkøbt som en rotationsspiller og back-up til Belotti, men har taget pladsen som den centrale af de tre angribere. (Spiller 4-3-3).

Jeg opdaterer naturligvis ind i mellem, men har sabbatår og meget arbejde, så der bliver ikke regelmæssige opdateringer. Forventer dog at komme med en kort update i weekenden. Thumbs Up


Hvordan FILAN har du fået sådan et transferbudget?!?!?!?!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #66: 06 Feb 2018, 14:05 »

Hvordan FILAN har du fået sådan et transferbudget?!?!?!?!

Jeg spiller ikke på savet mere.. Men købte bare spillerne på afbetaling og solgte en masse?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #67: 06 Feb 2018, 17:06 »

Jeg synes det er fedt save du har gang i Baggio! Ligner mit save en del, jeg har dog gang i AS Roma. Smiley Jeg starter på 5. sæson efter aftenens kørekort, og så kommer jeg med en update eller 3 Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #68: 06 Feb 2018, 23:20 »

Jamen det er da rart der er meninger om mit save: Een ad gangen:

@Nephilim
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 4 scudetto- måske for let.
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 1 ChL - slet ikke let ( desværre afslører dette mit kommende oplæg)
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 2 Coppa Italia - ikke så vigitg, men god for reserver.
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 1 Supercoppa Italia - ikke nok med 4 scudetto, men heller ikke vigtig.
Det betyder jeg endnu ikke har vundet: UEFA SuperCup, VM for klubhold.

Jeg finder det ikke kedeligt at vinde.
Nu antager jeg du har læst mine oplæg, så du har måske bidt mærke i, bortset fra 3.sæson, har der været formdyk, skader, tidlig exit fra ChL m.m - så spillet giver stadig udfordringer. Jeg kan sidde med knyttede næver når jeg haler ind på eks. Juve
Jeg kan råbe af skærmen, blilve rasende når jeg smider point mod "lorte-hold" Og de momenter har der været hele spillet igennem.

@jakob95kp
Der er nemlig mange måder at spille FM på..
Jeg har spillet FM siden CM01/02 og synes hvert spil har haft noget at byde på.
Jeg har aldrig været til LLM fordi jeg synes det er sjovest at spille med hold/spillere/stab jeg kender fra RL.
Fremadrettet vil jeg fortsætte med at poste lidt info om de saves jeg kører med.
Jeg vil gerne lave et save med både Roma, Liverpool og Valencia...og måske også endnu et save med mit CHELSEA.

@Broen13
Det som motiverer mig til at fortsætte et save, som udefra kan se for let ud er :
- spillerpræstationer
- jagten på den næste Totti, Maldini eller Pirlo
- opnå trofæer som endnu ikke er vundet ( Klub-VM f.eks)
- en af mine spillere vinder Balon DÓr
- blive årets manager ( hvilket jeg ikke blevet endnu, til trods for 4 scudetto. )

Jeg synes det er fedt at finde unge hjemlige spillere som kan hentes / udvikles for 30 mil og 2-3 sæsoner senere sælges for 700mil.. Jeg så helst mit hold kun var italienere.
Ikke i noget tidligere save har jeg oplevet at talentmassen er så massiv som i dette save..
Italien vrimler med unge, åndssvagt gode talenter som kan hentes for under 30mil..
( se eks mit tidligere posts med SS at Felice D'Amico..) - jeg kendte ham ikke før FM18.
Så idag, hvis en Palermo kamp bliver vist i TV - så følger jeg med for at se om han er i truppen..

Nå det så er sagt - så kender jeg mig selv godt nok til, når mit hold består af flere regens end rigtige spillere, så plejer jeg at lukke ned - for jeg synes stadig det er fedest med virkelige spillere. De 2 ting må gerne kombineres, men når mit hold er 85% regens så stopper jeg som regel det save og finder et nyt.
Ovre i blogsektionen er "spillet om verdens-herredømmet" fulgt af mange.. Men jeg kan ikke finde motivationen til at spille et save til 2030 - pga regens. Så synes jeg ikke længere det er sjovt..

@warmon
Takker - jeg er også selv meget tilfreds.
Og Roma er sgu også et fedt hold.. Som tidligere nævnt var mit første manager CM 01/02 og der var Roma "the shit"
En ung Totti, Vincent Candela og Cafu på hver wingback, Montella og Batigol i front plus en ung upcoming stjerne i Antonio Cassano.
Det var også et spil fra før mit Chelsea blev købt af Roman - det var heller ikke let at vinde noget der..
Jeg har faktisk ikke tjekket om der er en Roma- tråd, men jeg hopper da lige over og kigger. Thumbs Up

Tak for i aften Peace
Logged

Love the Blues

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #69: 07 Feb 2018, 10:19 »

Jamen det er da rart der er meninger om mit save: Een ad gangen:

@Nephilim
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 4 scudetto- måske for let.
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 1 ChL - slet ikke let ( desværre afslører dette mit kommende oplæg)
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 2 Coppa Italia - ikke så vigitg, men god for reserver.
Af 5 spillede sæsoner har jeg vundet 1 Supercoppa Italia - ikke nok med 4 scudetto, men heller ikke vigtig.
Det betyder jeg endnu ikke har vundet: UEFA SuperCup, VM for klubhold.

Jeg finder det ikke kedeligt at vinde.
Nu antager jeg du har læst mine oplæg, så du har måske bidt mærke i, bortset fra 3.sæson, har der været formdyk, skader, tidlig exit fra ChL m.m - så spillet giver stadig udfordringer. Jeg kan sidde med knyttede næver når jeg haler ind på eks. Juve
Jeg kan råbe af skærmen, blilve rasende når jeg smider point mod "lorte-hold" Og de momenter har der været hele spillet igennem.

@jakob95kp
Der er nemlig mange måder at spille FM på..
Jeg har spillet FM siden CM01/02 og synes hvert spil har haft noget at byde på.
Jeg har aldrig været til LLM fordi jeg synes det er sjovest at spille med hold/spillere/stab jeg kender fra RL.
Fremadrettet vil jeg fortsætte med at poste lidt info om de saves jeg kører med.
Jeg vil gerne lave et save med både Roma, Liverpool og Valencia...og måske også endnu et save med mit CHELSEA.

@Broen13
Det som motiverer mig til at fortsætte et save, som udefra kan se for let ud er :
- spillerpræstationer
- jagten på den næste Totti, Maldini eller Pirlo
- opnå trofæer som endnu ikke er vundet ( Klub-VM f.eks)
- en af mine spillere vinder Balon DÓr
- blive årets manager ( hvilket jeg ikke blevet endnu, til trods for 4 scudetto. )

Jeg synes det er fedt at finde unge hjemlige spillere som kan hentes / udvikles for 30 mil og 2-3 sæsoner senere sælges for 700mil.. Jeg så helst mit hold kun var italienere.
Ikke i noget tidligere save har jeg oplevet at talentmassen er så massiv som i dette save..
Italien vrimler med unge, åndssvagt gode talenter som kan hentes for under 30mil..
( se eks mit tidligere posts med SS at Felice D'Amico..) - jeg kendte ham ikke før FM18.
Så idag, hvis en Palermo kamp bliver vist i TV - så følger jeg med for at se om han er i truppen..

Nå det så er sagt - så kender jeg mig selv godt nok til, når mit hold består af flere regens end rigtige spillere, så plejer jeg at lukke ned - for jeg synes stadig det er fedest med virkelige spillere. De 2 ting må gerne kombineres, men når mit hold er 85% regens så stopper jeg som regel det save og finder et nyt.
Ovre i blogsektionen er "spillet om verdens-herredømmet" fulgt af mange.. Men jeg kan ikke finde motivationen til at spille et save til 2030 - pga regens. Så synes jeg ikke længere det er sjovt..

@warmon
Takker - jeg er også selv meget tilfreds.
Og Roma er sgu også et fedt hold.. Som tidligere nævnt var mit første manager CM 01/02 og der var Roma "the shit"
En ung Totti, Vincent Candela og Cafu på hver wingback, Montella og Batigol i front plus en ung upcoming stjerne i Antonio Cassano.
Det var også et spil fra før mit Chelsea blev købt af Roman - det var heller ikke let at vinde noget der..
Jeg har faktisk ikke tjekket om der er en Roma- tråd, men jeg hopper da lige over og kigger. Thumbs Up

Tak for i aften Peace


Du siger gode ting, Baggio... Jeg var selv smaskforelsket i Roma i CM 01/02, hvor jeg faktisk havde adskillige saves. Dertil kommer det, at jeg virkelig også har svært ved at motivere mig til at spille et spil med for mange regens. Måske derfor at mine saves bliver kedelige omkring sæson 5, 6 og nogle gange 7 (hvis det virkelig er et fedt save, hvor jeg har købt nogle gode youngsters fra start).
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #70: 07 Feb 2018, 11:37 »

Det er skam helt fair det du siger Smiley
Jeg kan også bedst lide at spille med storhold, og vinde nogle titler. Dog bliver mine saves ret kedelige omkring sæson 5.
Men jeg kan simpelthen ikke motivere mig til at spille i den slovakiske 3.division, så jeg må leve med kun at spille ca. fem sæsoner. Og ligesom elalso siger, så kan jeg heller ikke finde motivationen når spillerne er regens alle sammen.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: A.C. Milan
« Svar #71: 07 Feb 2018, 12:39 »

Det kommer meget an på hvad det er for et save man har gang i.

Er det for at spille med de spillere man kender og har den tryghed, at man ved hvad man har med at gøre (uden det på nogen måde skal lyde provokerende) så er jeg enig.

Til gengæld synes jeg det er ret så befriende at spille med klubber og spillere man ikke kender, hvilket giver en helt anden oplevelse af spillet, og du ser nogle sider og oplever andre ting end du ellers ville i FM. Jeg har selv spil hvor jeg spiller på samme måde som i beskriver, men altid kombineret med det jeg eksempelvis har gang i nu med verdensherredømmet, da det giver god variation til mine saves.

Jeg ELSKER at finde, udvikle og sælge regens, hvorfor jeg har svært ved at se det som en faktor for at et save skulle blive kedeligt. Det to største årsager til at jeg starter nye saves er 1. fyringer 2. en pludselig tanke om et nyt save der kunne være endnu federe. Spillermateriale eller manglende/mange titler har aldrig været det. Smiley

Men som der bliver sagt, så er der mange forskellige måder at spille på, og lad os endelig høre om dem alle! Det giver ekstra liv på siden! Opstemt Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A.C. Milan
« Svar #72: 01 Apr 2018, 10:00 »

Som jeg skrev i min forsvarstale for italiensk fodbold, så er jeg også i gang med Milan.

Jeg er 28 runder inde i første sæson, og er ubesejret med 25 sejre og 3 uafgjorte. Det har dog ikke været en suveræn sæson spillemæssigt - således er jeg ikke aldominerende. Jeg spiller en disciplineret taktik, som har givet mange 1-0 og 2-0 sejre. Jeg lagde ud med at prøve en 3-4-3 formation, men spiller nu en asymmetrisk 4-4-1-1, som har hjulpet med, at der bliver kreeret færre chancer imod mig.

I Europa League er jeg i kvartfinalen, hvor Everton venter, efter at jeg har slået Tottenham og Sporting CP ud. Tottenhamsejren kom efter at have tabt 1-0 på Wembley. Efter 12 minutter bliver Dominic Crisco smidt ud, hvorefter jeg ændrer taktikken, som tilsyneladende virker, eftersom vi vinder 4-1.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010